Comunicat de presă la lansarea proiectului ,,DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII ZETRIX STREET S.R.L. PRIN ACHIZIȚIA DE UTILAJE PENTRU LUCRĂRI DE PREGĂTIRE A TERENULUI”

ANTET-CRONOS

Dimensiune font:

| 25-10-2020 09:00

 

COMUNICAT DE PRESĂ

Data: 25.10.2020

LA LANSAREA PROIECTULUI 
,,DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII ZETRIX STREET S.R.L. PRIN ACHIZIȚIA DE UTILAJE PENTRU LUCRĂRI DE PREGĂTIRE A TERENULUI”
 
ZETRIX STREET S.R.L., cu sediul în Municipiul Iași, Str. Dimineii nr. 13, Parter, spațiu comercial, bloc 774, scara B, județul Iași, derulează, începând cu data de 15.10.2020, proiectul ,,DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII ZETRIX STREET S.R.L. PRIN ACHIZIȚIA DE UTILAJE PENTRU LUCRĂRI DE PREGATIRE A TERENULUI”, cod SMIS 130782,co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, Prioritatea de investiții 2.1Promovarea spiritului anteprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi şi prin incubatoare de afaceri, Axa prioritarăÎmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii”, în bazacontractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord – Est, în calitate de Organism Intermediar. Proiectul va fi finalizat la data de 30.09.2021.
 
Valoarea totală a proiectului este de 1,558,894.62 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de 950,340.00 lei.
 
Obiectivul general al proiectului vizează diversificarea activității ZETRIX STREET S.R.L. prin achiziția de utilaje pentru lucrări de pregătire a terenului, dezvoltarea unui nou domeniu de activitate, lucrări de pregătire a terenului, în scopul demarării activității pe o nouă piață și în scopul creșterii gradului de competitivitate al întreprinderii.
Pentru a dezvolta această nouă activitate și pentru a diversifica domeniul în care societatea ZETRIX STREET S.R.L. activează în prezent,se vor autoriza, şi se vor desfășura conform cod CAEN 4312 - Lucrări de pregătire a terenului - aceste acțiuni generând avantaje multiple în direcția progresului și expansiunii ZETRIX STREET S.R.L.
Piața construcțiilor pe care societatea o vizează se află în plină expansiune, garantându-se astfel o piață de desfacere amplă pentru lucrările de pregătire a terenului, prezentând o mare adresabilitate, atât în sfera clienților din domeniul instituțiilor publice, cât și în cea a firmelor private. Prin achiziția de utilaje și echipamente inovatoare, societatea își va asigura baza logistică necesară pentru a pătrunde pe piață de profil specifică execuției lucrărilor de pregătire a terenului, însușindu-și astfel inovarea de proces și serviciu prin diversificarea activității existente.
 
Obiectivele specifice ale proiectului
  1. Dezvoltarea bazei logistice a societății ZETRIX STREET S.R.L. pentru a contura fluxul tehnologic de execuție a lucrărilor de pregătire a terenului prin achiziționarea de echipamente și utilaje specifice activității și investiției propuse.
În vederea asigurării disponibilității tehnice pentru debutul societății ZETRIX STREET S.R.L. în domeniul executiei lucrărilor de pregătire a terenului, investiția presupune achiziționarea de utilaje și echipamente specifice (1 buldoexcavator, 1 mai compactor,1 excavator pe șenile, 1 placă vibratoare, 1 container organizare șantier, 1 kit fotovoltaic) cu ajutorul cărora se pun bazele logistice pentru noul domeniu de activitate vizat.
2. Dezvoltarea forței de munca prin creșterea numărului mediu de salariați cu 5 ai societăți ZETRIX STREET S.R.L. (prin raportare la anul 2018), ca urmare a implementării proiectului investițional propus spre finanțare.
Dezvoltarea resurselor umane prin creșterea numărului de salariați de la 1 la 6, va face posibilă integrarea noului domeniu de activitate specific investiției, astfel incât serviciile prestate să fie optime, eflciente, conform normelor metodologice aflate in vigoare.
3. Creșterea nivelului de competitivitate ca urmare a diversificării activității societății ZETRIX STREET S.R.L.
Având in vedere competiția însemnată de pe piața construcțiilor, pentru a dovedi reziliența, societatea își va asigura o poziționare strategică prin diferențieres lucrărilor de pregătire a terenului executate, de cele ale competitorilor. Dezvoltarea acestei activități,vizează, în mod direct, creșterea nivelului de competitivitate, avantajul major fiind reprezentat de achiziția de utilaje și echipamente inovative, de ultimă generație, cu un nivel înalt de performanță și precizie.
 
Detalii suplimentare puteţi obţine de la:
Nume persoană de contact: VASILE-HORIA BULBAȘA
Funcţie: Administrator 
Tel.: 0727786056, E-mail:zetrixstreet@gmail.com
 
 
 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

Bancul Zilei

05:29

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850
20/11/2024 09:00

 DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei