Cel mai promiţător traficant ieşean de droguri a fost condamnat

Dimensiune font:

| 17-12-2024 04:50

 * abia intrase în afacere, cumpărase opt pastile de MDMA, în câteva ore a vândut şase * cei de la DIICOT îi urmăreau, de fapt, pe consumatori * cu toate că era în stare de recidivă, nu face închisoare, a luat cu suspendare

  De departe, dosarele penale privind traficul de droguri sunt cele mai costisitoare. E multă muncă, trebuie supraveghere tehnică, investigatori sub acoperire. Aşa că nu-i deloc de mirare că o astfel de anchetă durează cu anii. Şi, de cele mai multe ori, sentinţele sunt de o blândeţe fără seamăn. Cu e şi cazul lui Silviu P., cel mai promiţător traficant ieşean.

Abia intrat în afacere, Silviu s-a aprovizionat din plin, opt comprimate de MDMA. Ştia că are cui să le vândă, avea mai mulţi prieteni narcomani care îi spuseseră că vor participa, în noaptea de 8 spre 9 februarie 2020, la o petrecere cu muzică electronică, la un club din zona de agrement Ciric. Şi-a cumpărat, în scopul revânzării, pastilele mai sus amintite. Muşterii avea, marfă avea, se profila un mare succes.

Ce n-a luat deloc în calcul traficiantul debutant a fost că toţi clienţii lui erau filaţi insistent de către poliţiştii BCCO. Le-a livrat marfa, a încasat banii şi dădea să plece, foarte satisfăcut de noul său business. N-a mai izbutit.

Poliţiştii au observat că petrecăreţii care intraseră în contact cu Silviu aveau un comportament ciudat, i-au oprit, i-au percheziţionat, au găsit suficiente comprimate pentru a declanşa ancheta. L-au reţinut şi pe Silviu.

 

Drogurile erau numite pupici”, „îmbrățișări” sau „jeleuri”

Acesta, iniţial, a tăgăduit că ar avea vreun amestec, că-i ştia doar din vedere pe narcomani şi că s-a salutat cu ei, nimic mai mult. Versiune care n-a ţinut deloc în faţa investigatorilor. Aceştia făcuseră înregistrări ambientale ale convorbirilor, aveau filmări, iar clienţii lui Silviu au recunoscut pe dată. În plus, au mai dat şi nişte amănunte. La proaspătul traficant, o pastilă costa 80 lei. El vorbea cifrat cu ei, când se stabilea cantitatea ce avea să fie livrată, drogurile erau numite „pupici”, „îmbrățișări” sau „jeleuri”.

Pus în faţa evidenţei, suspectul a recunoscut înainte de finalizarea rechizitoriului. Ştia el ce ştia, tocmai primise o condamnare de şase luni, cu suspendare, pentru conducere fără permis. Comportament ce i-a determinat pe judecători să pronunţe o pedeapsă neaşteptat de blândă.

Astfel, prin sentinţa dată luni, 16 decembrie a.c., de către Tribunalul Iaşi, inculpatul a fost condamnat la o rezultantă de doi ani şi zece zile de închisoare. Dar cu suspendare. Claudiu CONSTANTIN

 

 

 

 

 

 

 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

12:29

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Vaslui, cu sediul in municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui, telefon 0235/310.999, fax 0235/315.946, e-mail: pmv@primariavaslui.ro, cod fiscal 3337532. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -4 terenuri apartinand domeniului public al Municipiului Vaslui, in vederea amplasarii de terase provizorii, situate in municipiul Vaslui, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Vaslui nr. 151/30.04.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificate astfel: -T1 -suprafata de 75 mp, situat in imediata vecinatate a cladirii fostului Palat al Telefoanelor; -T2 -suprafata de 35 mp, situat pe platoul pietonal din zona Teatrului de Vara, in fata restaurantului Crama Domneasca; -T3 -suprafata de 64 mp, situat in partea dreapta fata de intrarea principala a Teatrului de Vara; -T4 -suprafata de 67 mp, situat in partea stanga fata de intrarea principala a Teatrului de Vara. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Municipiului Vaslui sau de pe site-ul institutiei: www.primaria vaslui.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Patrimoniu, etaj 2, cam. 210 din cadrul Municipiului Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Vaslui, Registratura, municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 02.06.2025, ora 10.00, la sediul administrativ al Pietei Centrale din municipiul Vaslui, Str. Nicolae Iorga nr. 2, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str.Stefan cel Mare nr.54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.05.2025.
Iașul va găzdui ”Romanian Creative Week”, cea mai mare manifestare dedicată industriilor creative (14 – 25 mai)/AUDIO
14/05/2025 10:52

     Desfăsurat pe parcursul a 12 zile, editia aniversară a RCW reuneste un program impresionant, cu aproximativ 500 de evenimente si peste 1.000 de participanti: artisti, scriitori, ...

VIDEO Imagini din dronă: cum arată traseul Leghin-Moțca
13/05/2025 11:51

   O nouă filmare din dronă a fost publicată de Asociatia Moldova vrea autostradă (MVA), de data aceasta cu traseul primului segment din autostrada A8 care a intrat efectiv in lucru: Le ...

Proprietăți de milioane euro sunt scoase la vânzare la Iași
12/05/2025 10:47

 Zeci de proprietăti sunt scoase la vanzare pe piata ieseană, fiecare la un pret de peste un milion de euro. Pe site-urile de imobiliare sunt publicate anunturi pentru hoteluri, pensi ...

Vești bune pentru ieșeni! S-a suplimentat numărul dosarelor aprobate în programul Casa Verde Fotovoltaice
10/05/2025 13:00

A crescut numărul dosarelor depuse de ieseni, care au fost aprobate in programul Casa Verde Fotovoltaice. Finanţarea acordată in cadrul programului derulat de AFM este de maximum 30.000 de lei pentru achizi� ...

Investiții în sistemul de irigații, la Iași! Fermierii primesc 3 milioane de euro de la AFIR
10/05/2025 12:33

Noi investitii vor fi făcute in sistemul de irigatii din Iasi! Asociatiile de fermieri care au depus proiecte la AFIR primesc 3 milioane de euro pentru a moderniza sistemele de irigatii din judetele Iasi si Bo ...

Mihai Chirica - Primăria Iași va reloca Teatrul Cub și va impune restricții de trafic în zonă: lista amenajărilor
10/05/2025 12:12

 Proiectul european de reamenajare a zonei din jurul Teatrului National are o valoare de peste 27 milioane lei, conform documentatiei tehnice receptionate de municipalitate. Investitia presupune  ...

IASI Spectacol cu Mihai Mălaimare, suspendat la scurt timp după ce a afirmat:
09/05/2025 21:36

 Ateneul National din Iasi a anuntat vineri, 9 mai, că premiera spectacolului „La Margine de Copou”, cu actorul Mihai Mălaimare, programată pentru această seară, a fost suspendată din cau ...

Parada organizațiilor studențești în cadrul FestStudis 2025 – LIVE VIDEO
09/05/2025 20:08

   Festivalul studentesc FestStudis revine intre 9 si 15 mai, aducand o săptămană plină de evenimente organizate de Casa de Cultură a Studentilor din Iasi, alături de organizatiile studentesti ...

Şase firme din Podu Iloaiei şi-au cerut insolvenţa; cele cinci debitoare deţinute de Maria VACARU au avut în 2024 vânzări totale de peste 21 milioane lei
09/05/2025 12:56

 În ultima săptămană din luna aprilie 2025, la Tribunalul Iaşi au fost inregistrate 6 cereri de intrare in insolvenţă/faliment depuse de debitoare din Podu Iloaiei, ceea ce ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei