Structura anului școlar, modificată: fără vacanță între semestre și „Școala Altfel”

Dimensiune font:

| 08-11-2021 13:45

După două săptămâni de vacanță pentru elevii din România, structura anului școlar a suferit modificări. Nu va exista săptămână de vacanță între semestre iar „Școala Altfel” va fi transformată în săptămână normală de școală.


Anul școlar 2021 – 2022 a început la data de 1 septembrie 2021 și a fost structurat pe două semestre: semestrul I – 13 septembrie 2021 – 14 ianuarie 2022 și semestrul al II-lea: 17 ianuarie 2022 – 10 iunie 2022.

Vacanța de iarnă începe în 23 decembrie, preșcolarii și elevii din ciclul primar urmând să se întoarcă la școală din 9 ianuarie, iar elevii de gimnaziu, liceu și postliceală în 2 ianuarie.

Vacanța de primăvară include și perioada de Paște și sărbătoarea „Ziua muncii” – 1 mai. Paștele ortodox cade în 2022 pe 24 aprilie, iar cel catolic pe 17 aprilie. Ambele sărbători sunt cuprinse în intervalul de vacanță de primăvară: 15 aprilie – 1 mai.

„Școala Altfel” era programată în perioada 8 – 14 aprilie, însă această săptămână va fi transformată în săptămână de școală normală.

Clasele terminale din învățământul liceal (clasa a XII-a zi, clasa a XIII-a seral și frecvență redusă) vor termina cursurile pe 27 mai 2022. Pentru clasele a VIII-a se încheie la data de 3 iunie 2022. Pentru celelalte clase se va lua în 11 iunie.

Calendarul examenelor:

Calendar Evaluare Națională 2022

30 mai — 3 iunie 2022 – Înscrierea la evaluarea națională
3 iunie 2022 – Încheierea cursurilor pentru clasa a VIII-a
14 iunie 2022 – Limba și literatura română — probă scrisă
16 iunie 2022 – Matematica — probă scrisă
17 iunie 2022 – Limba și literatura maternă — probă scrisă
23 iunie 2022 (până la ora 14) – Afișarea rezultatelor înaintea contestațiilor
23 iunie 2022 (ora 16 – ora 19)
24 iunie 2022 (ora 8 – 12) – Depunerea contestațiilor
24 iunie—29 iunie 2022 – Soluționarea contestațiilor
30 iunie 2022 – Afișarea rezultatelor finale după soluționarea contestațiilor

Calendar Bac 2022

Sesiunea iunie-iulie

23—27 mai 2022 – Înscrierea candidaților la prima sesiune de examen
27 mai 2022 – Încheierea cursurilor pentru clasa a XII-a/a XIII-a
6—8 iunie 2022 Evaluarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba română — proba A
8—9 iunie 2022 Evaluarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă — proba B
9—10 iunie 2022 Evaluarea competențelor digitale — proba D
13—15 iunie 2022 Evaluarea competențelor lingvistice într-o limbă de circulație internațională — proba C
20 iunie 2022 Limba și literatura română — proba E.a) — proba scrisă
21 iunie 2022 Proba obligatorie a profilului — proba E.c) — proba scrisă
22 iunie 2022 Proba la alegere a profilului și specializării — proba E.d) — proba scrisă
23 iunie 2022 Limba și literatura maternă — proba E.b) — proba scrisă
27 iunie 2022 – Afișarea rezultatelor la probele scrise (până la ora 12) și depunerea contestațiilor în intervalul orar 12-18
28—30 iunie 2022 – Rezolvarea contestațiilor
1 iulie 2022 – Afișarea rezultatelor finale
Sesiunea august – septembrie

18 – 25 iulie 2022: Înscrierea candidaților la a doua sesiune de examen, inclusiv a candidaților care au promovat examenele de corigențe
16 august 2022 Limba și literatura română — proba E.a) — proba scrisă
17 august 2022 Proba obligatorie a profilului — proba E.c) — proba scrisă
18 august 2022 Proba la alegere a profilului și specializării —– proba E.d) — proba scrisă
19 august 2022 Limba și literatura maternă — proba E.b) — proba scrisă
22 – 23 august 2022 Evaluarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba română — proba A
24 august 2022 Evaluarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă — proba B
25 august 2022 Evaluarea competențelor digitale — proba D
26 și 29 august 2022 Evaluarea competențelor lingvistice într-o limbă de circulație internațională — proba C
31 august 2022 Afișarea rezultatelor la probele scrise (până la ora 12) și depunerea contestațiilor (orele 12-18)
1 – 2 septembrie 2022 Rezolvarea contestațiilor
3 septembrie 2022 Afișarea rezultatelor finale 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:55

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Administrația Trump a intensificat revocarea vizelor de student, provocând întoarcerea forțată a multor studenți internaționali și generând teamă în comunitatea academică
20/04/2025 20:54

 Viza de student a fost considerată un "bilet de aur" pentru a studia in SUA, dar sub administratia Trump, procesul de revocare a acestor vize s-a accelerat, afectand sute de studenti internatio ...

Bacalaureatul din China
20/04/2025 19:12

 ”Bacalaureatul din China, „cel mai inspăimantător examen al maturitătii" din lume.  Copiatul este pedepsit cu pană la 7 ani de inchisoare! Elevii, verificati cu drone si prin s ...

Când vor primi elevii bursele pe luna martie 2025. Anunțul ministerului
19/04/2025 19:28

 Ministerul Educatiei a anuntat că elevii care nu si-au primit bursele pană de sărbătorile pascale, le vor primi după zilele libere, intrucat transferul banilor alocati către Inspectoratele Scolare a ...

84.000 de carduri educaţionale pentru copiii din medii defavorizate
16/04/2025 11:00

 Aproape 84 000 de carduri educaţionale au fost incărcate de Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene cu 500 de lei, reprezentand sprijin pentru preşcolarii şi elevii din medii defavorizate. ...

Olimpiada Națională de Informatică de la Botoșani, desfășurată într-o sală de petreceri
16/04/2025 10:12

La Botosani, Olimpiada Natională de Informatică adună pană vineri cei mai buni elevi pasionati de algoritmi, coduri si competitie digitală. Cu toate acestea, evenimentul a fost marcat de controverse legate ...

Rezultatele elevilor din Iași la Olimpiada Națională de Biologie 2025
15/04/2025 15:59

În perioada 5–10 aprilie 2025, orasul Targu Mures a fost gazda unei veritabile sărbători a cunoasterii – Olimpiada Natională de Biologie, competitie de inalt nivel care a reunit 240 de tine ...

 Manualele de Limba Română, prea complicate pentru elevi
14/04/2025 15:11

Manualele de Limba si literatura romană din invătămantul preuniversitar din Romania ajung să complice, in loc să sprijine, procesul de invătare. Aceasta este concluzia ingrijorătoare a unor cercetător ...

Ministerul Educației Metodologia de concurs pentru acordarea gradațiilor de merit – 2025 și graficul desfășurării concursului, în Monitorul Oficial
12/04/2025 20:51

  Metodologia de concurs pentru acordarea gradatiilor de merit – 2025 si graficul desfăsurării concursului au fost publicate in Monitorul Oficial, potrivit unui anunt pus la dispozitie de Minister ...

Vise mari, șanse mici? Top 5 facultăți pe care le faci din pasiune, nu pentru carieră
11/04/2025 10:07

Un nou clasament realizat cu ajutorul inteligentei artificiale starneste dezbateri aprinse in mediul academic si in randul tinerilor abia iesiti de pe băncile liceului. Concluzia e simplă, dar dureroasă: exi ...

În premieră pentru acest an școlar, elevii vor primi bursele integral
11/04/2025 08:30

Elevii din invătămantul preuniversitar vor primi bursele scolare aferente lunii martie pe data de 17 aprilie 2025, cu doar cateva zile inainte de sărbătorile pascale. este pentru prima oară in acest an sco ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei