Rehau - Cei mai mari lideri din Romania in productia de geamuri termopan

Dimensiune font:

| 10-05-2021 09:52

Rehau - Cei mai mari lideri din Romania in productia de geamuri termopan

 

Cladirile moderne, casele, terasele si zeci de alte constructii utilizate la ora actuala de catre populatie au acelasi numitor comun - elementele de constructie cu traditie precum usile si ferestrele. Aceste sisteme necesita insa o atentie sporita in vederea alegerii si dimensionarii lor, lucru de care se ocupa cu maxim de profesionalist echipa cu traditie Rehau.

 

Rehau este una dintre cele mai vechi companii specializate de pe piata in vederea producerii de tamplarie PVC, fiind in acelasi timp unii dintre cei mai mari competitori din domeniu de pe piata. Rehau are peste 10 ani de experienta in crearea ferestrelor termopan, astfel ca in zilele noastre veti gasi o gama variata si de top de geamuri termopan, concepute la cele mai inalte standarde de calitate.

 

Termopanele marca Rehau - investitie in confort si sanatate

 

Indiferent ca investesti intr-o casa de locuit sau la realizarea unui punct de lucru, confortul si siguranta sunt doua atribute indispensabile de care trebuie sa te poti bucura in orice moment. Iar realizarea corespunzatoare a unei constructii de care te vei putea bucura zeci de ani, cat si a unei constructii functionale si care va obtine toate avizele necesare, depinde nu doar de profesionalismul arhitectului si a coordonatorului de proiect, cat si de alegerea materialelor de constructie, respectiv a elementelor de tamplarie.

Atunci cand alegi ferestre termopan Rehau te asiguri ca finalitatea proiectului va fi exact cea pe care ti-o doresti si ca, locuinta sau locul de lucru, va fi exact ceea ce-ti doresti sau ce au nevoie angajatii.

 

Avantajele sistemelor PVC Rehau

 

De ce sa alegi Rehau dincolo de renumele pe care acesta si l-a construit pe piata? Pentru cel mai bun si cel mai corect calitate-pret, dar si pentru variatele atribute testate si dovedite, respectiv pentru avantajele pe care le ofera.

Dincolo de posibilitatea de a-ti alege profilul si dimensiunea ideala a sistemelor PVC pe care le poti realiza prin intermediul Rehau, ferestrele dispun si de protectie fonica si termica ridicata, de o garantie de 5 ani, dar nu lipseste nici consultanta gratuita si personalizata pentru fiecare solicitare in parte.

Poti alege un sistem clasic si fix, dar si sisteme culisante cu ridicare, termopane WEISS cu 3 sau 5 camere, termopane din aluminiu sau lemn, fie termopane specializate marca Rehau. Astfel, varietatea de sisteme PVC este una foarte ridicata si poate fi adaptata cu usurinta conform cerintelor inscrise de beneficiar atat din punct de vedere functional, cat si estetic.

De asemenea, ferestrele au un coeficient ridicat de etanseitate si izolare, diferite garnituri de contact, armatura de otel, feronerie cu microventilatie etc.

Practic, vei regasi in orice model ales un sistem fiabil, cu un design dupa dorinte si asteptari, dar si un profil de calitate de care te vei putea bucura zeci de ani la rand fara a necesita servicii de mentenanta sau inlocuire.

 

Cat de mare este investitia in ferestrele Rehau

 

Atat de multe avantaje pot reprezenta un compromis in ceea ce priveste costurile. Insa, Rehau isi propune sa fie o companie care sa se adapteze cu usurinta dupa nevoi, la preturi corecte.

Din pacate, asa cum este si normal de altfel, nu exista costuri fixe, o investitie in ferestre PVC Rehau fiind variabila, in functie de specificatiile de proiect, de dimensiunea ferestrelor, de culoarea si de procesul prin care se obtine profilul dorit, numarul de camere, gradul de coeficienta termic si fonic etc.

Asadar, detaliile privind costurile necesare vor fi stabilite pentru fiecare client in parte, in functie de solicitarile acestora. In mod cert, vei dispune de un profil a carui cost va fi la pret de producator, nicicum la standardul cel mai ridicat, al costurilor de pe piata. 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Vaslui, cu sediul in municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui, telefon 0235/310.999, fax 0235/315.946, e-mail: pmv@primariavaslui.ro, cod fiscal 3337532. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -4 terenuri apartinand domeniului public al Municipiului Vaslui, in vederea amplasarii de terase provizorii, situate in municipiul Vaslui, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Vaslui nr. 151/30.04.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificate astfel: -T1 -suprafata de 75 mp, situat in imediata vecinatate a cladirii fostului Palat al Telefoanelor; -T2 -suprafata de 35 mp, situat pe platoul pietonal din zona Teatrului de Vara, in fata restaurantului Crama Domneasca; -T3 -suprafata de 64 mp, situat in partea dreapta fata de intrarea principala a Teatrului de Vara; -T4 -suprafata de 67 mp, situat in partea stanga fata de intrarea principala a Teatrului de Vara. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Municipiului Vaslui sau de pe site-ul institutiei: www.primaria vaslui.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Patrimoniu, etaj 2, cam. 210 din cadrul Municipiului Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Vaslui, Registratura, municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 02.06.2025, ora 10.00, la sediul administrativ al Pietei Centrale din municipiul Vaslui, Str. Nicolae Iorga nr. 2, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str.Stefan cel Mare nr.54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.05.2025.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Dimitrie Cantemir, cu sediul in sat Hurdugi, comuna Dimitrie Cantemir, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/485.389, e-mail: primaria.dtcm@yahoo.com, cod fiscal 3394295. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -suprafata totala de 20,00 ha, teren extravilan, pasune comunala, apartinand domeniului privat al Comunei Dimitrie Cantemir, situata in sat Hurdugi, comuna Dimitrie Cantemir, judetul Vaslui, conform H.C.L. Comuna Dimitrie Cantemir nr. 27/06.05.2025 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificata astfel: -Lot 1 -sat Hurdugi, 10,00 ha, Tarla 69, Parcela 875; -Lot 2 -sat Hurdugi, 10,00 ha, Tarla 69, Parcela 873. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Comunei Dimitrie Cantemir. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 20 Lei/exemplar, care se achita in numerar la casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 21.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 29.05.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00, la sediul Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 07.05.2025.
Postul cu supă de oase. Cum funcționează și de ce este tot mai recomandat pentru regenerarea intestinală și detoxifiere profundă
16/05/2025 11:42

Bone broth fast, cunoscut ca postul cu supă de oase, este o metodă naturală si eficientă de detoxifiere si refacere intestinală. Practicat pe perioade scurte, acest tip de post devine tot mai popular print ...

Fiscul veghează! Câți bani poți păstra acasă
15/05/2025 22:04

Tot mai multi romani aleg să-si păstreze economiile in casă, in numerar. Motivele? Frica de bănci, lipsa increderii in sistem sau pur si simplu senzatia că asa ai control total asupra banilor tăi. Totusi, ...

Paharele de cafea de unică folosință: soluția practică pentru cafeaua de zi cu zi
15/05/2025 12:46

Paharele de cafea de unică folosintă: solutia practică pentru cafeaua de zi cu zi  Cafeaua face parte din rutina zilnică a milioane de oameni, iar modul in care o consumăm a evoluat odată cu stilul ...

Invitațiile de botez: primul pas spre o petrecere de neuitat
15/05/2025 12:41

Invitatiile de botez: primul pas spre o petrecere de neuitat  Botezul este unul dintre cele mai emotionante si importante momente din viata unei familii, iar pregătirile pentru acest eveniment special in ...

Postul care hrănește celulele. Cum funcționează dieta Fasting Mimicking și de ce atrage tot mai mulți adepți
15/05/2025 09:12

Postul mimat, cunoscut international sub denumirea de Fasting Mimicking Diet (FMD), este una dintre cele mai fascinante abordări nutritionale contemporane. Spre deosebire de postul clasic, in care corpul es ...

Top 5 tendințe în sănătate și stil de viață care definesc alegerile românilor în 2025
14/05/2025 09:18

Într-o perioadă in care fiecare decizie legată de corp si minte contează, romanii isi indreaptă tot mai mult atentia spre solutii care combină stiinta cu echilibrul personal. Sănătatea nu mai este ...

Aerul curat și somnul liniștit al bebelușului: ce trebuie să știi
11/05/2025 12:36

  Aerul curat si somnul linistit al bebelusului: ce trebuie să stii    Sursa foto: pexels.com  Aerul curat joacă un rol important in viata oricărui bebelus, avand un impact ...

E oficial! Cel mai mare oraș din România e ascuns în munți, iar puțini români au auzit de el: Suprafața lui e de două ori mai mare decât Capitala
10/05/2025 22:25

 Brosteni a fost declarat oras in anul 2004, prin Legea nr. 83. Are doar 6.795 de locuitori, conform ultimului recensămant, dar se intinde pe nu mai putin de 594,66 kilometri pătrati. Prin comparatie, Ca ...

Care sunt cele mai bune destinații din Europa pentru mâncare delicioasă:
10/05/2025 21:39

 Europa nu este doar o destinatie turistică fascinantă, ci si un adevărat paradis pentru iubitorii de gastronomie. Fiecare oras are propriile sale traditii culinare care spun o poveste despre cultură, ...

Un supercomputer prezice sfârșitul vieții pe Pământ. Când va avea loc Apocalipsa
10/05/2025 12:47

  Desi pare un scenariu de film SF, cercetătorii NASA si ai Universitătii Toho din Japonia au folosit un supercomputer pentru a anticipa cand va deveni imposibilă viata pe Terra. R� ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei