Cât câștigi ca influencer? Sume fabuloase la doar un click distanță
Dimensiune font:
De la fashion, până la cei specializați în fitness, nutriție, călătorii, industria auto, sau pur și simplu cei care își expun toată viața pe internet pentru bani, piața influencerilor cuprinde o diversitate de oameni care reușesc să atragă atenția și să-și monetizeze conținutul pe diverse platforme de social media.
Ca exemplu, raportul HypeAuditor a dezvăluit că influencerii cu un milion de urmăritori pot câștiga până la 15.356 de dolari pe lună. Cu toate acestea, influencerii pot câștiga până la milioane de dolari prin colaborări, promoții, PR și alte metode.
Se pot câștiga bani din postări sponsorizate, publicitate, marketing afiliat, din lansarea propriilor produse, toate acestea contribuind la veniturile unui influencer.
Câștigurile medii ale influencerilor în 2024
Instagram
· Nano-influenceri (între 1.000 și 10.000 de urmăritori): între 10$ și 100$ pentru o postare pe Instagram
· Micro-influenceri (între 10.000 și 50.000 de urmăritori): între 100$ și 500$ pentru o postare pe Instagram
· Middle-influenceri (între 50.000 și 500.000 de urmăritori): între 500$ și 5.000$ pentru o postare pe Instagram
· Macro-influenceri (între 500.000 și 1.000.000 de urmăritori): între 5.000$ și 10.000$ pentru o postare pe Instagram
sursa: Influencer Marketing Hub
Conform statisticilor demandsage.com despre Instagram, influencerii cu 10.000 de urmăritori sau mai puțin pot câștiga între 80 și 90 de dolari pentru o postare, în timp ce influencerii cu mai puțin de 100.000 de urmăritori pot câștiga aproximativ 200 de dolari pentru o postare.
De asemenea, influencerii cu peste 100.000 de urmăritori se pot aștepta să câștige aproximativ 670 de dolari pentru promovare, iar cei care au peste 1.000.000 de urmăritori se pot aștepta la aproximativ 2.000 de dolari sau mai mult pentru fiecare postare.
Datele menționate mai sus reprezintă o medie, iar sumele reale câștigate de influenceri pot varia.
Un alt raport din statisticile privind sumele câștigate de influenceri dezvăluie costul mediu al postărilor plătite pe Instagram. Prețurile variază, de asemenea, în funcție de popularitatea influencerului.
· InstaStory – prețul variază între 40 și 700 de dolari
· Instagram Reels - prețul variază între 100 și 3.000 de dolari
În funcție de popularitatea unei persoane și de numărul de urmăritori, veniturile pot varia. Spre exemplu, Kendall Jenner, un mega-influencer care are 294.000.000 de urmăritori pe Instagram, are un câștig mediu pentru o postare de 568.000 de dolari, conform demandsage.com.
Potrivit Hype Auditor, o platformă de marketing care analizează piața, influencerii câștigă din Instagram, în medie, între 2.970 și 15.356 de dolari. Mega influencerii cu milioane de urmăritori, adică vedetele, pot câștiga mai mult.
TikTok
· Micro-influenceri: între 25$ și 125$ pentru o postare pe TikTok
· Midle-influenceri: între 125$ și 1.250$ pentru o postare pe TikTok
· Macro-influenceri: între 1.250$ și 2.500$ pentru o postare pe TikTok
· Mega-influenceri: peste 2.500$ pentru o postare pe TikTok
sursa: Influencer Marketing Hub
Spre deosebire de alte platforme, TikTok plătește pentru videoclipurile utilizatorilor prin intermediul fondului creatorului și al programului TikTok Creativity Program.
În medie, la fiecare 1.000 de vizualizări, TikTok plătește între 2 și 4 cenți. Dacă videoclipul atinge un milion de vizualizări pe TikTok, plata este de aproximativ 30-40 de dolari.
Pentru ca un utilizator să fie plătit, trebuie să fie eligibil pentru a aplica pentru fondul de creație. Una dintre principalele reguli ale acestuia este ca titularul contului să aibă cel puțin 18 ani. În plus, pot aplica cei care au pe TikTok peste 10.000 de urmăritori.
Cu toate acestea, TikTok a dat naștere unora dintre cei mai cunoscuți influenceri, cum ar fi Addison Rae, Khaby Lame și mulți alții.
Pentru postările sponsorizate, nano-influencerii pot percepe între 5 și 25 de dolari pe postare. Microinfluencerii pot percepe între 20 și 125 de dolari, iar macroinfluencerii între 125 și 1.000 de dolari. În plus, colaborările cu branduri îi pot ajuta să genereze și mai mulți bani.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau