Românii revin în Israel: 36 de zboruri săptămânale între București și Tel Aviv

Dimensiune font:

| 17-03-2022 15:33

 Zidul Plângerii, una dintre cele mai emblematice atracții ale Israelului, a primit aprobarea pentru modernizarea infrastructurii

În urma redeschiderii Israelului pentru toți turiștii indiferent de vaccinare, țara se pregătește de o nouă etapă a dezvoltării turismului, care implică atracțiile, spațiile de cazare cât și zborurile internaționale. Ruta București – Tel Aviv era înainte de pandemie una dintre cele mai aglomerate.

 


Șase companii aeriene operează în prezent pe ruta București – Tel Aviv, în fiecare zi decolând spre Tel Aviv aproximativ 5 zboruri. Prețurile sunt la nivelul pre-pandemic; încep de la 90 euro / persoană și pot ajunge și la 250 euro / persoană pentru anumite intervale orare mai solicitate.

Cu toate acestea, potențialul pieței încă nu a fost atins, deoarece în anul 2020, înainte de izbucnirea pandemiei de coronavirus, săptămânal erau operate peste 60 de zboruri spre Tel Aviv. Pasagerii au posibilitatea de a zbura cu companii low cost precum Wizz Air, smart cost precum Blue Air sau să aleagă o companie de linie precum El Al sau Tarom. Ruta mai este acoperită și de către companiile Israir si Arkia, folosite în special de cetățenii israelieni care călătoresc în România. Zborul durează aproximativ 2,5 ore și este unul dintre cele mai scurte zboruri către Orientul Mijlociu.

Turiștii care se pregătesc să viziteze anul acesta Israelul pot opta pentru cazări la numeroase hoteluri care deja și-au reluat activitatea cu normă întreagă. De exemplu, hotelul Hod Dead Sea situat pe malul Mării Moarte, și-a deschis deja ușile și a întâmpinat primii săi oaspeți. Parte a lanțului hotelier Herbert Samuel, proprietatea are 205 de camere și vile în zona de nord a Ein Bokek.

În ceea ce privește următorii ani, 2025 se anunță a fi unul încărcat de lansări, printre acestea fiind și 7MINDS Desert Resort, lanțul de hoteluri de tip boutique al Fattal Group, programat să își deschidă ușile turiștilor în 2025 în deșertul Iudeei. Același lanț hotelier va deschide și un hotel de cinci stele, Sea of Galilee, împreună cu Kibbutz Ein Gev în 2025. Proprietatea, care va fi amplasată pe malul Mării Galileii, va avea 120 de camere.

Investițiile în industria turismului vor continua. Zidul Plângerii, una dintre cele mai emblematice atracții ale Israelului, a primit aprobarea pentru modernizarea infrastructurii. Pentru a facilita accesibilitatea la transportul public pentru turiștii care vizitează Zidul Plângerii, precum și accesul persoanelor cu dizabilități, municipalitatea din Ierusalim si Ministerul Turismului din Israel au decis să aloce un buget de peste 35 de milioane de dolari.

Începând cu data de 1 martie 2022, turiștii de toate vârstele pot intra în Israel indiferent dacă sunt sau nu vaccinați. Singura condiție impusă de statul israelian va consta în două teste PCR, unul efectuat înainte de zbor şi celălalt la aterizarea în Israel. Până la sosirea rezultatului sau maxim 24 de ore, turiștii vor trebui să se autoizoleze la adresa pe care o vor declara, iar testele antigen nu vor fi acceptate.

Pentru a fluidiza călătoriile în Israel și pentru a se asigura că turiștii sunt informați corect referitor la cerințele ce trebuie îndeplinite înaintea și în timpul călătoriei, Ministerul Turismului din Israel a creat și o pagină web dedicată condițiilor de călătorie în contextul COVID. Aceasta poate fi accesată pe acest link: https://israelsafe.com. 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, satul Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt, telefon 0233/266.250, fax 0233/266.025, e-mail: primaria@ poianateiului.ro, cod fiscal 2614074. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -trupul de pasune Livezi, in suprafata totala 64,86 ha: identificat prin CF nr. 51086, nr. cadastral 51086, in suprafata de 47,68 ha si CF 51102, nr. cadastral 51102, in suprafata de 17,18 ha, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, in satul Poiana Largului, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 32/04.05.2025; -trupul de pasune Hasca, in suprafata totala de 50,75 ha: identificat prin CF nr. 51138, numar cadastral 51138, in suprafata de 22,00 ha si CF 51139, numar cadastral 51139, in suprafata de 10,00 ha, CF 51140, numar cadastral 51140, in suprafata de 14,00 ha, CF nr. 51166, numar cadastral 51166, in suprafata de 4,75 ha, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, in satul Petru Voda, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 33/04.05.2025; -trupul de pasune Ciungat, in suprafata de 20,4 ha, identificat prin CF 52864, numar cadastral 52864, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, satul Petru Voda, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 34/04.05.2025; -trupul de pasune Preluca, identificat prin CF nr. 51921, numar cadastral 51921, in suprafata de 8,43 ha, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, satul Dreptu, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 35/04.05.2025; -trupul de pasune Parlituri, identificat prin CF nr. 51921, numar cadastral 51921, in suprafata de 16,55 ha, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, satul Dreptu, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 36/04.05.2025; Trupurile de pasune apartin domeniului public al Comunei Poiana Teiului, iar inchirierea se organizeaza conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si caietului de sarcini. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Impozite si Taxe, Comuna Poiana Teiului. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Impozite si Taxe, Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, sat Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 20 Lei/exemplar, se achita numerar la Casieria Comunei Poiana Teiului. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.05.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.05.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariat -Registratura Comunei Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, sat Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.05.2025, ora 09.00, Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, sat Poiana Teiului, str. Teilor nr. 61, judetul Neamt -sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra Neamt, B-dul Republicii nr. 16, judetul Neamt, telefon 0233/212.294, fax 0233/2356.557, e-mail: tr-neamt-scomerciala@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.05.2025.
Magia unei cetăți unice în Europa de Est – Comoara ascunsă a României
02/05/2025 19:50

 Sighisoara – cetatea vie care păstrează farmecul Evului Mediu Printre cele mai fascinante destinatii turistice ale Romaniei se numără, fără indoială, Sighisoara – un oras cu o identita ...

Vacanță în Grecia? Află ce surprize aduc feriboturile în vara 2025
02/05/2025 12:05

  Vesti excelente pentru turistii romani: feriboturile din Grecia nu se scumpesc vara aceasta Turistii romani care plănuiesc o vacantă in Grecia in vara lui 2025 pot sta linistiti: preturile biletelor ...

Cum va fi vremea în minivacanța de 1 Mai și în ziua alegerilor
01/05/2025 11:11

Romanii se bucură de un inceput de mai cu temperaturi ridicate si soare din belsug, dar instabilitatea atmosferică isi face simtită prezenta spre finalul minivacantei. Vezi unde vor fi averse si cand revine ...

Peninsula Iberică paralizată de o pană de curent istorică. Spania și Portugalia, în căutarea răspunsurilor
29/04/2025 17:51

Peninsula Iberică a fost, pe 28 aprilie, scena unei pene de curent de proportii, cea mai gravă din istoria recentă a regiunii. Retelele electrice din Spania si Portugalia au cedat aproape simultan, blocand t ...

Incredibil! Ce a apărut pe cer când a fost înmormântat Papa Francisc
27/04/2025 19:59

Incredibil ce a apărut pe cerul Romei in ziua in care Papa Francisc a fost inmormantat. Cei care au fost martori sau care au văzut imaginile sunt convinsi că este vorba despre un semn divin. Cerurile s-au d ...

Originea cuvântului 'Papă'. Rolul important pe care îl are Suveranul Pontif ca şef al Bisericii Catolice și conducător al statului Vatican
21/04/2025 19:00

Cardinalii se vor reuni in conclav pentru alegerea succesorului Papei Francisc, decedat luni, in a doua zi de Paste. În acest context, AFP a prezentat atributiile si rolurile cheie ale Papei – lider ...

Unde se află singurul mormânt de pirați din România
20/04/2025 18:45

Singurul mormant de pirat din Europa se află in Romania. Mai precis, in localitatea Sulina. Apartine unui grec, un soi de Jack Sparrow de pe meleaguri dunărene, care obisnuia să jefuiască toate corăbiile c ...

Un urs i-a speriat pe turiștii din Bușteni. S-a plimbat liber pe străzi în prima zi de Paște
20/04/2025 18:13

Un urs a fost văzut, duminică după-amiază, pe o stradă din statiunea montană Busteni, localnicii si turistii din zonă fiind avertizati prin sistemul RO-ALERT. Conform Inspectoratului pentru Situatii de ...

TOP destinații de vizitat în Europa, în 2025: București, pe podium. Lider-surpriză
20/04/2025 11:49

 Bucurestiul a fost inclus intr-un top al capitalelor europene care merită vizitate de turisti, ierarhie realizată de DiscoverCars.com. Fiecare oras analizat a primit un scor in functie de costul inchiri ...

Cum se spune „Paște Fericit” și „Hristos a Înviat” în alte limbi
19/04/2025 14:20

Noaptea de Înviere se apropie cu pasi repezi, iar gandurile noastre se indreaptă către cei dragi, indiferent de cat de departe s-ar afla. Mesajele si urările de Paste traditionale nu mai au granite si ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei