Propagandă LGBTQ+ pe față la Kaufland. Au apărut cărucioarele de cumpărături roz, pentru oamenii care „susțin egalitatea de gen la toate nivelurile“
Dimensiune font:
Kaufland România a început să facă propagandă LGBTQ+, pe față. Adrian Niculescu a postat un videoclip cu un cărucior de culoare roz.
Pe fața căruciorului este lipită o etichetă care arată că acesta face parte din „cărucioarele diversității“. Căruciorul roz, cel pe care îl arată Adrian Niculescu, este destinat persoanelor care „susțin egalitatea de gen la toate nivelurile“.
Pe spatele etichetei apar mai multe detalii privitoare la această campanie. Se pare că există și cărucioare mov, albastre și galbene. Acestea sunt destinate clienților Kaufland care susțin incluziunea persoanelor cu dizabilități, acceptarea și respectara diferențelor culturale și diversitatea de vârstă.
Deși cărucioarele au fost concepute exclusiv pentru luna diversității din acest an, mai, se pare că le-a prins toamna în unele magazine Kalufland.
„Boicot Kaufland. Cărucioare cu susțin egalitatea de gen adică LGBT. Și ceea ce este mai pervers și mai îngrozitor, galben, susțin diferențele de vârste, adică pedofilia, relațiile sexuale ale adulților cu minorii. Focul Sodomei”, a scris părintele Ioan Istrati pe Facebook.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau