Streaming-ul preia conducerea în 2024: Jumătate din căminele americane vor renunța la abonamentele de televiziune
Dimensiune font:
Unul dintre pionierii serviciilor de streaming TV a făcut o previziune.
Unul dintre pionierii serviciilor de streaming TV, Roku, a raportat un ultim trimestru puternic datorat sărbătorilor, fiind perioada în care oamenii cumpără mai multe dispozitive ale companiei. Roku a ajuns, în 2019, la 36,9 milioane de conturi active, iar utilizatorii au vizionat 11,7 miliarde de ore de conținut în al patrulea trimestru al anului trecut.
„Am intrat într-o decadă a streaming-ului în care considerăm că utilizatorii din toată lumea vor alege streaming-ul drept principalul mod pentru a folosi televizorul", a transmis CEO-ul Roku, Anthony Wood, într-o scrisoare pentru acționari. Roku consideră că, până în 2024, jumătate dintre căminele americane fie vor renunța la televiziune prin cablu, fie n-au avut vreodată un asemenea serviciu.
„În anul 2019, primele zece firme de publicitate din tehnologie și telecomunicații, precum și primele zece companii de bunuri ambalate au plasat reclame la Roku", a continuat Wood.
Ce este Roku
Pentru context, compania Roku a fost înființată în 2002 și produce media playere care permit accesul utilizatorilor de televizoare accesul la videoclipuri și muzică, prin Internet. Roku este puțin diferit față de Netflix și celelalte companii care oferă servicii de streaming, datorită faptului că dispozitivele sale, odată cumpărate, pot oferi content gratuit.
În plus, Roku permite accesul la canale de televiziune, dar și la Netflix, Amazon Video, NOW TV, Rakuten TV, Sky Store sau Google Play.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau