Prejudiciu de 10 milioane de euro! DNA a trimis în judecată mai multe persoane la 10 ani de la fapte

dna  12

Dimensiune font:

| 07-10-2022 15:12

Cinci persoane şi o societate comercială au fost trimise în judecată de procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie Constanţa pentru evaziune fiscală şi spălarea banilor, prejudiciul în acest caz fiind de aproape 10 milioane de euro.

Direcţia Naţională Anticorupţie a transmis, vineri, că procurorii anticorupţie constănţeni au trimis în judecată, în stare de libertate, şase inculpaţi (printre care şi o societate comercială), pentru evaziune fiscală şi spălarea banilor, comise în formă continuată.
 

 

“În perioada 2010 - 2012, cei cinci inculpaţi, în calitate de administratori ai unor societăţi comerciale (printre care şi SC Remat Industri Colection SRL, trimisă în judecată în prezenta cauză) nu ar fi înregistrat în contabilitatea firmelor pe care le administrau operaţiuni comerciale privind livrări şi achiziţii de deşeuri feroase, precum şi veniturile obţinute din relaţiile cu 180 de societăţi. Acţionând în această manieră, în scopul sustragerii de la plata obligaţiilor fiscale (impozit pe profit şi TVA), inculpaţii ar fi prejudiciat bugetul general consolidat al statului cu suma totală de 42.596.222 lei (aproximativ 10 milioane euro la cursul din acea perioadă)”, a transmis DNA.

În aceeaşi perioadă, patru dintre cele cinci persoane, în baza unor documente (borderouri de achiziţii fier vechi de la persoane fizice), întocmite fictiv, ar fi retras din conturile bancare ale societăţilor pe care le reprezentau suma totală de 194.571.469 lei, despre care cunoşteau că provine din evaziune fiscală.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală s-a constituit parte civilă în cauză.

Procurorii au dispus în cauză măsuri asigurătorii.

Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului Constanţa, cu propunere de a se menţine măsurile asiguratorii. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

 

Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iași, șos. Aleea Nicolina, nr, 82, jud. Iași, tel: 0232-243.864; fax: 0232-212.231, e-mail: iasi@insolventa.ro, prin asociat coordonator Mititelu Corneliu, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. Starmod S.A. Suceava cu sediul social în mun. Suceava, str. Universității, nr. 29, jud. Suceava, nr. înregistrare în Registrul Comerţului J33/69/1991 , C.U.I. RO3177717, numită potrivit Sentinţei Civile nr. 19 din data de 25.01.2022, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 9819/86/2010**, invită toți agenții economici interesați ca, până la data de 11.11.2022, ora 16:00, să depună o ofertă financiară și o ofertă tehnică pentru efectuarea lucrărilor cadastrale de reglementare a situațiilor tehnico-cadastrale pentru bunurile imobile din patrimoniul societății Starmod S.A. Suceava. Condiții de formă: Ofertele vor fi depuse la sediul lichidatorului judiciar MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAȘI S.P.R.L., din Iași, str. Aleea Nicolina, nr. 82, într-un plic închis şi sigilat prin aplicarea ștampilei ofertantului, ce va conţine documentele de participare mai jos menţionate. Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ: numele/denumirea ofertantului, adresa domiciliului/sediului social al ofertantului, precum şi menţiunea „ofertă servicii cadastrale, a nu se deschide înainte de data de 11.11.2022, ora 16.00”. Solicităm ca oferta financiară să conţină următoarele elemente obligatorii: -Preț (va fi exprimat în lei, fără T.V.A.); -Acordul expres al ofertantului ca plata prețului să se efectueze în conformitate cu dispozițiile Legii 85/2006, pe măsură ce se vor obține fonduri din valorificari de active din patrimoniul societății debitoare. Solicităm ca oferta tehnică să conţină următoarele elemente obligatorii: -Termen de execuţie; -Lista serviciilor cadastrale ce vor fi prestate pentru reglementarea situațiilor tehnico-cadastrale pentru bunurile imobile din patrimoniul societății Starmod S.A. Suceava. -Certificatul de atestare din care reiese că ofertantul este calificat şi atestat în vederea efectuării de operațiuni/servicii cadastrale. Va fi descalificată automat orice ofertă care nu conţine toate documentele sus-menţionate. Pentru cuantificarea preţului de executare a lucrării, accesul în incinta societăţii debitoare se face cu programare (48 de ore) şi este condiţionat de semnarea unui Protocol de vizitare a acesteia care cuprinde clauze de confidenţialitate. Pentru programare ofertanţii trebuie să-şi anunţe prin fax la 0232-243.864 sau e-mail iasi@insolventa.ro intenţia de vizitare. Relații suplimentare se pot obține de la: -tel. 0232-243.864 0755.132.473 -fax: 0232-212.231 -email: secretariat@insolventa.ro
VANZARE TEREN SI CONSTRUCTII PIATA NEAMT str. Piata Garii, nr.7, loc. Piatra Neamt, jud. Neamt. Subscrisa BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. desemnata in calitate de administrator judiciar al debitoarei PERLA INVEST S.R.L., in reorganizare, prin Incheierea de sedinta nr. 236 din data de 19.04.2016, pronuntata in Dosarul nr. 2699/103/2015/a4, de Tribunalul Neamt – Sectia a II-a Civila, de Contencios Administrativ si Fiscal, organizeaza in data de 23.11.2022, ora 13:00, la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., din Bucuresti, Str. Invingatorilor nr. 24, Victory Business Center, Et. 4, Sector 3, sedinta de licitatie publica cu strigare pentru vanzarea, in bloc, a proprietatii imobiliare compuse din: -teren intravilan, in suprafata de 1.000 mp, inscris in CF nr.54618 a Mun.Piatra Neamt, avand nr. cadastral 54618; -constructie in suprafata utila de 567,46 mp, inscrisa in CF nr.54618-C1-U1 a Mun. Piatra Neamt, avand nr. cadastral 54618-C1-U1; -constructie in suprafata utila de 1.707,65 mp, inscrisa in CF nr.54618-C1-U2 a Mun. Piatra Neamt, avand nr.cadastral 54618-C1-U2 situate in Mun. Patra Neamt, str. Piata Garii, nr.7, jud. Neamt. Pretul de pornire al sedintei de licitatie 1.379.000 EUR, exclusiv TVA. Detalierea componentei acelor blocuri de active poate fi solicitata administratorului judiciar la adresa de e-mail business.restructuring@bdo.ro. Ofertantii care doresc sa participe la licitatie trebuie sa depuna la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., cel tarziu cu o zi lucratoare inaintea sedintei de licitatie publica la care doresc sa participe, personal sau prin curier, ora 17:00, toate documentele specificate in cuprinsul Caietului de sarcini, ce poate fi achizitionat de la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. pentru suma de 1.000 Lei, exclusiv TVA. Plata Caietului de sarcini se va realiza prin transfer bancar in contul unic de insolventa al societatii PERLA INVEST S.R.L., pe baza facturii comunicate de catre administratorul judiciar. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul 021.319.94.76 sau e-mail business.restructuring@bdo.ro.
Peste 5 miliarde de oameni vor muri de sete
30/11/2022 17:16

Circa 3,6 miliarde de persoane se confruntă in prezent cu un acces insuficient la apă cel puţin o lună pe an, a avertizat Organizaţia Meteorologică Mondială (OMM) in raportul său pe 2021 privind Starea ...

Crescătorii de animale care vor tăia porci vor trebui să facă și examenul trichineloscopic
30/11/2022 12:59

Specialiştii indeamnă persoanele care sacrifică porci in gospodăriile proprii să facă examenul pentru trichineloză al cărnii. Analiza poate fi realizată in laboratoarele veterinare din zona de domicil ...

 Află cum poți obține online un împrumut direct din confortul casei tale
30/11/2022 09:00

Oamenii s-au obisnuit să creadă că obtinerea unui imprumut presupune birocratie si eforturi, multe acte si drumuri de făcut, pentru fiecare semnătură sau document, iar perspectiva de a beneficia de un cre ...

Alertă în Germania! Figurină Moș Crăciun din ciocolată, pline cu otrăvuri!
30/11/2022 07:45

Crăciunul este aproape si semne sunt peste tot, nu doar in pietele de Crăciun care s-au deschis in multe locuri din Germania, ci si in supermarketuri si discountere, unde pe rafturi au apărut fugurinele Mos ...

Guvernul va îngheța pensiile de serviciu pentru 5 categorii de pensionari
29/11/2022 22:02

Cinci tipuri de pensii de serviciu (pensii speciale, in denumire populară) nu se vor indexa cu rata inflatiei, astfel că nu vor beneficia de niciun fel de crestere anul viitor, potrivit unui proiect de Ordona ...

Ordonanța trenuleț: Salariile bugetarilor vor crește cu 10%, punctul de pensie se majorează cu 12,5%/ Ajutoare pentru pensionarii cu venituri sub 3.000 lei
29/11/2022 18:43

 Salariile bugetarilor vor creste cu 10% de anul viitor, faţă de nivelul acordat pentru luna decembrie 2022, potrivit proiectului Ordonantei trenulet ce urmează a se aplica din 2023. Ministerul Finan ...

Asociația Grupul de Acțiune Locală Regiunea Rediu-Prăjeni – Lansare apeluri de selecție din fonduri FEADR pentru măsurile M5 și M7 din cadrul  Strategiei de Dezvoltare Locală a Asociației GAL Regiunea Rediu-Prăjeni 2014-2020
29/11/2022 17:05

 COMUNICAT DE PRESĂ Lansare apeluri de selectie din fonduri FEADR pentru măsurile M5 si M7 din cadrul Strategiei de Dezvoltare Locală a Asociatiei GAL Regiunea Rediu-Prăjeni 2014-2020

 COMUNICAT DE PRESĂ FLAVISEM CORPORATION S.R.L.
29/11/2022 16:00

 COMUNICAT DE PRESĂ FLAVISEM CORPORATION S.R.L.

Cel mai mare dosar anchetat de Parchetul European / Operațiunea Admiral: Grupuri de crimă organizată răspândite în 22 state, inclusiv în România, acuzate de o fraudă la TVA estimată la 2,2 miliarde de euro
29/11/2022 14:08

Parchetul European, in cooperare cu agentiile de aplicare a legii din 14 state membre ale UE, a desfăsurat, marti, măsuri de investigare simultane, inclusiv peste 200 de perchezitii, in legătură cu o schem ...

Fermierii pot depune cereri pentru finanțarea schemei de ajutor
29/11/2022 12:45

Cererile de acord pentru finanţare aferente schemei de ajutor de stat pentru reducerea accizei la motorina utilizată in agricultură pentru anul 2023 pot fi depuse in cursul lunii decembrie, a anunţat, marţ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei