Salariu URIAȘ! Cine este cel care încasează cu peste 100.000 de lei mai mult decât Klaus Iohannis

download (1)

Dimensiune font:

| 03-08-2020 00:47

A dat lovitura! Directorul unei importante instituții de stat a încasat un salariu cu 80% mai mare decât anul anterior

Veniturile anuale ale lui Sorin Toader, director general al Imprimeriei Naţionale au crescut anul trecut cu 43.134 de lei, de la 278.601 lei în 2018, la 321.949 lei în 2019, după cum reiese din propriile sale declaraţii de avere pe anul 2020 şi anul 2019.

Spre comparaţie, veniturile preşedintelui României în anul 2019 au fost de 179.735 lei, cu puţin peste 14.000 lei în plus faţă de anul 2018 când a încasat 165.000 lei.

Diferenţa dintre veniturile celor doi şefi, chiar dacă unul este şef de stat, iar celălalt director general este de 142.214 lei, Sorin Toader încasând în 2019 cu 79,12% mai mult decât Iohannis.

Venitul anual al directorului general al Imprimeriei Naţionale a oscilat de-a lungul timpului. Conform declaraţiei de avere pe anul 2017, remuneraţia domniei sale a fost mai mult decât dublă faţă de anul 2016, când Sorin Toader a încasat „doar” 103.769 lei în tot anul. În 2015, Sorin Toader a încasat 70.789 lei.

Remuneraţiile şefilor sunt calculate în funcţie de 2 componente, una fixă şi un variabilă.

Componenta fixă (lunară) pentru directorul general este formată din remuneraţia brută lunară: 20.383 lei (începând cu data de 01.01.2018), iar cea pentru directorul executiv de 19.782 lei (începând cu data de 01.01.2018). Componenta variabilă (anuală) ţine cont de creşterea profitului net faţă de anul precedent şi se acordă astfel:

Pentru directorul general: – pentru cresterea profitului net fata de anul anterior, un procent de 0,4% din cresterea profitului net fata de anul anterior, dar nu mai mult de 3 (trei) indemnizatii lunare fixe brute; – pentru realizarea unui grad de indeplinire global a criteriilor de performanta ale directorilor, stabilite prin Planul de administrare de peste 100% – 12 (douasprezece) indemnizatii lunare fixe brute.

Pentru director executiv directia economica – pentru cresterea profitului net fata de anul anterior, un procent de 0,4% din cresterea profitului net fata de anul anterior, dar nu mai mult de 2 (doua) indemnizatii lunare fixe brute; – pentru realizarea unui grad de indeplinire global a criteriilor de performanta ale directorilor, stabilite prin Planul de administrare de peste 100% – 6 (sase) indemnizatii lunare fixe brute.

Nici angajaţii n-o duc rău: Salariul mediu depăşeşte 6.500 lei În cadrul Companiei Naţionale „Imprimeria Naţională”-S.A. politica salarială este stabilită prin contractul colectiv de muncă negociat de conducere cu organizaţiile sindicale din companie.

Salariul personalului este constituit dintr-un salariu de încadrare la care se adaugă sporul de vechime. Nu există nici un alt spor de natură salarială în afară sporului de vechime.

Sporul de vechime se calculează astfel:

vechime între 3 şi 5 ani: 5%

vechime între 5 şi 10 ani: 10%

vechime între 10 şi 15 ani: 15%

vechime între 15 şi 20 ani: 20%

vechime peste 20 ani: 25%

Salariile de încadrare se stabilesc prin înmulţirea salariului minim de încadrare pe companie (2.100 lei) cu un coeficient minim stabilit pe grupe de funcţii astfel: director şi şef departament: 3,4 şef serviciu/birou/laborator/secţie/atelier/consilier/project manager: 2,15 studii superioare de lungă durată: 1,55 studii superioare de scurtă durată: 1,45 studii medii, şcoală de maiştri: 1,35 şcoală profesională / şcoală generală + curs de calificare: 1,25 personal necalificat: 1,00

De la aceste valori, obţinute prin înmulţirea salariului minim de încadrare pe companie cu coeficientul de multiplicare menţionat încep negocierile salariale individuale între conducerea companiei şi angajaţi. Salariile indiviuale negociate cu fiecare salariat sunt confidenţiale.

Conform legii, persoanele cu funcţii de conducere îşi declară public veniturile salariale, prin declaraţiile de avere actualizate anual.

Pe baza datelor realizate la 31.12.2018, în anul 2018 salariul mediu brut lunar la nivelul companiei a fost de 5.104,34 lei/persoană. La această valoare dacă se adaugă tichetele de masă şi tichetele de vacanţă acordate se obţine un salariu mediu brut lunar realizat în anul 2018 de 5.957,45 lei/persoană. În anul 2018 urmare intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.79/2017 salariile au fi puse în acord cu noile contribuţii sociale obligatorii datorate conform Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, fără afectarea venitului net al salariaţilor, aferent salariilor de bază aflate în plată în luna decembrie 2017.

Conform Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2019 câştigul salarial mediu brut lunar la nivelul companiei, compus din salariu de încadrare, spor vechime şi alte drepturi (tichetele de masă şi tichetele de vacanţă) este prognozat în anul 2019 la valoarea de 6.518,91 lei/persoană. Curtea de Conturi a găsit cheltuieli majorate cu 18% faţă de BVC

Auditul Curţii de Conturi la Imprimeria Naţională a scos la iveală faptul că, în 2018, cheltuielile instituţiei au fost majorate faţă de Bugetul de Venituri şi Cheltuieli.

„Cheltuielile totale efectuate de CNIN în anul 2018 au fost în sumă totală de 246,71 milioane, reprezentând 113,5% raportat la cheltuielile programate prin BVC şi, respectiv, 118,1% comparativ cu cheltuielile totale realizate la 31.12.2017”, scrie Curtea de Conturi, precizând că „în urma misiunii de control nu au rezultat abateri de la regularitate şi legalitate”, potrivit adevarul 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Subscrisa TIMOFTE INSOLV SPRL, cu sediul in municipiul Piatra Neamt, Aleea Plaiului nr.10, bl.B1, sc.B, parter, apt.23, judetul Neamt, inregistrata in Registrul Formelor de Organizare al UNPIR sub nr. RFO II-0779, Atestat 2A0779, Cod Fiscal: RO33718032, Tel/fax: 0233272861, mobil: 0745455926/0744995468, Adresa e-mail: timofteinsolvsprl@gmail.com, In calitate de administrator judiciar al debitorului S.C. POLIVALENT S.R.L., conform Incheierii de sedinta nr.153/F din data de 13.09.2022, pronuntata de Tribunalul Neamt-Sectia a-II-a Civila, de Contencios Administrativ si Fiscal, in dosarul nr.2465/103/2022, Emite urmatoarea Decizie suspendare si amanare licitatii: Avand in vedere eroarea strecurata in cuprinsul publicatiilor de vanzare intocmite pentru bunurile apartinand debitoarei SC POLIVALENT SRL, transmise in presa locala si centrala, primarii, dosarul cauzei, pe site-ul UNPIR si in BPI, administratorul judiciar DECIDE: Anularea tuturor licitatiilor organizate pentru aceste active, urmand sa fie prorogata reluarea licitatiilor la o data ce va fi stabilita ulterior, motivat de urmatoarele aspecte: Administratorul judiciar precizeaza faptul ca, in publicatiile intocmite, comunicate si afisate nu coincide suprafata de teren situata in intravilanul satului Uricani, com. Miroslava, judet Iasi, care face obiectul contractului de concesiune nr. 26700/24.08.2018 incheiat cu Primaria comunei Miroslava, judetul Iasi, pentru o perioada de 49 de ani, in sensul ca, in unele publicatii este mentionata suprafata de 10.000 mp, iar in alte publicatii suprafata de 20.000 mp. Totodata prezenta decizie este fundamentata si pe finalizarea demersurilor de intabulare a imobilului in cartea funciara si de dezembrare a imobilului concesionat, demersuri inititate de administratorul special al societatii Polivalent SRL. De asemenea, s-a constatat faptul ca nu au fost respectate termenele de publicitate a vanzarii prevazute la art.838 alin.2 Cod proc. Civila. Prin urmare, in conformitate cu art.845 CPC, administratorul judiciar decide amanarea licitatiei din data de 28.10.2024 la o data ulterioara, cu refacerea formalitatilor de publicitate si finalizarea demersurilor privind intabularea si eventual dezmembrarea imobilului ce face obiectul contractului de concesiune incheiat cu Primaria comunei Miroslava. Administrator Judiciar, Timofte Insolv SPRL.

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ. Privind concesiunea prin licitație publică a unui teren extravilan, domeniului privat al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, număr telefon, fax și/sau adresa e-mail, persoană contact: Comuna Tămășeni, strada Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333, e–mail: primariatamaseni@yahoo.com. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Teren în suprafață de 1000 mp, ce aparține domeniului privat al Comunei Tămășeni, situat pe strada Traian din satul Tămășeni, comuna Tămăeșni; Concesiunea se va realiza conform HCL nr.51/16.10.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni. 2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadatru și resurse umane. 2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații. 2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 05.11.2024 ora 12:00. 3.Informații privind ofertele: 3.1.Data-limită de depunere a ofertelor:11.11.2024 ora 15:00. 3.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor:14.11.2024 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț. 6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței: Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583, e-mail: jud-roman@just.ro.
Marcel Boloș susține că a reușit să convingă Comisia Europeană că nu mai e nevoie să mai fie scăzut pragul la microintreprinderi
02/11/2024 05:48

Romania a depus toate diligenţele necesare pentru a face dovada că nu mai e necesar, in continuare, să fie redus pragul la microintreprinderi, deoarece nu mai pot fi obţinuţi bani mulţi din această măsu ...

SUA livrează României primul avion pentru însămânțarea norilor: Suntem singurii care pot să combată deşertificarea
01/11/2024 20:54

  Livrarea in Romania de către compania Fargo Jet, din Dakota de Nord, a primei aeronave echipate şi destinate creşterii precipitaţiilor este un alt exemplu al parteneriatului strategic dint ...

ANAF te bagă la închisoare între 1 și 6 ani! E de noaptea minții și nu e banc
01/11/2024 17:49

 Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) propune, printr-un proiect de Ordin, un nou model al formularelor şi documentelor utilizate in activitatea de control a Direcţiei generale antifraud ...

Digitalizarea activității INBIT SRL –  comunicat de presa începere proiect
01/11/2024 11:02

 COMUNICAT DE PRESA ÎNCEPERE PROIECT COD SMIS 319382 Data: Octombrie 2024 Digitalizarea activitătii INBIT SRL

SC COMFORMEDIS SRL, CUI RO27651973, NR. ORC IAȘI:J22/1477/2010, implementează începând cu data de 01.11.2024  proiectul Evoluție pas cu pas!
01/11/2024 09:00

 SC COMFORMEDIS SRL, CUI RO27651973, NR. ORC IASI:J22/1477/2010, implementează incepand cu data de 01.11.2024  proiectul Evolutie pas cu pas!

 Transformarea digitală a IMM-urilor orientată către creșterea intensității digitale TEXTIL  AUTOMOTIVE S.R.L. - Lansarea proiectului –
01/11/2024 09:00

  Transformarea digitală a IMM-urilor orientată către cresterea intensitătii digitale TEXTIL  AUTOMOTIVE S.R.L. - Lansarea proiectului –

 Lansarea proiectului DIGITALIZARE LA EMPIRE PROJECT S.R.L.
01/11/2024 09:00

  Lansarea proiectului DIGITALIZARE LA EMPIRE PROJECT S.R.L.

COMUNICAT DE PRESA   SC SMART DIGITAL SRL, CUI RO42961366, NR. ORC IAȘI:J22/1968/2020, implementează începând cu data de 01.11.2024  proiectul Evoluție pas cu pas!
01/11/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESA SC SMART DIGITAL SRL, CUI RO42961366, NR. ORC IASI:J22/1968/2020, implementează incepand cu data de 01.11.2024  proiectul Evolutie pas cu pas!

COMUNICAT DE PRESĂ - Lansarea proiectului TRANSFORMAREA DIGITALA A INTREPRINDERII BUCOVER PROIECT S.R.L.
01/11/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ - Lansarea proiectului TRANSFORMAREA DIGITALA A INTREPRINDERII BUCOVER PROIECT S.R.L.

 ANUNT DE PARTICIPARE la procedura competitiva pentru atribuirea contractului de furnizare echipamente tehnologice in cadrul proiectului ,,ÎNFIINȚAREA ACTIVITATII DE TAIEREA SI RINDELUIREA LEMNULUI LA YELBARB FOREST S.R.L. PRIN ACHIZITIA DE UTILAJE S
01/11/2024 09:00

 ANUNT DE PARTICIPARE la procedura competitiva pentru atribuirea contractului de furnizare echipamente tehnologice in cadrul proiectului ,,ÎNFIINTAREA ACTIVITATII DE TAIEREA SI RINDELUIREA LEMNULUI L ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei