Mihai Chirica - Peste 50 de proiecte de hotărâre se află pe masa consilierilor locali! Ședința ordinară este programată pe data de 28 aprilie 2025

Dimensiune font:

| 24-04-2025 10:57

La finalul lunii aprilie 2025, peste 50 de proiecte de hotărâre vor fi dezbătute și supuse votului de consilierii locali

Ședința ordinară va avea loc la Palatul Roznovanu, pe data de 28 aprilie 2025, începând cu ora 10:00. Printre proiectele de hotărâre se numără și 10 Planuri Urbanistice Zonale.

Peste 50 de proiecte de hotărâre se află pe masa consilierilor locali! Plenul CL se reunește pe data de 28 aprilie 2025
Potrivit informațiilor publicate de Primăria Iași, pe ordinea de zi a ședinței ordinare programate pe data de 28 aprilie 2025 se află și 10 Planuri Urbanistice Zonale. Printre acestea se numără cel cu privire la construirea unei locuințe individuale pe Strada Fundac Bucium. Un alt PUZ se referă la „Reabilitare, Modernizare, dotare și extindere spațiu pentru funcționare terapie de zi și bloc alimentar” pe Strada Sărăriei numărul 177B. Un alt Plan Urbanistic Zonal se referă la construirea unor spații comerciale, spații de depozitare, servicii și profesii libere” pe Șoseaua Nicolina numărul 255B, dar și PUZ pentru construirea unor clădiri pentru depozitare comercială și activități productive nepoluante. Acest Plan Urbanistic Zonal este inițiat de firma Elas Trans SRL. Aceasta intenționează să construiască mai multe hale pentru depozitare și activități productive nepoluante pe șoseaua Iași – Voinești, una dintre cele mai aglomerate și tranzitate artere din municipiu. Clădirile vor avea un regim de înălțime de maximum P–P+2E.


Potrivit informațiilor publicate, terenul studiat are o suprafață de 15.566 de metri pătrați, echivalentul a 1,566 hectare. Procentul maxim de ocupare a terenului (P.O.T.) va fi de maximum 40%. În cadrul documentației privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal, sunt prevăzute 7 construcții zonificate astfel: zonă destinată pentru stație de alimentare carburanți, birouri și spălătorie auto automatizată; zonă destinată pentru spații de comerț, showroom, birouri, depozitare, alimentație publică și mici activități de manufacturare; zonă destinată showroom, birouri, depozitare și activități productive, dar și circulații auto, spații verzi și spații de parcare.

 

Pe ordinea de zi a ședinței ordinare se află și proiecte privind aprobarea unor parteneriate
În cadrul ședinței ordinare din data de 28 aprilie 2025, Plenul Consiliului Local va aproba și mai multe parteneriate. Printre acestea se numără și cel cu privire la participarea municipiului Iași la derularea proiectului european „Women on Board: Promoting Inclusion and Equality for Women in the Blue Economy Labour Market”. Un alt proiect se referă la implicarea Primăriei Iași la derularea proiectului european „COIMBRA, Turism Sustenabil – Transfer de acțiuni inovare”, finanțat prin Inițiativa Urbană Europeană.

 
Plenul Consiliului Local va aproba și încheierea unui acord de parteneriat între Inspectoratul Școlar Județean și municipiul Iași, în vederea organizării, la Iași, a Concursului Național de matematică aplicată „A. Haimovici” și a Concursului Național Transcurricular „Ionel Teodoreanu” în luna mai 2025. Un alt acord de parteneriat va fi aprobat între municipiul Iași și Universitatea Națională de Arte „George Enescu” din Iași, în vederea demolării, din Iași, de pe Strada Sărăriei numărul 17. 

În același sens, pe ordinea de zi a ședinței ordinare, vor fi dezbătute și supuse votului inclusiv bugetele regiilor din subordinea Primăriei Iași.

La finalul lunii aprilie 2025, peste 50 de proiecte de hotărâre vor fi dezbătute și supuse votului de consilierii locali. 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
SC SELF TRUST SRL este lider national al segmentului de piata pentru sisteme de conveioare (benzi transportoare) automatizate. Echipamentele proiectate si produse de noi se adreseaza in special urmatoarelor industrii: Logistica, Intralogistica, Automotive, Procesarea Carnii, Panificatie, Imbuteliere, Fabricarea Mobilei, Reciclarea Deseurilor. Detinem o pozitie importanta la nivel modial in randul producatorilor de echipamente pentru aeroporturi avand clienti din: Romania (15 din 17 aeroporturi), Spania, Portugalia, Franta, Germania, Marea Britanie, Grecia, Slovacia, Algeria, Libia, Yemen, Djibouti, Qatar, Arabia Saudita, Seychelles, Azerbaijan, Turcia. Dorim sa ne extindem echipa cu: OPERATOR STRUNG SI FREZA CNC (FANUC SI HAAS), LACATUS MECANIC PENTRU MONTAJ. Cerinte: cunostinte si experienta practica dovedita in setarea si operarea masinilor cu comanda numerica (operator CNC), respectiv in ansamblarea echipamentelor industriale (lacatus mecanic de montaj), o buna intelegere a proceselor tehnologice, cunostinte de baza pentru intelegerea desenului tehnic, conditie obligatorie. Conditii de lucru: Program de lucru zilnic de la 6:00 – 14:30 (cu pauza de masa de 30 min), de luni pana vineri, Orele suplimentare sunt platite conform legislatiei in vigoare, Echipament de protectie adecvat. Salarizare si bonusuri: Salarizare in functie de experienta si cunostintele dovedite si meseria de incadrare 3000-5000 lei net lunar. Reevaluare salariala dupa primele 3 luni de contract. Crestere salariala anuala in functie de indicii de inflatie comunicati si de performantele profesionale realizate. Bonusare in functie de implicare, de performanta profesionala si randament in procesul de productie. Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi lucratoare. Decontare contravaloare transport sub forma de abonament lunar pe raza municipiului Iasi sau zona metropolitana. Al 13- lea salariu (50% prima de concediu, 25% prima de Craciun, 25% prima de Paste). Bonificatie pentru deplasarile la montaj 150 lei/zi pentru Romania si 50 Euro/zi pentru deplasari in afara tarii. Asteptam CV-urile dvs la adresa HR@selftrust.ro. Informatii suplimentare si programarile pentru proba de lucru se pot obtine la tel. 0733499283 sau la sediul nostru din Iasi, Str.Bucium, nr.34 (zona Baza 3 - intrare pe poarta 2 Moldomobila)
Scandal pentru mici la Selgros: clienți revoltați, cozi interminabile și nervi întinși la maximum
01/05/2025 21:21

  Aglomeratie de 1 Mai si in magazine: Rafturile de carne, golite de la primele ore in Selgros Iasi Ziua de 1 Mai nu a adus aglomeratie doar pe terase si in zonele de picnic, ci si in marile magazine ali ...

CJ Iași lansează o nouă axă rutieră: 71 km în jurul orașului, împărțiți în patru loturi/VEZI traseul viitoarei centuri
01/05/2025 20:55

 A fost lansată licitatia pentru Centura de trafic usor a municipiului Iasi: peste 70 km de drumuri judetene vor fi modernizate in doi ani traseul viitoarei centuri Proiectul Centurii de trafic usor a m ...

Lucrurile se complică pentru clasa pregătitoare: Școli din Iași au depășit numărul locurilor disponibile, cu o săptămână înainte de termen
01/05/2025 20:52

 Cereri peste numărul de locuri pentru clasa pregătitoare in mai multe scoli din Iasi Cu doar o săptămană inainte de finalul primei etape de inscriere in clasa pregătitoare, mai multe unităti de in ...

Modificări în programul Primăriei și al furnizorilor de servicii publice în perioada minivacanței de 1 Mai
01/05/2025 11:58

 Astfel, conform reglementărilor legale, Primăria Municipiului Iaşi nu va avea program de lucru de joi, 1 mai, pană duminică, 4 mai, inclusiv, insă va asigura permanenta prin directiile, institutiile ...

Iași – ponderea „second-hand”-urilor în totalul mașinilor nou înmatriculate crește cu 10 procente pe lună. Care este motivul
27/04/2025 20:55

 Mărcile germane conduc in preferintele iesenilor la achizitia si inmatricularea de autoturisme uzate, in segmentul de autoturisme noi, iesenii se orientează tot mai mult către mărci apreciate pentru f ...

Zi de sărbătoare la Iași! Politehnica împlinește 80 de ani de la înființare
27/04/2025 12:05

 Pe data de 27 aprilie 1945 a fost inregistrată oficial prima echipă de fotbal din Iasi. Atunci se numea Sportul Studentesc, o echipă formată din studenti pasionati de fotbal. Pe atunci, Stadionul &bdq ...

VIDEO Construcție unică în România, după Revoluție: Autostrada și podul care vor ajunge direct în Republica Moldova
26/04/2025 18:34

  Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, impreună cu alti oficiali, au dat startul constructiei pentru Podul de Flori, primul astfel de pod construit intre Romania si Republica Moldova. Acest p ...

Contestația depusă de turci pentru licitația de la Spitalul Regional de Urgență Iași a fost respinsă în instanță! Lucrările de construcție ar putea începe
26/04/2025 12:21

Curtea de Apel Bucuresti a respins, joi, 24 aprilie 2025, contestatia depusă de grupul turc CNN, privind licitatia de la Spitalul Regional de Urgentă Iasi. Decizia este definitivă, astfel că lucrările efec ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei