Administraţia Naţională “APELE ROMÂNE”- Administraţia Bazinală de Apă Siret cu sediul în Bacău, anunţă: organizarea pe 29.10.2024 și pe 30.10.2024 licitaţii publice

Dimensiune font:

| 03-10-2024 12:36

 Administraţia Naţională “APELE ROMÂNE”- Administraţia Bazinală de Apă Siret cu sediul în Bacău, str.Cuza Vodă nr.1, judeţul Bacău, cod 600274, tel.0234 541646,  fax 0234 510050,  în calitate de unitate locatoare,  anunţă:

------------------------------------

 ––  Organizarea în data de 29.10.2024 a licitaţiilor publice cu ofertă în plic închis privind închirierea de bunuri imobile, terenuri situate în albiile minore ale râurilor Siret, Suceava şi Moldova pe raza judeţului Suceava.

Închirierea are ca scop înlăturarea materialului aluvionar care a contribuit la colmatarea albiei, în vederea regularizării şi reprofilării acesteia pentru asigurarea scurgerii optime a apei.

Durata închirierii este de 4 ani.

Garanţia de participare este de 10% din valoarea minimă a chiriei anuale.    

 

Valoarea minimă a chiriei anuale este de 0,073 lei/mp/lună, pentru fiecare dintre următoarele bunuri imobile:

 

          Râul Siret                       Fântânele aval/ Fântânele                         5.000 mp

                                                  Fânânele amonte/ Fântânele                    15.000 mp

                                                Dolhasca staţie aval/ Dolhasca                  13.800 mp

                                                    Găinoaia/ Zamostea                               15.000 mp  

                               

          Râul Suceava             Amonte pod centru/ Vicovu de Sus             14.000 mp

                                                  Luncuşoara 2/ Udeşti                               30.200 mp

 

           Râul Moldova                Boroaia amonte/ Boroia                           45.000 mp        

      

 

 Facem următoarele precizări:

 

# perimetrul  BOROAIA AMONTE  este  situat  în sit Natura 2000 ROSCI 0365 “Râul Moldova între Păltinoasa şi Ruşi”, conform prevederilor Ordinului M.M.A.P. nr.1570/2016 privind aprobarea Planului de management şi a Regulamentului acestui sit este interzisă activitatea de exploatare a agregatelor minerale, precum şi efectuarea de activităţi conexe în perioada     01 aprilie – 31 iulie.   

# perimetrul AMONTE POD CENTRU este situat în sit Natura 2000 ROSCI0379 „Râul Suceava”

# perimetrul  LUNCUŞOARA 2 este situat în sit Natura 2000 ROSCI0380 „Râul Suceava Liteni”

# perimetrul Găinoaia este situate parţial în sit Natura 2000 ROSCI 0184 “Pădurea Zamostea-Luncă”.

În procesul de reglementare a activităţilor propuse a se desfăşura pe aceste perimetre se impune solicitarea avizului Agenţiei Naţionale pentru Arii Naturale Protejate – Serviciul Teritorial Suceava.

Obligația obținerii actelor de reglementare în domeniul mediului, inclusiv avizul emis de ANANP, cade în sarcina locatarului. Prin participarea la procedura de închiriere acesta își asumă integral toate riscurile legate de neobținerea acestor acte şi nu va putea solicita locatorului (A.B.A. Siret) restituirea valorii chiriei datorate de la data încheierii contractului.

 Garanţia de participare poate fi constituită sub forma unei scrisori de garanţie bancară eliberată de o bancă din România în favoarea unităţii locatoare sau prin virament în contul de garanții RO51TREZ0615005XXX013935 - TREZORERIA BACĂU, CIF 33839263. În cazul în care garanţia de participare este constituită prin virament, aceasta trebuie să se regăsească în extrasul de cont al A.B.A.Siret din ziua lucrătoare anterioară licitaţiei.

 Condiţiile de participare sunt precizate în caietul de sarcini.

Ofertele vor fi depuse la sediul A.B.A. Siret în data de 29.10.2024  până la ora 9.30 şi vor fi deschise în aceeaşi zi la ora 10.

Preţul caietului de sarcini este de 950,00 lei cu TVA, plata acestuia efectuându-se cu ordin de plată în contul

 

            RO 69TREZ 061502201X013928 - TREZORERIA BACĂU,  CIF RO18264854.

După efectuarea plăţii, caietul de sarcini se poate ridica de la A.B.A.Siret - biroul Cadastrul  apelor şi Patrimoniu, începând cu data de 08.10.2024  şi până pe 21.10.2024, numai în baza solicitării scrise depusă de către persoana fizică/juridică care a efectuat plata.

Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 21.10.2024, ora 12.

Valabilitatea obligatorie a ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii acesteia.

Prezentul anunţ este postat pe site http://siret.rowater.ro/abas/anunturi/licitatii/ la rubrica ANUNŢURI - LICITAŢII.

 

          -----------------------------------------------------------------------------------------------------

  –– Organizarea în data de 30.10.2024 a licitaţiilor publice cu ofertă în plic închis privind închirierea de bunuri imobile, terenuri situate în albiile minore ale râurilor Siret şi Cracău pe raza judeţului Neamţ.

Închirierea are ca scop înlăturarea materialului aluvionar care a contribuit la colmatarea

albiei, în vederea regularizării şi reprofilării acesteia pentru asigurarea scurgerii optime a apei.

Durata închirierii este de 4 ani.

Garanţia de participare este de 10% din valoarea minimă a chiriei anuale.    

Valoarea minimă a chiriei anuale este de 0,073 lei/mp/lună, pentru fiecare dintre următoarele bunuri imobile:             

          Râul Siret         Siret 1/ Horia şi Ion Creangă                      16.526 mp

                                Siret 2/ Horia şi Ion Creangă                           12.563 mp

                                Siret 4/ Horia şi Ion Creangă                           44.868 mp

                                Siret 5/ Secuieni şi Ion Creangă                      52.105 mp

                                Başta aval fermă / Horia şi Ion Creangă          20.019 mp

                                Başta amonte fermă/Horia şi Ion Creangă       15.157 mp

                                Tămăşeni 1/ Doljeşti şi Tămăşeni                    22.486 mp 

 

          Râul Cracău      Căciuleşti 4 /Girov şi Dobreni                    20.414 mp        

 

 Facem următoarele precizări:                                       

Perimetrele SIRET 1, SIRET 2, SIRET4, SIRET 5, BAŞTA AVAL FERMĂ, BAŞTA AMONTE FERMĂ, TĂMĂŞENI 1 propuse la închiriere pe râul Siret sunt situate în interiorul  Sitului Natura 2000 - ROSPA 0072 Lunca Siretului Mijlociu, conform prevederilor H.G. nr.1284/2007, cu completările şi modificările ulterioare, privind declararea ariilor de protecţie specială avifaunistică, ca parte integrantă a reţelei ecologice europene Natura 2000 în România.

Menţionăm că în planul de management şi Regulamentul ariei protejate ROSPA 0072 „Lunca Siretului Mijlociu”, se prevede printre altele:

2.5.7 Interzicerea extragerii agregatelor minerale precum şi a efectuării activităţilor conexe (sortarea şi transportul agregatelor) în perimetrul sitului în intervalul anual corespunzător perioadei de cuibărire a păsărilor şi de prohibiţie la pescuit, 15 martie – 15 august, cu excepţia situaţiilor de forţă majoră prevăzute de legislaţia în vigoare, şi verificarea în teren a respectării acestei măsuri. 

În procesul de reglementare a activităţilor propuse a se desfăşura pe perimetrele din judeţul Neamţ propuse spre închiriere, situate în arie protejată, se impune solicitarea avizului Agenţiei Naţionale pentru Arii Protejate – Serviciul Teritorial Neamţ.

Obligația obținerii actelor de reglementare în domeniul mediului, inclusiv avizul emis de ANANP, cade în sarcina locatarului. Prin participarea la procedura de închiriere acesta își asumă integral toate riscurile legate de neobținerea acestor acte şi nu va putea solicita locatorului (A.B.A. Siret) restituirea valorii chiriei datorate de la data încheierii contractului. 

Garanţia de participare poate fi constituită sub forma unei scrisori de garanţie bancară eliberată de o bancă din România în favoarea unităţii locatoare sau prin virament în contul de garanții RO51TREZ0615005XXX013935 - TREZORERIA BACĂU, CIF 33839263. În cazul în care garanţia de participare este constituită prin virament, aceasta trebuie să se regăsească în extrasul de cont al A.B.A.Siret din ziua lucrătoare anterioară licitaţiei.

Condiţiile de participare sunt precizate în caietul de sarcini.

Ofertele vor fi depuse la sediul A.B.A. Siret în data de 30.10.2024  până la ora 9.30 şi vor fi deschise în aceeaşi zi la ora 10.

Preţul caietului de sarcini este de 950,00 lei cu TVA, plata acestuia efectuându-se cu ordin de plată în contul

            RO 69TREZ 061502201X013928 - TREZORERIA BACĂU,  CIF RO18264854.

După efectuarea plăţii, caietul de sarcini se poate ridica de la A.B.A.Siret - biroul Cadastrul  apelor şi Patrimoniu, începând cu data de 08.10.2024  şi până pe 22.10.2024, numai în baza solicitării scrise depusă de către persoana fizică/juridică care a efectuat plata.

Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 22.10.2024, ora 12.

Valabilitatea obligatorie a ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii acesteia.

Prezentul anunţ este postat pe site http://siret.rowater.ro/abas/anunturi/licitatii/la rubrica ANUNŢURI - LICITAŢII.

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Se redeschide traficul rutier pe Pietonalul Ștefan cel Mare!
01/04/2025 00:01

* organizatiile pentru protectia mediului au anuntat, pentru această dimineată, actiuni de protest, amenintand cu blocarea arterei rutiere si a acestului in Mitropolia Moldovei si Bucovinei * Primăria a soli ...

Un ieșean a sunat la 112 de peste 30.000 de ori în câteva luni!
31/03/2025 22:20

* in perioada 1 ianuarie 2024 – 1 martie 2025, peste 131.500 de apeluri la 112 preluate la nivelul judetului Iasi au fost abuzive, fiind efectuate de persoane care au făcut farse, au adresat injurii sau ...

Iașul are buget! Chirica: „Speranţa mea este Stadionul Ferdinand I!”
31/03/2025 20:31

* „Vrem să ducem serviciile sociale cat mai aproape de cei care cu adevărat au nevoie de ele. De asemenea, vom incerca să ducem la bun sfarşit tot programul de investiţii inceput, dar să demarăm ş ...

Prăpăd pe autostrada către Iași: fondurile sunt epuizate, iar gradul de supracontractare a depășit 400%!
31/03/2025 20:30

* „Dacă procedurile de licitatie nu sunt lansate pană la sfarsitul anului 2025, finalizarea acestor loturi pană in 2030 devine incertă. Spitalul Regional de Urgentă din Iasi va rămane fără conexiu ...

Procurorii anticorupție, la școlile de șoferi!
31/03/2025 20:13

Directia Generală Anticoruptie – Serviciul Judetean Anticoruptie Iasi a derulat o actiune de educatie si constientizare a riscurilor coruptiei, destinată instructorilor auto si elevilor scolilor de sofe ...

O singură medie de 10, la simularea Evaluării Naționale
31/03/2025 20:10

La Simularea Evaluării Naţionale organizată de Ministerul Educaţiei, in judeţul Iaşi s-au obţinut 66 de note de 10 la Matematică, 3 note de 10 la Limba romană. În tot judeţul a fost obţinută d ...

Primul campion ieşean la luptele în cuşcă face atmosferă la petrecerile de copii
31/03/2025 18:56

Una din etapele vieţii sale care i-au schimbat total viitorul. A abordat acest sport din pură curiozitate, „pentru a-mi demonstra mie in primul rand de ce sunt capabil şi cat pot face faţă presiunii ...

Cât câștigă influencerii pe TikTok și Instagram în 2025
31/03/2025 18:22

În Romania anului 2025, retelele sociale nu mai sunt doar distractie – sunt afaceri de milioane. Iar pe tronul acestei economii digitale stau influencerii: regii si reginele continutului viral d ...

Educația bazată pe frică a eșuat. Copiii de astăzi nu mai învață pentru note, ci pentru dragostea profesorilor și a părinților
31/03/2025 17:23

În scolile de acum 30 de ani, copilul era educat cu frica in sange. Profesorul era autoritatea supremă, părintele era bratul care pedepsea, iar copilul era obligat să „stea in bancă, să tacă s ...

Iașul care claxonează. Trafic blocat, transport public haotic și gunoiere la ore de vârf, marile nemulțumiri ale ieșenilor
31/03/2025 17:05

Într-un oras in continuă expansiune, cu ambitii europene si un ritm de dezvoltare alert, iesenii răman prizonierii unor probleme urbane care par că se adancesc in loc să se rezolve. Mii de comentarii ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei