Permanență la municipalitatea ieșeană, în noaptea dintre ani

1program

Dimensiune font:

| 27-12-2022 07:59

Primăria Iași va avea program normal astăzi, 27 decembrie * o situație asemănătoare va fi și la direcțiile și societățile municipale, unele modificări urmând a avea loc în ceea ce privește programul Companiei de Transport Public (CTP) și Direcţiei Locale de Evidenţă a Persoanelor (DLEP) Iaşi * chiar şi aşa, în zilele libere, Citadin Salubris, Termo Service şi Servicii Publice vor asigura un contact cu publicul prin intermediul dispeceratelor

  Conform reglementărilor legale, Primăria Iaşi, prin direcţiile proprii şi societăţile subordonate, va asigura program cu public până în ultima zi a anului. Primăria Municipiului Iași va avea program normal în perioada 27 – 30 decembrie, urmând ca între 31 decembrie 2022 şi 2 ianuarie 2023 să nu aibă program cu publicul, lucru valabil şi pentru Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Locale (DGEFPL). În perioada 27 – 30 decembrie 2022, aceasta va avea program cu publicul între orele 8.30 și 16.30, cu excepția zilei de joi, 29 decembrie 2022, când programul va fi între orele 8.30 și 18.30. Începând cu data de 3 ianuarie 2022 se vor încasa toate impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului local, inclusiv cele aferente anului 2023, în regim de program normal, respectiv între orele 8.30 și 16.30, cu excepția zilei de joi când programul va fi între orele 8.30 și 18.30. „Precizăm că pentru plata integrală pana la data de 31 martie 2023 inclusiv a impozitului / taxei pe clădiri, teren și a impozitului pe mijloacele de transport se acordă o bonificație de 5%”, spun oficialii  DGEFPL. Plata impozitelor și taxelor locale se poate face la ghișee, în numerar sau cu cardul, atât la sediul DGEFPL din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 11, cât şi la centrele de cartier.  Plata impozitelor si taxelor locale se poate face și online (fie prin Sistemul Naţional Electronic de Plată Online www.ghiseul.ro, fie de pe site-ul Primăriei Municipiului Iaşi - meniul Taxe Online).

La DLEP Iaşi, în perioada 27-30 decembrie 2022, este program normal de lucru. Pe 31 decembrie va fi deschis doar biroul decese –în intervalul orar  8.30 – 12.30. Unitatea este închisă pe 1 ianuarie 2023. Programul se reia pe

2 ianuarie 2023 la biroul decese (8.30 – 12.30), iar începând cu 3 ianuarie 2023 unitatea va funcţiona cu  program normal de lucru.

CTP scoate la stradă o treime din totalul mijloacelor de transport

O situație aparte va fi doar la Companiei de Transport Public (CTP) și Direcţiei Locale de Evidenţă a Persoanelor (DLEP) Iaşi. Astfel, până pe 8 ianuarie 2023, CTP Iași va asigura servicii de transport public în baza unui program adaptat cererii din intervalul menționat. Astfel, pe trasee vor fi cu până la 20% mai puține mijloace de transport public, iar pe 1 şi 2 ianuarie vor fi scoase la stradă o treime din mijloacele de transport care circulau anterior vacanţei elevilor. Pe 1 ianuarie 2023, programul transportului în comun va începe la ora 12:00.

Pe 31 decembrie 2022, începând cu ora 17:00, circulația mijloacelor de transport public va fi modificată, pentru a permite desfășurarea evenimentului Revelion 2023 în Piața Palatului Culturii din Iași. Astfel, traseul 8 va fi suspendat, iar pe traseul 9 tramvaiele vor fi înlocuite cu autobuze. În plus, autobuzele de pe traseele 28 și 41 vor circula deviat pe Str. Sf. Lazăr, iar vagoanele de pe traseele 1 și 13, prin Tudor Vladimirescu.

Cum puteţi lua legătura cu societăţile din subordinea Primăriei

Cât priveşte societăţile din subordinea Primăriei Iaşi, dar şi alte companii furnizoare de utilităţi, acestea vor asigura un program de permanenţă, asigurând o intervenţie rapidă în funcţie de necesităţi, dar şi un contact deschis cu publicul. Pentru sesizarea oricărui incident care priveşte siguranţa cetăţeanului și ordinea publică, dispeceratul Poliţiei Locale Iaşi poate fi sesizat la numărul de telefon disponibil non-stop 0232.232.099.

Citadin SA va asigura programul de permanenţă, angajaţii societăţii răspunzând solicitărilor privind starea drumurilor sau eventualele probleme legate de deszăpezire la numerele de telefon 0232.236.000 şi 0751.048.339.

În ceea ce priveşte Termo – Service SA, în perioada Sărbătorilor plăţile online vor putea fi făcute fără nici un fel de restricţii pe www.tsiasi.ro. Dispeceratul non-stop al Termo – Service SA poate fi apelat la numărul de telefon 0232935.

Salubris SA va avea program de lucru normal în această perioadă, iar eventualele sesizări legate de curățenia orașului pot fi făcute apelând la numerele de telefon 0232.276.244 și 0232.279.638.

Şi Servicii Publice SA va funcţiona în regim de permanenţă în perioada Sărbătorilor de Iarnă, asigurând numărul de angajaţi şi utilaje necesare intervenţiilor din acest interval de timp. Eventualele probleme pot fi sesizate la numărul de telefon 0232.267.392.

Program scurt la ApaVital

În fine, ApaVital aduce la cunoştinţa utilizatorilor săi modificarea programului de lucru la casieriile din municipiul Iași. Astfel, vineri, 30 decembrie 2022, acestea vor funcționa până la ora 14.00

Alternativele de plată pentru perioadele în care casieriile ApaVital nu au program de lucru sunt multiple și la îndemâna tuturor utilizatorilor noștri: facturile pentru serviciile de apă și de canalizare se pot achita la Raiffeisen Bank sau la unitățile unde se pot efectua plăți Pay Point, comod şi în siguranţă. De asemenea, se pot efectua plăți online prin portalul www.apavital.ro, prin internet banking sau în numerar, la sediile altor instituții bancare.  Pe perioada sărbătorilor de iarnă, lucrătorii ApaVital vor asigura servicii de permanență, desfășurând o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent. În primul rând, echipele de intervenție vor asigura permanența pentru rezolvarea eventualelor disfuncționalități apărute atât la rețelele de apă din întreaga arie de operare, cât și la cele de canalizare. De asemenea, activitatea de relații cu publicul va fi asigurată în această perioadă prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția utilizatorilor la numărul de telefon 0232.969”, spun oficialii companiei.

Lucian STATE

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:03

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Câștigătorii Galei Premiilor Naționale „Eminescu
15/01/2025 10:08

La Teatrul Mihai Eminescu din Botosani a avut loc aseară Gala Culturii Nationale. În cadrul evenimentului au fost acordate trei distinctii. Premiul National pentru traducere din literatura romană ...

S-a furat sistemul de evacuare a apelor pluviale al Variantei Ocolitoare Bârlad/ 49 m de țeavă sustrași de la pasajul aflat în lucru
15/01/2025 09:28

Hotii au sustras sistemul de evacuare a apelor pluviale a Variantei Ocolitoare Barlad. Compania de Administrare a Infrastructura Rutiere a anuntat, marti, evenimentul nedorit, petrecut pe 11-13 ianuarie 2025. I ...

Incendiu la Depozitul de colete Sameday, din Miroslava
15/01/2025 08:54

Un depozit al unei firme de curierat, aflat in satul Brătuleni, comuna Miroslava, a fostcuprins de flăcări, in această dimineată. „Forte si mijloace de interventie din cadrul Detasamentului 1 de Pom ...

Dezastru la simularea Evaluării Naționale, în județ - Opt din zece elevi au luat note sub 5 la Matematică!
15/01/2025 08:36

La simularea Evaluării Naţionale organizată in luna decembrie de Inspectoratul Şcolar Judetean Iasi, 80,3% dintre elevii de clasa a VIII-a din mediul rural au luat note sub 5 la Matematică, iar 54% dintre ...

Spărgătorul a ţâşnit din W.C., apoi a furat bomboanele şi parfumurile victimei
15/01/2025 07:59

 Intra pe geam, ţaşnea din W.C., pătrundea in celelalte incăperi, inşfăca la repezeală ce-i pica la indemană, lucruri de volum mic, să incapă uşor in buzunare, să nu bată la ochi, apoi ieşea ...

Un ieşean a devastat barul şi l-a bătut pe barman. A fost nemulţumit de whisky
15/01/2025 07:58

 De ziua lui, Claudiu C. şi-a invitat fratele şi un prieten pentru a petrece la un local din Copou, unul cu program de noapte. S-au aşezat la o masă din dreapta barului şi au comandat trei pahare de w ...

Un ieşean a luat câţiva pari în cap și s-a ales cu 25.000 lei
15/01/2025 07:57

 Florin C. din Bosia a zăcut in spital o lună şi jumătate, după ce a fost bătut zdravăn de doi consăteni de-ai săi, Eugen G. şi Marian C. Seara, puţin inainte de a se lăsa intunericul, chiar in ...

Hoţ dovedit, prins în flagrant, apoi achitat!
15/01/2025 07:56

 Fapta care a făcut obiectul acestui dosar s-a petrecut pe 9 noiembrie 2020, cand Dumitru G. a intrat intr-un magazin Lidl, şi-a indesat in buzunare mai multe poduse alimentare, in valoare totală de 135 ...

„Tinerii simt că literatura este o poveste vie care se scrie cu ei și despre ei și asta îi deschide ca oameni”
15/01/2025 07:51

Ce moment mai bun decat Ziua Culturii Nationale, in care il celebrăm pe inegalabilul Mihai Eminescu, puteam alege pentru un dialog despre literatură? Într-o astfel de zi, interviul cu Lavinia Ungureanu, ...

Mai bine de jumătate dintre contribuabilii municipalității își plătesc taxele cash
15/01/2025 07:32

* incasările realizate anul trecut la principalele impozite si taxe locale, in cuantum de 1.453.525.860 lei, au fost mai mari decat cele inregistrate in aceeasi perioadă a anului 2023, cu exceptia cotelor si ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei