Permanență la municipalitatea ieșeană, în noaptea dintre ani

Dimensiune font:

| 27-12-2022 07:59

Primăria Iași va avea program normal astăzi, 27 decembrie * o situație asemănătoare va fi și la direcțiile și societățile municipale, unele modificări urmând a avea loc în ceea ce privește programul Companiei de Transport Public (CTP) și Direcţiei Locale de Evidenţă a Persoanelor (DLEP) Iaşi * chiar şi aşa, în zilele libere, Citadin Salubris, Termo Service şi Servicii Publice vor asigura un contact cu publicul prin intermediul dispeceratelor

  Conform reglementărilor legale, Primăria Iaşi, prin direcţiile proprii şi societăţile subordonate, va asigura program cu public până în ultima zi a anului. Primăria Municipiului Iași va avea program normal în perioada 27 – 30 decembrie, urmând ca între 31 decembrie 2022 şi 2 ianuarie 2023 să nu aibă program cu publicul, lucru valabil şi pentru Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Locale (DGEFPL). În perioada 27 – 30 decembrie 2022, aceasta va avea program cu publicul între orele 8.30 și 16.30, cu excepția zilei de joi, 29 decembrie 2022, când programul va fi între orele 8.30 și 18.30. Începând cu data de 3 ianuarie 2022 se vor încasa toate impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului local, inclusiv cele aferente anului 2023, în regim de program normal, respectiv între orele 8.30 și 16.30, cu excepția zilei de joi când programul va fi între orele 8.30 și 18.30. „Precizăm că pentru plata integrală pana la data de 31 martie 2023 inclusiv a impozitului / taxei pe clădiri, teren și a impozitului pe mijloacele de transport se acordă o bonificație de 5%”, spun oficialii  DGEFPL. Plata impozitelor și taxelor locale se poate face la ghișee, în numerar sau cu cardul, atât la sediul DGEFPL din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 11, cât şi la centrele de cartier.  Plata impozitelor si taxelor locale se poate face și online (fie prin Sistemul Naţional Electronic de Plată Online www.ghiseul.ro, fie de pe site-ul Primăriei Municipiului Iaşi - meniul Taxe Online).

La DLEP Iaşi, în perioada 27-30 decembrie 2022, este program normal de lucru. Pe 31 decembrie va fi deschis doar biroul decese –în intervalul orar  8.30 – 12.30. Unitatea este închisă pe 1 ianuarie 2023. Programul se reia pe

2 ianuarie 2023 la biroul decese (8.30 – 12.30), iar începând cu 3 ianuarie 2023 unitatea va funcţiona cu  program normal de lucru.

CTP scoate la stradă o treime din totalul mijloacelor de transport

O situație aparte va fi doar la Companiei de Transport Public (CTP) și Direcţiei Locale de Evidenţă a Persoanelor (DLEP) Iaşi. Astfel, până pe 8 ianuarie 2023, CTP Iași va asigura servicii de transport public în baza unui program adaptat cererii din intervalul menționat. Astfel, pe trasee vor fi cu până la 20% mai puține mijloace de transport public, iar pe 1 şi 2 ianuarie vor fi scoase la stradă o treime din mijloacele de transport care circulau anterior vacanţei elevilor. Pe 1 ianuarie 2023, programul transportului în comun va începe la ora 12:00.

Pe 31 decembrie 2022, începând cu ora 17:00, circulația mijloacelor de transport public va fi modificată, pentru a permite desfășurarea evenimentului Revelion 2023 în Piața Palatului Culturii din Iași. Astfel, traseul 8 va fi suspendat, iar pe traseul 9 tramvaiele vor fi înlocuite cu autobuze. În plus, autobuzele de pe traseele 28 și 41 vor circula deviat pe Str. Sf. Lazăr, iar vagoanele de pe traseele 1 și 13, prin Tudor Vladimirescu.

Cum puteţi lua legătura cu societăţile din subordinea Primăriei

Cât priveşte societăţile din subordinea Primăriei Iaşi, dar şi alte companii furnizoare de utilităţi, acestea vor asigura un program de permanenţă, asigurând o intervenţie rapidă în funcţie de necesităţi, dar şi un contact deschis cu publicul. Pentru sesizarea oricărui incident care priveşte siguranţa cetăţeanului și ordinea publică, dispeceratul Poliţiei Locale Iaşi poate fi sesizat la numărul de telefon disponibil non-stop 0232.232.099.

Citadin SA va asigura programul de permanenţă, angajaţii societăţii răspunzând solicitărilor privind starea drumurilor sau eventualele probleme legate de deszăpezire la numerele de telefon 0232.236.000 şi 0751.048.339.

În ceea ce priveşte Termo – Service SA, în perioada Sărbătorilor plăţile online vor putea fi făcute fără nici un fel de restricţii pe www.tsiasi.ro. Dispeceratul non-stop al Termo – Service SA poate fi apelat la numărul de telefon 0232935.

Salubris SA va avea program de lucru normal în această perioadă, iar eventualele sesizări legate de curățenia orașului pot fi făcute apelând la numerele de telefon 0232.276.244 și 0232.279.638.

Şi Servicii Publice SA va funcţiona în regim de permanenţă în perioada Sărbătorilor de Iarnă, asigurând numărul de angajaţi şi utilaje necesare intervenţiilor din acest interval de timp. Eventualele probleme pot fi sesizate la numărul de telefon 0232.267.392.

Program scurt la ApaVital

În fine, ApaVital aduce la cunoştinţa utilizatorilor săi modificarea programului de lucru la casieriile din municipiul Iași. Astfel, vineri, 30 decembrie 2022, acestea vor funcționa până la ora 14.00

Alternativele de plată pentru perioadele în care casieriile ApaVital nu au program de lucru sunt multiple și la îndemâna tuturor utilizatorilor noștri: facturile pentru serviciile de apă și de canalizare se pot achita la Raiffeisen Bank sau la unitățile unde se pot efectua plăți Pay Point, comod şi în siguranţă. De asemenea, se pot efectua plăți online prin portalul www.apavital.ro, prin internet banking sau în numerar, la sediile altor instituții bancare.  Pe perioada sărbătorilor de iarnă, lucrătorii ApaVital vor asigura servicii de permanență, desfășurând o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent. În primul rând, echipele de intervenție vor asigura permanența pentru rezolvarea eventualelor disfuncționalități apărute atât la rețelele de apă din întreaga arie de operare, cât și la cele de canalizare. De asemenea, activitatea de relații cu publicul va fi asigurată în această perioadă prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția utilizatorilor la numărul de telefon 0232.969”, spun oficialii companiei.

Lucian STATE

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:55

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
FOTO -- Donație pentru micii rugbiști din Gârbești Când bucuria prinde aripi sau... ghete de rugby!
30/03/2025 13:22

Astăzi, la Garbesti, s-a scris o pagină frumoasă din cartea binelui, cu tuse de pasiune, curaj si solidaritate. Clubul Inner Wheel Iasi a donat echipamente sportive echipei de mici rugbisti Zimbrii, copii ca ...

FOTO -- Felix Aftene deschide Romanian Creative Week 2025 cu o expoziție spectaculoasă la Aeroportul Iași
30/03/2025 13:02

Romanian Creative Week (RCW) 2025 a debutat intr-un mod inedit si vizual impresionant: prin expozitia-eveniment semnată de Felix Aftene, cel mai cunoscut artist vizual iesean. Vernisajul lucrărilor reunite su ...

 „Farsa”, spectacolul de teatru interactiv, revine pe scena Ateneului Național din Iași
30/03/2025 12:49

Ateneul National din Iasi invită publicul la o nouă reprezentatie a spectacolului de teatru „Farsa”, care va avea loc luni, 7 aprilie 2025, de la ora 19:00, la Sala Unirii. Evenimentul este organi ...

30/03/2025 11:22

Titi Aur, expert in conducerea defensivă, a vorbit despre ceea ce numeşte el a fi "paradoxul Suceava". Titi Aur a vorbit despre cel mai recent caz de corupţie in zona permiselor auto, de la Suceava, acolo u ...

Accident provocat de un șofer de de 90 de ani: Mașina în care se afla s-a răsturnat
29/03/2025 21:44

Un bărbat de 90 de ani, aflat la volanul unei masini, a provocat un accident. Masina pe care o conducea s-a răsturnat pe o sosea din judetul Neamt. Bărbatul a ajuns la spital. Evenimentul rutier s-a produs ...

FC Botoșani învinge Farul Constanța și urcă pe locul 2 în grupa de play-out
29/03/2025 18:54

FC Botosani a invins Farul Constanta si a urcat pe locul 2 in clasament. Este vorba despre o partidă din a doua etapă a play-out-ului Superligii de fotbal. Partida s-a disputat sambătă, la Botosani. Partid ...

Iașul are buget! Chirica: „Speranţa mea este Stadionul Ferdinand I!”
29/03/2025 17:35

* „Vrem să ducem serviciile sociale cat mai aproape de cei care cu adevărat au nevoie de ele. De asemenea, vom incerca să ducem la bun sfarşit tot programul de investiţii inceput, dar să demarăm ş ...

Topul localităților în care ieșenii depășesc cel mai des vârsta de 85 de ani
29/03/2025 17:35

* clasamentul oferă cateva surprize uriase, in sensul că majoritatea unitătilor administrativ-teritoriale care compun Zona Metropolitană a judetului Iasi se regăsesc la coada clasamentului * topul este des ...

Doar 88 de ieșeni și-au înregistrat cazanele de țuică la Fisc
29/03/2025 17:33

* „În perioada 2022 - 2024 nu au fost intocmite decizii de impunere privind obligatiile fiscale declarate la solicitarea gospodăriilor individuale producătoare de tuică şi rachiuri din fructe, d ...

Tot mai multe ieșence solicită Poliției să le scape de soții furioși
29/03/2025 17:30

* anul trecut, la Iasi au fost emise 919 ordine de protectie, un adevărat record in materie, niciodată consemnat in capitala Moldovei, mai mult decat dublu fată de anul 2020! * profilul victimelor violentei ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei