Umbrărescu face toată autostrada A7 între Buzău și Pașcani. "CNAIR este obligată de lege să semneze contractele cu UMB"
Dimensiune font:
Potrivit informațiilor obținute marți, 7 februarie, de membrii Asociației Pro Infrastructura, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a dat undă verde pentru desemnarea constructorilor celor trei tronsoane rămase nealocate din segmentul Buzău-Pașcani al autostrăzii A7.
"CNSC a respins contestațiile celor de la Danlin (n.r. - o societate care ar fi controlată din umbră de baronul PSD Ionel Arsene, președintele CJ Neamț) pe cele 3 loturi ale A7 Bacău-Pașcani. Prin urmare, CNAIR este OBLIGATĂ de lege să semneze contractele cu UMB", arată Pro Infrastructură, într-o postare pe Facebook.
"UMB are parafate contractele pe toate cele 7 bucăți din A7 Buzău-Bacău: 178,34 kilometri cu 10,75 miliarde lei fără TVA și termene de execuție 20 luni (capetele de la Buzău și Focșani), 26 (sectoarele din centru pe Buzău-Focșani) și respectiv 30 luni pe Focșani-Bacău.
Acum lor li se adaugă restul de 3 tronsoane pe Bacău-Pașcani: 77,39 kilometri pentru, probabil, ~80% din valoarea estimată de CNAIR, adică aproape 4,7 miliarde lei fără TVA. Termen: de asemenea 30 luni.
Așadar, UMB își trece în cont toți cei 255,735 kilometri pe A7 între Buzău și Pașcani, 10 loturi. În total, cu proiectele mai "vechi", cel mai puternic antreprenor general pe infrastructura rutieră din România adună 409 kilometri de autostradă și drum expres.
Cu excepția ciotului A1 Margina-Holdea de 13 km (11 luni proiectare plus 34 de lucrări), UMB trebuie să livreze tot portofoliul de aproape 400 kilometri în următoarele 11-34 de luni, luând în considerare pașii birocratici rămași de efectuat", mai scriu cei de la Pro Infrastructură.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau