Walt Disney şi conglomeratul indian Reliance îşi vor fuziona afacerile din India

Dimensiune font:

| 29-02-2024 15:33

Walt Disney şi conglomeratul indian Reliance îşi vor fuziona afacerile din India, a anunţat miercuri gigantul american de divertisment. Companiile îşi vor combina diviziile Star India şi Viacom18, în nou-creatul joint venture Star India, evaluat la aproximativ 8,5 miliarde de dolari după bani, excluzând sinergiile, transmite CNBC.

 

Proiectul va avea peste 750 de milioane de telespectatori pe râvnita piaţă indiană, se arată într-un comunicat. Tranzacţia rămâne supusă aprobărilor de reglementare şi ale acţionarilor. Acordul este de aşteptat să fie finalizat fie în ultimul trimestru al acestui an, fie în primul trimestru din 2025.

Toate datele despre Walt Disney şi Reliance
După finalizarea tranzacţiei, Reliance, condusă de cel mai bogat om din Asia, Mukesh Ambani, va controla societatea mixtă şi va injecta 1,4 miliarde de dolari în strategia de creştere a acesteia. Structura de proprietate va cuprinde o cotă de 16,34% pentru Reliance, 46,82% pentru Viacom18 de la Ambani şi 36,84% pentru Disney.

Soţia lui Ambani, Nita Ambani, va prezida joint-venture-ul, în timp ce membrul consiliului Viacom18 Uday Shankar va ocupa funcţia de vicepreşedinte. ”India este cea mai populată piaţă din lume şi suntem încântaţi de oportunităţile pe care acest joint venture le va oferi pentru a crea valoare pe termen lung pentru companie”, a declarat Bob Iger, CEO-ul Walt Disney.

Implicaţiile afacerii pentru Disney
Într-o declaraţie separată, Disney a declarat că se aşteaptă să înregistreze taxe de depreciere fără numerar înainte de impozitare între 1,8 miliarde de dolari şi 2,4 miliarde de dolari în trimestrul curent, aproximativ jumătate dintre acestea reflectând o reducere a valorii activelor nete ale Star India.

Compania adaugă că, potrivit actualului acord de fuziune, va avea trei directori în consiliul societăţii mixte, RIL având cinci locuri. Doi directori independenţi vor fi, de asemenea, numiţi în consiliu.

Companiile de divertisment se luptă pentru a face incursiuni pe preţuita piaţă indiană, Disney încercând să-şi păstreze prezenţa în ţară, în ciuda pierderilor de abonaţi în cursul anului trecut, a unei revizuiri recente şi a iniţiativei de reducere a costurilor cu 5,5 miliarde de dolari, care va presupune o reducere a forţei de muncă cu 7.000 de angajaţi. 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Un tânăr a fugit cu soacra lui chiar înainte de nuntă. Logodnica înșelată a depus o plângere la Poliție
14/04/2025 14:01

 O tanără si-a reclamat la Politie mama si logodnicul după ce acestia au fugit impreună cu 9 zile inainte de nuntă. Se pare că cei doi au furat si toate economiile familiei, bijuterii si alte bunuri ...

Un ministru s-a prezentat la Poliție, după ce a fost surprins folosind telefonul mobil la volan. Și-a cerut scuze pentru „eroarea de judecată”
13/04/2025 14:21

 Ministrul britanic de Stat pentru Transporturi, Peter Hendy, s-a prezentat la politie după ce a fost surprins folosind telefonul mobil in timp ce conducea un autobuz Routemaster de epocă in Londra, in c ...

Brandul Louis Vuitton a creat o geantă comestibilă pentru Paște. Cât costă și cum arată desertul de lux VIDEO
13/04/2025 11:51

 Louis Vuitton dă tonul rafinamentului de Paste cu o lansare spectaculoasă: o geantă complet comestibilă din ciocolată, realizată in colaborare cu celebrul cofetar Maxime Frédéric. Dese ...

Pericolul neștiut din casele noastre: un studiu revoluționar scoate la iveală riscurile la care suntem expuși zi de zi
12/04/2025 22:38

  Un studiu european scoate la iveală prezenta a aproape 200 de pesticide in praful din locuinte. Expertii avertizează asupra riscurilor grave si cer reglementări mai stricte, care să t ...

Evaziune fiscală în mediul online: doi administratori de firmă, puși sub acuzare
11/04/2025 18:43

Doi administratori ai unei societăti comerciale din Bucuresti sunt cercetati sub control judiciar, fiind suspectati de evaziune fiscală in legătură cu activităti de comert online, potrivit unui comunicat t ...

Ambra – comoara parfumată a oceanelor
10/04/2025 19:04

Pe tărmurile pustii, acolo unde valurile aduc lucruri pierdute din adancuri, se poate intampla ca un trecător să găsească o bucată neregulată, cenusie, cu un miros ciudat, amestec de sare, animal si mosc ...

Handedness - de ce nu folosim toți aceeași mână
10/04/2025 19:01

Într-o lume in care majoritatea lucrurilor sunt create pentru dreptaci, stangacii trăiesc adesea ca niste oaspeti nepoftiti intr-o casă străină. De la foarfece la deschizătoare de conserve, de la bă ...

Un bărbat român a fost arestat de poliția antitero din Regatul Uni
10/04/2025 10:37

Un bărbat roman a fost arestat de politia antitero din Regatul Unit, care investighează un incendiu la un depozit DHL din apropierea orasului Birmingham, informează joi PA Media si dpa. Politia Metropolitan ...

„Street art” – galeria care nu are uși
09/04/2025 18:20

Într-un colt de oras unde clădirile gri nu mai spun nimic si trotuarele par să fi uitat cum e să aibă viată, apare dintr-odată o explozie de culoare. Un perete prăfuit devine scenă pentru un perso ...

Argintul coloidal – alchimie modernă sau iluzie
09/04/2025 18:18

Argintul coloidal, subiect de fascinatie si controversă deopotrivă, rămane una dintre cele mai discutate substante in cercurile interesate de terapiile alternative si de medicina complementară. Desi promova ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei