Tot ce trebuie să știi despre billboards
Dimensiune font:
O reclamă poate fi văzută potențial de milioane de oameni. Iar dacă nu știai, billboard-urile reprezintă modalitatea de publicitate la scară largă a unei companii, a unui brand, produs, serviciu etc.
Aceste billboard-uri sunt de obicei plasate în zone cu trafic intens, cum ar fi autostrăzile sau orașele pentru a fi văzute de cel mai mare număr posibil de pietoni și șoferi. Deci, asemenea panouri publicitare precum billboard-urile reprezintă o structură mare de publicitate în aer liber, aflată în mod obișnuit în zone cu trafic ridicat, cum ar fi pe lângă drumurile aglomerate. Sunt utile în special pentru a crea „brand awareness” și pentru a îți face cunoscut business-ul tău la cât mai mulți oameni cu putință. Deoarece sunt plasate în zone intens circulate, acestea tind să aibă cel mai mare număr de vizualizări și impresii comparativ cu orice altă tehnică de marketing, potrivit http://focusmedia.ro/.
Cele mai importante criterii
Fiind în categoria publicității Outdoor (out-of-home/OOH), fiecare oportunitate de publicitate primește un scor OOH care determină la final prețul exact al acesteia. Cele mai importante criterii sunt: numărul de oameni care trec prin zona respectivă în decursul unei săptămâni, datele demografice(referitoare la vârstă, sex, venit, educație și alte date relevante) și impresiile (numărul de oameni ce văd panoul respectiv).
Iar dacă te întrebi care sunt costurile, acestea depind de foarte mulți factori, cum ar fi locația, traficul total și estimarea numărului de oameni care vor vedea panoul. Sunt plătite lunar în general și variază de la câteva sute de euro în zone rurale până la mii de euro în centrele orașelor mari.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau