La un an dupa achiziția activelor Oltchim, Chimcomplex anunță finalizarea operațiunilor de integrare și numește o nouă echipă executivă

Chimcomplex - de la stanga la dreapta - Dumitru Coman, Victor Avram, Tivadar Runtag, Armand Sirbu, A
Chimcomplex - de la stanga la dreapta - Victor Avram, Dumitru Coman, Daniel Prisacariu, Tivadar Runt

Dimensiune font:

| 25-02-2020 10:34

 

La un an dupa achiziția activelor Oltchim,

Chimcomplex anunță finalizarea operațiunilor de integrare și numește

o nouă echipă executivă

 

București, 24 Februarie. În concordanță cu planul strategic inițial, la un an după achiziția activelor Oltchim, Chimcomplex a finalizat operațiunile de integrare și numește o nouă echipă executiv. Se îmbunățește astfel structura de conducere a companiei și se face transferul mai multor funcții de conducere la nivel regional. Echipa executivă se separă de cea administrativă, noul sistem de management fiind conceput pentru a facilita implementarea strategiei de dezvoltare în cel mai echilibrat mod. Echipa executivă proaspăt numită este susținută de către consiliul de administrație pe principii de guvernanță corporatistă, iar împreună vor pune în practică planul de dezvoltare al companiei pentru perioada 2020 – 2022. Executivii Chimcomplex sunt lideri competenți și experimentați pentru poziționarea companiei către o creștere durabilă. Aceștia aduc expertiză globală din domeniul industriei, comercial și producție, consolidând compania.

Funcția de CEO Chimcomplex a fost preluată de la începutul lunii februarie 2020 de Tivadar Runtag. De-a lungul carierei sale acesta a ocupat poziții de management în Ungaria, Turcia, Cehia și România, în cadrul unor companii internaționale precum OMV și Shell. Anterior acestei noi poziții Tivadar Runtag a fost CEE Cluster Manager la Prista Oil.

 

Chimcomplex este o companie puternică, în dezvoltare pe piața internațională. Sunt nerăbdător să punem în practică noua strategie care să transforme Chimcomplex într-o companie chimică regională sustenabilă, orientată către piață și stabilă financiar, construită pe o tradiție valoroasă și cu o viziune clară care promite creștere,” a declarat Tivadar Runtag, CEO Chimcomplex.

Tivadar Runtag va conduce o echipă nou formată care va coordona operațiunile financiare, comerciale, producția și distribuția.

Adrian Dumitriu va prelua din luna aprilie funcția de Chief Financial Officer (CFO) Chimcomplex. Acesta își va utiliza expertiză în management strategic și financiar pentru coordonarea operațiunilor financiare ale companiei. Adrian Dumitriu are o experiență profesională de peste 15 ani ca director financiar pentru operațiunile din România ale unor corporații internaționale precum Campofrio - Spania, Agrana – Austria, Alstom – Franta, Al Rajhi Group – Arabia Saudită. Anterior a ocupat pozitia de Director Financiar al companiei Nuclearelectrica SA.

Serghei Gheorghe a preluat funcția de Chief Supply Chain Officer (CSCO) Chimcomplex după ce în ultimii 15 ani a fost director de achiziții și chief procurement officer, iar în ultimii 5 ani și vicepreşedinte al producătorului de aluminiu Alro Slatina.

Armand Spiru a fost numit Chief Commercial Officer (CCO) Chimcomplex, după ce în ultimul an a fost director comercial adjunct al Chimcomplex Vâlcea și anterior, pentru o perioada de 7 ani, director comercial Oltchim. Anterior pozitiilor detinute în domeniul chimiei a condus departamentele comerciale și cele de project management ale unor companii din IT, Leasing și FMCG, beneficiind astfel de o experiență însemnată privind relațiile de afaceri și mediul de business privat.

Dumitru Coman, parte a echipei Chimcomplex de 30 de ani, a preluat funcția de Chief Technical Officer (CTO), anterior acesta ocupând în ultimii ani 26 ani poziția de director general Chimcomplex Borzești și cea de director tehnic tot la Chimcomplex Borzești.

Victor Avram este Chief Operating Officer (COO) Chimcomplex Vâlcea. Acesta a început să lucreze în Oltchim acum 30 de ani. Victor Avram a ocupat diverse funcții de top management de-a lungul anilor și a fost unul dintre cei responsabili pentru strategia de creștere a companiei, dezvoltarea activelor și managementul unor programe complexe de dezvoltare.

Daniel Prisacariu este Chief Operating Officer (COO) Chimcomplex Borzești, fiind promovat din funcția de director comercial pe care o ocupa de 16 ani în cadrul companiei. Daniel Prisăcariu face parte din echipa Chimcomplex de 24 de ani.

Chimcomplex a intrat într-o fază de transformare extinsă, încă din 2017. Compania s-a concentrat pe reducerea semnificativă a datoriilor, a introdus o organizație mai simplă, mai integrată și mai receptivă și a început un program de economii substanțiale a costurilor. În 2018, Chimcomplex Borzești a achizitionat 5 grupe de active Oltchim, astfel noua entitate creată a devenit cel mai mare combinat chimic din România.

Noul plan de dezvoltare 2020-2022 își propune o creștere rentabilă și durabilă, valorificând câștigurile realizate în timpul transformării. Compania se concentrează acum pe creșterea veniturilor și eficiență operațională.

 

Chimcomplex este unul din cei mai importanţi fabricanţi de produse chimice din România și cel mai mare exportator cu capital privat românesc. Compania operează cel mai mare combinat chimic din România, având 2 platforme industriale la Onești și Râmnicu Vâlcea.

Cu peste 60 de ani experiență, compania produce și comercializează produse clorosodice, polioli-polioteri, oxoalcooli plastifianți, cloruri anorganice, solvenţi organici, alchilamine produse de sinteză organică şi gaze tehnice dar și alte soluții care contribuie la dezvoltarea sustenabilă a comunităților și industriilor. În primele 9 luni ale anului 2019 Chimcomplex a înregistrat o cifră de afaceri de 1.03 miliarde de lei.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
  Peste 35 de milioane de euro pentru construirea de drumuri agricole şi comunale
23/05/2024 12:17

Proiecte pentru construirea de drumuri agricole şi comunale, in valoare de peste 35 de milioane de euro, au fost selectate pentru finanţare prin Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR). &bdqu ...

  „Oamenii nu prea ştiu în acest moment cum să se aşeze în economie”
23/05/2024 12:05

Dinamica societăţilor comerciale, respectiv diferenţa dintre numărul de societăţi inscrise şi numărul de firme suspendate, radiate sau inchise, ar putea cobori in acest an la 20.000, de la 22.000 anul t ...

Euroins a declanșat o procedură de arbitraj împotriva Guvernului României, la Washington: miză de 500 mil. euro
23/05/2024 10:40

  Eurohold Bulgaria AD (Eurohold) şi Euroins Insurance Group AD (EIG) au depus oficial o Cerere de Arbitraj impotriva Guvernului Romaniei, la Centrul Internaţional de Soluţionare a ...

Inflația este mult mai mare, potrivit Eurostat! INS o scade din pix la ordinul lui Ciolacu
22/05/2024 00:13

INS ar trebui să iasă rapid cu clarificări după ce Eurostat a publicat o altă inflatie, mai mare (nu este prima dată), dar si cu privire la alte chestiuni legate de aceasta, arată profesorul de economie ...

Românii care au carduri la Raiffeisen, Banca Transilvania sau ING au fost înștiințați de ce urmează să se întâmple. Toate unitățile bancare vor fi obligate să își anunțe clienții
21/05/2024 21:10

Romanii care au carduri la Raiffeisen, Banca Transilvania sau ING au fost instiintati de ce urmează să se intample. Toate unitătile bancare vor fi obligate să isi anunte clientii   Raiffeisen, Banc ...

Bătaie în Parlament între Dan Vîlceanu şi Florin Roman
21/05/2024 15:32

Au apărut primele imagini cu bătaia din Parlament, intre Dan Vilceanu şi Florin Roman, care a avut loc in antecamera sălii de plen, in care se vede cum cei doi se imping iar Vilceanu incearcă să il muşte ...

 Încrederea managerilor români în economie este la cote maxime
21/05/2024 15:13

 Încrederea managerilor romani in economie a ajuns la 52,5, cea mai mare valoare din ultimii patru ani, conform celui mai recent studiu Confidex. Cele mai optimiste sunt companiile din servicii, iar ...

Lege nouă pentru românii care au bani pe card! Ce nu mai au voie să facă toți cetățenii
21/05/2024 14:01

S-a dat o lege nouă pentru romanii care au bani pe card! Această regulă se aplică la toate bancomatele din Romania, indiferent dacă o persoană este client Raiffeisen, BCR, BRD, ING sau Banca Transilvania. ...

UE are tot mai puține animale
21/05/2024 13:31

 Efectivele de animale din Uniunea Europeană au scăzut anul trecut comparativ cu 2022, arată datele publicate marţi de Oficiul european pentru Statistică (Eurostat). Efectivele de porcine ...

Momeala facturilor, arma preferată de hackeri
21/05/2024 13:29

 Infractorii cibernetici se bazează pe redirecţionări deschise, pe momeli de facturi restante şi pe tehnici de tip Living-off-the-Land (LotL) pentru a trece de sistemele de securitate, relevă raportul ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei