4 beneficii altfel pentru angajații tăi: cum să faci investiții smart pentru afacerea ta

investitii-smart (1)

Dimensiune font:

| 20-05-2022 10:37

Piața forței de muncă a devenit un teren competitiv în ultima perioadă, întrucât se remarcă o evoluție a culturii organizaționale. Pe măsură ce companiile se adaptează noilor tendințe lansate pe piața muncii, balanța profesională tinde să se încline în favoarea angajaților. Reminiscențele efectelor pandemiei de Covid19 se resimt chiar și în prezent, chiar dacă au trecut doi ani de la debut. Concret, conceptul de muncă hibrid sau remote se situează pe un trend ascendent în așteptările angajaților, datorită faptului că majoritatea candidaților caută stabilitate din partea noului angajator, plus siguranță în fața unei amenințări de tip patogen. Asemenea unui rap battle, unde cei prezenți își scot în evidență aptitudinile muzicale, piața muncii are parte de o bătălie între talente. Conștienți de tributul major pe care îl pot aduce în cadrul unei companii, noile talente cer oferte salariale și pachete cu beneficii, pe măsura pregătirii și a experienței.

Nevoile angajaților controlează tonul schimbărilor, iar organizațiile încearcă să recruteze oameni specializați, prin intermediul unui sistem bazat pe recompense, bonusuri și recunoaștere a potențialului. Iată câte metode prin care un angajator poate investi inteligent în beneficiul companiei sale.

Spațiu de lucru sigur și stabil
Programul de lucru hibrid s-a transformat dintr-o simplă tendință, într-o manieră aplicată de angajatori în cadrul companiilor, cu scopul de a oferi angajaților siguranța de care aveau nevoie într-o perioadă instabilă. Relaxarea restricțiilor încurajează întoarcerea la programul obișnuit de muncă la birou, lucru susținut de un studiu realizat de Steelcase și publicat în Forbes, conform căruia 54% dintre americani se așteaptă să lucreze de acasă, cel puțin o zi pe săptămână sau mai puțin, iar un procent de numai 26% se așteaptă să lucreze de acasă, timp de două sau chiar trei zile pe săptămână.

Veștile ar trebui să-i bucure pe angajatori, întrucât relaționarea fizică la birou sporește productivitatea și randamentul echipei, iar studiul amintit întărește ideea că oamenii vor să încerce o revenire la normal. Pe de altă parte, angajații au nevoie de inovație, ceea ce înseamnă că fiecare companie ar putea să investească în segmentul de transformare a biroului într-un mediu care îndeplinește toate nevoile unei persoane. Creativitatea este susținută de relaxare. Așadar, un birou care încurajează ideea de mișcare în aer liber, practicarea unui sport în pauza de masă, poate atrage atenția mai multor pretendenți.

Prin amenajarea parcului de birouri West Gate Business District, fondatorul Genesis, Liviu Tudor a reușit să creeze un mediu de lucru sustenabil, compus din cinci clădiri de birouri înconjurate de spații verzi. În plus, cu scopul de a încuraja socializarea și interacțiunea fizică dintre angajați, în incinta complexului au fost amenajate numeroase surse auxiliare de divertisment și recreere, precum pista de alergare și rollerblanding sau piscină exterioară.

Pandemia a scos în evidență faptul că protecția sanitară este un aspect important în abordarea strategică a fiecărui antreprenor, iar în momentul în care sănătatea angajatului este pusă în primejdie, atunci randamentul și eficiența echipei de lucru scad vertiginos. Oamenii sunt viitorul pieței de muncă. Așadar, asigurarea unui cadru de lucru în care siguranța primează va adăuga o cărămidă la structura de încredere între companie și angajat. Spre exemplu, într-un act de câștigare a încrederii, echipa de experți condusă de antreprenorul Liviu Tudor a dezvoltat IMMUNE™ Building Standard, o certificare dedicată clădirilor, ce conține peste 135 de măsuri sanitare, de inginerie, arhitectură și operaționale. Un standard global care revoluționează viitorul clădirilor, IMMUNE™vine la ca un răspuns normal la provocarea adusă de contextul epidemiologic, astfel încât fiecare companie are la îndemână un set complex de măsuri pe care le poate aplica.

Flexibilitatea programului de lucru
După aproximativ doi ani, în care o mare parte dintre angajați și-au valorificat ideile de lucru în confortul canapelei din sufragerie, întoarcerea la un program fix la birou pare dificil de realizat. Perspectivele s-au schimbat în această perioadă, așa că joburile de tip remote sau hibrid au câștigat puncte importante în cazul angajaților, unii dintre ei fiind tentați de flexibilitatea extinsă pusă la dispoziție de calea freelancingului. Din acest motiv, companiile pot lua în considerare o serie de modificări importante ale programului, păstrând ideea de a relaționa fizic la locul de muncă. Tehnologia se află într-o continuă schimbare, lucru ce va ajuta antreprenorii să dezvolte noi strategii inovative, cu scopul de a îmbunătăți condițiile de lucru ale comunității. Cultivarea mai multor opțiuni dedicate angajaților va aduce beneficii ambelor părți.

Programe de wellbeing
Dacă s-ar face o radiografie a modului de lucru practicat în ultimul an, se poate observa că volumul mare de lucru, alături de lipsa de socializare și integrare fizică într-un colectiv, au dus la dezvoltarea stărilor de anxietate și depresie, agravate până la atingerea stadiului de burnout. Recunoscut de către Organizația Mondială a Sănătății (OMS) ca o afecțiune medicală, sindromul de burnout scoate în evidență importanța menținerii sănătății mentale. În cele din urmă, compania este responsabilă de faptul că un membru al comunității sale a ajuns într-un asemenea stadiu, întrucât a gestionat situația într-un mod necorespunzător. O cultură organizațională care se va preocupa de implementarea și dezvoltarea unor programe de wellbeing va câștiga încrederea echipei.

Dezvoltarea profesională
Cu siguranță, oamenii talentați au tendința să spere la o evoluție profesională. Angajații doresc să-și consolideze cunoștințele, cu scopul de a avansa în domeniul profesional, perfecționându-și abilitățile de lucru. Resursa principală din cadrul unei organizații este angajatul, ceea ce înseamnă că investiția companiei în dezvoltarea sa profesională va aduce beneficii ambelor tabere. Fie că este vorba despre training specializat pe un anumit subiect, fie angajatul necesită câteva sesiuni de coaching alături de un specialist din domeniu, echipa de lucru își va îmbunătăți performanțele.

Trăim într-o perioadă atipică, mai în ceea ce privește modul de lucru pe piața muncii. Tendințele se modifică rapid, în timp ce angajatul a devenit un pion puternic pe tabla de șah a muncii.

Sursă foto: Shutterstock

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

10:43

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
Colagenul și acidul hyaluronic, tinerețea la sticluță
18/04/2024 15:39

Colagenul si acidul hialuronic au devenit cuvinte de ordine in industria cosmetică, promise adesea ca solutia supremă pentru inversarea sau incetinirea semnelor vizibile ale imbătranirii. Aceste două comp ...

  Culorile frumuseții, o călătorie prin istoria fardurilor
18/04/2024 15:23

Fardurile au jucat un rol crucial in cultura si societatea umană de mii de ani, servind nu doar ca mijloace de infrumusetare, dar si ca simboluri ale statutului social, sănătătii si chiar moralitătii. De l ...

Iubești confortul? Alege mătasea naturală de la Tadame
18/04/2024 15:00

 Mătasea naturală este un material textil rafinat si o investitie in confortul celor care o aleg. De sute de ani, a fost pretuită pentru proprietătile sale. De-a lungul timpului, a devenit un material ...

Iubești confortul? Alege mătasea naturală de la Tadame
18/04/2024 12:00

 Mătasea naturală este un material textil rafinat si o investitie in confortul celor care o aleg. De sute de ani, a fost pretuită pentru proprietătile sale. De-a lungul timpului, a devenit un material ...

Ce implică o operație de fimoză și cât costă?
18/04/2024 11:10

 Fimoza, o problemă care apare atat la copii, cat si la adulti, poate fi tratată cu usurintă dacă pacientul ajunge la medic inainte de aparitia unor complicatii. Ce este fimoza? Fimoza descrie condit ...

Povestea fructului miraculos
16/04/2024 13:51

 Într-o lume in care zahărul este omniprezent si lupta impotriva obezitătii si a bolilor legate de dietă continuă să fie o prioritate globală, apare un aliat neasteptat: fructul miraculos, sau ...

Evoluția Agentului Imobiliar: Cursurile Smart Experience de la Inter Imobiliare modelează profesioniștii de mâine
15/04/2024 14:02

 Ai observat vreodată cat de rapid se schimbă lumea imobiliarelor? Dacă esti agent imobiliar sau te gandesti să devii unul, e esential să fii mereu informat si pregătit pentru noile provocări. &Ici ...

Povestea parfumului de trandafiri
14/04/2024 14:46

În grădina cu flori a naturii, există un personaj incantător care captivează simturile cu frumusetea si misterul său delicat: parfumul de trandafiri. În spatele fiecărui strop de esentă parfu ...

La 48 de ani, Georgiana Văcaru are 10 băieți și 10 fete. Ireal câți urmași are femeia cu cei mai mulți copii din lume
12/04/2024 17:11

Georgiana Văcaru este o adevărată mamă eroină. Argeseanca născută in anul 1976 este femeia cu cei mai multi copii din Romania. La doar 48 de ani, femeia a adus pe lume 10 băieti si 10 fete. Iată povest ...

Surori siameze, dezvăluiri despre viața amoroasă. Ce se întâmplă dacă una dintre ele moare
11/04/2024 16:03

Desi la nastere cadrele medicale au spus că vor trăi doar cateva zile, două surori siameze, Carmen si Lupita Andrade, au sfidat sansele de supravietuire si se bucură de tot ce le oferă viata la cei 23 de a ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei