4 pași de care să ții cont pentru reinventarea strategiei de business când angajații sunt nemulțumiți

angajați-fericiți-la-locul-de-muncă-imagine-imagine-shutterstock_1770073400

Dimensiune font:

| 28-02-2023 10:45

Schimbările sociale din ultima perioadă au avut un impact semnificativ asupra modului în care angajații muncesc și privesc munca. Vorbim despre angajații moderni care au așteptări tot mai mari de la companii, pe lângă clasicele beneficii acordate. Și când așteptările nu devin realitate, adesea angajații pot deveni nemulțumiți de companie, iar acest lucru se poate resimți la nivelul întregului business. 

Pentru a evita acest scenariu, ca angajator, trebuie să reinventezi strategia de business, în vederea mulțumirii angajaților. Acest lucru poate porni de la următorii pași: 

Schimbă politica de comunicare

Comunicarea deschisă rămâne cheia relațiilor durabile cu angajații. Sustenabilitatea unui business al viitorului nu se mai bazează pe ideea de profit, ci pe relația pe care angajații o au cu munca și cu mediul propriu-zis de muncă. Odată ce angajații sunt mulțumiți, crește și gradul de implicare, iar rezultatele de business devin satisfăcătoare. 

 Începe schimbarea politicii de comunicare prin sondaje de opinie, analizând modul în care angajații privesc munca și felul în care sunt tratați la birou. Altfel spus, pune angajații pe primul loc, acordă o și mai mare atenție comportamentului lor și întreabă-i ce anume și-ar dori să schimbe la locul de muncă. 

 Sondajele de opinie pot fi cerute anonim, pentru a avea o privire de ansamblu obiectivă a feedback-ului primit și a nevoilor care trebuie ascultate. De asemenea, concentrează-te pe conceptul de people centricity, prin deschiderea către idei inovatoare și cu viziune pentru nevoile angajaților. 

Surprinde angajații cu beneficii și regândește experiența de muncă

 Vechile beneficii nu mai sunt un motor de măsurare a bunăstării angajaților, ci din contră. Aceștia se așteaptă la mai multe oportunități oferite de către companii, pentru a crește motivația și implicarea. Experiența de muncă în sine este un alt mod de a-i face pe angajați mulțumiți, prin câștigarea echilibrului dintre viața personală și cea profesională. 

 Oferă un program de muncă flexibil și încurajează angajații să se odihnească

Programul flexibil și munca remote nu vor mai fi beneficii, ci vor deveni normă pentru munca viitorului. Companiile sunt nevoite să adopte un program benefic pentru angajați, oferindu-le șansa să atingă echilibrul dintre viața profesională și personală. 

Birourile satelit sau spațiile de co-working sunt alte elemente prin care angajatorii pot susține mulțumirea angajaților, în special atunci când sunt la birou. Un sondaj realizat de către Genesis Property, compania deținută de Liviu Tudor, arată că peste 90% dintre angajați simt că existența unor facilități, care să îi stimuleze să facă activități în aer liber pe lângă clădirile de birou, ar avea un impact pozitiv atât pe plan personal, dar și pentru închegarea echipelor. Este un motiv în plus pentru a stabili un program de muncă cu pauze reale, luate alături de colegi în spații special amenajate. 

 Investește în programe pentru dezvoltarea profesională și personală

Când angajații nu sunt mulțumiți de locul de muncă, și compania va avea de suferit. Astfel, trebuie să existe o grijă constantă de a măsura nivelul de satisfacție și implicare. Programele pentru dezvoltarea profesională sunt un plus pentru a-i încuraja pe angajați să fie în linie cu obiectivele companiei și proactivitate în proiecte. 

 Și programele pentru dezvoltarea personală contribuie la un mai bun randament la locul de muncă. Atunci când angajaților le este oferită oportunitatea de a se dezvolta personal, aceștia vor fi mulțumiți de felul în care sunt văzuți și tratați. 

 Mulțumirea angajaților creează echipe închegate și o companie sănătoasă. Atunci când sunt nemulțumiți, consecințele se vor vedea în rezultatele companiei. Sfaturile de mai sus sunt câteva exemple prin care companiile pot să își mulțumească angajații. 

 Sursa foto: Shutterstock.com


 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Un magnat din India propune ca săptămâna de lucru să aibă 90 de ore
15/01/2025 15:42

Un miliardar al lumii vrea o schimbare majoră pe piata muncii si a lansat un apel către companii si angajati. Omul de afaceri a propus extinderea programului de lucru, măsură care ar avea efectele asteptate ...

Tulburările de alimentație ale adolscenților sunt determinate genetic
15/01/2025 15:09

Incidenta tulburărilor de alimentatie intre adolescenti a crescut ingrijorător, iar consecintele lor nu sunt doar fizice, ci si profunde la nivel psihologic. Cu rate de mortalitate ridicate si impact major ...

4 sfaturi pentru alegerea rochiei elegante perfecte
15/01/2025 14:59

4 sfaturi pentru alegerea rochiei elegante perfecte Cand te gandesti la un eveniment special, primul lucru care iti vine in minte este, fără indoială, rochia perfectă. Însă, alegerea unei rochii ...

16 ianuarie, Ziua statului degeaba. O sărbătoare a răgazului mondial
15/01/2025 14:48

  Într-o lume care ne impinge mereu să fim mai rapizi, mai eficienti si mai ocupati, 16 ianuarie s-a transformat intr-o oază de calm: Ziua statului degeaba. Cei care au initiat această sărbăt ...

Ghid pentru economisire: cum sa gasesti cele mai bune oferte la anvelopele de iarna
15/01/2025 14:37

Ghid pentru economisire: cum sa gasesti cele mai bune oferte la anvelopele de iarna Cumpărarea anvelopelor de iarnă poate reprezenta un efort financiar semnificativ pentru soferi. Cauti si tu solutii avantaj ...

Autoutilitare în rate. Soluția ideală pentru antreprenorii din România
15/01/2025 14:01

 Achizitionarea unei autoutilitare pentru afacerea ta poate reprezenta o provocare financiară, insă există solutii care iti permit să investesti fără a afecta semnificativ bugetul initial. Una dintre ...

Cum îți ghidezi clienții de la interes pentru produs la achiziție!
15/01/2025 13:36

Cum iti ghidezi clientii de la interes pentru produs la achizitie! Atragerea clientilor, mentinerea interesului acestora pentru produse sau servicii si transformarea acestuia in decizia de a cumpăra sunt obie ...

Locuitoriidin Valea Lupului  protestează după majorarea taxelor locale! Reacția primarului
15/01/2025 12:33

  Locuitorii din Valea Lupului au exprimat nemultumiri fată de majorarea taxelor locale, incluzand impozitele pe locuinte, masini si taxa de salubritate Cetătenii au reclamat cresteri semnificative ale ...

Industria modei în fața schimbărilor climatice: Cum noile reglementări privind afirmațiile de mediu pot schimba regulile jocului
15/01/2025 10:40

Industria modei in fata schimbărilor climatice: Cum noile reglementări privind afirmatiile de mediu pot schimba regulile jocului  Industria modei, una dintre cele mai influente si profitabile ramuri eco ...

Iluzia perfectă. Veganismul poate fi o capcană pentru sănătate
14/01/2025 14:26

Veganismul a devenit mai mult decat o simplă alegere alimentară; este un manifest al generatiilor moderne care caută un stil de viată mai sănătos, mai etic si mai prietenos cu mediul. Sustinut de celebrit ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei