Campania #respectjurnaliștii, premiată la Romanian PR Award, la categoria „Cea mai bună comunicare în sectorul public”
Dimensiune font:
La un an de la lansarea campaniei #respectjurnaliștii, TUDOR Communication câștigă aurul la Romanian PR Award 2020, pentru categoria „Cea mai bună comunicare în sectorul public”. Juriul PR Award a apreciat unicitatea campaniei și plus valoarea pe care o aduce în rândul jurnaliștilor români, într-o perioadă complexă și dificilă precum actuala pandemie. Învățarea continuă a fost firul roșu al acestei campanii care își dorește dezvoltarea jurnalismului în România, prin organizarea de traininguri și workshopuri gratuite care să îi ajute pe jurnaliști să se promoveze, să se reinventeze, să se adapteze la o lume în continuă schimbare, să redevină o voce pentru o societate normală, bazată pe valorile de bază ale jurnalismului etic și profesionist.
„Credem în jurnaliștii integri, onești, valoroși și puternici și în solidaritatea de breaslă pe care ne-am propus să o dezvoltăm în jurul ideii de respect pentru profesia de jurnalism și cei care o practică. Scopul primei etape a campaniei este o mai bună valorizare a jurnaliștilor prin susținere în dezvoltarea lor profesională. Acest premiu venit din partea industriei ne încurajează să mergem mai departe și ne arată că nu suntem singurii care cred în necesitatea și puterea presei responsabile în orice societate”, declară Mihaela Tudor, CEO TUDOR Communication.
Cu sprijinul celor mai buni parteneri de training în materie de vânzări, coaching și dezvoltare personală, leadership, social media, marketing online, SEO, vânzări, creative writing, public speaking, video jurnalism, am derulat 10 traininguri gratuite. Au participat peste 200 de jurnaliști, cu o medie de 20 jurnaliști/training – ziariști din presa online, presa glossy, TV, radio, iar trecerea în online a făcut posibilă participarea jurnaliștilor din București, Iași, Constanța, Cluj, Timișoara, Brașov, Baia Mare, Reșița.
În paralel, TUDOR Communication a lansat comunitatea 2valuereporters și a susținut promovarea jurnaliștilor consacrați prin seria de interviuri și dezbateri online Brands that Value și 2value cu Mihaela Tudor, în format net-event, transmise cu NETv pe pagina de Facebook TUDOR Communication, pe parcursul lunii mai, intitulată „Luna Presei”. Emisiunile și interviurile scrise au avut peste 100.000 de vizualizări și accesări.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau