Cum îți poți motiva angajații să revină la birou

angajati motivati_cover (1)

Dimensiune font:

| 30-08-2022 11:20

Deși lucrul de acasă are numeroase beneficii, există avantaje și pentru lucrul în echipă de la birou, fie full time, fie în regim hibrid. Este mult mai ușor să găsim rezolvări pentru problemele de zi cu zi, colaborarea duce la rezultate mai bune într-un timp scurt și se creează legături mai departe de viața profesională. Aceste lucruri sunt mult mai greu de obținut dacă lucrăm din locuri diferite, iar comunicarea are loc exclusiv online sau la telefon.
În urma pandemiei, majoritatea angajatilor se confruntă cu teama de a reveni la birou, din cauza condițiilor sanitare. În plus, lucrul de acasă este mult mai comod și mai avantajos, pentru că putem face o mulțime de alte lucruri și economisim timp.
În acest context, dezvoltatorii imobiliari și angajatori au adoptat o nouă abordare în ceea ce privește spațiile de birouri. Parcurile de business vor urma conceptul unor huburi creative și sigure, care îmbină atât nevoile umane, cât și pe cele profesionale.

Crearea unui spațiu de lucru sigur pentru sănătate
Companiile, mai ales cele mari, și dezvoltatorii imobiliari s-au adaptat treptat și au început să integreze în activitatea lor facilități și beneficii care înainte de pandemie nu erau pe lista de priorități. Aceste facilități sunt esențiale pentru starea de bine a celor care revin la muncă într-o clădire modernă de birouri și pentru a asigura succesul pe termen lung al companiei.
Siguranța sanitară este prioritară pentru angajați și angajatori, care își doresc un mediu de lucru care sporește eficiența și productivitatea. Astfel a apărut certificarea IMMUNE Building Standard™, dezvoltată de antreprenorul Liviu Tudor, fondatorul Genesis Property.

Standardul inovator are rolul de a asigura sănătatea clădirilor de birouri și de a promova conceptul de wellbeing pentru angajați. Certificarea IMMUNE™ are la bază 135 de criterii, dispozitive, echipamente, personal specializat și facilități care au rolul de a asigura angajatorilor instrumentele necesare pentru a oferi angajaților un mediu de lucru sigur.

Implementarea acestei certificări are scopul de a ajuta companiile să motiveze angajații să revină în spații de birouri în care siguranța și sănătatea le sunt protejate.

Oferirea de beneficii pentru confortul angajaților
Felul în care organizațiile își tratează angajații este important pentru starea acestora de bine și pentru valorile pe care doresc să le promoveze. De asemenea, este esențial pentru atragerea și retenția angajaților valoroși, care contribuie la dezvoltarea unui business.
De aceea, pentru a fi motivați să revină la birou, angajații își doresc să simtă că sunt respectați și că nevoile lor sunt prioritare, pentru a aduce valoare și pentru a participa la succesul organizației.
Birourile din parcurile de business în care angajații vor reveni la activitatea lor obișnuită trebuie să fie sustenabile și inovatoare. Acestea nu sunt doar locuri în care angajații își desfășoară activitatea, ci reprezintă adevărate hub-uri de creativitate și colaborare.

Un astfel de parc de business inovator și creativ este YUNITY Park, care oferă numeroase beneficii pentru angajați, o atmosferă confortabilă, numeroase spații de lucru aproape de natură, soluții pentru sistemul de lucru de muncă hibrid și facilitarea echilibrului dintre viața personală și cea profesională.

Creează un spațiu productiv și creativ
Un mediu modern și creativ de lucru înseamnă nu doar birouri în care angajații își desfășoară activitatea. Este nevoie, de asemenea, de o îmbunătățire a vieții profesionale și ca parcurile de business să se transforme în spații aproape de natură, cu grijă pentru sustenabilitate, pentru starea de bine a angajaților și confortul acestora.

YUNITY Park din zona Pipera este un astfel de parc de business, care schimbă peisajul urban și rutina monotonă a angajaților, care beneficiază astfel de un mediu de lucru creativ și productiv.
Acest parc de business înseamnă regândirea întregului spațiu pentru a include o pădure urbană, locații pentru evenimente și pentru lucrul în aer liber. YUNITY Park va include o terasă exterioară, spații de co-working și co-living, un centru de conferințe cu o capacitate de 540 de locuri, o cafenea-restaurant de 190 de locuri, zone de divertisment și activități fizice, spații pentru socializare și relaxare în mijlocul naturii.

Inovația, creativitatea și siguranța angajaților sunt preocupări majore pentru companii, care oferă din ce în ce mai multe facilități pentru a motiva angajații să revină la birou. Regândirea parcurilor de business pentru a răspunde nevoilor angajaților și pentru a se ridica la standardele de siguranță este esențială pentru a avea angajați performanți, care contribuie la succesul businessului.

Sursa foto: Shutterstock

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Un magnat din India propune ca săptămâna de lucru să aibă 90 de ore
15/01/2025 15:42

Un miliardar al lumii vrea o schimbare majoră pe piata muncii si a lansat un apel către companii si angajati. Omul de afaceri a propus extinderea programului de lucru, măsură care ar avea efectele asteptate ...

Tulburările de alimentație ale adolscenților sunt determinate genetic
15/01/2025 15:09

Incidenta tulburărilor de alimentatie intre adolescenti a crescut ingrijorător, iar consecintele lor nu sunt doar fizice, ci si profunde la nivel psihologic. Cu rate de mortalitate ridicate si impact major ...

4 sfaturi pentru alegerea rochiei elegante perfecte
15/01/2025 14:59

4 sfaturi pentru alegerea rochiei elegante perfecte Cand te gandesti la un eveniment special, primul lucru care iti vine in minte este, fără indoială, rochia perfectă. Însă, alegerea unei rochii ...

16 ianuarie, Ziua statului degeaba. O sărbătoare a răgazului mondial
15/01/2025 14:48

  Într-o lume care ne impinge mereu să fim mai rapizi, mai eficienti si mai ocupati, 16 ianuarie s-a transformat intr-o oază de calm: Ziua statului degeaba. Cei care au initiat această sărbăt ...

Ghid pentru economisire: cum sa gasesti cele mai bune oferte la anvelopele de iarna
15/01/2025 14:37

Ghid pentru economisire: cum sa gasesti cele mai bune oferte la anvelopele de iarna Cumpărarea anvelopelor de iarnă poate reprezenta un efort financiar semnificativ pentru soferi. Cauti si tu solutii avantaj ...

Autoutilitare în rate. Soluția ideală pentru antreprenorii din România
15/01/2025 14:01

 Achizitionarea unei autoutilitare pentru afacerea ta poate reprezenta o provocare financiară, insă există solutii care iti permit să investesti fără a afecta semnificativ bugetul initial. Una dintre ...

Cum îți ghidezi clienții de la interes pentru produs la achiziție!
15/01/2025 13:36

Cum iti ghidezi clientii de la interes pentru produs la achizitie! Atragerea clientilor, mentinerea interesului acestora pentru produse sau servicii si transformarea acestuia in decizia de a cumpăra sunt obie ...

Locuitoriidin Valea Lupului  protestează după majorarea taxelor locale! Reacția primarului
15/01/2025 12:33

  Locuitorii din Valea Lupului au exprimat nemultumiri fată de majorarea taxelor locale, incluzand impozitele pe locuinte, masini si taxa de salubritate Cetătenii au reclamat cresteri semnificative ale ...

Industria modei în fața schimbărilor climatice: Cum noile reglementări privind afirmațiile de mediu pot schimba regulile jocului
15/01/2025 10:40

Industria modei in fata schimbărilor climatice: Cum noile reglementări privind afirmatiile de mediu pot schimba regulile jocului  Industria modei, una dintre cele mai influente si profitabile ramuri eco ...

Iluzia perfectă. Veganismul poate fi o capcană pentru sănătate
14/01/2025 14:26

Veganismul a devenit mai mult decat o simplă alegere alimentară; este un manifest al generatiilor moderne care caută un stil de viată mai sănătos, mai etic si mai prietenos cu mediul. Sustinut de celebrit ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei