Cum îți poți motiva angajații să revină la birou

angajati motivati_cover (1)

Dimensiune font:

| 30-08-2022 11:20

Deși lucrul de acasă are numeroase beneficii, există avantaje și pentru lucrul în echipă de la birou, fie full time, fie în regim hibrid. Este mult mai ușor să găsim rezolvări pentru problemele de zi cu zi, colaborarea duce la rezultate mai bune într-un timp scurt și se creează legături mai departe de viața profesională. Aceste lucruri sunt mult mai greu de obținut dacă lucrăm din locuri diferite, iar comunicarea are loc exclusiv online sau la telefon.
În urma pandemiei, majoritatea angajatilor se confruntă cu teama de a reveni la birou, din cauza condițiilor sanitare. În plus, lucrul de acasă este mult mai comod și mai avantajos, pentru că putem face o mulțime de alte lucruri și economisim timp.
În acest context, dezvoltatorii imobiliari și angajatori au adoptat o nouă abordare în ceea ce privește spațiile de birouri. Parcurile de business vor urma conceptul unor huburi creative și sigure, care îmbină atât nevoile umane, cât și pe cele profesionale.

Crearea unui spațiu de lucru sigur pentru sănătate
Companiile, mai ales cele mari, și dezvoltatorii imobiliari s-au adaptat treptat și au început să integreze în activitatea lor facilități și beneficii care înainte de pandemie nu erau pe lista de priorități. Aceste facilități sunt esențiale pentru starea de bine a celor care revin la muncă într-o clădire modernă de birouri și pentru a asigura succesul pe termen lung al companiei.
Siguranța sanitară este prioritară pentru angajați și angajatori, care își doresc un mediu de lucru care sporește eficiența și productivitatea. Astfel a apărut certificarea IMMUNE Building Standard™, dezvoltată de antreprenorul Liviu Tudor, fondatorul Genesis Property.

Standardul inovator are rolul de a asigura sănătatea clădirilor de birouri și de a promova conceptul de wellbeing pentru angajați. Certificarea IMMUNE™ are la bază 135 de criterii, dispozitive, echipamente, personal specializat și facilități care au rolul de a asigura angajatorilor instrumentele necesare pentru a oferi angajaților un mediu de lucru sigur.

Implementarea acestei certificări are scopul de a ajuta companiile să motiveze angajații să revină în spații de birouri în care siguranța și sănătatea le sunt protejate.

Oferirea de beneficii pentru confortul angajaților
Felul în care organizațiile își tratează angajații este important pentru starea acestora de bine și pentru valorile pe care doresc să le promoveze. De asemenea, este esențial pentru atragerea și retenția angajaților valoroși, care contribuie la dezvoltarea unui business.
De aceea, pentru a fi motivați să revină la birou, angajații își doresc să simtă că sunt respectați și că nevoile lor sunt prioritare, pentru a aduce valoare și pentru a participa la succesul organizației.
Birourile din parcurile de business în care angajații vor reveni la activitatea lor obișnuită trebuie să fie sustenabile și inovatoare. Acestea nu sunt doar locuri în care angajații își desfășoară activitatea, ci reprezintă adevărate hub-uri de creativitate și colaborare.

Un astfel de parc de business inovator și creativ este YUNITY Park, care oferă numeroase beneficii pentru angajați, o atmosferă confortabilă, numeroase spații de lucru aproape de natură, soluții pentru sistemul de lucru de muncă hibrid și facilitarea echilibrului dintre viața personală și cea profesională.

Creează un spațiu productiv și creativ
Un mediu modern și creativ de lucru înseamnă nu doar birouri în care angajații își desfășoară activitatea. Este nevoie, de asemenea, de o îmbunătățire a vieții profesionale și ca parcurile de business să se transforme în spații aproape de natură, cu grijă pentru sustenabilitate, pentru starea de bine a angajaților și confortul acestora.

YUNITY Park din zona Pipera este un astfel de parc de business, care schimbă peisajul urban și rutina monotonă a angajaților, care beneficiază astfel de un mediu de lucru creativ și productiv.
Acest parc de business înseamnă regândirea întregului spațiu pentru a include o pădure urbană, locații pentru evenimente și pentru lucrul în aer liber. YUNITY Park va include o terasă exterioară, spații de co-working și co-living, un centru de conferințe cu o capacitate de 540 de locuri, o cafenea-restaurant de 190 de locuri, zone de divertisment și activități fizice, spații pentru socializare și relaxare în mijlocul naturii.

Inovația, creativitatea și siguranța angajaților sunt preocupări majore pentru companii, care oferă din ce în ce mai multe facilități pentru a motiva angajații să revină la birou. Regândirea parcurilor de business pentru a răspunde nevoilor angajaților și pentru a se ridica la standardele de siguranță este esențială pentru a avea angajați performanți, care contribuie la succesul businessului.

Sursa foto: Shutterstock

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Rolul colagenului și al elastinei în menținerea unui ten sănătos
24/11/2024 15:25

Un ten luminos, neted si ferm nu este doar un simbol al frumusetii, ci si un indicator al sănătătii generale. În spatele unui aspect tanăr al pielii se află două proteine esentiale: colagenul si ela ...

Lumina din gesturi. Puterea ritualurilor în timpul prezentului
24/11/2024 14:06

   În iuresul zilelor noastre, ritualurile sunt fărame de sacru, adăpostite in gesturi mici si momente de respiro. Ele dau sens si formă trecerii noastre prin timp, fie că apartin unor tradi ...

Sindromul impostorului.Umbra succesului care apasă pe umerii multora
23/11/2024 15:06

Într-o sală de conferinte elegantă dintr-un hotel central, Claudia priveste zambind inspre cei peste o sută de oameni care o ascultă fascinati. Este specialistă in tehnologie, invitată să sustin ...

Slugărnicia - Umbra docilității și a interesului personal
23/11/2024 14:04

Într-un colt de cafenea linistit, un angajat povesteste cu jumătate de zambet si o doză de frustrare ascunsă despre colegul care, cu o elegantă calculată, face reverente invizibile sefului de fiecare ...

Procrastinarea sau arta subtilă de a amâna viața
22/11/2024 12:39

Într-o dimineată linistită de marti, Andrei priveste absent ecranul laptopului său. Deadline-ul pentru un raport important este doar la cateva ore distantă, dar browserul său este deschis la un video ...

 Umbrele motivației pierdute. Când visele devin fragmente
22/11/2024 12:19

Într-un apartament mic, intr-un colt al orasului, Andreea isi priveste cana de cafea goală. Nu stie cand a răcit. Poate e de dimineată. Poate de ieri. În jurul ei, lucrurile par inghetate in timp ...

Persoanele care dețin termometre cu mercur riscă închisoarea
21/11/2024 19:16

 Dacă detii un termometru cu mercur, risti să te confrunti cu dosar penal. Conform articolului 359 din Codul Penal, simpla detinere a unui astfel de termometru constituie infractiune. Persoanele surprins ...

Hygge la bloc. Apartamente transformate în oaze de confort urban
21/11/2024 16:12

Într-un timp in care totul se miscă rapid, ideea de a crea un spatiu care incetineste ritmul vietii a castigat popularitate inclusiv printre ieseni. Blocurile standard de apartamente, candva criticate pe ...

Economia dietelor nesănătoase. Costurile ascunse ale alimentației procesate și fast-food
21/11/2024 15:56

Un hamburger suculent sau o portie de cartofi prăjiti, cumpărate in cateva minute si consumate pe fugă, par solutii rapide pentru mesele zilnice. Dar ce se ascunde dincolo de ambalajele colorate si sloganuri ...

Cuptorul de pizza de grădină: ce modele sunt cele mai populare și cum să-l folosești
21/11/2024 14:59

 Un cuptor de pizza de grădină este visul oricărui iubitor de preparate italiene autentice. Dacă iti place să organizezi seri in aer liber cu prietenii sau familia, gătitul in grădină poate deveni ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei