Design-ul în magazinele de retail: 5 reguli de bază pentru a atrage clienții
Dimensiune font:
Locația produselor într-un magazin nu este întâmplătoare, deoarece este guvernată de un set de reguli de bază ale design-ului de retail. Iată cum să profitați la maxim de spațiul dvs.
În mod normal, se crede că design-ul în retail este o categorie ce ține de arhitectură, dar în final nu este, deoarece trebuie înțeles ca un amestec de experiențe, întrucât implică branding, crearea de experiențe, merchandising vizual, design interior, marketing, strategie comercială, printre altele, toate integrate într-un criteriu unificat, capabil să satisfacă clienții.
Trebuie să ajungeți la inima oamenilor prin modalitatea de proiectare a spațiilor și prin modalitatea de utilizare a materialelor. Când vă deschideți magazinul și vă creați propriul brand, atunci vă transformați într-un retailer de succes.
Clientul cumpără ceea ce contează pentru el, iar ceea ce contează este ceea ce rămâne în memoria sa, motiv pentru care design-ul de retail își propune să genereze experiențe de neuitat pentru clientul care vizitează magazinul.
1. Spuneți o poveste bună
Un magazin de brand bine poziționat este ca o carte, pe măsură ce clientul se deplasează pe culoarele sale descoperă noi capitole. Prin urmare, pentru a menține viu interesul clienților trebuie să vă asigurați că le dezvăluiți în partea din spate a magazinului punctul culminant al poveștii.
Specialiștii în domeniul design-ului de retail sunt de părere că cea mai mare greșeală pe care comercianții o fac este tocmai aceea de a nu putea spune o poveste clară, consecventă, semnificativă și convingătoare.
Ingrediente design-ului
Este important să respectați toate ingredientele rețetei, ceea ce vă va permite să creați un design atractiv, capabil să captiveze clienții, cum ar fi culorile, materialele și formele.
Înțelegerea sensului culorilor este de bază, deoarece, de exemplu, o culoare strălucitoare contribuie la atragerea clientului în interiorul magazinului, în timp ce culorile neutre sugerează liniște. Tonurile întunecate sau saturate indică faptul că spațiul este unul rafinat.
Iluminatul este important
Prin natura lor, oamenii sunt atrași de lumină. Din acest motiv, este important să existe un sistem bine conceput, bazat pe îmbunătățirea elementelor care integrează diferitele produse și spații ale magazinului.
Un bun truc de iluminare pe care îl puteți aplica este să atenuați lumina de la intrare și să o contrastați cu lumină mai puternică la capătul magazinului. În felul acesta veți transmite ideea că există un lucru important în acea zonă.
4. Îmbunătățiți circulația
Când lucrați la design, ar trebui să luați în considerare circulația în magazin. De exemplu, un semn clar al circulației deficitare sunt culoarele care se termină într-un punct fără ieșire sau unde cumpărătorii nu au voie să vadă cealaltă parte. Limitarea vizibilității reduce șansele unor achiziții.
5. Creați o relație cu clientul
Un magazin are cu adevărat succes atunci când este capabil să creeze o relație semnificativă cu clienții săi și pentru asta este esențial să oferiți o experiență de neuitat, deoarece aceasta va fi experiența de care își vor aminti și care face posibilă crearea unei legături de identitate cu brand-ul.
Efectul său asupra clientului este atât de puternic, încât ajunge să fie un ambasador al magazinului, recomandându-l prietenilor săi ca și cum ar fi proprietarul acestuia. Prin urmare, este foarte important să creați de spații atractive, diferite de orice altceva, confortabile, în care clientul să simtă că cel care l-a creat s-a gândit la el.
Concluzie
În design-ul de retail, nimic nu este întâmplător. Lucrurile nu sunt amplasate la întâmplare într-un singur loc, totul este proiectat în funcție de interesele magazinului și cu scopul de a satisface clienții. Prin design este posibilă urmărirea traseului pe care consumatorul îl va urma în turul său prin magazin, crescând posibilitățile de a vinde mai multe produse.
Însă, nu trebuie să uitați un lucru esențial, chiar și atunci când bugetul este problema, un retailer creativ poate crea un design de succes cu puține resurse, amenajând un spațiu atractiv și profitabil.
Acest lucru va fi posibil cu ajutorul unor rafturi metalice pentru magazin menite să captizeze privirea potențialilor clienți de cum intră în magazin.
Pentru a putea intra în posesia unor astfel de rafturi, pe care să plasați o cantitate mare de produse diverse, tot ce trebuie să faceți este să luați legătura cu cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, care vă pun la dispoziție o gamă variată de produse la cele mai bune prețuri de pe piață, dar și cele mai bune sfaturi privind amenajarea cu succes a unui magazin în vederea îmbunătățirii experienței clienților și creșterii vânzărilor.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau