Top 5: cele mai ravnite beneficii pentru angajati
Dimensiune font:
Amenințarea pandemică a trecut de apogeu, iar viața fiecăruia dintre noi pare să se reîndrepte către normalitatea la care am visat să ne întoarcem. Cu toții ne dorim să revenim cât mai repede la birou și să ne bucurăm din nou de interacțiunea cu fiecare dintre colegi. Pentru ca viitorul să nu ne rezerve o provocare similară celei pe care deja am experimentat-o, este necesar să adoptăm schimbări profunde în relația cu spațiul de lucru și cu ideea de colectivitate. Ce pot face managerii cu viziune, pentru a ușura readaptarea angajaților? Aceia dintre ei care vor să pregătească terenul pentru marea revenire vor pune în aplicare inițiative și măsuri versatile, pe care angajații le vor simți ca pe niște beneficii cu efecte pe termen lung.
Ce le poate transmite angajaților empatie
Unul dintre beneficiile cele mai importante nu se vede, neapărat, dar se face simțit din plin. Vorbim despre o flexibilitate aparte, pe care managerii trebuie să o aplice și după încheierea pandemiei. Lucrătorii din departamente au dovedit din plin reziliență, prin îndeplinirea task-urilor de la domiciliu, în ultimii doi ani. Aceștia vor fi fidelizați de înțelegerea pe care angajatorii o vor arăta aplicând un program de lucru flexibil, ce lasă loc și pentru evenimentele neprevăzute sau pentru viața personală.
Cum impulsionăm sănătatea clădirilor
Reîntoarcerea la lucru este iminentă, iar cei mai mulți dintre angajați se bucură că momentul acesta în sfârșit a sosit. Chiar și așa, mulți dintre profesioniștii din diferite domenii manifestă îngrijorare cu privire la cât de sănătos va fi mediul de lucru. Acesta este motivul pentru care Liviu Tudor, președintele și fondatorul Genesis Property și Președintele European Property Federation, a capacitat o vastă echipă de experți, pentru elaborarea unui nou standard ce vizează clădirile de birouri.
IMMUNE Building Standard™ propune un set de 135 măsuri recomandate proprietarilor clădirilor de birou. Potrivit standardului, parcurile de business ar trebui să beneficieze de o echipă solidă de Facility Management, care să introducă și să monitorizeze echipamente menite să prevină amenințările pandemice. Printre acestea se numără camerele de carantină, spațiile de depozitare destinate materialelor de protecție sanitară, accesul fără contact fizic în diferite încăperi, aerul filtrat suplimentar sau vopseaua cu proprietăți antibacteriene. Standardul a fost implementat în România în West Gate Business District, un parc de birouri clasa A, iar în prezent, este adoptat pe scară largă la nivel internațional.
Cum plusăm la capitolul stării de bine
Un angajat motivat este valoros, dar unul sănătos este esențial atât pentru bunul mers al companiei, cât și pentru echilibrul societății. De aceea, acordarea asigurării private de sănătate este un gest de minimă preocupare din partea angajatorului. Pachetul poate fi întregit cu sprijin în dezvoltarea personală, sub forma accesului la cursuri de perfecționare, la biblioteci online și la cursuri pe diferite specializări. Astfel, angajații vor avea certitudinea unei reintegrări cât mai firești în mediul profesional și în societate.
Ce importanță are decorul de la birou
La prima vedere, acesta nu este un beneficiu care să încline balanța în favoarea unui anumit angajator. În realitate, însă, starea de echilibru interior depinde, în primul rând, de mediul de lucru, pentru că aici petrecem cea mai mare parte a zilei. Reconfigurarea birourilor este vitală, iar angajații vor aprecia pe deplin incintele izolate de open space, în care se pot retrage pentru lucrul individual, respectiv în echipe restrânse. De asemenea, este important ca plantele de interior, obiectele de artă și zonele de recreere să nu lipsească din niciun spațiu de lucru.
De ce să luăm în calcul beneficiile de mobilitate
Acomodarea la programul de la birou poate fi dificilă, mai ales că bugetul familiei a fost reconfigurat, în pandemie, în raport cu provocările momentului. O dovadă importantă a sprijinului pe care compania este dispusă să îl ofere angajatului poate veni sub forma decontării transportului în comun, fie că vorbim despre biletele pentru autobuz sau metrou, fie despre taxi. Mai mult, parteneriatul cu un jucător din industria de car-sharing poate fi un factor de contribuție la decongestionarea traficului urban.
Ideile de mai sus pot face diferenta atât între angajatori, cât și între o strategie de employer branding reușită și una mai puțin inspirată. Cu beneficii adaptate nevoilor, atât angajatorii, cât și angajații pot avea siguranța că vor găsi ceea ce le trebuie.
Credit foto: Shutterstock
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau