Finanţarea clubului Navobi, amendată de consilierii locali!

Dimensiune font:

| 30-03-2022 08:00

Clubul de fotbal feminin a solicitat o finanţare de 40.000 de euro de la bugetul local, în condiţiile în care, anul trecut, a beneficiat de alţi 70.000 de euro * consilierii USR şi PSD spun că această structură sportivă a încasat sume exorbitante de la bugetul local, dar fără a avea vreun rezultat notabil care să justifice banii primiți

Un nou scandal mocneşte în sportul ieşean. De această dată este vorba de solicitarea echipei de fotbal Navobi Iaşi de a primi de la bugetul local o finanţare de 40.000 de euro. Aceeaşi grupare a beneficiat, de anul trecut, de alţi 70.000 de euro, sumă considerată exorbitantă pentru o grupare care activează în eşalonul doi valoric al ţării. „Am spus în repetate rânduri că modalitatea de finanțare a sportului ieșean trebuie reformată din temelii, astfel încât risipa banilor publici să înceteze. Această schimbare trebuie să înceapă si cu echipa de fotbal feminin Navobi Iași, o structură sportivă care a încasat sume exorbitante de la bugetul local, dar fără a avea vreun rezultat notabil care să justifice banii primiți. Mai mult, trebuie să nu uităm că eșecul acestei echipe poartă semnătura profesionistului care a adus Politehnica din cupele europene pe drumul unei retrogradări rușinoase, și aici nu mai spun de câte ori am insistat ca fostul Comitet Director să plece! Alături de colegii social-democrați din CL Iași, am susținut întotdeauna sportul ieșean, însă este imposibil să nu tragem un semnal de alarmă asupra faptului că anul trecut echipa de fotbal feminin Navobi a primit o finanțare uriașă, de 70.000 euro, răsplată pentru faptul că era la „coada” clasamentelor, în liga a II- a, în timp ce clujencele au primit o sumă de trei ori mai mică, deși sunt campioanele României”, spune Bogdan Crucianu (PSD). Acesta aduce în actualitate un episod  de anul trecut, cu referire la „profesionalismul” celor ce conduce această grupare. „Nu mai este nicio noutate pentru nimeni faptul că fotbalistele din Copou au mers din rău spre mai rău în sezonul trecut, pierzând teren în fața adversarelor din neglijență și lipsă de profesionalism, cum a fost în situația meciului jucat la Roman, unde au pierdut la masa verde” din cauza faptului că nu au avut legitimațiile la ele”, mai spune liderul social-democraţilor din CL Iaşi.

Dublu de cât a încasat campioana

La fel de behement pe acest subiect este şi liderul USR, Răzvan Timofciuc. „Clubul femninin de fotbal Navobi a avut anul trecut un buget de 70.000 euro de la Primărie, iar anul acesta se propune 40.000 euro pe care primarul vrea sa ii aloce de la bugetul local. În condițiile în care echipa este în Liga a II-a, iar campioana României, care a participat şi în Champions League, are un buget de 30.000 euro de la autoritatea locală! Bugetul mediu al unei echipe de fotbal feminin din Liga a II-a este de 10.000 euro. Mai mult, toate solicitările de a prezenta un raport al banilor publici alocați anul trecut (70.000 euro) au fost ignorate de către Primărie. Mă voi adresa instanței pentru a obliga Primăria să prezinte raportul detaliat al modului în care au fost cheltuite fondurile alocate anul trecut pentru echipa de fotbal feminin”, spune acesta. Timofciuc fare referire şi la  modul netransparent în care se finanțează cluburile sportive. „Clubul Navobi depune cererea de finanțare în luna martie și tot în aceeași lună proiectul ajunge pe ordinea de zi. Alte cluburi sportive depun solicitări de finanțare și nici măcar nu sunt băgate în seamă.  Nu poate decide primarul Chirica cine merită și cine nu merită să beneficieze de fonduri publice pentru susținerea activităților sportive!”, afirmă acesta. Lucian STATE

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Patru copii s-au născut la Maternitatea „Cuza Vodă” din Iași în prima zi de Paște
21/04/2025 23:09

 * pe langă cei patru bebelusi născuţi in această zi specială, pe 19 aprilie au văzut lumina zilei alţi patru copii, ultimul dintre ei chiar la miezul noptii de Înviere. Este vorba de o fetiţ ...

Femeia incendiată de fostul soț a decedat
21/04/2025 23:03

Femeia care a fost lovită cu ciocanul şi incendiată de fostul soţ a murit la Spitalul „Sfantul Spiridon”, in prima zi de Paşte. Şefa UPU-SMURD Iaşi, Diana Cimpoeşu, a declarat că starea fem ...

În spitalele ieșene mor zilnic câte 15 pacienți!
21/04/2025 22:58

* anul trecut, cele mai multe decese s-au inregistrat la Spitalul Clinic Judetean de Urgentă „Sf. Spiridon” – 1.273, la Spitalul Clinic de Urgentă „Prof. Dr. Nicolae Oblu” &ndash ...

De Înviere, la UPU, zeci de cazuri de abuzuri alimentare, etilism acut și agresiuni fizice
21/04/2025 22:45

Sărbători cu risc: urgentele din primele ore ale sărbătorilor pascale reflectă vulnerabilitatea socială si psihică a populatiei În primele ore ale sărbătorilor pascale, medicii de la Spitalul &b ...

Zeci de mii de inimi readuse la viață, la IBCV Iași!
21/04/2025 22:44

Institutul de Boli Cardiovasculare „Prof.dr. George I.M.Georgescu” aniversează un sfert de secol de la infiinţare. La această unitate medicală, peste 660.000 de persoane au fost tratate, iar med ...

O mașină electrică a luat foc pe străzile din Iași. Când au venit pompierii era făcută scrum
21/04/2025 20:40

 Conducătorul autoturismului electric a pierdut controlul volanului s-a lovit de un cap de pod şi s-a răsturnat in afara părţii carosabile. Cele două persoane care se aflau in autoturism s-au autoeva ...

„Să schimbi starea de spirit a pacientului  face, uneori, cât toate tratamentele din lume”
21/04/2025 19:08

* dialog cu dr. Gheorghe Bălan jr., desemnat „Cel mai bun tanăr medic al anului 2024” Dr. Gheorghe Bălan jr., specialist in gastroenterologie si sef de lucrări la Universitatea de Medicină si ...

Cumpărăturile Generației Z: între TikTok, etică și haine vintage
21/04/2025 15:08

De la raft la ecran, drumul cumpărăturilor pentru Generatia Z nu trece doar prin portofel, ci mai ales prin inimă si valori. În ajunul Pastelui, doi adolescenti probau hanorace oversized intr-un magazi ...

  Vacanță de Paște 2025. Elevii au 10 zile libere!
21/04/2025 12:06

În 2025, Pastele ortodox si cel catolic se sărbătoresc in aceeasi zi – o coincidentă rară care aduce bucurie dublă in casele romanilor. Pentru elevi, perioada Pastelui marchează si ultima vaca ...

Alertă de inundații pe Prut, la Botoșani
21/04/2025 12:00

Institutul National de Hidrologie si Gospodărire a Apelor (INHGA) a emis o atentionare Cod galben de inundatii pe raul Prut, in judetul Botosani, valabilă pană marti dimineata. ''Avand in vedere situatia hi ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei