Muncitorii de pe şantierele Iașului au luat pauză!
Dimensiune font:
Deşi se preconiza că vor fi finalizate în luna octombrie 2020, lucrările pe șantierele Tepro – Ţuţora şi Bucşinescu – Calea Chişinăului stagnează * constructorul nu pare a avansa în vreun fel * ieşenii pun acest lucru pe seama personalului redus de care dispune constructorul
Dintre cele patru şantiere deschise simultan de municipalitatea ieşeană vizând reabilitarea infrastructurii transportului electric, lucrările de modernizare a liniilor de tramvai de pe tronsonul bulevardul Virgil Săhleanu – intersecție cu bulevardul Metalurgiei – rond Țuțora sunt cele mai avansate, lucru absolut normal având în vedere că acestea au început primele (octombrie 2019). În mod normal, lucrarea nu ar fi trebuit să dureze mai mult de nouă luni, însă ne aflăm în luna octombrie şi, în ciuda estimărilor conform cărora până la finele acestei lunii şantierul ar fi trebuit finalizat, activitatea de pe teren nu lasă loc să se întrevadă acest deznodământ. O spun ieşenii care tranzitează zona şi care reclamă ritmul greoi al lucrărilor. „Din punctul meu de vedere lucrurile sunt clare. Dacă erau trei constructori diferiţi, lucrările erau gata. Aşa vorbim de o singură firmă, care plimbă muncitorii de pe un şantier pe altul, funcţie de cum îşi programează primarul inspecţiile periodice”, afirmă un cetăţean. Aici a fost executat racordul tronsonului reabilitat cu șinele din intersecția bulevardelor Țuțora și Primăverii, iar ulterior s-a trecut la montarea stâlpilor metalici pentru linia de contact care sunt amplasaţi deoparte şi de cealaltă a străzii şi nu pe mijloc, cum era până acum. Au fost montate traversele şi o bună parte din şină. Proiectul prevede la Rond Ţutora construirea unei staţii de transfer intermodală cu suprafaţa de 210.00 mp.
Doi muncitori în Tudor Vladimirescu
Un alt ieşean a postat un mesaj prin care susţine că în Tudor Vladimirescu lucrează doar doi muncitori. „Pun mâna pe scule de-abia atunci când sesizează că oamenii se uită la ei. Alţii ar fi terminat lucrarea până acum”, spune acesta. Adevărul e că consolidarea Podului Tudor Vladimirescu a pus probleme constructorului, aşa putându-se explica ritmul lent din ultima perioadă. Termenul de finalizare este martie 2021, însă au fost avansate promisiuni conform cărora lucrările s-ar putea încheia în luna noiembrie.
Penultimul şantier deschis este cel de pe tronsonul Cinci Drumuri - strada Pădurii - strada Nicoriță. Lung, cu o lungime de 614 metri. Constructorul a reuşit în să demonteze integral şina veche, în prezent fiind realizată excavaţia întregului tronson şi drenul pentru noua canalizare. Ulterior s-a reuşit betonarea pe aproape întreg tronsonul, simultan cu realizarea zidurilor de sprijin. Pe porţiunea Cinci Drumuri – intesecţie cu B-dul Tudor Vladimirescu deja s-a trecut la montarea şinei, în vreme ce al doilea tronson, cel de pe strada Pădurii, lucrurile se micşă mai încet din cauza frontului de lucru mult redus din cauza proprietăţilor din zonă. Dan CONSTANTINESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau