Patronul de la Rapsodia Conf, reclamat la DNA și Oficiul pentru Combaterea Spălării Banilor

Dimensiune font:

| 10-03-2014 15:55

* de la circ, consilierii locali au trecut la plângeri penale * fostul viceprimar din perioada 2000-2012, pedelistul Florin Ghiorghiță, i-a făcut plângere penală omului de afaceri Mihai Tincu, consilier local PSD, pentru un schimb de terenuri între acesta și Consiliul Local Botoșani în 2001

Plângerea penală a fost transmisă la DNA, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor și Parchetul de pe lângă Judecătoria Botoșani.
„Așa cum am promis continuăm provocările: Încă vă provoc pe cei de la PSD să aduceți dovezi și să îmi faceți plângeri pentru toate închipuirile pe care le-ați lansat despre mine în ultimii ani. Eu continui și vă prezint astăzi sesizarea făcută la DNA, Parchetul de pe lângă judecătoria Botoșani și Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor împotriva consilierului local Mihai Tincu. Numele care mai apar în actele trimise sunt pur întâmplătoare. Sau nu”, se arată într-o postare a lui Ghiorghiță pe contul unei rețele sociale.
Omul de afaceri Mihai Tincu, consilier PSD, susține că Ghiorghiță și PDL încearcă să-și facă și campanie electorală cu ajutorul numelui său și că își rezervă dreptul de a intenta proces fostului viceprimar atât pentru calomnie, cât și pentru denunț calomnios. „Ghiorghiță și PDL sunt în campanie electorală și debitează absurdități și tâmpenii. Ei vor să lovească în cineva din Consiliul Local care are o anumită poziție. Sunt niște chestiuni care nu au nicio legătură cu realitatea, eu nu am făcut nimic ilegal”, a declarat Mihai Tincu. El îl acuză pe Ghiorghiță că a depus plângerea la DNA în ciuda faptului că el era pe atunci și viceprimar și consilier local și a aprobat schimbul de terenuri. „Printre cei care au aprobat schimbul de terenuri era și Ghiorghiță. Dacă m-a reclamat pe mine, de ce nu se reclamă și pe el la DNA că a aprobat schimbul? Primăria avea nevoie atunci de teren pentru a construi ANL-uri, iar eu am dat 30.000 metri pătrați pentru a primi 2.000 de metri sub fabrică”, a completat omul de afaceri Tincu.
Alina Caliniuc

TEXTUL PLÂNGERII
Domnule Procuror Şef,
Subsemnatul Ghiorghita Florin Ioan, domiciliat în Botosani, strada Primaverii, nr. 5, sc.F, et.1, ap.4, județ Botosani, titular al cărții de identitate seria XT nr. ........., CNP .......,
în temeiul art. 222 (respectiv, art.223) din Codul procedură penală, formulez prezenta

PLÂNGERE

împotriva numitului Tincu Mihai domiciliat in mun. Botosani, jud. Botosani, str. Calea Nationala, in prezent consilier local in municipiul Botosani.
faptul că in anul 2001 Primaria municipiului Botosani la propunerea primarului de atunci Florin Simion Egner, la solicitarea directorului S.C. RAPSODIA CONF S.A. Mihai Tincu, a inaintat consiliului local un proiect de hotarare de Consiliu Local “privind insusirea unui raport de expertiza si aprobarea unui schimb de terenuri” intre Municipiul Botosani si S.C. Rapsodia Conf S.A. in data de 3 mai 2001.
In aceasta Hotarare de Consiliu Local primarul Florin Simion Egner propune un schimb intre terenurile proprietatea Municipiului Botosani, situate in str. Mihai Viteazu nr.4 in suprafata de 2693 mp, respectiv str. Pacea fara numar in suprafata de 1023,29 mp si terenul oferit de S.C. Rapsodia Conf S.A. amplasat in strada DOBOSARI fara numar, parcelele 156/8, 156/40, 156/41 cu suprafata de 29520 mp. De mentionat ca terenurile proprietatea municipiului sunt terenuri unul ultracentral si unul cat de cat central in timp ce terenul oferit la schimb este un teren agricol aflat in zona periferica a municipiului Botosani.
Aceasta Hotarare de Consiliu local este abrogata in data de 23 mai 2001 prin Hotararea de Consiliu Local nr.101/23.05.2001 si totodata se propune o hotarare “privind insusirea unui raport de expertiza si aprobarea unui schimb de terenuri”. La art.1 din HCL 101/23.05.2001 “se insuseste raportul de expertiza cu privire la efectuarea schimbului intre terenurile proprietatea Municipiului Botosani, situate in str. Mihai Viteazu nr.4, in suprafata de 2693 mp, respectiv str. Pacea f.n., in suprafata de 1023,29 mp si terenul oferit de S.C. RAPSODIA CONF S.A., amplasat in zona BUCOVINA, cu suprafata de 15476 mp.” De mentionat ca acest teren in suprafata de 15476 mp este tot teren agricol aflat in zona 4 asa cum rezulta din raportul de expertiza, teren similar celui din str. Dobosari.
Analizand raportul de expertiza anexat hotararii de Consiliu Local nr.101/23.05.2001 observam urmatoarele lucruri interesante:
- Unul din beneficiarii raportului de expertiza tehnica – evaluare raport de schimb terenuri intravilane este S.C. RAPSODIA CONF S.A., asa cum prevede si hotararea Consiliului Local si nu Mihai Tincu sau orice alta persoana fizica
- La. Punctul 4.1.3. lit.a din raportul de evaluare se remarca urmatoarele: prin metoda comparatiei prin bonitare valoarea terenului oferit de Municipiul Botosani (2693 mp+1023.29 mp) este de 1.233.909.537 lei (adica un milliard doua sute treizeci si trei milioane noua sute noua mii cinci sute treizeci si sapte lei), pret pe care in cel mai nefericit caz Municipiul Botosani ar fi trebuit sa il incaseze pentru aceste terenuri.
- Prin metoda de calcul privind redeventa se stabileste ca pentru terenul de 1853 mp redeventa este de 94686 lei/mp/an rezultand o redeventa de 175.453.158 lei/an, pentru terenul de 840 mp redeventa este de 35.507 lei/mp/an rezultand o redeventa de 29.825.880 lei/an iar pentru terenul de 1023,29 mp din strada Pacea rezulta o redeventa de 73.381 lei/mp/an x 1023.29 mp =75.090.043 lei. Observam ca redeventa anuala incasata de Municipiul Botosani pentru aceste suprafete de teren este de 280.369.081 lei (doua sute optzeci milioane treisute saizeci si noua mii opzezeci si unu lei).
Analizand mai apoi contractul de vanzare cumparare intocmit ATENTIE intre S.C. Rotconi S.R.L. si persoanele fizice TINCU MIHAI, OLARU MITICA, MUSTIATA ELENA, BARLADEANU MARIA SI FLOARES CARMEN-LACRAMIOARA observam ca pretul de vanzare a terenului in suprafata de 15476 mp care face obiectul schimbului de terenuri cu Municipiul Botosani este de 139.284.000 lei (o suta trezeci si noua milioane doua sute optzecisi patru mii lei), mai putin de jumatate din concesiunea incasata de Municipiul Botosani pentru terenurile oferite la schimb.
Observam astfel ca Municipiul Botosani a facut de fapt un schimb de terenuri cu S.C. Rapsodia Conf S.A. dar terenul oferit la schimb este de fapt proprietatea unor persoane fizice mentionate mai sus. Observam ca daca Municipiul Botosani ar fi vandut direct terenul societatii comerciale ar fi incasat 1.233.909.537 lei (adica un milliard doua sute treizeci si trei milioane noua sute noua mii cinci sute treizeci si sapte lei) in loc sa ia la schimb un teren in valoare de 139.284.000 lei (o suta trezeci si noua milioane doua sute optzecisi patru mii lei), rezultand clar un prejudiciu de cel putin 1.094.625.537 lei (un milliard nouazeci si patru milioane sase sute douazeci si cinci miii cinci sute treizeci si sapte lei) adica 38.441 dolari.
Daca se lua in calcul metoda redeventei pe 25 ani (asa cum se vand terenurile proprietatea municipiului) rezulta o redeventa de 280.347.801 lei/an x 25 ani = 7.008.695.030 lei din diferenta cu terenul obtinut rezultand un prejudiciu net de 6.869.411.030 lei (sase miliarde optsute saizeci si noua milioane patru sute unsprezece mii treizeci lei) adica in dolari la vremea respectiva 241.243 dolari la un curs de schimb de 28475 lei/1 dolar.
Asta in timp ce terenul oferit de aceste persoanele fizice are un pret de cumparare la vremea respectiva de 4891 dolari.
Daca ar fi sa calculam si redevnta pentru terenul oferit de municipalitate la nivelul anului 2013 observam ca municipiul Botosani ar fi incasat anual urmatoarele sume: 1853x28.63 lei/mp=53.051 lei, 840x17.94lei/mp=15.069 lei, 1023x10.76lei/mp=11007 lei rezultand o redeventa anuala de 79.127 ron/an adica concesiunea terenului pe 25 ani insemnand 1.978.175 ron (aproape 20 miliarde lei vechi).
Observam ca aproape in orice varianta Municipiul Botosani a fost vaduvit de venituri consistente (ori din redeventa pentru concesiunea acelui teren ori din vanzarea lui directa si chiar din raportul de expertiza al schimbului) cu o suma actualizata de aproape 20 miliarde lei vechi (2 milioane lei noi).
Mai observam ca desi schimbul de teren a fost aprobat intre Municipiul Botosani si S.C. RAPSODIA CONF S.A. in fapt schimbul s-a realizat intre Municipiul Botosani si persoanele fizice TINCU MIHAI, OLARU MITICA, MUSTIATA ELENA, BARLADEANU MARIA SI FLOARES CARMEN-LACRAMIOARA, in fapt actionari ai societatii comerciale Rapsodia Conf S.A. Mai trebuie precizat ca mai apoi aceste persoane fizice au inchiriat terenul Societatii Comerciale Rapsodia Conf S.A. la care acestia erau actionari incasand sume de ordinul miliardelor ca si chirii. Asta pana in 2004 cand situatia a fost reglementata printr-o alta hotarare de Consiliu Local. Mai trebuie verificat faptul ca prin aport de capital la capitalul societatii comerciale cu valoarea terenului de pe care ani buni au incasat chirii, persoanele enumerate mai sus au devenit actionari majoritari ai societatii comerciale si in fapt au pus mana pe aceasta societate.
De aceea cred ca in fapt acesta este un act de coruptie, de devalizare a bugetului local si a bugetului statului si mai mult chiar de spalare de bani a persoanelor fizice implicate. De aceea va propun sa analizati acest caz desi termenul este de peste 10 ani in conditiile in care actualul consilier local Mihai Tincu devenit intre timp si actionar majoritar la S.C. RAPSODIA CONF S.A. cat si la alte societati comerciale cu acelasi profil a reusit sa adune nu mai putin de 500.000 euro cash in conturi bancare (asa cum reiese din declaratia de avere) pe langa celelalte bunuri pe care le poseda (probabil din salariul de director la o societate in care angajatii au salarii de 600 ron) si mai incearca si alte schimburi si achizitii de terenuri in care implica municipiul Botosani si firme ale sale (vezi HCL din 2013 privind achizitia unui teren de catre Italpant, societate la care este actionar si de la care ia dividende.

Dovada săvârșirii infracțiunilor o fac cu următoarele mijloace de probă pe care vi le trimit atasate.
- Hotararea Consiliului Local nr. 94 din 3 mai 2001, fara raportul de expertiza privind schimbul dar pe care il gasiti anexa la HCL la Consiliul Local Botosani
- Hotararea Consiliului Local nr. 101 din 23 mai 2001 “Privind insusirea unui raport de expertiza si aprobarea unui schimb de terenuri”
- Expunerea de motive si raportul de specialiate atasate aceleiasi Hotarari de Consiliu Local
- Supliment rapoarte de expertiza tehnica – evaluare raport de schimb terenuri intravilane intocmit de Societatea Corpul Expertilor Tehnici S.A. Botosani
- Contractul de vanzare cumparare intocmit intre Societatea Comerciala “Rotconi” S.R.L. si persoanele fizice Tincu Mihai, Olaru Mitica, Mustiata Elena, Barladeanu Maria, Floares Carmen Lacramioara
- HCL din 2004 o gasiti la Consiliu Local Botosani, eu neavand acces la ea.
- Declaratia de avere a consilierului local Mihai Tincu din 2013

Data: 10.03.2014 Semnătura
Florin Ioan Ghiorghita

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:39

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
FOTO-VIDEO: Reportaj la
02/08/2022 14:54

Într-un colţ de rai, pe ţinuturile Bucovinei, este situat varful Dadu. Pentru a ajunge la el, am ajuns pană in Iacobeni, iar de acolo am virat la dreapta pană la Carlibaba. Într-o zi de iulie, ...

Liberalii, ținta atacurilor unui deputat PSD
18/12/2019 10:54

    Deputatul social-democrat Răzvan Rotaru are o sumă de reprosuri pentru liberalii din Botosani care in urmă cu un an au votat impotriva bugetului de stat, iar acum se laudă cu alocările fina ...

Marea grijă a şoferului beat: să nu-i agite poliţistul petul cu bere
25/11/2019 18:53

 O nouă culme a impertinenţei manifestată de un conducător auto depistat la volan sub influenţă bahică a fost atinsă cu ocazia turului doi al alegerilor prezidenţiale. I.C., in varstă de 28 de an ...

„ZooMonetar - Fauna lumii pe bancnote şi monede”, la BNR Iaşi
22/11/2019 00:00

  * Sucursala Regională Iaşi şi Muzeul Băncii Naţionale a Romaniei au inaugurat, ieri, expoziţia „ZooMonetar - Fauna lumii pe bancnote şi monede” * proiectul este iniţiat in parteneria ...

Mecanica, marele pariu al învăţământului profesional ieşean
21/11/2019 00:00

  * domeniile cu cele mai mari solicitări din partea operatorilor economici pentru includerea in planul de şcolarizare 2019-2020 au fost cele de mecanică - 910 locuri * totodată, s-au format 5 noi cla ...

Puterea şi opoziţia din CJ se pun la aceeaşi masă, pentru a soluţiona soarta a 46 de proiecte
19/11/2019 00:00

  Consilierii judeţeni se vor intruni din nou maine, avand in dezbatere 46 de proiecte de hotărare. Printre acestea se află şi proiectul privind solicitarea de trecere din administrarea Consiliului Lo ...

Începe Postul Crăciunului
15/11/2019 11:11

      După Lăsatul Secului, petrecut ieri, in seara de Sfantul Filip, astăzi incepe Postul Crăciunului, una dintre cele patru mari perioade de ajunare randuite de Biserica Ortodoxă. Post ...

Un tânăr din Iași, beat și fără permis, nu a oprit la semnalul politistilor. Oamenii legii l-au urmarit 1km
10/11/2019 12:51

În jurul orei 01.00, in timp ce patrulau in zona Horlesti, politistii din Letcani au observat o masină cu un comportament destul de suspect in trafic. Oamenii legii au facut semn de oprire autoturismulu ...

Poliţiştii din Popricani, cei mai iscusiţi vânători de şoferi băuţi
09/11/2019 20:04

Datele statistice arată fără dubiu faptul că poliţiştii din Popricani sunt foarte dibaci in depistarea şi prinderea şoferilor ce conduc sub influenţa alcoolului. Numai in primele 10 luni din 2019, pe r ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei