Un ieşean e decis să dea în judecată o firmă de termopane
Dimensiune font:
Luând de bun logo-ul „Fereastra perfectă”, ieşeanul Cezar Carp a apelat, în urmă cu trei ani, la serviciile firmei „Romest Visa” SRL din Fălticeni pentru a-şi dota casa din Aroneanu cu tâmplărie modernă, din PVC, cu geamuri termoizolante. Să aibă parte de confort şi să nu cheltuiască prea mult pentru încălzirea din timpul sezonului rece. Contractul, deloc infim: 1.719 euro, cu tot cu TVA. Beneficiarul a achitat un avans de 20%, apoi, la recepţia lucrării, a plătit şi restul. Nu s-a luat după gura lumii, după multele semnale, unele ajunse chiar şi în presă, care spuneau că „Fereastra perfectă" e un mare bluf, o mare ţeapă, că patronii sunt total neserioşi.
Numai că nu s-a bucurat deloc de mult visatul confort. „Am constatat, la scurt timp după începerea lucarilor de montaj, că geamurile nu se închid, o uşă a fost montata strâmb, uşa dinspre terasă nu se încuie corespunzător. Deşi am solicitat remedierea acestora, aşa zisa-remediere a fost tot necorespunzatoare”, spune, cu năduf, cetăţeanul.
Cu toate că prevederile contractuale specificau fără niciun echivoc că geamul termopan are garanţie 10 ani, feroneria 10.000 de cicluri, iar tâmplăria tot 10 ani, reprezentantul firmei din Fălticeni, Ioan Paul Vodă, nu s-a sinchisit în niciun fel, n-a depus nici cel mai mic efort remedieri şi rezolvarea problemelor de montaj. Anii au trecut, beneficiarul s-a tot rugat de prestator, acesta l-a dus mereu cu preşul, vine o nouă iarnă. Clasica explicaţie folosită mereu de Vodă, cum că beneficiarul nu ştie să folosească instalaţiile nu stă în picioare în cazul de faţă. Acesta are temeinice studii tehnice şi o bogată experienţă în spate, nu-i deloc aerian.
Exasperat, Cezar Carp a sesizat Protecţia Consumatorului şi a acţionat în instanţă firma bucovineană. Nu vrea despăgubiri sau alte cele, vrea doar ca geamurile să i se închidă firesc şi normal. Dan CONSTANTINESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau