Campania împotriva lui Bode a prăbușit USR în sondaje
Dimensiune font:
Pentru că nu mai are capacitatea de a crește în sondaje, iar hemoragia de procente riscă să ducă partidul sub pragul electoral, USR încearcă să se agațe de orice subiect apare pe agenda publică, pentru a mai câștiga măcar un procent. Alergatul după mai mulți iepuri s-a dovedit a fost total ineficient, potrivit tuturor sondajelor de opinie care indică USR într-o scădere accelerată. În ultimul sondaj CURS, USR a ajuns până la 8% (sub procentul de 9%, la care se afla în 2016, la debutul partidului în alegeri).
Realitatea pe care liderii USR nu o pot vedea arată așa: o iarnă grea, cu prețuri mari la energie, pe care guvernul abia reușește să le țină în frâu prin plafonare, iar inflația a ajuns la valori cum nu s-au mai văzut de ani buni. Toate partidele se bat în soluții economice ori fiscale, cu excepția USR a cărei unică preocupare se numește Lucian Bode. O spun cele trei luni de campanie în demonizarea ministrului de Interne și pomparea unor sute de mii de euro în reclame din mediul online ((surse din piață vorbesc de aprox. 600.000 de euro), prin care încearcă să demonstreze că problema națională este Lucian Bode.
Pentru USR, economia, locurile de muncă, inflația sunt doar niște detalii minore, care se pierd în decor. Această poziționare a costat partidul o scădere considerabilă în sondaje.
Ciudate reușite are Cătălin Drulă, ca președinte de partid: a dus partidul cât de jos a putut și îl îndreaptă spre pragul electoral de 5%; a considerat că Lucian Bode este salvatorul care va ridica USR în sondaje, iar ministrul de Interne nu a performat în funcția de “locomotivă” a USR; a transformat USR într-o grupare politică nefrecventabilă, care transformă orice subiect de interes într-un scandal public; a risipit banii din conturile partidului pe aventuri politice care nu au adus nici măcar un procent în topul preferințelor electorale.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau