Iașul, primtre cele cinci județe unde s-a ocupat postul de director general al Casei de asigurări de sănătate

radu-tibichi

Dimensiune font:

| 18-05-2021 11:09

Cele 5 Case județene de asigurări de sănătate unde posturile vacante de directori generali au fost ocupate în urma concursului organizat recent de Casa Națională de Asigurări de Sănătate sunt CAS Maramureș (Carmen Eleonora Prodan), CAS Iași (Gheorghe Radu Țibichi), CAS Cluj (Lucia Luminița Brustur Chirilă), CAS Tulcea (Eugenia Vasile) și CAS Bistrița Năsăud (Vilhelm Szekely).

Dintre cei 60 de candidați care și-au depus dosarele, în urma verificării criteriilor de participare au fost admiși pentru susținerea probei scrise un număr de 54 de candidați. Pentru susținerea probei scrise, doar 33 de candidați s-au prezentat, în data de 6 mai 2021, în Amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgență. Proba de interviu a fost susținută de către cei cinci candidați care au promovat proba scrisă, în data de 12 mai 2021, la sediul CNAS. În urma susținerii probei de interviu, toți cei cinci candidați au promovat examenul.

"A fost un concurs transparent și corect, în care candidații au avut posibilitatea să demonstreze că dețin cunoștințele necesare pentru aplicarea unui management performant la nivelul caselor de asigurări de sănătate din subordinea CNAS. În timp ce, la proba scrisă, candidații au trebuit să convingă că stăpânesc noțiunile de bază din legislație în concordanță cu specificul activității unei case de asigurări și principiile care stau la baza sistemului de asigurări sociale de sănătate, la proba de interviu candidații au avut ocazia să demonstreze că au viziune și calități manageriale", declară Adrian Gheorghe, președintele CNAS.

Următoarea sesiune de concurs pentru ocuparea posturilor vacante de directori generali va fi organizată în cel mai scurt timp. Va fi publicat anunțul de concurs, iar proba scrisă va urma să se desfășoare în data de 16 iunie 2021, potrivit CNAS.

"Vom organiza sesiuni de concurs până când toate posturile de directori generali vor fi ocupate de cei care vor demonstra că dețin calitățile manageriale necesare acestei funcții extrem de importante. Accesul populației la serviciile acordate în sistemul de asigurări sociale de sănătate poate fi îmbunătățit doar dacă la conducerea caselor de asigurări de sănătate din subordinea CNAS sunt profesioniști capabili să pună în aplicare în mod corect și unitar deciziile și politicile de sănătate stabilite la nivel național, în funcție de nevoile de servicii medicale ale zonei pe care o deservesc. La următoarea sesiune de examen îi invit să participe pe toți cei care cred că pot contribui la dezvoltarea sistemului de asigurări sociale de sănătate, din poziția de director general al unei case de asigurări de sănătate din subordinea CNAS", mai spune Adrian Gheorghe, președintele CNAS.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:48

%ANUNTSPECIAL%
Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
Coronavirus în România: 127 de cazuri raportate în ultimele 24 de ore / Au fost raportate alte 118 decese din ultimul an, 5 decese înregistrate în ultima zi / Topul județelor după noua raportare
12/06/2021 13:38

 Alte 127 de cazuri noi de coronavirus au fost raportate pentru ultimele 24 de ore, in urma a 28.411 de teste, potrivit datelor furnizate sambătă de Grupul de Comunicare Strategică. În total, de l ...

Bilantul negru al mortilor cauzate de pandemia de COVID-19. Aproape 4 milioane de oameni au murit doar in anul 2019
12/06/2021 10:52

3.775.362 de persoane au murit din cauza pandemiei de coronavirus in intreaga lume de la finalul anului 2019, conform unui bilant stabilit de AFP Cele mai multe decese s-au inregistrat in SUA (598.748). Brazi ...

Pasaportul COVID securizat din 1 iulie. Cat timp este valabil certificatul de recuperare.
12/06/2021 10:33

 Certificatul digital pentru COVID-19 devine oficial in Romania de la 1 iulie insa documentul va avea caracter obligatoriu abia la sase saptamani de la aceasta data. In acest interval, romanii vor putea ...

Mega-dosarul cu 90 de inculpaţi, printre care şi fostul şef al CNAS: ÎCCJ cere DNA să elimine interceptările, dar dă 'verde' pentru judecata pe fond
12/06/2021 10:13

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, in procedură de cameră preliminară, a confirmat rechizitoriul şi a dispus inceperea judecăţii in dosarul de corupţie care vizează nu mai puţin de 90 de inc ...

Orasul care intra in carantina. Cazurile au crescut, in ciuda vaccinarii a 60% din populatia tarii
12/06/2021 09:45

Peste 8 milioane de persoane care locuiesc in Santiago de Chile si in zonele periferice vor intra de sambătă in carantină generală, ca urmare a cresterii numărului de noi cazuri si a ocupării la capacitat ...

Cum descarci adeverința de vaccinare, pas cu pas
11/06/2021 23:19

Comitetul National de Coordonare a Activitătilor privind Vaccinarea impotriva COVID-19 prezintă cei sase pasi pentru descărcarea adeverintei de vaccinare, dar si cauzele eventualelor erori de descărcare. ...

CORONAVIRUS Romania. 20 de decese si 103 cazuri noi inregistrate in ultimele 24 de ore. La ATI sunt internati 255 de pacienti
11/06/2021 15:26

Autoritatile au raportat vineri, 11 iunie 2021, un numar de 103 de cazuri noi si 20 de decese. In sectiile ATI mai sunt internati 255 de pacienti. Cu o zi in urma au fost raportate 133 de cazuri noi si 24 de d ...

 Leacurile Egiptului Antic,valabile și astăzi
11/06/2021 14:30

Desenele ce decorau templele, sarcofagele, ca şi inscripţiile de pe papirusuri oferă detalii din viaţa vechilor egipteni, printre care şi modalităţile prin care işi tratau bolile. Multe medicamente din ...

Operație în premieră - o femeie își poate mișca din nou mâna după ce paralizase în urma radioterapiei
11/06/2021 11:46

O femeie de 55 de ani, care pierduse functiile umărului după tratamentul cu radioterapie pentru cancerul de san, isi poate misca din nou bratul datorită unei operatii in premieră pentru Romania, făcute la ...

Centrul mobil de la Piața Obor, unde fiecare persoană vaccinată primește o porție de mici și o apă plată, deschis începând de vineri
11/06/2021 11:24

Vineri se deschide centrul mobil de vaccinare de la Piata Obor, iar fiecare persoană imunizată aici va primi si „o portie gratis de mici cu de toate si o apă răcoritoare”. Potrivit primarului ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei