Frunza Elenei Udrea se întoarce
Dimensiune font:
Mai țineți minte „Frunza Elenei Udrea“? Brandul de țară pentru care s-au plătit aproape 900 de mii de euro către o firmă spaniolă pentru celebrul desen care se putea cumpăra lejer cu doar câțiva euro? Ei, bine, o situație la indigo e în plină desfășurare. Protagonista principală? Loteria Română.
Compania anunţă un „rebranding spectaculos” realizat de o reputată agenție din Bucureşti. Desenul cu pricina a iscat rapid discuții mai ales că imaginea poate fi cumpărată cu doar 3 euro.
Însă noua siglă a creat controverse în mediul online, mai ales că, potrivit unor designeri români, contractul ar fi avut o valoare de 250.000 de lei + TVA, iar trifoiul cu patru foi folosit ar fi fost luat de pe o platformă de profil cu aproape 3 euro.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau