Gigantul românesc să fie lichidat! Ordin venit de la Moscova
Dimensiune font:
Un fost director general la ARO face o dezvăluire incendiară, la 20 de ani de la privatizarea legendarei firme românești.
Acesta susține că uzina ARO ar fi fost distrusă la ordinul rușilor.
Mihai Mărțișor Ciobanu, fost director general la ARO, a făcut, la Muscel TV, mai multe afirmații care ridică o serie de semne de întrebare cu privire la privatizarea ARO, din 2003.
„Practic, Perez (n.r. – John Perez, John Perez, cel care a preluat ARO în 2003, prin firma Cross Lander) nu avea bani ca să cumpere ARO.
Era cu firma veche, cu Lacaro Auto Distribution, și practic a creat Cross Lander ca un punct de lucru în Florida. S-a spus că privatizarea s-a făcut cu Cross Lander, dar, de fapt, firma era Lacaro. Apoi a falimentat Cross Lander, a apărut Global Vehicles și s-a ales cu aproape șapte milioane de dolari de pe urma lui ARO”, a spus Mihai Ciobanu, conform jurnaluldearges.ro.
„Lichidați industria românească”
„În momentul în care am intrat în NATO, încălcând înțelegerea cu cei care au organizat lovitura de stat din 1989 (n.r.- România a intrat în NATO în 2004, la un an de la privatizarea lui ARO, dar primise invitația de aderare în 2002), reacția lor către rețeaua care ne conduce de la Moscova a fost: lichidați industria românească”, precizează directorul Ciobanu.
Cum a scăpat Dacia?
„Dacă vreți Dacia, faceți fabrică de camioane la Togliati (n.r. – sediul auto Lada, Rusia)”, li s-ar fi spus celor de la Renault.
Și are Ciobanu o explicație și pentru faptul că, totuși, privatizarea lui ARO s-a făcut cu o firmă din America. „Evident că pentru ruși cel mai important era să se lichideze uzina sub drapel american”, a mai spus Ciobanu.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau