Reconstituirea dosarului de pensionare. Cum calculăm punctajul

Dimensiune font:

| 07-01-2020 10:51

Începând cu anul 2011 au dispărut cărțile de muncă, iar cum în România lucrurile tind să se complice, trebuie să adunăm de la angajatori contractele și toate celelalte documente pe care le avem de la angajatori sau să ne apucăm să le cerem.

Ce trebuie să conțină un dosar de pensionare

1 - documentele privind încheierea contractului individual de muncă,

2 - toate actele adiționale care se întocmesc pe parcursul perioadei în care activați,

3 - documentele de încetare a contractului individual de muncă – să vă asigurați că aveți la încetarea contractului de muncă:

decizia de încetare,

adeverința de vechime,

adeverința pentru stagiul de cotizare,

adeverința din care să ateste contribuția voastră la asigurările sociale

orice alte documente care considerați că vă sunt utile și care pot fi solicitate de la angajatorul vostru conform prevederilor din Codul Muncii.

 

Adeverințele de la angajatori sunt necesare pentru determinarea punctajelor lunare. Pe lângă salariile brute se iau în calcul și sporurile cu caracter permanent care, după data de 1 aprilie 1992, au făcut parte din baza de calcul a pensiilor, conform legislației anterioare, și care sunt înscrise în carnetul de muncă ori sunt dovedite cu aceste adeverințe.

Cum se calculează punctajul

Se face raportul între salariul personal lunar brut și salariul mediu brut din luna respectivă, care se comunică de către Institutul Național de Statistică (INS).

În cazul unui salariu brut de 5.000 lei pentru luna ianuarie a anului 2014, când mediul brut a fost de 2250 lei se calculează astfel:

5.000 / 2250=2,22222

Ce reprezintă punctajul anual

Acesta este numărul de puncte acumulate de asigurat pe timpul unui an care se obține prin suma punctajelor lunare care se împarte la 12.

suma punctajelor lunare / 12 = punctajul anual

Un astfel de calcul trebuie făcut pentru fiecare an de activitate dupa care se va face iar media la numărul anilor lucrați.
suma punctajelor anuale / numărul anilor lucrați = punctajul personal 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:00

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Vremea în minivacanța de 1 Mai. Elena Mateescu (ANM), prognoza meteo actualizată, inclusiv în București
27/04/2025 19:34

Elena Mateescu, directorul general al Administratiei Nationale de Meteorologie, a zis cum va fi vremea in minivacanta de 1 Mai. În ultimele zile, la nivelul intregii tări s-a resimtit o scădere a tempe ...

Probleme în Schengen. Tot ce trebuie să știi dacă vrei să mergi în Germania, Italia ori alte țări din Europa
27/04/2025 19:32

 Zece tări din Spatiul Schengen au reintrodus controalele la frontieră. Zece state din Spatiul Schengen au reintrodus controalele la frontiere. Dacă vrei să mergi de la Berlin la Roma fără să-ti ar ...

Șeful Casei de Pensii anunță că marea recalculare e aproape gata: Unele pensii se dublează de luna viitoare; O categorie de români primește bani retroactiv
27/04/2025 19:24

Vesti importante pentru zeci de mii de pensionari! După luni intregi de asteptare, statul finalizează recalcularea pensiilor pentru cei care au lucrat in agricultură. Noile decizii sunt gata, iar banii vor a ...

BEC a stabilit noi reguli. Deciziile pentru alegerile prezindețiale 2025 au fost făcute publie
27/04/2025 15:19

Biroul Electoral Central (BEC) a anuntat programul de publicare a datelor privind prezenta la urne pentru alegerile prezidentiale din 2025, primul tur. Conform deciziei oficiale, aceste informatii vor fi dispon ...

Suma maximă pe care o poți primi din afară fără probleme cu ANAF: Legea spune clar
27/04/2025 11:35

Tot mai multi romani primesc bani din străinătate, fie de la rude, fie pentru servicii prestate. Însă intrebarea care apare frecvent este: cati bani pot intra in conturile din Romania fără ca ANAF s� ...

Sibiul rămâne fără biciclete de închiriat / Toate cele 640 de biciclete „Sibiu Bike City” sunt blocate pe termen nedefinit
27/04/2025 10:51

 Sistemul Sibiu Bike City, prin care sibienii puteau inchiria pană la 640 de biciclete din 57 de statii amplasate in oras, este indisponibil, anuntă reprezentantii Primăriei Sibiu Firma indicată d ...

Vine frigul în România. Zonele în care vor fi temperaturi minime negative și instabilitate atmosferică
26/04/2025 21:24

 În zilele următoare, vremea se va răci semnificativ in diverse regiuni ale tării. Conform ANM, incepand de sambătă noaptea, 26 aprilie, temperaturile vor fi cu mult sub valorile obisnuite pentr ...

Peste 16.000.000 de ţigarete şi aproape 500 de kilograme de tutun au fost descoperite de poliţişti
26/04/2025 19:51

 Peste 16.000.000 de ţigarete şi aproape 500 de kilograme de tutun au fost descoperite de poliţişti. În primele 3 luni ale anului 2025 au fost aplicate 282 de sancţiuni contravenţionale, in val ...

Cum îi opreşte Viktor Orban pe români să cumpere casele ieftine din Ungaria? „Sunt un chilipir”.
26/04/2025 19:44

 Imobiliare: Cum vrea să ii oprească Viktor Orban, pe romanii muşterii la imobiliare să cumpere casele ieftine din Ungaria, din estul ţării. Ungaria ar putea introduce in curand o nouă legislatie, c ...

Vladimir Putin face anunțul așteptat de întreaga omenire: Este gata de negociere 'fără nicio condiție prelabilă'
26/04/2025 18:45

Preşedintele rus Vladimir Putin i-a spus emisarului american Steve Witkoff, intr-o intalnire la Kremlin, vineri, că este pregătit să negocieze o soluţie a Războiului din Ucraina ”fără nicio condi� ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei