Ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia! Noile reguli au fost deja introduse
Dimensiune font:
Se apropie vacanța de vară și multă lume ia în calcul să meargă la mare, în Grecia. Tocmai de aceea este important să știi ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia. Astfel, mașinile electrice cu baterii încărcate peste nivelul de 40% vor fi refuzate la transportul pe feriboturile spre insulele din Grecia.
Ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia!
Șoferii de mașini electrice, hibride sau alimentate cu gaz petrolier lichefiat (GPL) trebuie să respecte noi reguli pentru a le fi permis transportul cu vehiculele pe feribot, în Grecia. Bateriile mașinilor electrice nu trebuie să fie încărcate la mai mult de 40% din capacitate, în timp ce vehiculele alimentate cu GPL nu trebuie să aibă mai mult de jumătate de rezervor plin, conform noilor norme, care au intrat deja în vigoare.
Autoritățile din Grecia au transmis noi norme către companiile de transport, care stipulează condițiile în care pot fi transportate mașinile electrice pe feribot, cele hibride care se încarcă, precum și alte mașini cu combustibili alternativi.
„Noile reglementări vin în urma unui raport al Agenției Europene pentru Siguranță Maritimă (EMSA) și a experiențelor care au îngrijorat recent comunitatea transportatorilor internaționali”, a declarat Ministerul Afacerilor Maritime din Grecia.
Astfel, Ministerul spune că nivelul de încărcare a bateriilor nu trebuie să depășească 40%, iar alimentarea vehiculelor electrice sau hibride la bord este interzisă. Mai mult, pasagerii au obligația de a informa echipajul în cazul în care primesc vreun mesaj de alertă legat de vehiculul lor.
Ghidul EMSA, la care pare că face referire ministerul din Grecia, a fost publicat acum doi ani și spune că vehiculele electrice nu pot fi transportate atunci când există suspiciuni de defecte la baterii, dacă acumulatorul nu este scos, sau dacă prezintă scurgeri de gaze. Documentul mai indică și faptul că incendiile care implică mașini electrice au riscuri specifice, cum ar fi o mărime mai mare a flamei și o viteză de propagare sporită.
Feriboturile nu dispun de sisteme de stingere a incendiilor speciale pentru baterii
Reglementarea include limitarea încărcăturii bateriei, așa cum s-a menționat mai sus, dar și protocoale speciale de manipulare și depozitare la bord pentru a evita deteriorarea bateriei.
În cazul incendiilor de pe nave și feriboturi, acestea sunt stinse de obicei cu dioxid de carbon (CO2). Cu toate acestea, această metodă de stingere nu este eficientă în cazul incendiilor care implică vehicule electrice, în special bateriile litiu-ion ale acestora.
Potrivit companiilor de asigurări germane, navele ar trebui să fie echipate cu sisteme de stingere a incendiilor diferite și mai eficiente pentru a face față în mod adecvat incendiilor care implică vehicule electrice.
Toate aceste măsuri au ca scop reducerea riscului de incidente grave care ar putea pune în pericol siguranța pasagerilor, a echipajului și a navelor.
Companiile de feribot din Thassos, de exemplu, au confirmat, de exemplu, că legea se aplică feriboturilor către Thassos. Dar au precizat, pentru nikana.gr, că, în prezent, nu există verificări pe feriboturile către Thassos, și că nu sunt sigure cine va fi responsabil de verificarea temperaturii și încărcării bateriilor mașinilor electrice.
Astfel, e bine să știi ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau