Transportatorii aerieni susțin purtarea măștilor în avioane, dar se opun măsurilor de distanțare socială care ar lăsa scaunele din mijloc neocupate
Dimensiune font:
Dovezile sugerează că riscul de infectare la bordul aeronavelor este scăzut, iar purtarea maștilor de către pasageri și echipaje va reduce riscul de transmitere care este deja mic, evitând în același timp scumpireadramatică a biletelor de avion, pe care ar aduce-omăsurile de distanțare socială la bord, arată un comunicat transmis vineri.
„Siguranța pasagerilor și a echipajelor este primordială. Industria aviaticălucrează cu autoritățile și guvernele pentru a reluazborurile, în siguranță.Doveziledemostrează faptul că riscul de infectare la bordul aeronavelor este redus. Vor fi luatemăsuri suplimentare de protecție, cum ar fi purtarea maștilor de către pasageri și echipaje. Trebuie să oferim soluții care să inspireîncredere pasagerilor căpot zbura în siguranță, păstrând totodatăun costaccesibil al biletelor de zbor. Lipsa oricăreia dintre acestea nu va avea niciun beneficiu pe termen lung." - a declarat Alexandre de Juniac, Directorul General și CEO al IATA.
• Proceduri simplificate de catering,pentru reducereadeplasarii echipajuluiși a interacțiunii cu pasagerii.
Există mai multe motive pentru care noul coronavirus, răspândit în principal prin împrăștierea în aer a microparticulelor respiratorii infectate, nu a dus la o creștere a numărului de infectări la bordul aeronavelor:
Pe termen lung,soluțiile împotriva COVID-19 depind de știința medicală.
“Avem nevoie de un vaccin, un pașaport de imunitate sau de un test eficient COVID-19, care să poată fi utilizatepe scară largă. Rezultatele cercetărilor sunt promițătoare, dar niciunul dintre acestea nu va fi disponibil înainte de a fi necesar să relansăm industria aviatică. De aceea trebuie să fim pregătiți cu o serie de măsuri care vor reduce riscul, deja scăzut, de transmitere a virusului la bordul aeronavelor. Și trebuie să fim atenți să nu forțăm o soluție radicală, ci să putem adopta rapid măsuri mai eficiente, care vor deveni, fără îndoială, disponibile.” - a spus de Juniac.
„Companiile aeriene luptă pentru supraviețuire. Păstrarea scaunului din mijlocneocupat va crește costurile. Dacă această măsură va fi compensatăprin creșterea tarifelor, epoca călătoriilor accesibile va lua sfârșit. Pe de altă parte, în cazul în care companiile aeriene nu pot recuperacosturile prin creșterea tarifelor, vor falimenta. Niciuna dintre acestea nu reprezintă o opțiune bună atunci când lumea va avea nevoie de conectivitate puternică pentru demararea recuperării din criza economică devastatoare generată de COVID-19.” - a declarat de Juniac.
N.Red: IATA (Asociația Internațională a Transportului Aerian) reprezintă 290 de companii aeriene,însumând 82% din traficul aerian internațional
Creștereaprețului biletelor de avion a fost calculată pe baza estimării unui factor de încărcare de 53% (62% capacitatedată delocurile ce pot fi vândute, cu un grad de umplere de 85% pentru optimizarea capacității, considerând oferta excesivă disponibilăpe piață).
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau