CHRISTIAN’76 TOUR SRL in insolventa

CHRISTIAN-TOUR-600

Dimensiune font:

| 20-01-2021 20:44

 Pe 15 ianuarie 2021, o firmă din Turcia (SIBA TURIZM SEYAHAT ORGANIZATORLUK VE TIKARET LTD STL) a depus o cerere de deschidere a procedurii de insolvenţă împotriva CHRISTIAN’76 TOUR SRL Bucureşti (CUI/CIF: 9617078), societatea care operează agenţia de turism „Christian Tour”.

Tribunalul Bucureşti a reuşit să programeze primul termen de judecată în Dosarul nr.1098/3/2021 pentru data de 16 martie 2021, dar interesant este faptul că presupusa debitoare a apelat deja la o Casă de Avocatură, ceea ce sugerează că situaţia nu este la fel de simplă ca data trecută, când s-a închis dosarul în mai puţin de 10 zile (AICI).

Chiar dacă agenţia/societatea de turism „s-a făcut că plouă” (nimic despre acest incident pe site-ul propriu sau pe contul de Facebook… şi nici în presă, e adevărat!), asociatul majoritar Ion Cristian PANDEL a declarat pentru bursa.ro că „«Christian Tour» nu mai lucrează cu această firmă din Turcia încă din anul 2016″, iar „incidentul apărut în cazul acestui dosar provine dintr-o mai veche presupusă datorie, invocată de fostul partener turc”. (Hilar e că o ştire iniţial negativă a devenit… un fel de advertorial nemarcat, oare au dat-o afară pe C.G.?!).

Înfiinţată în 1997, societatea CHRISTIAN’76 TOUR SRL a raportat pentru anul 2019 un număr mediu de 312 angajaţi, profit net de 8.911.900 lei, la o cifră de afaceri de 42.257.352 lei (calculată la comision), datorii de 34.610.977 lei şi capitaluri proprii de 21.679.565 lei… dar trebuie să nu uităm că 2020 a fost un an dezastruos pentru turism.

Conform site-ului propriu, agenţia are o poliţă de asigurare (la „City Insurance”) cu limită de răspundere de un milion de euro, valabilă până pe 5 decembrie 2021. (sursa foto: christiantour.ro)

 

Sursa supervizor.ro

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:29

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, cod postal 707485, telefon 0232/238.333, fax 0232/238.320, e-mail: primariasipote@yahoo.ro, cod fiscal 4540291. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Iazu Nou, Str. Tineretului, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 1 -suprafata de 2.020 mp, numar cadastral 61658, Cartea Funciara 61658; Lotul 2 -suprafata de 1.797 mp, numar cadastral 61655, Cartea Funciara 61655; Lotul 3 -suprafata de 1.364 mp, numar cadastral 61659, Cartea Funciara 61659; Lotul 4 -suprafata de 1.496 mp, numar cadastral 61714, Cartea Funciara 61714; 1 lot de teren, amplasat in intravilanul satului Mitoc, Str. Arhimandrit Nectarie, F.N., ce apartine domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 5 -suprafata de 1.236 mp, numar cadastral 61754, Cartea Funciara 61754; 2 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Mitoc, Str. Scolii, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 6 -suprafata de 1.342 mp, numar cadastral 61765, Cartea Funciara 61765; Lotul 7 -suprafata de 1.072 mp, numar cadastral 61747, Cartea Funciara 61747; conform caietului de sarcini, H.C.L. Sipote nr. 93/30.07.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Serviciul Administrare Patrimoniu, sau se poate consulta pe site-ul: www.primaria sipote.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu, din cadrul Comunei Sipote, comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita in numerar la Casieria institutiei sau cu ordin de plata in contul Comunei Sipote, RO95TREZ24A70 5000200130X, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540291. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 16.10.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 12.00, Camin Cultural Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Luca Arbore nr. 151, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Harlau, cu sediul in oras Harlau, Str. Gheorghe Doja nr. 1, judetul Iasi, telefon 0232/722.344, fax 0232/722.622, e-mail: jud-hirlau- reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata de 222 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, Str.Decebal, F.N., T 30, P 97, Punct Tarina, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin C.F. nr. 73740 Negresti, nr.cadastral 73740, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 84/23.09.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata de 100 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, F.N., ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara nr. 73583 Negresti, nr. cadastral 73583, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 72/30.08.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii, in vederea desfasurarii de activitati comerciale. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, Sala Mare, parter, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
COMUNICAT DE PRESĂ BRIANA TRAVEL SRL 02.10.2024 Anunț demarare proiect finanțat prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027
02/10/2024 09:00

COMUNICAT DE PRESĂ BRIANA TRAVEL SRL 02.10.2024 Anunt demarare proiect finantat prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027 - Prioritatea 2 „Nord-Est – O regiune mai digitalizată” - Apel : ,, ...

COMUNICAT DE PRESĂ privind demararea proiectului „Îmbunătățirea serviciilor oferite de compania SOVCADLEX SRL”
02/10/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ privind demararea proiectului „Îmbunătătirea serviciilor oferite de compania SOVCADLEX SRL”  

 COMUNICAT DE PRESĂ privind demararea proiectului „Diversificarea activității companiei MES & C CONSTRUCTION SRL”
02/10/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ privind demararea proiectului „Diversificarea activității companiei MES & C CONSTRUCTION SRL”  

E-Mobiera-Digitalizarea fluxurilor informaționale în procesele de producție
01/10/2024 11:18

 E-Mobiera-Digitalizarea fluxurilor informationale in procesele de productie

Cum vrea Ungaria lui Orban să controleze facturile a peste 3.400.000 de români. Tranzacția e pe masa
01/10/2024 11:14

Cum vrea Ungaria lui Orban să controleze facturile a peste 3.400.000 de romani. Tranzactia e pe masa. Grupul MVM, detinut 100% de statul maghiar, negociază cu nemtii de la E.ON cumpărarea E.ON Romania, diviz ...

DOCUMENT Cutremur major în sistemul bugetar: Angajații la stat vor putea să aibă un singur contract
01/10/2024 11:02

  Un proiect de lege initiat de parlamentari ai PSD si PNL propune interdictia pentru bugetari de a cumula mai multe contracte la stat. Astfel, un angajat la stat nu va putea să mai a ...

CREȘTEREA COMPETITIVITĂȚII ȘI CREAREA DE LOCURI DE MUNCĂ ÎN CADRUL  LAR CHEMICAL R&A SRL
01/10/2024 10:19

 CRESTEREA COMPETITIVITĂTII SI CREAREA DE LOCURI DE MUNCĂ ÎN CADRUL LAR CHEMICAL R&A SRL 

ASOCIAȚIA PENTRU INTEGRARE ȘI DEZVOLTARE COMUNITARĂ - INDECO – lansarea proiectului “Întreprinderi sociale – oportunități de dezvoltare rurală”
01/10/2024 10:00

 Comunicat de lansare a proiectului Întreprinderi sociale – oportunităti de dezvoltare rurală ASOCIATIA PENTRU INTEGRARE SI DEZVOLTARE COMUNITARĂ - INDECO, in calitate de Beneficiar unic, ...

Călători ifoarte ieftine cu trenul pentru studenți
30/09/2024 16:15

Studenţii in varstă de pană la 30 de ani, inmatriculaţi la forma de invăţămant cu frecvenţă in instituţiile de invăţămant superior acreditate din Romania şi din Academia Romană, beneficiază de f ...

 Dan Armeanu, Vicepreședinte ASF: Fondurile de pensii private din România la un nou maxim istoric
30/09/2024 12:05

* activele totale au atins borna de 30 mld. EUR si au depăsit 9% din PIB, iar numărul de participanti a trecut de 9 milioane Într-un context economic si demografic provocator, fondurile de pensii priva ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei