Cum poți câștiga sute de mii de euro din jocuri
Dimensiune font:
Stăteau de vorbă la un pahar de vin, prin 2016, când Laura şi Giuliano Drăguleanu şi-au dat seama că ar putea transforma pasiunea comună pentru jocurile de societate de tip boardgames într-o afacere profitabilă. Ştiau că, în România, piaţa de profil se află într-o continuă dezvoltare, aşa că li-au făcut curaj. Ce a urmat?
Ne-am folosit de Kickstarter, cea mai mare platformă de crowdfunding din lume, care a strâns doar în 2018, la categoria «Jocuri», aproape 200 de milioane de dolari”, spun cei doi antreprenori.
Practic, pe o platformă online, Laura şi Giuliano Drăguleanu şi-au prezentat jocul şi, cu o campanie de marketing foarte bine structurată şi targetată, au reuşit să convingă jucătorii colecţionari să facă o precomandă pentru jocul respectiv.
„Cu alte cuvinte, să voteze cu portofelul. Finanţarea prin Kickstarter este echivalentul unui presale, în care clientul acoperă în totalitate şi în avans costurile de producţie şi transport.”
Astăzi, familia Drăguleanu se numără printre puţinii creatori şi producători de jocuri de societate de tip boardgame din România. În doar doi oameni, au lansat, din 2018 încoace, trei jocuri, cu vânzări totale de aproximativ 250.000 de dolari: Moonshiners of the Apocalypse, Trouble in Templetown şi Dining with Dracula.
Sursa: zf.ro
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau