Ești antreprenor sau vrei să devii unul? Campania GO LOCAL sprijină oamenii întreprinzători, cu vise mari
Dimensiune font:
În timp ce marile companii au reușit să facă față mai bine provocărilor generate de pandemie, micii întreprinzători au avut de suferit. Unii au fost nevoiți să-și suspende afacerile sau chiar să le închidă. Programul Go Local, inițiat de Iulius în septembrie anul trecut, a fost o opţiune pentru antreprenorii la început de drum, din Iaşi, Suceava, Cluj-Napoca şi Timişoara, care pot accesa reţeaua companiei de centre comerciale, cu ideile şi planurile lor de business.
Tot în rețeaua de centre comerciale Iulius, alți patru mici antreprenori și-au deschis afacerile la Suceava: florăria Bowte, cofetăria Plaisir du Chocolat, Smart Balon - un magazin cu articole pentru petreceri și Playsmartshop, cu gadgeturi pentru jocuri. Iar la Iulius Mall Cluj există o nouă locație care comercializează marionete realizate manual. Ce au în comun toate aceste locaţii? O idee originală de business şi un plan de afaceri promiţător, majoritatea celor care au trecut procesul de selecţie având experienţa iniţială de vânzări în mediul online.
De exemplu, Vlad Giurgica a deschis, în ansamblul Palas, prima locaţie Caffe Alé dintr-un proiect de retail, după alte trei în parcurile din oraş. Întors acasă după 17 ani petrecuţi în Italia, Vlad şi-a investit economiile într-un concept inedit de cafenea mobilă, sub forma unei triciclete. „Publicul a fost curios să afle cum facem o cafea atât de bună pe un spaţiu atât de mic. Am fost primiţi cu încredere şi ne-am dorit să fim prezenţi şi în inima oraşului, în ansamblul Palas. Programul Go Local este o mână de ajutor pentru cei care vor să pornească o afacere cu un cost mai mic, fiind o iniţiativă bine venită, mai ales în această perioadă dificilă”, spune antreprenorul.
Tot în Palas, Rose Cotton Boutique vine în întâmpinarea părinților care se află în dificila misiune de a găsi hăinuțe calitative pentru cei mici şi cu un design aparte. „Ideea de business Rose Cotton Boutique a prins contur la câteva luni după ce am aflat că voi aduce pe lume un copil. Am fost inspirată de băiețelul meu, dar şi de nevoia de a proiecta şi de a crea haine personalizate, deosebite, care să reflecte cu adevărat personalitatea copiilor, având un stil diferit față de ce se găsește pe piață, dar, cel mai important, pentru a oferi calitate peste cantitate”, a declarat Oana Floriea, cea care a demarat acest business. Tot ea este și cea care gândește design-ul pieselor vestimentare, care „sunt create cu multă atenție și iubire, în atelierul propriu”.
Tot în rețeaua de centre comerciale Iulius, alți patru mici antreprenori și-au deschis afacerile la Suceava: florăria Bowte, cofetăria Plaisir du Chocolat, Smart Balon - un magazin cu articole pentru petreceri și Playsmartshop, cu gadgeturi pentru jocuri. Iar la Iulius Mall Cluj există o nouă locație care comercializează marionete realizate manual. Ce au în comun toate aceste locaţii? O idee originală de business şi un plan de afaceri promiţător, majoritatea celor care au trecut procesul de selecţie având experienţa iniţială de vânzări în mediul online.
Inițiatorii proiectului mizează pe faptul că unele dintre ideile puse în practică de micii antreprenori vor avea succes și se vor dezvolta la nivel național. „Chiar dacă am reușit să navigăm cu bine perioada cea mai critică a pandemiei, reușind să păstrăm continuitatea chiriașilor noștri, ultima perioadă ne-a făcut să ne îndreptăm atenția și mai mult asupra business-urilor locale, care nu beneficiază de o expunere semnificativă. Ne-am dat seama că trebuie să acționăm proactiv și să punem umărul la crearea următoarelor rețele locale, naționale sau, de ce nu, internaționale, facilitând micilor antreprenori accesul în proiectele noastre”, a explicat Sebastian Mahu, Head of Asset Management al companiei Iulius.
Pentru a fi selectați în programul Go Local, antreprenorii trebuie să fie atenți la coerența proiectului, la conceptul inovator, capacitatea de dezvoltare a afacerii și de adaptare la așteptările consumatorilor. Contează, nu în ultimul rând, viabilitatea din punct de vedere economic și încrederea candidatului în propriul business.
Chiar dacă nu vor fi incluși în programul de susținere a afacerii lor, micii întreprinzători își pot face vizibile produsele prin participarea la târguri specifice, organizate periodic de compania Iulius. Mai mult decât atât, antreprenorii locali sunt primiți cu brațele deschise în cadrul proiectelor Family Market din Miroslava și Bucium, unde în mod surprinzător (dar în același timp benefic pentru comunitatea ieșeană) constituie o prezență majoritară.
Înscrieri în programul Go Local se fac pe www.iuliuscompany.ro/golocal.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau