Revolut cumpără firma unui român

Hero-mobile

Dimensiune font:

| 26-11-2021 07:55

Compania de tehnologii financiare Revolut a anunțat că achiziționează un startup fintech pentru domeniul ospitalității, fondat de un antreprenor român alături de doi asociați străini.

Startup-ul Nobly POS a fost fondat la Londra, în 2013, de antreprenorul român George Urdea (CEO), alături de Sebastiaan Bruinsma și Royce Fullerton. Revolut a anunțat, joi, oficial, achiziția, dar nu a dezvăluit și prețul pe care îl plătește.

Astfel, Revolut, cunoscut mai ales pentru aplicația financiară sa folosită de persoane fizice, vrea să-și extindă oferta Revolut Business pentru a „servi sectoarele restaurantelor si ospitalității”.

Nobly a dezvoltat un sistem ePOS cuprinzător pentru restaurante, baruri, cafenele, și alți comercianți, care au nevoie de o soluție completă pentru gestionarea afacerii.

Soluțiile Nobly cuprind managementul inventarului, date inteligente, managementul personalului, CRM (managementul relației cu clienții), programe de promoții și fidelizare a clienților, gestionarea meniurilor, comenzi mobile și livrare, procesarea plăților. Toate acestea, pot fi integrate cu softuri de contabilitate și alte soluții terțe.

De altfel, Nobly era integrat deja cu Revolut. Startup-ul londonez cu „ADN românesc” are clienți în Marea Britanie, SUA, Canada, Australia și Irlanda.

George Urdea a terminat liceul în anul 2005, la Colegiul Național Gheorghe Lazăr, din București, după care absolvit managementul la Universitatea Româno-Americană (2009). În 2009, a plecat în Marea Britanie și a făcut un masterat în Management, la Universitatea din Leicester. În România, a făcut doar stagii de practică la Bursa de Valori București și la compania Procter&Gamble. Apoi, a lucrat la Londra, din 2009 până în 2014, la o aplicație de creditare (TotallyMoney) și la compania de consultanță McKinsey. În septembrie 2013 a deschis Nobly POS alături de cei doi co-fondatori.

„Am construit Nobly pentru a le permite patronilor de afaceri mici și echipelor lor să își servească mai bine clienții. Alăturându-ne Revolut, deschidem posibilitatea de a duce experiența comerciant-consumator la un alt nivel, prin conectarea datelor de la punctele de vânzare cu super-aplicația financiară Revolut” - a spus George Urdea, co-fondator și CEO la Nobly POS.

Echipa lui Urdea se va alătura Revolut. „Produsul ePOS de la Nobly va îmbunătăți oferta noastră Revolut Business pentru a ușura viața firmelor din sectorul ospitalității. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu echipa pentru a construi mai multe funcții care să ne susțină creșterea puternică” - a spus Nik Storonsky, CEO și cofondator al Revolut.

Reamintim că Revolut, care activează și pe piața din România, a fost evaluat la 33 de miliarde de dolari, după ce a obținut o rundă de investiții de 800 de milioane de dolari, în iulie 2021. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:02

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Mircea Nica:Criza politică, un cadou pentru bănci. Creşte ROBOR, creşte şi profitul băncilor, creditele în lei fiind indexate la ROBOR
30/11/2024 09:32

Criza politică devine un cadou pentru bănci in contextul in care a adus şi creşterea dobanzilor interbancare ROBOR, ceea ce va influenţa creşterea profiturilor băncilor, avand in vedere că imprumuturile ...

Marcel Ciolacu anunță măsuri care vizează pensiile foștilor angajați din transporturi feroviare, silvicultură, agricultură, siderurgie și ale minerilor
29/11/2024 22:13

 Pentru pensia recalculată care este mai mică decat cea aflată in plată, guvernul introduce o măsură tranzitorie prin care aceste pensii nu vor mai fi impozitate, pană la egalizarea nivelului pensie ...

Noi reguli pentru proprietarii de terenuri din România! Cetățenii care nu vor mai primi subvenții de la stat
29/11/2024 15:55

Vor intra in vigoare noi reguli pentru proprietarii de terenuri din Romania! Ministerul Agriculturii si Dezvoltării Rurale propune modificări importante privind eligibilitatea terenurilor agricole pentru subv ...

Începe emiterea deciziilor de concediere a angajaților de la Holmbergs, din fabrica de la Pașcani. AJOFM: „Până la finalul lunii decembrie, vor pleca toți”
29/11/2024 15:50

A inceput emiterea deciziilor de concediere a angajatilor de la Holmbergs Safety System, din Pascani, Iasi. Astfel, au fost emise cu data de 28 noiembrie 2024, cu preaviz pană pe 31 decembrie 2024. Cei 353 de ...

COMUNICAT DE PRESĂ. INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA FIRMEI VEST  ARIN POINT S.R.L.  SMIS 314566
29/11/2024 14:01

COMUNICAT DE PRESĂ. INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA FIRMEI VEST ARIN POINT S.R.L.  SMIS 314566 

COMUNICAT DE PRESĂ . INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA CENTRULUI MEDICAL SFÂNTA ELENA SRL SMIS 314631
29/11/2024 13:30

 COMUNICAT DE PRESĂ . INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA CENTRULUI MEDICAL SFÂNTA ELENA SRL SMIS 314631

 COMUNICAT DE PRESA ÎNCEPERE PROIECT COD SMIS 319569. Titlul proiectului: Digitalizarea activității MODEON LOGISTIK SRL
29/11/2024 12:50

 COMUNICAT DE PRESA ÎNCEPERE PROIECT COD SMIS 319569. Titlul proiectului: Digitalizarea activitătii MODEON LOGISTIK SRL

 COMUNICAT DE PRESĂ. INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA FIRMEI VST CONCEPTUAL S.R.L.  SMIS 314548
29/11/2024 11:40

 COMUNICAT DE PRESĂ. INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA FIRMEI VST CONCEPTUAL S.R.L.  SMIS 314548

Cum să creezi rețete de cafea personalizate folosind un espressor manual
29/11/2024 09:47

Fotografie de la Pixabay pe Pexels.com   Descoperirea aromelor dintr-o cească perfectă de cafea este o adevărată artă, iar espressorul manual iti oferă libertatea de a explora si de a experiment ...

Creșterea accizelor la carburanți din 2025 va duce la scumpiri de 16-17 bani pe litru
29/11/2024 00:26

Incepand cu 1 ianuarie 2025, romanii vor plăti mai mult la pompă pentru carburanti. Ministerul Finantelor a publicat recent noile accize care vor fi aplicate pentru benzină si motorină, iar calculele arată ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei