Top 5 servicii de PR de care afacerea ta are nevoie în 2024

agentie-pr-tudor-communications(1)

Dimensiune font:

| 04-06-2024 14:16

Top 5 servicii de PR de care afacerea ta are nevoie în 2024

O afacere de succes este mai mult decât produse sau servicii de calitate. Pentru a vinde și a te menține relevant pe o piață supraaglomerată este important felul în care te prezinți și cum gestionezi imaginea creată în așa fel încât să atragi cât mai mulți potențiali clienți și să îi convingi să cumpere de la tine. Vizibilitatea, notorietatea și relevanța sunt la fel de importante precum calitatea a ceea ce oferi, motiv pentru care se recomandă să investești cel puțin la fel de mult în servicii de PR și Marketing care să te ajute să ocupi un loc fruntaș pe nișa ta. Descoperă beneficiile de care te bucuri dacă alegi să lucrezi cu Tudor Communications!

Relații media

În afaceri, la fel ca în viața de zi cu zi, networking-ul joacă un rol esențial în aventura ta spre a-ți atinge obiectivele. Crearea unor conexiuni de lungă durată cu trusturi și instituții care au o influență mare asupra unor categorii de public diferite te poate ajuta să obții vizibilitatea de care ai nevoie pentru a începe să vinzi mult și repede.

Social Media

În 2024 orice afacere care nu este pe Social Media pierde un număr mare de clienți deoarece, pentru generația tânără mai ales, un brand care nu poate fi găsit online nu există. Folosește rețelele sociale ca un canal personal de promovare care îți permite să transmiți ce vrei, când vrei, cum vrei, gratuit, să interacționezi cu urmăritorii și să creezi o comunitate formată din persoane care rezonează cu valorile prezentate și care se vor transforma în baza ta de clienți fideli.

Comunicare de criză

Din momentul în care obții vizibilitate ești expus unor situații neprevăzute pe care trebuie să știi să le gestionezi eficient pentru a nu-ți afecta imaginea. Crizele de comunicare sunt o problemă des întâlnită în orice industrie, indiferent de vechimea afacerii sau de notorietatea de care se bucură, motiv pentru care este important să ai o echipă specializată în soluționarea acestor situații și în transformarea lor în oportunități de dezvoltare.

Employer Branding & Branding Personal

Modul în care alegi să te prezinți în fața publicului tău determină în mare măsură percepția pe care aceștia și-o conturează cu privire la afacerea ta, ceea ce înseamnă că trebuie să fii atent la fiecare detaliu pe care îl transmiți, de la elemente vizuale, la tipul de comunicare abordat, valori și principii și alte elemente de identitate de brand. Avantajul brandingului este faptul că îți permite să modelezi această percepție după bunul plac atât timp cât folosești corect instrumentele pe care le ai la dispoziție.

Organizare de evenimente

Interacțiunea directă cu publicul este o altă componentă pe care trebuie să o ai în vedere dacă îți dorești să îți conturezi o imagine puternică pe piață și să te diferențiezi de concurență. Organizarea de evenimente pentru a inaugura un nou spațiu, pentru a celebra o nouă lansare sau o aniversare este esențială în vederea stabilirii de conexiuni puternice, dându-i voie potențialului client să ia contact cu lumea brandului așa cum vrei tu să o cunoască.

Colaborează cu o agenție de PR

Dacă ești în căutarea unei echipe care să îți ofere un portofoliu vast care conține toate aceste servicii și nu numai pentru a crea imaginea de brand pe care ți-o dorești pentru a ajunge să fii o prezență remarcabilă pe piață, cere o ofertă personalizată de la Tudor Communications! Cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, zeci de branduri create și îndrumate spre succes și abordări personalizate pentru fiecare solicitare, agenția de PR te poate ajuta să îți atingi obiectivele de marketing și de comunicare mai repede, cu mai puține resurse, printr-o strategie creată pe baza nevoilor și atuurilor afacerii tale.

Creezi o identitate puternică, generezi vizibilitate, obții notorietate și apreciere, crești vânzările și îți consolidezi prezența pe piață cu ajutorul serviciilor de PR oferite de Tudor Communications!

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Ion Neculce, cu sediul administrativ in sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, telefon 0232/710.880, email: office@primaria- ionneculce.ro, cod fiscal 4541050. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62719, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62720, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 1.374 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62721, Carte funciara 62721; -teren in suprafata de 1.165 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62722, Carte funciara 62722; ce apartin domeniului privat al Comunei Ion Neculce, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. al Comunei Ion Neculce nr. 94/17.10.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei sau electronic, prin e-mail: office@primaria- ionneculce.ro. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 18.11.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 26.11.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.11.2024, ora 09.30, Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi -etajul I -Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0332/403.647, fax 0332/435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.11.2024.
România rămâne liderul inflației din UE
19/11/2024 18:38

De opt luni consecutive, inflatia anuală din Romania este cea mai ridicată din Uniunea Europeană. În octombrie, cresterea preturilor din UE a urcat de la 2,1% in septembrie la 2,3%, in timp ce in tara ...

Berăria H: Viziunea noastră este să creăm un district al vieții sociale din Iași/Primele detalii despre investiție
19/11/2024 17:52

  Berăria H are in lucru un master-plan pentru proiectul pe care vrea să-l deruleze la Iasi, la fosta fabrică Tigarete. În septembrie 2024, cunoscuta berărie din Bucuresti ...

Se deschid circulaţiei loturile 1 şi 2 ale Autostrăzii A7, sectorul Buzău - Râmnicu Sărat
19/11/2024 13:29

Miercuri incepand cu ora 16.00 se vor deschide circulaţiei loturile 1 şi 2 ale Autostrăzii A7, sectorul Buzău - Ramnicu Sărat, ocazie cu care Poliţia Rutieră va desfăşura activităţi specifice de moni ...

Proteste la pușcărie
19/11/2024 12:16

Angajaţii din inchisori au protestat in faţa Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, reclamand deficitul de personal şi condiţiile proaste de muncă. Preşedintele Federaţiei Sindicatelor din Admini ...

3 greșeli banale care îți triplează factura la energie în sezonul rece! Ce nu trebuie să faci
19/11/2024 11:45

Sunt 3 greseli banale care iti triplează factura la energie, iar sute de mii de romani le comic. Asta in contextul in care in sezonul rece romanii tind să nu aerisească caloriferele sau să seteze termostatu ...

COMUNICAT DE PRESĂ DEMARARE PROIECT ”ȚINE PASUL,  SCHIMBĂRILE VIN!”_id MySMIS 317370
19/11/2024 09:07

 COMUNICAT DE PRESĂ DEMARARE PROIECT ”TINE PASUL, SCHIMBĂRILE VIN!”_id MySMIS 317370

DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850
19/11/2024 09:00

 DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850

Bonificaţie de 5% din impozit pentru microîntreprinderile bune platnice, potrivit unui proiect de lege adoptat de Camera Deputaţilor
19/11/2024 05:49

Camera Deputaţilor a adoptat, luni, proiectul de lege privind aprobarea ordonanţei de urgenţă 107/2024, stabilind, printr-un amendament, majorarea bonificaţiei de care beneficiază microintreprinderile bun ...

Indicii ROBOR și-au întrerupt tendința de creștere
18/11/2024 19:05

*  motivul? BNR nu a modificat dobanzile de politică monetară si pentru facilitatea de depozit, care au rămas la 6,50%, respectiv 5,50% * cresterea indicilor s-a reflectat in majorarea dobanzilor solici ...

Risipa alimentară, paradoxul luxului în mijlocul sărăciei
18/11/2024 16:22

Conform estimărilor europene, risipa alimentară costă economia Uniunii Europene aproximativ 143 de miliarde de euro anual. Romania contribuie substantial la această pierdere, cu fiecare cetătean care arunc ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei