Vrei să accesezi fonduri prin Programul Regional Nord-Est - Digitalizarea IMM-urilor și compania ta a trecut de preselecție în campania #NEdigitalizăm? Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone îți oferă un pachet complet de servicii pentru real

poza-articol

Dimensiune font:

| 03-10-2023 15:59

În climatul de business actual, digitalizarea este un demers esențial pentru a rămâne competitiv și relevant. Pentru firmele românești care doresc să-și modernizeze operațiunile, calea spre succes poate fi dificil de parcurs, mai ales când vine vorba de accesarea oportunităților de finanțare europeană. Pentru a facilita acest proces, două organizații și-au unit forțele și oferă întreprinderilor românești posibilitatea adoptării tehnologiilor digitale prin intermediul fondurilor europene. Este vorba despre Goodwill Consulting, companie de consultanță în fonduri europene, cu o experiență de 15 ani în dezvoltarea IMM-urilor, și Digital Innovation Zone, hub-ul european de inovare digitală din Regiunea Nord-Est a României. Cu ajutorul lor, societățile comerciale pot obține finanțarea de care au nevoie pentru implementarea soluțiilor tehnologice necesare în creșterea eficienței și productivității. Unul dintre programele regionale cu ajutorul cărora poate fi atins acest obiectiv este PRNE 1.2, destinat digitalizării IMM-urilor din Regiunea Nord-Est. Dacă vrei să aplici pentru acest program, iar firma ta a trecut de etapa de preselecție în acest program pilot, urmează realizarea dosarului de finanțare, un proces ce poate fi destul de anevoios mai ales dacă nu ai experiență în accesarea de fonduri. Din fericire, parteneriatul dintre Goodwill Consulting  și Digital Innovation Zone îți vine în ajutor, astfel că vei avea parte de un pachet complet de servicii, care include, printre altele, realizarea cererii de finanțare și a studiilor de fezabilitate digitală. 

Află mai departe ce servicii oferă cele două companii și descoperă toate detaliile despre Programul Regional Nord-Est 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor!

 

Goodwill Consulting – firmă de consultanță cu 150 de experți în accesarea fondurilor europene

 

Începând cu anul 2008, Goodwill Consulting oferă soluții complete pentru accesarea fondurilor europene și naționale, ținând cont de nevoile unice ale fiecărei afaceri. Grupul de firme Goodwill oferă patru tipuri de servicii, și anume: 

· Consultanță în fonduri nerambursabile

· Proiectare și arhitectură

· Soluții integrate pentru energie regenerabilă

· Robotic Process Automation (RPA)

Goodwill Consulting aparține grupului internațional Goodwill, prezent în Ungaria, Bulgaria şi Croaţia, și oferă servicii integrate de la A la Z: verificare eligibilitate, punctaj, scriere și depunere proiect, evaluare, contractare, implementare, achiziții, sustenabilitate. Goodwill are 150 de specialiști în toată țara, care oferă asistență în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare din fonduri nerambursabile, pe fiecare domeniu de interes, fiind astfel un partener pe termen lung al companiilor autohtone și contribuind la dezvoltarea mediului de afaceri din România.

 

Digital Innovation Zone, singurul hub european de inovare digitală din Regiunea de Nord-Est a României 

 

Digital Innovation Zone a luat naștere în 2019, la inițiativa Agenției de Dezvoltare Regională din Nord-Est și a altor fondatori precum Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” sau Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași. Digital Innovation Zone (EDIH) face parte dintr-o rețea de EDIH-uri la nivelul UE și prin activitatea sa susține transformarea digitală pe termen lung a regiunii. Mai exact, EDIH ajută IMM-urile și spitalele publice să adopte transformarea digitală și sprijină companiile inovatoare să creeze noi produse și să dezvolte soluții digitale. Cu ajutorul hub-ului european Digital Innovation Zone, companiile primesc acces la servicii inovatoare și programe de formare care sprijină transformarea digitală, firmele devenind astfel mai competitive și pregătite să răspundă provocărilor digitale. 

 

Un parteneriat venit în sprijinul antreprenorilor care au nevoie de fonduri pentru digitalizare 

 

PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor este destinat societăților comerciale (non-agricole) constituite în baza Legii nr. 31/1990 care se încadrează în categoria IMM-urilor, înființate înainte de 3 ianuarie 2022 (inclusiv această dată) și care își desfășoară activitatea în alte sectoare decât TIC, cu sediul social în Regiunea Nord-Est. Firmele au șansa de a accesa între 15.000 euro și 100.000 euro, fonduri cu care pot acoperi investiții precum: 

· servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare de care are nevoie IMM-ul;

· achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru e-Commerce, IoT (Internet of Things);

· realizarea de rețele LAN/WiFi;

· achiziționarea licențelor software, achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, implementarea Robotic Process Automation,  Enterprise Resource Planning, Customer Relationship Management, pentru sisteme IoT și Artificial Intelligence, soluții e-Commerce, mail-room-uri digitale, realitate virtuală/augmentată, tehnologii Blockchain etc. și integrarea acestora în Business Technology Platform, acolo unde este cazul;

· achiziționarea unui website de prezentare a companiei și a serviciilor de consolidare a securității cibernetice aplicabile pentru software / găzduire/rețele;

· servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil. 

Programul are ca obiectiv creșterea competitivității IMM-urilor și a nivelului de intensitate digitală, iar perioada de depunere a cererilor de finanțare este cuprinsă între 1 octombrie și 30 noiembrie 2023. 

 

Cu peste 570 de proiecte realizate și depuse pe PNRR Digitalizarea IMM-urilor, Goodwill Consulting sprijină firmele care urmează să depună dosarul în cadrul acestui program prin elaborarea cererii de finanțare, iar Digital Innovation Zone, hub ce deține experiență în elaborarea analizelor de nevoi necesare la depunerea proiectelor pe această linie de finanțare, va efectua studiile de fezabilitate digitală, dar și auditul IT de care este nevoie la finalizarea proiectului. Totodată, Goodwill oferă și serviciul integrat de analiză de procese și automatizare robotizată Goodroid, Robotic Process Automation (RPA) by UiPath. Soluțiile RPA asigură o funcționare mai rapidă, mai economică și mai eficientă a activității unei firme prin înlocuirea sarcinilor repetitive ale angajaților, cum ar fi recepția de marfă, emiterea de facturi sau centralizarea de pontaje. Oferta de servicii RPA cuprinde analiza proceselor afacerii tale, cu scopul de a identifica soluțiile potrivite de automatizare, implementarea RPA, etapă ce include design-ul procesului realizat de roboți și dezvoltarea propriu-zisă a procesului de automatizare, și asigurarea celor mai potrivite licențe UiPath pentru procesele analizate. 

 

Dacă te numeri printre companiile pre-selectate în cadrul proiectului-pilot #NEdigitalizăm (parte a PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor), apelează la specialiștii Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone pentru realizarea dosarului de finanțare! Cu ajutorul echipelor de experți, îți mărești șansele de obținere a fondurilor de care ai nevoie pentru a atinge obiectivele pe care ți le-ai propus pentru afacerea ta. 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

Bancul Zilei

05:29

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Anunțuri audio, în timp real, în toate stațiile de așteptare ale CTP Iaşi
22/11/2024 14:36

Anunturi audio, in timp real, in toate statiile de asteptare ale CTP Iaşi Compania de Transport Public Iasi a implementat 120 de sisteme audio moderne in toate statiile de transport public din oras, destinat ...

IAŞUL, INIMA ROMÂNIEI SUVERANE!
20/11/2024 10:43

 IAŞUL, INIMA ROMÂNIEI SUVERANE!  Ieseni, dacă v-ati săturat de promisiuni desarte si politicieni care se tin doar de scaun, este timpul să luati atitudine! Candidaţii Partidului S.O.S. Ro ...

Ei sunt noii consilieri locali ai municipiului Iași! Primarul Mihai Chirica va trebui să colaboreze cu 21 de bărbați și 6 femei în următorii 4 ani
01/11/2024 14:07

  Ei sunt noii consilieri locali ai municipiului Iasi! Primarul Mihai Chirica va trebui să colaboreze cu 21 de bărbati si 6 femei in următorii 4 ani  

Schema detaliată a înșelătoriilor cu terenuri. Nume grele în dosarul procurorilor
30/10/2024 18:22

 Procurorii au cerut ieri arestarea şefului grupului Cătălin Gheorghiţă Sandu, a avocatului Alexandru Tudor Bernic şi a notarului Răzvan Ionuţ Costin, dar judecătorii i-au plasat sub control judic ...

O companie din Iași va opera primele trenuri Intercity private pe rețeaua feroviară din România
21/10/2024 15:15

O companie din Iasi va opera primele trenuri Intercity private pe reteaua feroviară din Romania O companie din Iasi va opera primele trenuri Intercity private pe reteaua feroviară din Romania. Începan ...

AMENAJAREA PISCICOLĂ SCHITU-DUCA
03/07/2024 07:54

 Amenajarea piscicolă Schitu Duca este in administrarea R.N.P. - Romsilva, Directia Silvică Iaşi, Ocolul Silvic Lunca Cetătuii.        La Schitu Duca este singura am ...

Veselie și optimism până la următorul Crăciun.
08/12/2023 12:00

Sambătă, regal muzical de colinde, la Palas, oferit de Filarmonica „Moldova” Iaşi  În decembrie, ansamblul Palas ne propune să marcăm sărbătorile de iarnă in mod clasic, cu emoti ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei