Vrei să accesezi fonduri prin Programul Regional Nord-Est - Digitalizarea IMM-urilor și compania ta a trecut de preselecție în campania #NEdigitalizăm? Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone îți oferă un pachet complet de servicii pentru real

poza-articol

Dimensiune font:

| 03-10-2023 15:59

În climatul de business actual, digitalizarea este un demers esențial pentru a rămâne competitiv și relevant. Pentru firmele românești care doresc să-și modernizeze operațiunile, calea spre succes poate fi dificil de parcurs, mai ales când vine vorba de accesarea oportunităților de finanțare europeană. Pentru a facilita acest proces, două organizații și-au unit forțele și oferă întreprinderilor românești posibilitatea adoptării tehnologiilor digitale prin intermediul fondurilor europene. Este vorba despre Goodwill Consulting, companie de consultanță în fonduri europene, cu o experiență de 15 ani în dezvoltarea IMM-urilor, și Digital Innovation Zone, hub-ul european de inovare digitală din Regiunea Nord-Est a României. Cu ajutorul lor, societățile comerciale pot obține finanțarea de care au nevoie pentru implementarea soluțiilor tehnologice necesare în creșterea eficienței și productivității. Unul dintre programele regionale cu ajutorul cărora poate fi atins acest obiectiv este PRNE 1.2, destinat digitalizării IMM-urilor din Regiunea Nord-Est. Dacă vrei să aplici pentru acest program, iar firma ta a trecut de etapa de preselecție în acest program pilot, urmează realizarea dosarului de finanțare, un proces ce poate fi destul de anevoios mai ales dacă nu ai experiență în accesarea de fonduri. Din fericire, parteneriatul dintre Goodwill Consulting  și Digital Innovation Zone îți vine în ajutor, astfel că vei avea parte de un pachet complet de servicii, care include, printre altele, realizarea cererii de finanțare și a studiilor de fezabilitate digitală. 

Află mai departe ce servicii oferă cele două companii și descoperă toate detaliile despre Programul Regional Nord-Est 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor!

 

Goodwill Consulting – firmă de consultanță cu 150 de experți în accesarea fondurilor europene

 

Începând cu anul 2008, Goodwill Consulting oferă soluții complete pentru accesarea fondurilor europene și naționale, ținând cont de nevoile unice ale fiecărei afaceri. Grupul de firme Goodwill oferă patru tipuri de servicii, și anume: 

· Consultanță în fonduri nerambursabile

· Proiectare și arhitectură

· Soluții integrate pentru energie regenerabilă

· Robotic Process Automation (RPA)

Goodwill Consulting aparține grupului internațional Goodwill, prezent în Ungaria, Bulgaria şi Croaţia, și oferă servicii integrate de la A la Z: verificare eligibilitate, punctaj, scriere și depunere proiect, evaluare, contractare, implementare, achiziții, sustenabilitate. Goodwill are 150 de specialiști în toată țara, care oferă asistență în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare din fonduri nerambursabile, pe fiecare domeniu de interes, fiind astfel un partener pe termen lung al companiilor autohtone și contribuind la dezvoltarea mediului de afaceri din România.

 

Digital Innovation Zone, singurul hub european de inovare digitală din Regiunea de Nord-Est a României 

 

Digital Innovation Zone a luat naștere în 2019, la inițiativa Agenției de Dezvoltare Regională din Nord-Est și a altor fondatori precum Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” sau Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași. Digital Innovation Zone (EDIH) face parte dintr-o rețea de EDIH-uri la nivelul UE și prin activitatea sa susține transformarea digitală pe termen lung a regiunii. Mai exact, EDIH ajută IMM-urile și spitalele publice să adopte transformarea digitală și sprijină companiile inovatoare să creeze noi produse și să dezvolte soluții digitale. Cu ajutorul hub-ului european Digital Innovation Zone, companiile primesc acces la servicii inovatoare și programe de formare care sprijină transformarea digitală, firmele devenind astfel mai competitive și pregătite să răspundă provocărilor digitale. 

 

Un parteneriat venit în sprijinul antreprenorilor care au nevoie de fonduri pentru digitalizare 

 

PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor este destinat societăților comerciale (non-agricole) constituite în baza Legii nr. 31/1990 care se încadrează în categoria IMM-urilor, înființate înainte de 3 ianuarie 2022 (inclusiv această dată) și care își desfășoară activitatea în alte sectoare decât TIC, cu sediul social în Regiunea Nord-Est. Firmele au șansa de a accesa între 15.000 euro și 100.000 euro, fonduri cu care pot acoperi investiții precum: 

· servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare de care are nevoie IMM-ul;

· achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru e-Commerce, IoT (Internet of Things);

· realizarea de rețele LAN/WiFi;

· achiziționarea licențelor software, achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, implementarea Robotic Process Automation,  Enterprise Resource Planning, Customer Relationship Management, pentru sisteme IoT și Artificial Intelligence, soluții e-Commerce, mail-room-uri digitale, realitate virtuală/augmentată, tehnologii Blockchain etc. și integrarea acestora în Business Technology Platform, acolo unde este cazul;

· achiziționarea unui website de prezentare a companiei și a serviciilor de consolidare a securității cibernetice aplicabile pentru software / găzduire/rețele;

· servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil. 

Programul are ca obiectiv creșterea competitivității IMM-urilor și a nivelului de intensitate digitală, iar perioada de depunere a cererilor de finanțare este cuprinsă între 1 octombrie și 30 noiembrie 2023. 

 

Cu peste 570 de proiecte realizate și depuse pe PNRR Digitalizarea IMM-urilor, Goodwill Consulting sprijină firmele care urmează să depună dosarul în cadrul acestui program prin elaborarea cererii de finanțare, iar Digital Innovation Zone, hub ce deține experiență în elaborarea analizelor de nevoi necesare la depunerea proiectelor pe această linie de finanțare, va efectua studiile de fezabilitate digitală, dar și auditul IT de care este nevoie la finalizarea proiectului. Totodată, Goodwill oferă și serviciul integrat de analiză de procese și automatizare robotizată Goodroid, Robotic Process Automation (RPA) by UiPath. Soluțiile RPA asigură o funcționare mai rapidă, mai economică și mai eficientă a activității unei firme prin înlocuirea sarcinilor repetitive ale angajaților, cum ar fi recepția de marfă, emiterea de facturi sau centralizarea de pontaje. Oferta de servicii RPA cuprinde analiza proceselor afacerii tale, cu scopul de a identifica soluțiile potrivite de automatizare, implementarea RPA, etapă ce include design-ul procesului realizat de roboți și dezvoltarea propriu-zisă a procesului de automatizare, și asigurarea celor mai potrivite licențe UiPath pentru procesele analizate. 

 

Dacă te numeri printre companiile pre-selectate în cadrul proiectului-pilot #NEdigitalizăm (parte a PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor), apelează la specialiștii Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone pentru realizarea dosarului de finanțare! Cu ajutorul echipelor de experți, îți mărești șansele de obținere a fondurilor de care ai nevoie pentru a atinge obiectivele pe care ți le-ai propus pentru afacerea ta. 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Descoperiri unice făcute de arheologi pe șantierul viitorului spital din Iași. Enigme care aşteaptă să fie descifrate
20/12/2024 14:39

Descoperirile făcute in timpul cercetărilor arheologice preventive de pe amplasamentul viitorului Spital Regional de Urgenţe Iaşi sunt „unice” şi vor contribui la inţelegerea unei perioade mai ...

Ceață densă în județul Iași: Recomandări pentru siguranța rutieră
20/12/2024 10:32

Politia Rutieră Iasi avertizează soferii că mai multe drumuri din judet sunt afectate de ceată, reducand vizibilitatea in trafic. Conducătorii auto sunt sfătuiti să adapteze viteza la conditiile meteo ...

Încep exproprierile pentru construirea Podului peste Prut la Ungheni
19/12/2024 11:20

Guvernul a demarat procedurile de expropriere a imobilelor aflate pe coridorul destinat construirii Podului peste Prut la Ungheni. Această lucrare este parte a proiectului Autostrăzii Unirii – A8 Targ ...

Primăria Iași propune noi reguli pentru circulația pe benzile dedicate transportului public
19/12/2024 11:13

Primăria Iasi propune noi reguli pentru circulatia pe benzile dedicate transportului public. Primăria Iasi a intocmit un regulament care stabileste conditiile in care toate autovehiculele pot circula pe ben ...

Drum provizoriu pentru traficul greu lângă pasajul Socola
17/12/2024 11:36

Drum provizoriu pentru traficul greu langă pasajul Socola. Documentatia tehnică pentru amenajarea drumului provizoriu de langă pasajul Socola a fost finalizată. Consiliul Local Iasi va aproba indicatorii te ...

Cel mai promiţător traficant ieşean de droguri a fost condamnat
17/12/2024 04:50

  De departe, dosarele penale privind traficul de droguri sunt cele mai costisitoare. E multă muncă, trebuie supraveghere tehnică, investigatori sub acoperire. Aşa că nu-i deloc de mirare că o astfel ...

Incident în Grădina Palas Iași: Defibrilator public vandalizat
11/12/2024 16:03

Incident in Grădina Palas Iasi: Defibrilator public vandalizat Un defibrilator public amplasat in Grădina Palas Iasi a fost distrus de persoane necunoscute, devenind inutilizabil. Aparatul, destinat salvări ...

O nouă companie aeriană pe Aeroportul Iasi: 6 noi zboruri saptamanale Iasi – Bucuresti din martie 2025
09/12/2024 14:36

O nouă companie aeriană pe Aeroportul Iasi: 6 noi zboruri saptamanale Iasi – Bucuresti din martie 2025 Podul de Fier, 345 mp, deschidere 12.6 ml la Str. Hotin, cu constructie de 71.95 mp, ideal supraet ...

Până la sfârșitul acestui an, 38 de angajați ai Primăriei Iași vor fi nevoiți să își lase locurile de muncă.
09/12/2024 13:05

Pană la sfarsitul acestui an, 38 de angajati ai Primăriei Iasi vor fi nevoiti să isi lase locurile de muncă. Vand casa la 9 Km de Iasi, teren 1450 mp. Tel: 0758728082.. Pană la sfarsitul acestui an, 38 ...

Romsilva pune la dispoziție peste 18.000 de pomi de Crăciun pentru sărbători
06/12/2024 12:49

Romsilva pune la dispozitie peste 18.000 de pomi de Crăciun pentru sărbători Regia Natională a Pădurilor – Romsilva oferă in perioada sărbătorilor 18.547 de pomi de Crăciun pentru populatie. Din ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei