Vrei să accesezi fonduri prin Programul Regional Nord-Est - Digitalizarea IMM-urilor și compania ta a trecut de preselecție în campania #NEdigitalizăm? Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone îți oferă un pachet complet de servicii pentru real

Dimensiune font:

| 03-10-2023 15:59

În climatul de business actual, digitalizarea este un demers esențial pentru a rămâne competitiv și relevant. Pentru firmele românești care doresc să-și modernizeze operațiunile, calea spre succes poate fi dificil de parcurs, mai ales când vine vorba de accesarea oportunităților de finanțare europeană. Pentru a facilita acest proces, două organizații și-au unit forțele și oferă întreprinderilor românești posibilitatea adoptării tehnologiilor digitale prin intermediul fondurilor europene. Este vorba despre Goodwill Consulting, companie de consultanță în fonduri europene, cu o experiență de 15 ani în dezvoltarea IMM-urilor, și Digital Innovation Zone, hub-ul european de inovare digitală din Regiunea Nord-Est a României. Cu ajutorul lor, societățile comerciale pot obține finanțarea de care au nevoie pentru implementarea soluțiilor tehnologice necesare în creșterea eficienței și productivității. Unul dintre programele regionale cu ajutorul cărora poate fi atins acest obiectiv este PRNE 1.2, destinat digitalizării IMM-urilor din Regiunea Nord-Est. Dacă vrei să aplici pentru acest program, iar firma ta a trecut de etapa de preselecție în acest program pilot, urmează realizarea dosarului de finanțare, un proces ce poate fi destul de anevoios mai ales dacă nu ai experiență în accesarea de fonduri. Din fericire, parteneriatul dintre Goodwill Consulting  și Digital Innovation Zone îți vine în ajutor, astfel că vei avea parte de un pachet complet de servicii, care include, printre altele, realizarea cererii de finanțare și a studiilor de fezabilitate digitală. 

Află mai departe ce servicii oferă cele două companii și descoperă toate detaliile despre Programul Regional Nord-Est 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor!

 

Goodwill Consulting – firmă de consultanță cu 150 de experți în accesarea fondurilor europene

 

Începând cu anul 2008, Goodwill Consulting oferă soluții complete pentru accesarea fondurilor europene și naționale, ținând cont de nevoile unice ale fiecărei afaceri. Grupul de firme Goodwill oferă patru tipuri de servicii, și anume: 

· Consultanță în fonduri nerambursabile

· Proiectare și arhitectură

· Soluții integrate pentru energie regenerabilă

· Robotic Process Automation (RPA)

Goodwill Consulting aparține grupului internațional Goodwill, prezent în Ungaria, Bulgaria şi Croaţia, și oferă servicii integrate de la A la Z: verificare eligibilitate, punctaj, scriere și depunere proiect, evaluare, contractare, implementare, achiziții, sustenabilitate. Goodwill are 150 de specialiști în toată țara, care oferă asistență în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare din fonduri nerambursabile, pe fiecare domeniu de interes, fiind astfel un partener pe termen lung al companiilor autohtone și contribuind la dezvoltarea mediului de afaceri din România.

 

Digital Innovation Zone, singurul hub european de inovare digitală din Regiunea de Nord-Est a României 

 

Digital Innovation Zone a luat naștere în 2019, la inițiativa Agenției de Dezvoltare Regională din Nord-Est și a altor fondatori precum Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” sau Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași. Digital Innovation Zone (EDIH) face parte dintr-o rețea de EDIH-uri la nivelul UE și prin activitatea sa susține transformarea digitală pe termen lung a regiunii. Mai exact, EDIH ajută IMM-urile și spitalele publice să adopte transformarea digitală și sprijină companiile inovatoare să creeze noi produse și să dezvolte soluții digitale. Cu ajutorul hub-ului european Digital Innovation Zone, companiile primesc acces la servicii inovatoare și programe de formare care sprijină transformarea digitală, firmele devenind astfel mai competitive și pregătite să răspundă provocărilor digitale. 

 

Un parteneriat venit în sprijinul antreprenorilor care au nevoie de fonduri pentru digitalizare 

 

PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor este destinat societăților comerciale (non-agricole) constituite în baza Legii nr. 31/1990 care se încadrează în categoria IMM-urilor, înființate înainte de 3 ianuarie 2022 (inclusiv această dată) și care își desfășoară activitatea în alte sectoare decât TIC, cu sediul social în Regiunea Nord-Est. Firmele au șansa de a accesa între 15.000 euro și 100.000 euro, fonduri cu care pot acoperi investiții precum: 

· servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare de care are nevoie IMM-ul;

· achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru e-Commerce, IoT (Internet of Things);

· realizarea de rețele LAN/WiFi;

· achiziționarea licențelor software, achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, implementarea Robotic Process Automation,  Enterprise Resource Planning, Customer Relationship Management, pentru sisteme IoT și Artificial Intelligence, soluții e-Commerce, mail-room-uri digitale, realitate virtuală/augmentată, tehnologii Blockchain etc. și integrarea acestora în Business Technology Platform, acolo unde este cazul;

· achiziționarea unui website de prezentare a companiei și a serviciilor de consolidare a securității cibernetice aplicabile pentru software / găzduire/rețele;

· servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil. 

Programul are ca obiectiv creșterea competitivității IMM-urilor și a nivelului de intensitate digitală, iar perioada de depunere a cererilor de finanțare este cuprinsă între 1 octombrie și 30 noiembrie 2023. 

 

Cu peste 570 de proiecte realizate și depuse pe PNRR Digitalizarea IMM-urilor, Goodwill Consulting sprijină firmele care urmează să depună dosarul în cadrul acestui program prin elaborarea cererii de finanțare, iar Digital Innovation Zone, hub ce deține experiență în elaborarea analizelor de nevoi necesare la depunerea proiectelor pe această linie de finanțare, va efectua studiile de fezabilitate digitală, dar și auditul IT de care este nevoie la finalizarea proiectului. Totodată, Goodwill oferă și serviciul integrat de analiză de procese și automatizare robotizată Goodroid, Robotic Process Automation (RPA) by UiPath. Soluțiile RPA asigură o funcționare mai rapidă, mai economică și mai eficientă a activității unei firme prin înlocuirea sarcinilor repetitive ale angajaților, cum ar fi recepția de marfă, emiterea de facturi sau centralizarea de pontaje. Oferta de servicii RPA cuprinde analiza proceselor afacerii tale, cu scopul de a identifica soluțiile potrivite de automatizare, implementarea RPA, etapă ce include design-ul procesului realizat de roboți și dezvoltarea propriu-zisă a procesului de automatizare, și asigurarea celor mai potrivite licențe UiPath pentru procesele analizate. 

 

Dacă te numeri printre companiile pre-selectate în cadrul proiectului-pilot #NEdigitalizăm (parte a PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor), apelează la specialiștii Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone pentru realizarea dosarului de finanțare! Cu ajutorul echipelor de experți, îți mărești șansele de obținere a fondurilor de care ai nevoie pentru a atinge obiectivele pe care ți le-ai propus pentru afacerea ta. 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Cum le-a tăiat Trump salariile angajaților unei firme din Iași. Contracte cu Porsche și Mercedes
29/03/2025 20:00

 Angajatii Centrului de Cercetare-Dezvoltare (R&D) Preh din Iasi, aproximativ 180 de persoane, vor lucra doar patru zile pe săptămană, cel putin pană in a doua jumătate a anului, ca parte a unei m ...

ânăr din Iași, arestat pentru trafic de minori / O fată de 16 ani, exploatată sexual
27/03/2025 19:54

 Un tanăr in varstă de 21 de ani a fost arestat preventiv pentru trafic de minori, după ce poliţiştii Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Iaşi şi procurorii Direcţiei de Investigar ...

MIHAI CHIRICA-27 03 2025 Ședința Consiliului Local Iași/  VIDEO
27/03/2025 18:14

  Lista proiectelor de hotărare supuse la vot  

Schimbări uriașe la PALAS Dispare parcarea de la Palatul Culturii
26/03/2025 12:23

 Dispare parcarea de la Palatul Culturii, peretele PALAS Mall dinspre Palatul Culturii este spart si multe spatii comerciale dispar si ele, acolo vor fi doar spatii verzi plus o zonă cu vestigii arheologi ...

Ședința ordinară a Consiliului Județean Iași din 26 martie 2025/VIDEO
26/03/2025 11:44

 DISPOZIŢIA nr. 155    privind convocarea Consiliului Judetean Iasi in sedintă ordinară, in data de 26 martie 2025, incepand cu ora 10:00, la sala de sedinte a Consiliului Judetean Iasi din C ...

Două minore au născut la Iași. Una dintre ele nu și-a făcut niciun control medical în timpul sarcinii
24/03/2025 15:03

  În ultima săptămană, la maternitatea „Cuza Vodă” din Iasi au născut două minore, una de 16 ani si cealaltă de 17. Dintre ele, doar cea de 17 ani si-a monitorizat sarcina, in tim ...

Schimbări majore în traficul din municipiul Iași. Planurile prevăd mutarea unor linii de tramvai și un pasaj subteran
22/03/2025 14:08

 Cu două pasaje in asteptarea lucrărilor de consolidare, Primăria sustine că se apucă de alte trei pasaje si de mutarea liniilor de tramvai de pe tot atatea străzi din centrul orasului.  &nbs ...

Deputatul PSD Bogdan Cojocaru: „Sala Polivalentă din Iași, pe lista de priorități a Guvernului Ciolacu”
20/03/2025 18:42

 Guvernul a aprobat astăzi, 20 martie 2025, un act normativ care stabileste criteriile de prioritizare pentru proiectele gestionate de Compania Natională de Investitii. Printre cele sase investitii semni ...

SCHIȚE Detalii în despre viitorul stadion de pe Șes Bahlui
20/03/2025 12:15

 Proiectantul contractat de Primăria Iasi a finalizat Planul Urbanistic Zonal (PUZ) aferent construirii unui nou stadion in zona Ses Bahlui, in vecinătatea Mall Moldova. Din documentatia analiz ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei