Vrei să accesezi fonduri prin Programul Regional Nord-Est - Digitalizarea IMM-urilor și compania ta a trecut de preselecție în campania #NEdigitalizăm? Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone îți oferă un pachet complet de servicii pentru real

Dimensiune font:

| 03-10-2023 15:59

În climatul de business actual, digitalizarea este un demers esențial pentru a rămâne competitiv și relevant. Pentru firmele românești care doresc să-și modernizeze operațiunile, calea spre succes poate fi dificil de parcurs, mai ales când vine vorba de accesarea oportunităților de finanțare europeană. Pentru a facilita acest proces, două organizații și-au unit forțele și oferă întreprinderilor românești posibilitatea adoptării tehnologiilor digitale prin intermediul fondurilor europene. Este vorba despre Goodwill Consulting, companie de consultanță în fonduri europene, cu o experiență de 15 ani în dezvoltarea IMM-urilor, și Digital Innovation Zone, hub-ul european de inovare digitală din Regiunea Nord-Est a României. Cu ajutorul lor, societățile comerciale pot obține finanțarea de care au nevoie pentru implementarea soluțiilor tehnologice necesare în creșterea eficienței și productivității. Unul dintre programele regionale cu ajutorul cărora poate fi atins acest obiectiv este PRNE 1.2, destinat digitalizării IMM-urilor din Regiunea Nord-Est. Dacă vrei să aplici pentru acest program, iar firma ta a trecut de etapa de preselecție în acest program pilot, urmează realizarea dosarului de finanțare, un proces ce poate fi destul de anevoios mai ales dacă nu ai experiență în accesarea de fonduri. Din fericire, parteneriatul dintre Goodwill Consulting  și Digital Innovation Zone îți vine în ajutor, astfel că vei avea parte de un pachet complet de servicii, care include, printre altele, realizarea cererii de finanțare și a studiilor de fezabilitate digitală. 

Află mai departe ce servicii oferă cele două companii și descoperă toate detaliile despre Programul Regional Nord-Est 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor!

 

Goodwill Consulting – firmă de consultanță cu 150 de experți în accesarea fondurilor europene

 

Începând cu anul 2008, Goodwill Consulting oferă soluții complete pentru accesarea fondurilor europene și naționale, ținând cont de nevoile unice ale fiecărei afaceri. Grupul de firme Goodwill oferă patru tipuri de servicii, și anume: 

· Consultanță în fonduri nerambursabile

· Proiectare și arhitectură

· Soluții integrate pentru energie regenerabilă

· Robotic Process Automation (RPA)

Goodwill Consulting aparține grupului internațional Goodwill, prezent în Ungaria, Bulgaria şi Croaţia, și oferă servicii integrate de la A la Z: verificare eligibilitate, punctaj, scriere și depunere proiect, evaluare, contractare, implementare, achiziții, sustenabilitate. Goodwill are 150 de specialiști în toată țara, care oferă asistență în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare din fonduri nerambursabile, pe fiecare domeniu de interes, fiind astfel un partener pe termen lung al companiilor autohtone și contribuind la dezvoltarea mediului de afaceri din România.

 

Digital Innovation Zone, singurul hub european de inovare digitală din Regiunea de Nord-Est a României 

 

Digital Innovation Zone a luat naștere în 2019, la inițiativa Agenției de Dezvoltare Regională din Nord-Est și a altor fondatori precum Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” sau Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași. Digital Innovation Zone (EDIH) face parte dintr-o rețea de EDIH-uri la nivelul UE și prin activitatea sa susține transformarea digitală pe termen lung a regiunii. Mai exact, EDIH ajută IMM-urile și spitalele publice să adopte transformarea digitală și sprijină companiile inovatoare să creeze noi produse și să dezvolte soluții digitale. Cu ajutorul hub-ului european Digital Innovation Zone, companiile primesc acces la servicii inovatoare și programe de formare care sprijină transformarea digitală, firmele devenind astfel mai competitive și pregătite să răspundă provocărilor digitale. 

 

Un parteneriat venit în sprijinul antreprenorilor care au nevoie de fonduri pentru digitalizare 

 

PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor este destinat societăților comerciale (non-agricole) constituite în baza Legii nr. 31/1990 care se încadrează în categoria IMM-urilor, înființate înainte de 3 ianuarie 2022 (inclusiv această dată) și care își desfășoară activitatea în alte sectoare decât TIC, cu sediul social în Regiunea Nord-Est. Firmele au șansa de a accesa între 15.000 euro și 100.000 euro, fonduri cu care pot acoperi investiții precum: 

· servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare de care are nevoie IMM-ul;

· achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru e-Commerce, IoT (Internet of Things);

· realizarea de rețele LAN/WiFi;

· achiziționarea licențelor software, achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, implementarea Robotic Process Automation,  Enterprise Resource Planning, Customer Relationship Management, pentru sisteme IoT și Artificial Intelligence, soluții e-Commerce, mail-room-uri digitale, realitate virtuală/augmentată, tehnologii Blockchain etc. și integrarea acestora în Business Technology Platform, acolo unde este cazul;

· achiziționarea unui website de prezentare a companiei și a serviciilor de consolidare a securității cibernetice aplicabile pentru software / găzduire/rețele;

· servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil. 

Programul are ca obiectiv creșterea competitivității IMM-urilor și a nivelului de intensitate digitală, iar perioada de depunere a cererilor de finanțare este cuprinsă între 1 octombrie și 30 noiembrie 2023. 

 

Cu peste 570 de proiecte realizate și depuse pe PNRR Digitalizarea IMM-urilor, Goodwill Consulting sprijină firmele care urmează să depună dosarul în cadrul acestui program prin elaborarea cererii de finanțare, iar Digital Innovation Zone, hub ce deține experiență în elaborarea analizelor de nevoi necesare la depunerea proiectelor pe această linie de finanțare, va efectua studiile de fezabilitate digitală, dar și auditul IT de care este nevoie la finalizarea proiectului. Totodată, Goodwill oferă și serviciul integrat de analiză de procese și automatizare robotizată Goodroid, Robotic Process Automation (RPA) by UiPath. Soluțiile RPA asigură o funcționare mai rapidă, mai economică și mai eficientă a activității unei firme prin înlocuirea sarcinilor repetitive ale angajaților, cum ar fi recepția de marfă, emiterea de facturi sau centralizarea de pontaje. Oferta de servicii RPA cuprinde analiza proceselor afacerii tale, cu scopul de a identifica soluțiile potrivite de automatizare, implementarea RPA, etapă ce include design-ul procesului realizat de roboți și dezvoltarea propriu-zisă a procesului de automatizare, și asigurarea celor mai potrivite licențe UiPath pentru procesele analizate. 

 

Dacă te numeri printre companiile pre-selectate în cadrul proiectului-pilot #NEdigitalizăm (parte a PRNE 1.2 - Digitalizarea IMM-urilor), apelează la specialiștii Goodwill Consulting și Digital Innovation Zone pentru realizarea dosarului de finanțare! Cu ajutorul echipelor de experți, îți mărești șansele de obținere a fondurilor de care ai nevoie pentru a atinge obiectivele pe care ți le-ai propus pentru afacerea ta. 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
SC SELF TRUST SRL este lider national al segmentului de piata pentru sisteme de conveioare (benzi transportoare) automatizate. Echipamentele proiectate si produse de noi se adreseaza in special urmatoarelor industrii: Logistica, Intralogistica, Automotive, Procesarea Carnii, Panificatie, Imbuteliere, Fabricarea Mobilei, Reciclarea Deseurilor. Detinem o pozitie importanta la nivel modial in randul producatorilor de echipamente pentru aeroporturi avand clienti din: Romania (15 din 17 aeroporturi), Spania, Portugalia, Franta, Germania, Marea Britanie, Grecia, Slovacia, Algeria, Libia, Yemen, Djibouti, Qatar, Arabia Saudita, Seychelles, Azerbaijan, Turcia. Dorim sa ne extindem echipa cu: OPERATOR STRUNG SI FREZA CNC (FANUC SI HAAS), LACATUS MECANIC PENTRU MONTAJ. Cerinte: cunostinte si experienta practica dovedita in setarea si operarea masinilor cu comanda numerica (operator CNC), respectiv in ansamblarea echipamentelor industriale (lacatus mecanic de montaj), o buna intelegere a proceselor tehnologice, cunostinte de baza pentru intelegerea desenului tehnic, conditie obligatorie. Conditii de lucru: Program de lucru zilnic de la 6:00 – 14:30 (cu pauza de masa de 30 min), de luni pana vineri, Orele suplimentare sunt platite conform legislatiei in vigoare, Echipament de protectie adecvat. Salarizare si bonusuri: Salarizare in functie de experienta si cunostintele dovedite si meseria de incadrare 3000-5000 lei net lunar. Reevaluare salariala dupa primele 3 luni de contract. Crestere salariala anuala in functie de indicii de inflatie comunicati si de performantele profesionale realizate. Bonusare in functie de implicare, de performanta profesionala si randament in procesul de productie. Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi lucratoare. Decontare contravaloare transport sub forma de abonament lunar pe raza municipiului Iasi sau zona metropolitana. Al 13- lea salariu (50% prima de concediu, 25% prima de Craciun, 25% prima de Paste). Bonificatie pentru deplasarile la montaj 150 lei/zi pentru Romania si 50 Euro/zi pentru deplasari in afara tarii. Asteptam CV-urile dvs la adresa HR@selftrust.ro. Informatii suplimentare si programarile pentru proba de lucru se pot obtine la tel. 0733499283 sau la sediul nostru din Iasi, Str.Bucium, nr.34 (zona Baza 3 - intrare pe poarta 2 Moldomobila)
Percheziții ale Poliției în două județe: Au fost descoperite steaguri naziste, pistoale airsoft și insigne fasciste
30/04/2025 20:40

 Un arsenal de obiecte cu simbolistică extremistă si arme a fost descoperit de politistii brasoveni in urma unor perchezitii făcute in Brasov si Iasi. Anchetatorii au confiscat insigne fasciste si legio ...

Ieșenii vor putea ajunge până în zona de agrement Ciric. CTP Iași va prelungi traseul autobuzului 48 cu ocazia Zilei Muncii
30/04/2025 16:09

Cu ocazia Zilei Muncii, Compania de Transport Public Iasi le oferă iesenilor o modalitate practică si comodă de a ajunge la aer curat, in inima naturii. Pentru a facilita accesul spre zona de agrement Ciric, ...

Iași – ponderea „second-hand”-urilor în totalul mașinilor nou înmatriculate crește cu 10 procente pe lună. Care este motivul
27/04/2025 20:55

 Mărcile germane conduc in preferintele iesenilor la achizitia si inmatricularea de autoturisme uzate, in segmentul de autoturisme noi, iesenii se orientează tot mai mult către mărci apreciate pentru f ...

Zi de sărbătoare la Iași! Politehnica împlinește 80 de ani de la înființare
27/04/2025 12:05

 Pe data de 27 aprilie 1945 a fost inregistrată oficial prima echipă de fotbal din Iasi. Atunci se numea Sportul Studentesc, o echipă formată din studenti pasionati de fotbal. Pe atunci, Stadionul &bdq ...

VIDEO Construcție unică în România, după Revoluție: Autostrada și podul care vor ajunge direct în Republica Moldova
26/04/2025 18:34

  Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, impreună cu alti oficiali, au dat startul constructiei pentru Podul de Flori, primul astfel de pod construit intre Romania si Republica Moldova. Acest p ...

Contestația depusă de turci pentru licitația de la Spitalul Regional de Urgență Iași a fost respinsă în instanță! Lucrările de construcție ar putea începe
26/04/2025 12:21

Curtea de Apel Bucuresti a respins, joi, 24 aprilie 2025, contestatia depusă de grupul turc CNN, privind licitatia de la Spitalul Regional de Urgentă Iasi. Decizia este definitivă, astfel că lucrările efec ...

Un ieșean solicită 5.000 de euro daune morale după ce un individ aflat în stare de ebrietate l-ar fi bătut în plină stradă
25/04/2025 22:45

Un iesean solicită 5.000 de euro daune morale după ce un individ aflat in stare de ebrietate l-ar fi bătut in plină stradă. Conflictul ar fi izbucnit din cauza faptului că bărbatul i-ar fi atras atentia ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei