„Peste 100 de kilometri de drumuri județene pe care i-am făcut la Iași sunt din furăciuni”

1maricel popa

Dimensiune font:

| 10-05-2021 15:13

* dialog cu senatorul Maricel Popa, președintele PSD Iași

- Domnule senator, la Iași, tensiunile dintre principalii actori politici ai momentului - PNL și USR, se accentuează și nu prea par a se domoli curând. Cum va acționa PSD? Își va asuma în continuare doar rolul de observator?

- Din decembrie 2020 trăim un adevărat haos politic. Chiar dacă PSD a câștigat alegerile generale, președintele țării nu a dorit să ne ofereposibilitatea desemnării unui premier, pentru a forma un guvern tehnocrat, de profesioniști. Ar fi fost soluția cea mai bună pentru țară,  căci sunt foarte multe fonduri europene de atras, iar aici trebuie profesioniști, nu amatori. Bineînțeles, haosul pe care-l trăim la nivel central s-a transferat, din păcate, și în teritoriu. La Iași, atât la Consiliul Județean, cât și la Primărie, guvernează PNL. Aș vrea să văd și eu proiectele noi implementate în ultima vreme, în afară de cele lăsate de mine la Consiliu Județean – drumul de la Andrieșeni, drumul de la Tomești, de la Grozești, cu care PNL nu a fost de acord, dar proiectul a continuat, Spitalul de Copii, Spitalul de Neurochirurgie... Sunt proiecte europene pe care le-am lăsat cu finanțare și pe care nu le pot ei anula. În rest, ceea ce au putut anula, au anulat!

- Și care sunt priectele acestea anulate?

- Au anulat și nu au dorit să dea drumul la Spitalul mobil de la Lețcani, investiția de la Ruginoasa, au anulat finanțarea Centrului de excelență în fotbal, sunt destule... Restul, continuă pentru că au fost prinse cu fonduri europene în contract, cu penalizare de 1 la sută pe zi, iar cei de la conducerea Consiliului Județean se văd obligați să le implementeze.

 

„La proiectele aflate în dezvoltare și pe care le-au preluat de la noi, liberalii trebuiau doar să taie panglicile, din două în două săptămâni”.

 

- Revenind, ce se va întâmpla cu bugetul municipiului Iași? Veți sprijini noul proiect de buget?

- Noi nu suntem doar observatori... Am depus 80 de amendamente la Primărie, pentru dezvoltarea Iașului, vrem să le urmărim, pentru că dorim să ne implicăm în dezvoltarea orașului. Vom susține orice proiect de dezvoltare, dar nu altceva. Sunt bune și frumoase panseluțele, dar ne trebuie proiecte mari, de anvergură. Vom face la Iași o opoziție constructivă, deoarece urmărim dezvoltarea județului.

- Se mai poate ajunge la un acord în ceea ce privește aprobarea bugetului municipiului Iași? În ce condiții va accepta PSD să sprijine PNL?

- Să avem aprobate toate amendamentele și să avem o persoană reprezentativă care să urmărească respectivele amendamente. Dacă sunt primite amendamentele noastre, înseamnă că sunt foarte bune pentru dezvoltarea Iașului.

- Dar au fost aprobate amendamentele PSD, în luna aprilie...

- Din 80, doar 20! Luni vom vedea ce va fi în plen. Vom sprijini dezvoltarea Iașului, dar nu oricum. Suntem pregătiți pentru toate scenariile. Am luat în calcul și haosul dintre PNL și USR. Am văzut că liberalii invită USR la negocierea bugetului, uitând că suntem și noi acolo, că nu suntem o simplă balama. Trebuie să ne acorde atenție și nouă.

- Toate partidele mizează pe dezvoltare...

- Iașul s-a dezvoltat cel mai mult pe vremea în care era condus de domnul Flaișer și, fără falsă modestie, pe vremea mea, căci am adus, în perioada 2016-2020, peste 1,4 miliarde de euro în județ și am lăsat, la plecare, pușculița plină, cu peste 600 de milioane de euro. La proiectele aflate în dezvoltare și pe care le-au preluat de la noi, liberalii trebuiau doar să taie panglicile, din două în două săptămâni. Măcar asta ar putea să ducă la capăt, fără să mai facă nimic, și tot ar fi ceva!

 

„Clujul face o linie de autobuze electrice fără șofer, iar noi ne bucurăm așteptând primul autobuz electric...”

 

- Revenind la bugetul municipiului, la proiectele Iașului, care sunt obiectivele de care orașul are nevoie, urgent?

- Este nevoie să redăm Iașului aerul de odinioară, de oraș dezvoltat, nu doar din punct de vedere istoric și cultural, ci și al industriei, al economiei. I-am spus domnului primar Chirica că-l voi sprijini din postura mea de senator, de secretar al Comisiei pentru administrație publică, cu parcurile industriale, deoarece cunosc foarte bine mecanismul acesta. A spus că, în cazul în care va considera necesar, va anunța... Toate acestea sunt proiecte care vin și trebuie implementate. A fost domnul Chirica, recent, în Polonia, după autobuze, dar proiectul acela a fost pornit de mine, în urmă cu ceva vreme, prin Ministerul Dezvoltării, fiind vorba de achiziția de tramvaie noi și de autobuze electrice. A mai fost un proiect vizând achiziția a 40 de autobuze noi, pe Ministerul Mediului, care nu s-a finalizat deoarece dosarul Iașului a fost incomplet și autobuzele au ajuns la Brașov.

- E important, totuși, că ne dezvoltăm și în direcția aceasta...

- Pentru noi, e o noutate că din toamnă va circula un autobuz electric prin Iași, dar la Brașov, Sighișoara, Cluj, Bucureșri acestea circulă de ani de zile... Clujul face o linie de autobuze electrice fără șofer, iar noi ne bucurăm așteptând primul autobuz electric! Acestea sunt noutățile! Ne bucurăm să putem plăti o parcare cu telefonul, dar la Sighișiara lucrul acesta e posibil de șapte ani!

- Cum se face, totuși, că Iașul rămâne mereu cu un pas sau doi în urma altor regiuni sau localități care știu și pot să se dezvolte cu adevărat?

- Timpul a demonstrat faptul că Iașul nu a ales mereu cele mai bune soluții. Dacă am fost eu la conducerea Consiliului Județean, mi-au sărit la gât foarte multe personaje. Iar asta pentru că nu am vrut să intru în anumite combinații și nici n-am dat voie altora să facă aceste combinații. Peste 100 din cei 300 km de drumuri județene pe care i-am făcut la Iași sunt din furăciuni. Am dat peste mână la toată lumea. Nu pot spune că am făcut curățenie totală, dar a fost un pas important...

- Ce înseamnă „furăciuni”?

- N-am putut crede că la drumurile județene și prin consilii se pune mâna, că se fac proiecte trucate.

- Dați un exemplu, cu subiect și predicat...

- De exemplu, se atribuiau contracte de tăiat iarba în decembrie, se semnau continuu contracte de pietruire, în condițiile în care piatra nu se poate cuantifica. Eu am trecut de la pietruire la asfaltare și am făcut 300 de km de asfalt, plus 200 de km lăsați în lucru, cu finanțare! Eu am adus bani în Iași, bani reali, nu imaginari, cum aduc unii astăzi! Toate localitățile trebuie să aibă asemenea drumuri. Nu poți dezvolta satele sărace lăsându-i pe oamenii de acolo în noroi și fără apă potabilă. N-am mai făcut drumuri proiectate pentru o greutate de 7 tone, cum e normativa la noi, ci pentru 20 de tone, pentru că nu se poate să ne mai pierdem vremea păzind drumurile cu cântarul. Tocmai de aceea, s-a pus un strat stabilizant, cu ciment, de 20 de cm de balast, 20 cm de piatră și apoi trei straturi de asfalt. Iar drumurile respective vor rezista cel puțin 15 ani fără reparații. Chiar dacă au fost costuri mai mari, nu mi-am bătut joc de respectivele proiecte. Uitați-vă la drumul făcut în perioada 2013-2014, de la Iași la Negrești, prin Scânteia, unde au apărut cratere și se intervine acum an de an, pentru reparații. Așa ceva este de neconceput! Trebuie să ne schimbăm mentalitatea aceasta că în administrație trebuie să comisonezi, să faci combinații... Asta încearcă cei care vin pe funcții fără să aibă o meserie în spate! Aceștia au învățat meserie doar din cărți, fără să aibă în spate experiența. Excepție face Mihai Chirica, care a pornit de jos și are o experiență de câteva decenii în administrație...

 

„În anul 2018, autostrada de la Iași la Târgu Neamț era concesionată și dacă nu se anulau prcedurile anul trecut, cu siguranță astăzi ar fi lucrat acolo excavatoarele”.

 

- Ce ne facem cu Autostrada Unirii A8, că se împlinesc cât de curând două decenii de când tot vorbim de asta și nu avem decât studii și desene?

- De autostradă se vorbește din 2006 și s-au făcut de atunci vreo patru studii de fezabilitate. De fapt, suntem încă în faza studiului de fezabilitate. În anul 2018, autostrada de la Iași la Târgu Neamț era concesionată și dacă nu se anulau prcedurile anul trecut, cu siguranță astăzi ar fi lucrat acolo excavatoarele. Era foarte interesat un consorțiu format din patru firme din China, consorțiu care a făcut într-un singur an peste 400 km de autostradă între Varșovia și Berlin, cu o experiență foarte bogată în domeniu. Cu siguranță, dacă ar fi fost lăsați și guvernanții nu ar fi anulat procedurile, în noiembrie  2019, când consorțiul în cauză era în faza semnării contractului, astăzi am fi avut autostrada în lucru.

- Iar acum ne chinuim să proiectăm un tronson, de la Târgu Neamț la Ungheni...

- Ne interesează în mod deosebit autostrada de la Ungheni la Târgu Neamț deoarece putem rezolva patru centuri ocolitoare, acolo unde drumul național trece prin interiorul orașelor – Iași, Podu Iolaiei, Târgu Frumos și Pașcani - și sunt permanent ambuteiaje. Guvernanții au anulat procedurile, dar ce-au pus în loc? După doi ani de zile reîncepem cu proiectarea, alte studii, alți bani... Dacă proiectul ar fi fost făcut, acum l-am fi putut introduce în Programul Național de Redresare și Reziliență, exact cum a făcut Emil Boc, la Cluj, cu metroul. Nu s-a putut include autostrada deoarece proiectul nu este matur.

- S-a încercat, totuși, varianta cu finanțatea prin PNRR...

- La PNRR, ai proiectul matur, îl pui. Vedeți, toată lumea a râs de Emil Boc, când a depus proiectul metroului la Cluj, dar el a avut proiectul. În PNRR nu e o joacă. Uniunea Europeană forțează statele să cheltuie banii până în anul 2026, dar nu e orice formă. De fapt, în PNRR nu sunt 30 de miliarde de euro, sunt doar 13 miliarde din fonduri europene, restul sunt împrumuturi, granturi. Te duci, iei banii, dar va trebui să-i dai înapoi. Dacă noi cheltuim 20 de miliarde până în 2026, va trebui să dăm înapoi 10 miliarde, deoarece sunt costuri! Acolo nu ne mai admite cu românescul merge și așa! Tocmai de aceea, pentru că nu sunt profesioniști, europenii le-au dat în cap lui Cîțu și lui Ghinea, cu proiectele din PNRR.

 

„Sunt câteva elemente esențiale pe care va trebui să le avem în vedere, dacă vrem să revină concetățenii noștri din străinătate - asfalt, apă, canalizare și gaz. Condiții minime; stricta necesitate”.

 

- Și ce ne face să credem că, în condițiile în care, peste câțiva ani, PSD ar reveni la guvernare, nu va relua procedurile de la zero?

- Cei mai mari perdanți ai actualei guvernări – la nivel local și național - sunt ieșenii. Ieșenii și Moldova, în general. Proiectele Moldovei sunt tratate cu indiferență. Din cele peste 30 de miliarde de euro din PNRR, Moldova nu a primit aproape nimic! Doar firmituri! Câtă vreme am fost președintele Consiliului Județean Iași, am adus județului 1,4 miliarde de euro. Să vedem ce vor aduce cei din actuala conducere CJ. Un an a trecut deja, deoarece alegerile locale din 2024 vor fi în iunie. Să iasă în față și să spună cei din administrația ieșeană câți bani au atras, din fonduri guvernamentale sau europene, în ultimul an!

- Trecerea în legislativ v-a oferit posibilitatea întocmirii unor proiecte... La ce lucrează acum senatorul Maricel Popa?

- Sunt secretarul Comisiei pentru administrație publică din Senatul României și avem foarte multe proiecte. În primul rând, doresc să putem implementa proiectul meu de suflet care este cel al aducțiunii de gaz în toate localitățile ieșene. Am discutat la Ministerul Dezvoltării și vom găsi posibilitatea de a face ceva concret în acest sens. Vizăm aducțiunea de gaze naturale pe valea Prutului și în tot județul, construcția de creșe, grădinițe, contiunuarea proiectelor. În mandatul meu s-au construit în Iași 36 de creșe și grădinițe, de la zero.Vreau să continui acest proiect. La fel, s-au ridicat, de la zero, 18 dispensare ultramoderne în județ și vreau să fie continuat și acest proiect. Pentru mine, proiectul cel mai important - din păcate, blocat anul trecut, căci n-a vrut cineva să dea autorizația de mediu -, acel proiect de 507 milioane de euro de apă-canal, pe care cineva încearcă să și-l însușească, deși e un proiect semnat anul trecut, în iunie. Acum a venit și autorizația, dar s-a pierdut un an, timp în care se puteau face foarte multe lucruri!

- E o diferență mare între munca din Parlament și cea din teritoriu...

- Sunt unul dintre cei mai activi parlamentari de Iași. Eu, în Palatul Parlamentului merg pe zi aproximativ 7 km, în interior. De la o comisie la alta, în plen, pe la ministere... Este de datoria mea să susțin proiectele comunității. Eu n-am fost niciodată împotriva cetățenilor pe criterii politice, n-am împărțit lumea după culoarea politică, le-am pus asfalt indiferent dacă era comună liberală sau de altă orientare. Ar fi fost chiar ridicol, căci pe asfaltul respectiv circulă întreaga comunitate! De fapt, sunt câteva elemente esențiale pe care va trebui să le avem în vedere, dacă vrem să revină concetățenii noștri din străinătate - asfalt, apă, canalizare și gaz. Condiții minime, stricta necesitate.

 

„67 la sută dintre ieșeni trăiesc în mediul rural și nimeni nu pare interesat să dezvolte mediul rural. Municipiul Iași se dezvoltă din inerție, dar nimeni nu a acordat atenție mediului rural”.

 

- Ce-i face pe oameni să fie atât de schimbători în privința opțiunii de vot?

- Proiectele. Oamenii se plâng că nu se vede nimic, că nu se face nimic, că nu avasează. România se află la coada clasamentului în ceea ce privește educația, analfabetismul, iar noi tăiem sume importante de la educație.  67 la sută dintre ieșeni trăiesc în mediul rural și nimeni nu pare interesat să dezvolte mediul rural. Municipiul Iași se dezvoltă din inerție, dar nimeni nu a acordat atenție mediului rural așa cum am făcut-o eu în perioada în care am fost președintele Consiliului Județean, când s-au făcut peste 1.000 km de drumuri comunale, 172 școli modernizate, 36 creșe și grădinițe și am deja o propunere legislativă pentru construirea de creșe și grădinițe în mediul rural, deoarece este o necesitate de primă urgență.

- Are Iașul posibilitatea ca în următorii trei ani să ralizeze un proiect mare?

- Posibilități sunt, doar să se vrea!

- De ce credeți că nu s-ar vrea?

- Atunci când fac un proiect, aceștia au viziune asupta câștigului particular. Oricine se uita la asta...

A consemnat Dan M.BREZULEANU

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:02

Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
 „Un tânăr artist țintuit departe de scenă și de public este ca și condamnat, riscul profesional la care este supus este imens!”
10/06/2021 09:45

  - Maria, cum ai decis să intri in competitia „Romanii au talent”? - După un an 2020 foarte trist, in care proiectele prin care trebuia să cant la Operă si la Ateneu, s-au anul ...

„În spatele unui personaj, poţi să oferi din tine unele trăiri de care ştii doar tu”
06/06/2021 15:26

  Nu ştiu cum o fi să canţi in duet pe scenă cu soprana Diana Bucur, ştiu doar cat de frumos umple sala de concerte şi cat de savuros poate fi un dialog cu ea. Ieşeanca pasionată de muzică nu est ...

„În Iaşi mai există cel mult 20 de arheologi, în instituţiile de cercetare ale statului”
06/06/2021 15:22

La Facultatea de Istorie din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, studenţii au posibilitatea de a opta intre a studia activităţile umane din trecut, aplicate prin recuperarea ...

„Creativitatea este o stare pe care nu o poți controla răsucind vreun comutator”
06/06/2021 14:00

  Pandemia de coronavirus a adus nu doar probleme mari in sănătate, ci si schimbări profunde in toate aspectele vietii si a redefinit multe domenii de activitate, inclusiv pe cel al afacerilor. Oamenii ...

 „Femeile folosesc cuvântul, după caz, ca spadă sau ca floretă, într-o luptă deschisă cu mentalitățile, cu stereotipiile, cu discriminarea”
04/06/2021 14:23

  - Martie este, prin excelentă, o lună dedicată femeilor. Sunteti de acord cu această afirmatie? Pare cumva limitativ... - Dacă ne gandim la ziua de 8 martie care a devenit sărbătoare internatio ...

 „Drumul deschis de pasiunea pentru fotografie este, de fapt, un drum către mine”
04/06/2021 11:44

Pe Oana Dăian o cunoastem de la Teatrul National „Vasile Alecsandri”, unde se ocupă de tot ceea ce inseamnă relatii publice. Are o meserie frumoasă, trăieste in lumea artei, aproape de scenă s ...

„Dintre toţi factorii perturbatori, cel mai toxic este gândul”
04/06/2021 09:45

 * interviu cu dr Valerica Volosan Ilieş, specialist in medicină tradiţională chineză Dr Valerica Volosan Ilieş a absolvit Universitatea de Medicină şi Farmacie „Gr. T. Popa” din ...

„Mediul în care îmi cresc copilul e mai important decât influenţa genelor”
03/06/2021 17:35

* interviu cu terapeutul Daniela Bercu, specialist in terapie cranio-sacrală Un şoc emoţional, un stres puternic sau pur simplu o supărare aparent minoră care nu e decat picătura care a umplut paharul ...

„Cei mai mulţi dintre oameni sunt nişte bio-roboţi”
03/06/2021 16:15

„Tu eşti un 2, o cifră care arată legătura. Orice ai face şi cum ai face, mereu vei fi in mijlocul oamenilor. Îi vei lega şi vei strange firele unei comunităţi. Mă intrebi de unde iţi ş ...

INTERVIU - Mihai Chirica: „Nu se va ajunge niciodată la carantinarea Iașului” (VIDEO)
11/04/2021 23:37

 * dialog cu Mihai Chirica, primarul municipiului Iasi - Domnule primar, discutia legată de coabitarea cu USR devine inevitabilă, in contextul in care Iasul nu are, la mai bine de jumătate de an de la ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei