Încep înscrierile la creșele din IAȘI! Ce ACTE trebuie să depună PĂRINȚII

000000 ULTIMA-ORA

Dimensiune font:

| 12-04-2022 18:05

 Direcția Creșe dispune de 1.060 de locuri în cele 12 creșe, din care 620 sunt disponibile pentru înscrieri, iar restul sunt rezervate copiilor reînscriși. Spre comparație, în anul 2020, în perioada de înscrieri erau disponibile 325 de locuri, iar anul trecut au fost libere 601.

Cele 620 locuri disponibile sunt repartizate astfel:

Unitate Denumire Adresă

 

 

Număr de locuri disponibile
Creșa Municipală Creșa Municipală Iași, Bd. Independentei, lângă bloc D1-D2

 

 

 cresamunicipala@gmail.com

80
Creșa nr. 1 Universul Copiilor Iași, Str. Țuțora nr.3

 

cresa1tutora@yahoo.com

46
Creșa nr. 2 Curcubeul Veseliei Iași, Aleea Nicolina nr.9

 

cresa2curcubeul@yahoo.com

55
Creșa nr. 6 Clopoțelul Magic Iași, Aleea Decebal nr.10

 

cresa6iasi@yahoo.com

20
Creșa nr. 8 Poienița Însorită Iași, Str. Stejar nr.27

 

cresapoienitainsorita8@gmail.com

45
Creșa nr. 9 Voiniceii Iași, Str. Mușatini nr.33

 

cresa9@yahoo.com

54
Creșa nr. 10 Piticii Năzdrăvani Iași, Str. Decebal nr.25 bis

 

cresa10@yahoo.com

54
Creșa nr. 14 Primii Pași Iași, Str. Toma Cozma nr.5A

 

cresa14iasi@gmail.com

66
Creșa nr. 15 Fluturașii Veseli Iași, Str. Mircea cel Bătrân nr.16

 

15fluturasiiveseli@gmail.com

65
Creșa nr. 19 Piticot Iași, Str. Minervei nr.1

 

cresa19piticot@gmail.com

55
Creșa nr. 24 Năzdrăvanii Veseli Iași, Str. Argeș nr.5

 

cresa24@yahoo.com

24
Creșa nr. 25 Steluța Fermecată Iași, Str. Canta nr.3

 

cresa.25@yahoo.com

56

 

Calendarul înscrierilor:

  • 16 – 18 mai: preluarea dosarelor – la sediul creşei unde se doreşte înscrierea copilului, între orele 9.00 și 13.00
  • 19 mai – 6 iunie: evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri
  • 6 iunie: afişarea listelor cu punctajele obținute
  • 7 iunie: depunerea contestaţiilor la sediul creşei, între orele 9.00 și 13.00
  • 8 – 15 iunie: analizarea contestaţiilor
  • 15 iunie- afişarea rezultatelor finale

REGULAMENTUL ÎNSCRIERILOR LA CREŞELE DIN SUBORDINEA DIRECŢIEI CREŞE IAȘI:

  1. CRITERII DE DEPARTAJARE:
  1. Situaţia ocupaţională a părinţilor:
  2. Ambii părinţi să aibă loc de muncă – 10 (5+5) puncte
  3. Un părinte lucrează – 5 puncte

iar al doilea părinte Contract de muncă suspendat – 0-5 puncte, calculate astfel:

  • reluarea activității înainte de luna octombrie 2022 – 5 puncte
  • reluarea activității din luna octombrie 2022 – 4 puncte
  • reluarea activității din luna noiembrie 2022 – 3 puncte
  • reluarea activității din luna decembrie 2022 – 2 puncte
  • reluarea activității din luna ianuarie 2023 – 1 punct
  • reluarea activității dupa 1 februarie 2023 – 0 puncte
  1. Părintele unic să aibă loc de muncă – 10 puncte

părinte unic cu raport de muncă suspendat – 0-10 puncte, calculate astfel:

  • reluarea activității înainte de luna octombrie 2022 – 10 puncte
  • reluarea activității din luna octombrie 2022 – 8 puncte
  • reluarea activității din luna noiembrie 2022 – 6 puncte
  • reluarea activității din luna decembrie 2022 – 4 puncte
  • reluarea activității din luna ianuarie 2023 – 2 puncte
  • reluarea activității dupa 1 februaruarie 2023 – 0 puncte

Punctajul se acordă pe baza datelor cuprinse în adeverința de serviciu sau în decizia de suspendare a contractului individual de muncă.

În cazul reînceperii activității înainte de data stabilită prin decizia de suspendare, punctajul se acordă conform datelor înscrise în cererea de reluare a activității, aprobată de conducerea societății/instituției (se va preciza data de reîncepere a activității).

  1. Număr copii în întreţinere, în afara celui pentru care se solicită înscrierea:

1 copil – 1 punct

2 copii – 2 puncte

3 copii şi mai mulţi de 3 copii – 3 puncte

  1. Domiciliul părinților

Domiciliul stabil în Iași: mama – 6 puncte

Domiciliul stabil în Iași: tata – 6 puncte

Domiciliul stabil în Iași părinte unic – 12 puncte

Viză reședință: mama – 2 puncte

Viză reședință: tata – 2 puncte

Viză reședință: părinte unic – 4 puncte

Municipiul Iași a fost împărțit în 11 zone, care cuprind toate creșele existente în prezent. Arondarea este următoarea:

– Creșa nr. 1 – Bularga – Zona Industrială

– Creṣa nr. 2 – Frumoasa – Bucium

– Creṣa nr. 6 – Centru

– Creṣa nr. 8 – Moara de Vânt – Tătărași – Aviației

– Creṣa nr. 9 – Alexandru cel Bun

– Creṣa nr. 10 – Centru

– Creṣa nr. 14 – Copou – Păcurari

– Creṣa nr. 15 – Galata – Mircea cel Bătrân

– Creṣa nr. 19 – Nicolina – CUG

– Creṣa nr. 24 – Dacia

– Creṣa nr. 25 – Păcurari

– Creṣa Municipală – Centru -Țicău – Sărărie

 

Dacă într-o creșă vor rămâne locuri libere după ce vor prelua solicitările din zona arondată, atunci acestea vor fi folosite pentru soluționarea cererilor din alte zone, în funcție de criteriile menționate.

  1. Alte criterii pentru care se acordă puncte

Fraţi înscrişi în aceeaşi creşă – 1 punct

Fraţi înscrişi în grădiniţa din proximitatea creşei – 1 punct

Copii gemeni / tripleţi (se va completa câte un dosar pentru fiecare copil) – 1 punct

Bunicii indisponibili – 2 puncte

Pentru a beneficia de cele două puncte este necesar să se facă dovada că niciunul din cei patru bunici nu este disponibil pentru a sta cu minorul, din următoarele posibile motive: sunt angajați, suferă de probleme grave de sănătate, decedați, nu locuiesc în Muncipiul Iași.

Dovada acestei situaţii se va face cu înscrisuri: copii după cărţile de identitate, certificate de deces sau de handicap, în funcţie de situaţie.

IMPORTANT!

  1. Pentru evitarea situațiilor în care sunt folosite vize de reședință în mod abuziv și se declară un domiciliu fictiv, la înscriere se va verifica corespondența dintre adresa din cartea de identitate, titularul de drept al locuinței de la acea adresă și calitatea pe care o deține posesorul de viză de reședință cu proprietarul locuinței. Această verificare poate fi efectuată atât în bazele de date ale Direcției Generale Economică și Finanțe Publice Locale, cât și ale Direcției Locale de Evidență a Persoanelor, respectând normele și condițiile privind protecția datelor cu caracter personal. Dacă aceste date nu se corelează, atunci dosarul va fi respins.
  2. La aceste înscrieri nu se solicită certificat fiscal!
  3. Admiterea se va face la creșa la care s-a depus dosarul sau la cea care reprezintă a doua opțiune, dar în funcție de locurile disponibile pot fi oferite și alte variante de creșe.
  4. În situația părinților care reîncep activitatea după data de 31 ianuarie 2023, dosarul va fi acceptat, se va puncta conform criteriilor de mai sus și vor fi înscriși pe lista de așteptare.
  5. Având în vedere că toate creșele aparțin Municipiului Iași, vor avea întâietate la ocuparea locurilor cetățenii cu domiciliul în Municipiul Iași. Cu toate acestea, în cazul în care rămân locuri libere, vor fi acceptate și dosarele părinților care nu au domiciliul în Iași, în ordinea punctajului obținut.

Condiţii eliminatorii:

  1. a) ) Nu pot fi înscrişi/reînscrişi în anul școlar 2022 – 2023 (septembrie 2022 – iulie 2023) copiii care urmează să împlinească 3 ani până la data de 31 august 2022. Copiii care împlinesc 3 ani în timpul anului școlar vor putea continua să frecventeze creșa până la finalizarea anului școlar.
  2. b) Ambii părinţi fără loc de muncă/părinte unic fără loc de muncă

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII COPILULUI ÎN CREŞĂ:

  1. Cererea de înscriere (formular tipizat CI 2022).
  2. Adeverinţă tip de serviciu (formular tipizat AS 2022) pentru fiecare dintre părinţi sau decizia anuală de impunere pentru PFA (aceste documente atestă faptul că părinții au loc de muncă). Documentele emise de către alte state vor fi însoțite de traducere autorizată în limba română.
  3. Copie de pe certificatul de naştere al copilului.
  4. Copia după certificatul de căsătorie, dacă este cazul.
  5. Copie de pe actele de identitate ale părinţilor / reprezentanţilor legali, certificatele de naştere ale fraţilor minori, adeverințe de la grădiniță pentru frați şi, după caz, copie a hotărârii de plasament sau de încredinţare în vederea adopţiei.
  6. Copia Certificatului de deces/sentinţei de divorţ, definitivă şi irevocabilă, pentru părintele unic/hotărâre de plasament.
  7. Copia sentinţei de încredinţare a copilului.
  8. Copia actului doveditor privind suspendarea raportului de muncă (decizie).
  9. Pentru părinții aflați în concediul de îngrijire copil care doresc reîntoarcerea la serviciu înainte de finalizarea concediului se va depune o Cererea aprobată de conducerea societății/instituției în care se va preciza data de reîncepere a activității (formular tipizat CR 2022).
  10. Declarația pe proprie răspundere privind adresa de domiciliu (formulat tipizat DA 2022)
  11. Alte acte justificative în funcţie de situaţia descrisă în cerere, pentru a putea beneficia de punctajul acordat conform criteriilor.
  12. Dosar carton cu şină

Dosarele pot fi depuse și de către o persoană împuternicită prin procură notarială.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Haos în licee, cu trei săptămâni înainte de probele orale la bacalaureat. Directorii nu știu cum să organizeze cursurile
07/01/2025 14:13

Au mai rămas trei săptămani pană la sustinerea probelor orale la bacalaureat, dar profesorii nu stiu nici acum cum se vor organiza ca să nu afecteze restul cursurilor pentru ceilalti elevi. Ministerul Educ ...

Studenţii pot cumpăra, din 2025, biletele de tren cu reducere de 90 la sută doar pentru călătoriile între domiciliu și universitate
01/01/2025 23:08

  Studenţii pot cumpăra, incepand de miercuri, bilete de tren cu reducere de 90 la sută doar pentru distanţa/rutele dintre localitatea de domiciliu şi cea unde se află universitatea l ...

Când revin elevii la școală după vacanța de iarnă / Evaluare Națională 2025 și BAC 2025 – calendarul examenelor și al simulărilor
01/01/2025 22:56

 Elevii si copiii de grădinită, care au intrat in vacanta de iarnă in 21 decembrie, se vor intoarce in bănci miercuri, 8 ianuarie 2025. După vacanta de sărbători, elevii revin la scoală pentru a i ...

Schimbare majoră pentru toți studenții - Examenul și lucrarea de licență, obligatorii la toate facultățile
31/12/2024 20:21

  Marti, 31 decembrie 2024, Ministerul Educatiei a publicat in Monitorul Oficial noi modificări aduse Metodologiei-cadru de organizare si desfăsurare a examenelor de absolvire, licentă/diplom ...

Instituțiile bugetare și firmele de stat, interzis la cumpărat mașini și mobilă în 2025
29/12/2024 18:55

 Proiectul ordonantei austeritătii publicat duminică de Ministerul Finantelor prevede că institutiile bugetare si firmele cu capital de stat nu au voie să cumpere sau să ia in leasing automobile si mo ...

Comuna VICTORIA, judeţul IAȘI – finalizarea proiectului ” EXTINDERE CORP ”A” ȘCOALA ”IONEL TEODOREANU” VICTORIA CU SPAȚII AUXILIARE. DIDACTICE ȘI SALA DE SPORT”
23/12/2024 15:21

 COMUNICAT DE PRESA Data: 23.12.2024   Comuna VICTORIA, judeţul IASI anunţă finalizarea proiectului  ” EXTINDERE CORP ”A” SCOALA ”IONEL TEODOREANU&rdqu ...

Vânzarea de sucuri și băuturi energizante în școli va fi interzisă
17/12/2024 13:14

Vanzarea de sucuri si băuturi energizante in scoli va fi interzisă. Un nou proiect de Ordin de ministru prevede interzicerea vanzării sucurilor, energizantelor, băuturilor pentru sportivi si băuturilor cal ...

 Studenții USV Iași, performanțe remarcabile în sport
16/12/2024 14:29

 Studentii USV Iasi, performante remarcabile in sport          Comunitatea academică a Universitătii de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi (USV) are ...

Mugur Isărescu anunță că inteligența artificială și digitalizarea pun în pericol posturile de economiști
16/12/2024 00:26

Mugur Isărescu, Guvernatorul BNR, atentionează că economia, asa cum o stim, e istorie si asta din cauza digitalizării si a inteligentei artificiale, care au schimbat complet jocul. Eforturile comunităţii ...

Începe prima etapă de desfășurare a examenului de Bacalaureat 2025
16/12/2024 00:22

In cursul săptămanii, ultima din actualul modul al anului scolar, inainte de vacantă, este programată prima etapă in desfăsurare a examenului de bacalaureat, care aduce unele noutăti. In perioada 16-20 ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei