Încep înscrierile la creșele din IAȘI! Ce ACTE trebuie să depună PĂRINȚII

000000 ULTIMA-ORA

Dimensiune font:

| 12-04-2022 18:05

 Direcția Creșe dispune de 1.060 de locuri în cele 12 creșe, din care 620 sunt disponibile pentru înscrieri, iar restul sunt rezervate copiilor reînscriși. Spre comparație, în anul 2020, în perioada de înscrieri erau disponibile 325 de locuri, iar anul trecut au fost libere 601.

Cele 620 locuri disponibile sunt repartizate astfel:

Unitate Denumire Adresă

 

 

Număr de locuri disponibile
Creșa Municipală Creșa Municipală Iași, Bd. Independentei, lângă bloc D1-D2

 

 

 cresamunicipala@gmail.com

80
Creșa nr. 1 Universul Copiilor Iași, Str. Țuțora nr.3

 

cresa1tutora@yahoo.com

46
Creșa nr. 2 Curcubeul Veseliei Iași, Aleea Nicolina nr.9

 

cresa2curcubeul@yahoo.com

55
Creșa nr. 6 Clopoțelul Magic Iași, Aleea Decebal nr.10

 

cresa6iasi@yahoo.com

20
Creșa nr. 8 Poienița Însorită Iași, Str. Stejar nr.27

 

cresapoienitainsorita8@gmail.com

45
Creșa nr. 9 Voiniceii Iași, Str. Mușatini nr.33

 

cresa9@yahoo.com

54
Creșa nr. 10 Piticii Năzdrăvani Iași, Str. Decebal nr.25 bis

 

cresa10@yahoo.com

54
Creșa nr. 14 Primii Pași Iași, Str. Toma Cozma nr.5A

 

cresa14iasi@gmail.com

66
Creșa nr. 15 Fluturașii Veseli Iași, Str. Mircea cel Bătrân nr.16

 

15fluturasiiveseli@gmail.com

65
Creșa nr. 19 Piticot Iași, Str. Minervei nr.1

 

cresa19piticot@gmail.com

55
Creșa nr. 24 Năzdrăvanii Veseli Iași, Str. Argeș nr.5

 

cresa24@yahoo.com

24
Creșa nr. 25 Steluța Fermecată Iași, Str. Canta nr.3

 

cresa.25@yahoo.com

56

 

Calendarul înscrierilor:

  • 16 – 18 mai: preluarea dosarelor – la sediul creşei unde se doreşte înscrierea copilului, între orele 9.00 și 13.00
  • 19 mai – 6 iunie: evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri
  • 6 iunie: afişarea listelor cu punctajele obținute
  • 7 iunie: depunerea contestaţiilor la sediul creşei, între orele 9.00 și 13.00
  • 8 – 15 iunie: analizarea contestaţiilor
  • 15 iunie- afişarea rezultatelor finale

REGULAMENTUL ÎNSCRIERILOR LA CREŞELE DIN SUBORDINEA DIRECŢIEI CREŞE IAȘI:

  1. CRITERII DE DEPARTAJARE:
  1. Situaţia ocupaţională a părinţilor:
  2. Ambii părinţi să aibă loc de muncă – 10 (5+5) puncte
  3. Un părinte lucrează – 5 puncte

iar al doilea părinte Contract de muncă suspendat – 0-5 puncte, calculate astfel:

  • reluarea activității înainte de luna octombrie 2022 – 5 puncte
  • reluarea activității din luna octombrie 2022 – 4 puncte
  • reluarea activității din luna noiembrie 2022 – 3 puncte
  • reluarea activității din luna decembrie 2022 – 2 puncte
  • reluarea activității din luna ianuarie 2023 – 1 punct
  • reluarea activității dupa 1 februarie 2023 – 0 puncte
  1. Părintele unic să aibă loc de muncă – 10 puncte

părinte unic cu raport de muncă suspendat – 0-10 puncte, calculate astfel:

  • reluarea activității înainte de luna octombrie 2022 – 10 puncte
  • reluarea activității din luna octombrie 2022 – 8 puncte
  • reluarea activității din luna noiembrie 2022 – 6 puncte
  • reluarea activității din luna decembrie 2022 – 4 puncte
  • reluarea activității din luna ianuarie 2023 – 2 puncte
  • reluarea activității dupa 1 februaruarie 2023 – 0 puncte

Punctajul se acordă pe baza datelor cuprinse în adeverința de serviciu sau în decizia de suspendare a contractului individual de muncă.

În cazul reînceperii activității înainte de data stabilită prin decizia de suspendare, punctajul se acordă conform datelor înscrise în cererea de reluare a activității, aprobată de conducerea societății/instituției (se va preciza data de reîncepere a activității).

  1. Număr copii în întreţinere, în afara celui pentru care se solicită înscrierea:

1 copil – 1 punct

2 copii – 2 puncte

3 copii şi mai mulţi de 3 copii – 3 puncte

  1. Domiciliul părinților

Domiciliul stabil în Iași: mama – 6 puncte

Domiciliul stabil în Iași: tata – 6 puncte

Domiciliul stabil în Iași părinte unic – 12 puncte

Viză reședință: mama – 2 puncte

Viză reședință: tata – 2 puncte

Viză reședință: părinte unic – 4 puncte

Municipiul Iași a fost împărțit în 11 zone, care cuprind toate creșele existente în prezent. Arondarea este următoarea:

– Creșa nr. 1 – Bularga – Zona Industrială

– Creṣa nr. 2 – Frumoasa – Bucium

– Creṣa nr. 6 – Centru

– Creṣa nr. 8 – Moara de Vânt – Tătărași – Aviației

– Creṣa nr. 9 – Alexandru cel Bun

– Creṣa nr. 10 – Centru

– Creṣa nr. 14 – Copou – Păcurari

– Creṣa nr. 15 – Galata – Mircea cel Bătrân

– Creṣa nr. 19 – Nicolina – CUG

– Creṣa nr. 24 – Dacia

– Creṣa nr. 25 – Păcurari

– Creṣa Municipală – Centru -Țicău – Sărărie

 

Dacă într-o creșă vor rămâne locuri libere după ce vor prelua solicitările din zona arondată, atunci acestea vor fi folosite pentru soluționarea cererilor din alte zone, în funcție de criteriile menționate.

  1. Alte criterii pentru care se acordă puncte

Fraţi înscrişi în aceeaşi creşă – 1 punct

Fraţi înscrişi în grădiniţa din proximitatea creşei – 1 punct

Copii gemeni / tripleţi (se va completa câte un dosar pentru fiecare copil) – 1 punct

Bunicii indisponibili – 2 puncte

Pentru a beneficia de cele două puncte este necesar să se facă dovada că niciunul din cei patru bunici nu este disponibil pentru a sta cu minorul, din următoarele posibile motive: sunt angajați, suferă de probleme grave de sănătate, decedați, nu locuiesc în Muncipiul Iași.

Dovada acestei situaţii se va face cu înscrisuri: copii după cărţile de identitate, certificate de deces sau de handicap, în funcţie de situaţie.

IMPORTANT!

  1. Pentru evitarea situațiilor în care sunt folosite vize de reședință în mod abuziv și se declară un domiciliu fictiv, la înscriere se va verifica corespondența dintre adresa din cartea de identitate, titularul de drept al locuinței de la acea adresă și calitatea pe care o deține posesorul de viză de reședință cu proprietarul locuinței. Această verificare poate fi efectuată atât în bazele de date ale Direcției Generale Economică și Finanțe Publice Locale, cât și ale Direcției Locale de Evidență a Persoanelor, respectând normele și condițiile privind protecția datelor cu caracter personal. Dacă aceste date nu se corelează, atunci dosarul va fi respins.
  2. La aceste înscrieri nu se solicită certificat fiscal!
  3. Admiterea se va face la creșa la care s-a depus dosarul sau la cea care reprezintă a doua opțiune, dar în funcție de locurile disponibile pot fi oferite și alte variante de creșe.
  4. În situația părinților care reîncep activitatea după data de 31 ianuarie 2023, dosarul va fi acceptat, se va puncta conform criteriilor de mai sus și vor fi înscriși pe lista de așteptare.
  5. Având în vedere că toate creșele aparțin Municipiului Iași, vor avea întâietate la ocuparea locurilor cetățenii cu domiciliul în Municipiul Iași. Cu toate acestea, în cazul în care rămân locuri libere, vor fi acceptate și dosarele părinților care nu au domiciliul în Iași, în ordinea punctajului obținut.

Condiţii eliminatorii:

  1. a) ) Nu pot fi înscrişi/reînscrişi în anul școlar 2022 – 2023 (septembrie 2022 – iulie 2023) copiii care urmează să împlinească 3 ani până la data de 31 august 2022. Copiii care împlinesc 3 ani în timpul anului școlar vor putea continua să frecventeze creșa până la finalizarea anului școlar.
  2. b) Ambii părinţi fără loc de muncă/părinte unic fără loc de muncă

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII COPILULUI ÎN CREŞĂ:

  1. Cererea de înscriere (formular tipizat CI 2022).
  2. Adeverinţă tip de serviciu (formular tipizat AS 2022) pentru fiecare dintre părinţi sau decizia anuală de impunere pentru PFA (aceste documente atestă faptul că părinții au loc de muncă). Documentele emise de către alte state vor fi însoțite de traducere autorizată în limba română.
  3. Copie de pe certificatul de naştere al copilului.
  4. Copia după certificatul de căsătorie, dacă este cazul.
  5. Copie de pe actele de identitate ale părinţilor / reprezentanţilor legali, certificatele de naştere ale fraţilor minori, adeverințe de la grădiniță pentru frați şi, după caz, copie a hotărârii de plasament sau de încredinţare în vederea adopţiei.
  6. Copia Certificatului de deces/sentinţei de divorţ, definitivă şi irevocabilă, pentru părintele unic/hotărâre de plasament.
  7. Copia sentinţei de încredinţare a copilului.
  8. Copia actului doveditor privind suspendarea raportului de muncă (decizie).
  9. Pentru părinții aflați în concediul de îngrijire copil care doresc reîntoarcerea la serviciu înainte de finalizarea concediului se va depune o Cererea aprobată de conducerea societății/instituției în care se va preciza data de reîncepere a activității (formular tipizat CR 2022).
  10. Declarația pe proprie răspundere privind adresa de domiciliu (formulat tipizat DA 2022)
  11. Alte acte justificative în funcţie de situaţia descrisă în cerere, pentru a putea beneficia de punctajul acordat conform criteriilor.
  12. Dosar carton cu şină

Dosarele pot fi depuse și de către o persoană împuternicită prin procură notarială.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Două adolescente au făcut sex cu 10 ciobani, apoi au cerut ajutor prin 112
21/11/2024 19:52

      Politistii Sectiei 4 Politie Rurală Podu Turcului, sub coordonarea Parchetului de pe langă Judecătoria Podu Turcului, au documentat activitatea infractională a 10 bărbati, cu vars ...

Au început înscrierile la Concursul Cangurașul matematician
21/11/2024 10:48

Asociatia Institutul pentru Dezvoltarea Evaluării in Educatie (IDEE) are plăcerea de a anunta deschiderea inscrierilor pentru cea de-a XX-a editie a Concursului Cangurasul matematician. Destinat elevilor cla ...

În Republica Moldova, elevii nu vor mai putea utiliza telefoanele mobile în timpul lecțiilor
20/11/2024 15:36

În Republica Moldova, elevii nu vor mai putea utiliza telefoanele mobile in timpul lectiilor. Restrictia va fi aplicată după ce Guvernul a aprobat miercuri un proiect de lege ce prevede modificări la C ...

Elevii și studenții români care învață peste hotare  vor beneficia de asigurare medicală gratuită atunci când vor reveni acasă
17/11/2024 15:45

Toţi tinerii romani care studiază in străinătate vor beneficia de asigurare medicală gratuită atunci cand revin acasă, potrivit unui proiect de lege trimis la promulgare după votul din Parlament. Docum ...

Cardurile pentru tichetele de 500 de lei acordate preşcolarilor şi elevilor dezavantajaţi vor începe să fie încărcate luni. La ce pot fi folosite acestea
16/11/2024 18:53

 Cardurile pentru tichetele sociale in valoare de 500 de lei acordate preşcolarilor şi elevilor dezavantajaţi vor incepe să fie incărcate luni, anunţă Ministerul Proiectelor Europene. Tichetele pot ...

211 de inginerie la Iași: istoria Universității Tehnice și iubirea pentru lectură, temele centrale ale ceremoniei de deschidere a „Zilelor TUIASI 2024”
15/11/2024 11:29

  Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iasi (TUIASI) a sărbătorit miercuri, 13 noiembrie 2024, 211 ani de la momentul in care invătatul Gheorghe Asachi a organizat, la Iasi, primele ...

Academia Română, mai bogată cu  24 milioane de lei
14/11/2024 19:15

Guvernul a suplimentat, joi, bugetul Academiei Romane cu 23,899 milioane lei, credite bugetare, din fondul de rezervă bugetară a Guvernului pe anul 2024, pentru proiectele gestionate de instituţie in domeniu ...

Când va avea loc simularea examenelor de Evaluare Națională și Bacalaureat
13/11/2024 13:25

 Simularea examenelor de Evaluare Natională si Bacalaureat, sesiunea 2025, organizată de Inspectoratul Scolar Judetean (ISJ) Iasi, se va desfăsura in perioada 11-13 decembrie 2024. La această simulare ...

Decizie CCR: Elevii de la școlile private au dreptul la burse de performanță plătite de Ministerul Educației
08/11/2024 18:52

 Curtea Consitutională a decis, joi, că legea care prevede că pot beneficia de bursă de performanţă doar elevii inscrişi la scolile de stat este neconstitutională. Ministerul Educatiei a anuntat c ...

Uniforma, prevăzută în regulament, dar nu pentru toți elevii
01/11/2024 14:32

  Prin comparatie, in Iasi, multe scoli au incercat să introducă uniforme obligatorii, insă aplicarea acestor reguli variază de la o scoală la alta. În orice caz, regulamentul nu este la fe ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei