Vezi care e mobilierul scolar de calitate folosite in scolile din Romania

Dimensiune font:

| 03-09-2021 16:12

Un mediu scolar eficient este cel in care atat elevii, cat si profesorii beneficiaza de confort, siguranta si sustinere neclintita pentru educatie. De aceea, mobilierul scolar este un element foarte important. Compania clujeana Furnissa fabrica si comercializeaza mobilier scolar de inalta calitate, bazandu-se pe standardele in vigoare si pe studiile ergonomice realizate impreuna cu specialisti in domeniu.
Iata 5 piese de mobilier scolar pe care Furnissa le-a inclus in portofoliul sau:

1. Banci scolare

Bancile scolare de calitate sunt cele mai importante piese de mobilier dintr-o clasa scolara. De aceea, Furnissa pune accent pe calitate, rezistenta si modularitate, realizandu-le in fabrica proprie urmand standardele impuse la nivel european. Astfel, in portofoliul companiei se regasesc atat banci de o persoana, cat si de doua persoane, fixe sau reglabile, ideale atat pentru salile dedicate unei anume grupe de varsta, cat si pentru cele in care se succed diferite clase.

2. Scaune scolare

Pentru ca orele de studiu sa fie cat mai eficiente, este nevoie ca mobilierul sa fie unul confortabil si rezistent, croit pentru utilizare indelungata. Fie ca este vorba despre scaune fixe sau despre cele tip conferinta, sau fie ca ne referim la scaune de tip profesional, toate sunt realizate in fabrica proprie, din materiale premium.

3. Catedre si scaune scolare

Nu doar confortul elevilor este foarte important in sala de clasa. Si profesorul are nevoie de un mediu ambiant profesional, pentru a-si putea desfasura cu maxim de eficienta. De aceea, Furnissa a curprins in catalogul de produse si catedre pentru profesor, cu blat si spatii de depozitare practice, in care pot fi tinute materialele didactice. Realizate in intregime din lemn sau cu suport metalic, acestea respecta normele de calitate si forma. In plus, vin cu mai multe variante de dimensiuni si configuratii, pentru a se potrivi perfect necesitatilor clasei si activitatii didactice specifice.

4. Mobilier scolar pentru laboratoare

Activitatea scolara nu se limiteaza la sala de clasa obisnuita. Unitatile de invatamant moderne vin cu laboratoare dedicate. Fie ca este vorba despre laboratorul de chimie si fizica, despre cel artistic sau despre laboratorul de informatica, Furnissa ofera solutii optime de mobilier de calitate pentru laboratoare astfel incat sa ofere un spatiu cat mai eficient pentru invatare.

5. Mobilier pentru vestiare

La fel de importanta ca deprinderea cunostintelor este si miscarea, iar ora de educatie fizica nu trebuie sa lipseasca din programa. Pentru o unitate de invatamant cat mai orientata spre elevi, Furnissa a realizat o serie de vestiare pentru sala de sport, in care elevii sa-si poata depozita bunurile si echipamentul. Pe langa acestea compania pune la dispozitie si diverse tipuri de dulapuri pentru depozitarea materialelor sportive, astfel ca este solutia perfecta pentru dotarea cu mobilier a intregii sali de sport, dintr-un singur loc.

In realizarea mobilierului, Furnissa si-a pus toata experienta dobandita peste ani. Aceasta, impreuna cu sprijinul normativelor si a specialistilor in domeniu, au facut ca mobilierul produs de compania clujeana sa fie recunoscut atat national, cat si international. Realizand piese de mobilier dedicate fiecarei sali si fiecarei activitati didactice in parte, compania reprezinta solutia optima pentru dotarea eficienta si in totalitate a unitatilor scolare.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Beneficiile incredibile ale voluntariatului: de ce să îi faci loc în programul tău
16/04/2025 16:05

Beneficiile incredibile ale voluntariatului: de ce să ii faci loc in programul tău O activitate care merită un loc special in programul oricui, voluntariatul este mai mult decat o mană de ajutor intinsă c ...

 5 sfaturi pentru a găsi proprietatea potrivită nevoilor tale în Dubai
16/04/2025 14:59

 5 sfaturi pentru a găsi proprietatea potrivită nevoilor tale in Dubai Piata imobiliară din Dubai oferă o varietate impresionantă de optiuni, de la apartamente moderne aflate la etajele superioare ...

Protejează-ți portbagajul cu tăvițe rezistente: ce tipuri sunt cele mai eficiente?
16/04/2025 14:48

Protejează-ti portbagajul cu tăvite rezistente: ce tipuri sunt cele mai eficiente?  Portbagajul este o zonă expusă la diferite solicitări, de aceea, pentru a-l mentine in stare optimă, alegerea unei ...

Echipamentul esențial pentru orice practicant de arte marțiale
16/04/2025 14:42

 Echipamentul esential pentru orice practicant de arte martiale  Indiferent de specificul artei martiale practicate, familiarizarea cu echipamentul te ajută să te integrezi in atmosfera sălii de a ...

Ce se află în cozonacii din supermarketuri
16/04/2025 11:51

Jurnalistul Dragos Pătraru a analizat mai multi cozonaci comercializati in supermarketuri si a scos la iveală o realitate ignorată de multi consumatori. Desi cozonacul rămane desertul vedetă pe mesele roma ...

Rugăciuni pentru sănătatea familiei! Rostește-le în fiecare zi și îți vor aduce bunăstare!
15/04/2025 13:18

În vremuri tulburi, ne putem regăsi linistea in rugăciuni pentru sănătatea familiei. Acestea fac adevărate minuni dacă le rostim cu inima deschisă către Dumnezeu si dacă ne punem toată nădejdea ...

Furt nesimțit din bani publici: 'Afacere' de milioane de euro, cu doar o zi înainte de pensionare
15/04/2025 12:01

 Potrivit procesului-verbal al Comitetului Tragsa din Castilla y León, consultat de ABC, cazul vizează un membru influent al structurii sindicale interne, care implinise deja varsta legală de ...

Cum pariază oamenii în diferite părți ale lumii?
15/04/2025 09:36

 Ai tot auzit povesti cu tipi care-si incearcă norocul la pariuri sportive sau la tot felul de jocuri si te-ai gandit că poate, candva, o să-ti incerci si tu sansa. Unii se laudă că au dat lovitura cu ...

Două alimente care nu se mănâncă în Săptămâna Mare. Tradiții populare cu semnificații profunde înainte de Paște
14/04/2025 11:06

Pe langă rugăciune, spovedanie si participarea la Denii, Săptămana Mare aduce si o serie de obiceiuri si traditii transmise din generatie in generatie. Printre acestea se numără si o practică mai putin ...

Diminețile în care nu te grăbești: ritualuri pentru suflet
14/04/2025 05:45

Sunt dimineti in care ora nu te aleargă. În care nu suni alarma de trei ori, nu alergi după autobuz si nu inghiti cafeaua pe fugă. Sunt dimineti rare, dar nepretuite – acelea in care ai timp să ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei