„Încurajez implicarea activă a copiilor prin organizarea periodică de activități comune părinți, elevi, cadre didactice”

1club

Dimensiune font:

| 11-04-2024 07:10

  * dialog cu prof. Costel Lupei, directorul Clubului Copiilor din Pașcani

- La șase luni de la preluarea mandatului, care au fost cele mai mari provocări pe care le-ați întâmpinat în conducerea Clubului Copiilor din Pașcani și cum le-ați abordat?

- Având în vedere că am preluat mandatul de director într-o perioadă dificilă, au existat multe provocări. Una dintre cele mai mari provocări a fost restabilirea parteneriatelor cu toate instituțiile din comunitatea locală. O altă provocare importantă a fost aceea de a iniția proiecte educative atractive și nenumărate activități pentru a atrage cât mai mulți elevi în cadrul Clubului Copiilor Pașcani.

- Ce realizări sau progrese specifice ați putea evidenția în acest interval de timp și cum credeți că acestea au influențat experiența copiilor în club?

- Datorită climatului favorabil pentru buna desfășurare a procesului instructiv –educativ, creat în ultima perioadă la nivelul unității, un număr din ce în ce mai mare de elevi s-au înscris la cercurile din cadrul Clubului Copiilor Pașcani.

- Cum s-a schimbat sau cum a evoluat viziunea dumneavoastră pentru club de când ați preluat funcția și care sunt obiectivele pe termen lung pe care doriți să le atingeți?

- Preluând funcția de director am conștientizat responsabilitatea pe care o implică managerierea unei instituții de învățământ. Îmi propun ca unitatea pe care o conduc să funcționeze în cele mai bune condiții, atât din punct de vedere educațional, cât și din punct de vedere organizatoric și administrativ.

- Ați inițiat noi colaborări sau parteneriate care să contribuie la îmbunătățirea programelor oferite de club? Dacă da, ne puteți oferi câteva detalii despre acestea?

- Am inițiat în ultima perioadă diverse activități și parteneriate educaționale care au avut un impact pozitiv, atât în rândul elevilor din cadrul Clubului Copiilor Pașcani, cât și în rândul elevilor din întreaga comunitate școlară.

- Cum a fost feedbackul din partea părinților și a comunității locale în legătură cu schimbările implementate sub conducerea dumneavoastră?

- Atât părinții, cât și comunitatea locală au acordat feedback pozitiv în ceea ce privește proiectele implementate, apreciind implicarea și deschiderea personalului Clubului Copiilor Pașcani.

- În ce moduri ați inovat sau v-ați adaptat programele clubului pentru a răspunde mai bine nevoilor copiilor și schimbărilor din societate?

- Pentru a răspunde mai bine nevoilor elevilor am realizat sondaje privind exprimarea gradului de satisfacție în raport cu desfășurarea activităților la nivelul unității noastre. Aceștia au fost încurajați să ofere propuneri de activități în concordanță cu propriile nevoi și interese. Opiniile acestora s-au concretizat în readaptarea programelor de studiu și a organizării activităților instructiv-educative.

- Ați întâmpinat provocări neașteptate în acest timp? Dacă da, cum ați reușit să le depășiți și ce lecții ați învățat din aceste experiențe?

- Nu am întâmpinat provocări neașteptate, având în vedere că nu ocup această funcție de foarte mult timp. Mă gândesc că în viitor vor apărea și astfel de situații și sper să le gestionez corespunzător.

- Cum încurajați implicarea activă a copiilor în activitățile clubului și cum asigurați că fiecare copil se simte valorizat și ascultat?

- Încurajez implicarea activă a copiilor prin organizarea periodică de activități comune părinți, elevi, cadre didactice, desfășurarea de activități în parteneriat cu alte instituții de învățământ și organizarea de schimburi de experiență între domenii de activitate diferite, de la nivelul Clubului.

- Care sunt resursele sau formele de suport de care clubul ar beneficia în continuare pentru a-și îndeplini misiunea și obiectivele mai eficient?

- Atragerea unor fonduri europene, privind dotarea materială a sălilor de cerc, conform specificului fiecărui domeniu de activitate. Atragerea de sponsori, obținerea de venituri din surse proprii, închirierea sălii de spectacole.

- Care sunt următorii pași majori pe care intenționați să îi luați pentru dezvoltarea clubului și cum planificați să implicați comunitatea în aceste inițiative?

- Inițierea de noi proiecte educaționale, care să implice cât mai mulți actori din cadrul comunității. Înaintarea demersurilor de evaluare a proiectelor existente, în vederea includerii acestora în calendarul Proiectelor Județene, de către Inspectoratul Școlar Județean Iași.

Maura ANGHEL

A consemnat Maura ANGHEL

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:36

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Noi curse de pe Aeroportul Iași
02/05/2024 12:15

Din această lună au devenit operationale, de pe Aeroportul Iasi, cursele companiei aeriene EuroWings. Pentru inceput se vor opera curse regulate către Stuttgart si Dusseldorf, Germania, a anuntat managerul ...

Controale la toate legumele și fructele din toate piețele agro-alimentare
02/05/2024 12:13

Legumele si fructele din toate pietele agro-alimentare iesene vor fi verificate in vederea stabilirii nivelului de nitriti pe care le-ar putea contine. Directorul Societătii „Eco-Piata”, Radu Bot ...

Teatru liric din Iași, participare importantă la două festivaluri
02/05/2024 11:37

  Opera Natională Romană din Iasi va participa in acest an la SymphOpera Fest. Manifestarea la care vor fi prezenti, printre altii, solisti ai Operei Nationale Cluj-Napoca, precum si Filarmonica Nationa ...

Nouă candidaturi pentru funcția de primar al Iașului au fost admise de biroul electoral
02/05/2024 11:25

 Nouă candidaturi pentru functia de primar al Iasului au fost admise de biroul electoral. Dosarele altor trei candidati au fost respinse din cauza problemelor legate de listele de semnături de sustinere. ...

Nutriționiștii recomandă prudență maximă!
02/05/2024 09:00

Sărbătorile pascale ne bat la usă si, impreună cu acestea, mesele luate impreună cu familia si cu prietenii, din care nu lipsesc, aşa cum e tradiţia, meniurile elaborate, bogate in grăsimi si in zaharur ...

Dilema de Paște: luăm ouă gata vopsite, sau le vopsim acasă?
02/05/2024 08:45

Cu cateva zile inainte de Paste, in supermarketuri este forfotă. Romanii merg să se aprovizioneze si de pe listele de cumpărături nu lipsesc ouăle. Nu există Paste fără ouă vopsite, iar in comert găsi ...

Un deţinut din Penitenciar scapă de brăţara eletronică, deoarece mamei sale i se descarcă mereu telefonul
02/05/2024 08:45

Pană pe 2 mai a.c., C.I.R. din Coarnele Caprei a fost, probabil, singurul deţinut din penitenciarele ţării, obligat, printr-o sentinţă judecătorească, să poarte brăţară electronică prin care să-i ...

Un nou tramvai personalizat, de Ziua Națională a Tineretului
02/05/2024 08:30

Ziua Natională a Tineretului va fi marcată in acest an la Iasi prin inaugurarea unui nou tramvai personalizat, in cadrul proiectului initiat de Compania de Transport Public (CTP) impreună cu Asociatia Pasion ...

Drogurile din duba polonezului i-au adus o condamnare de şapte ani
02/05/2024 08:26

Jacek Andrzejczak e de loc din oraşul Strumiany, regiunea Borek, Polonia. Pană in toamna trecută, a lucrat ca agent internaţional de livrări pentru o firmă din oraş. Acum e in Penitenciarul Iaşi, unde v ...

Campania „grebla și lopata” continuă și în luna mai!
02/05/2024 08:20

Chiar dacă, oficial, campania de curătenie de primăvară a orasului s-a incheiat, municipalitatea va continua si in această lună programul de infrumuseţare a cartierelor şi de plantare de material dendro ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei