„Puterea unei femei nu constă în bogăție sau celebritate, ci în feminitate, autenticitate și stima de sine”

Dimensiune font:

| 11-03-2024 08:05

 Dialog cu Manuela Arhire, managerul Clinicii Arhimed Iași

- Un economist managerul unei clinici medicale pare o alegere perfectă pentru un business. Care a fost principalul motiv pentru care ați ales să vă alăturați echipei medicale?

-  Călătoria mea a început cu o doză mare de curaj și nebunie, entuziasm și multe obiective. Am acționat cu dedicare 100% și cu perseverență, fără să mă gândesc prea mult. În 2018, când s-a ivit șansa de a mă alătura echipei medicale Arhimed Radiology de la Iași, locuiam în București. Construirea unei afaceri pe baza principiilor etice și a respectului pentru pacienți și colegi m-a determinat să accept fără ezitare. Cum știm cu toții că toate se întâmplă la momentul potrivit, așa a fost și în cazul meu. După 15 ani intenși petrecuți în domeniul resurselor umane, am decis să fac o schimbare a modelului de business, în care să nu existe ideea de angajat, ci de colaboratori, unde să putem oferi servicii de foarte bună calitate și cu posibilitate de creștere și dezvoltare continuă. Drumul nu a fost ușor…  M-am bazat foarte mult pe mine, pe cât sunt de ambițioasă, puternică, determinată și corectă. Știu că atunci când mă implic în ceva, este absolut imposibil să nu reușesc.  Zicala „Nu se poate!” nu există pentru mine! ???? Cu toate acestea, pentru multe lucruri trebuie auto-educare și atenție la detalii. De aceea, provocarea și oportunitatea au fost să menținem pe termen lung pacienţii pe care i-am câștigat, iar pentru retenție este nevoie de calitate și de o relație de încredere și promptitudine.

- Veniți din domenii în care cifrele au fost mai mult decât o lege, din multinaționale unde jocul este dur. Cum v-ați adaptat la mediul de lucru din domeniul medical și la specificul activității de imagistică medicală?

- Când lucrezi în domeniul serviciilor, este esențial să ai capacitatea de a recunoaște și de a satisface nevoile pacientului. Domeniul medical este vast și fascinant pentru că lucrezi cu oamenii și simți fiecare caz cu mare  intensitate, pe care pacienții ne-o transmit fără să iși dea seama.

Am căutat să înțeleg cum funcționează activitatea de imagistică medicală și rolul fiecărui coleg din echipă. Trecerea și adaptarea a fost ușoară în situația mea pentru că am avut alături familia. Ȋntotdeauna business-urile în familie sunt un roller coaster emoțional, însă așa au pornit mai toate marile sau mai micile afaceri antreprenoriale prin toată lumea: cu familia alături. Pe de o parte, ele aduc liniște pentru că există acel liant incredibil, fără de care nu se poate și anume încrederea, însă, pe de altă parte, este puţin probabil să nu aduci frământările zilnice ale business-ului în viața de familie.

„Ȋmi place să am rezultate, să mă autodepășesc şi să învăț, să mă reinventez!”

- Ce vă motivează cel mai mult în acest rol și cum vă canalizați această motivație pentru a inspira și mobiliza echipa?

- Pentru mine motivaţia vine din pasiune. Tot ceea ce fac este cu multă pasiune. Ador să interacționez cu oamenii pentru că ei mă inspiră permanent să fiu o persoană mai bună, mai competentă, mă inspiră să studiez mai mult, să împărtășesc mai mult.

Consider că trebuie să ai curaj şi puterea de a inspira și motiva echipa, adică să îţi manifeşti zilnic abilităţile de leader. Tu trebuie să fii cel mai bun exemplu de performanţă pentru echipa ta. La fel de important este să ştii să îţi foloseşti inteligenţa emoţională, atât de necesară pentru a construi relaţii mai puternice, atât cu echipa, cât şi cu clienţii şi colaboratorii. De multe ori, în diferite domenii, ne plângem de „sistem”, dar uităm că este format din oameni. La Arhimed încercăm să construim un sistem simplu și normal, în care empatia și preocuparea față de nevoile pacienților să primeze. Totodată, trebuie să ai o atitudine pozitivă şi să nu renunţi la primul impas. E necesar să ai orientare spre rezolvarea problemelor, căci o mare parte din antreprenoriat presupune şi abilitatea de a găsi soluţii optime şi rapide la situații mai mult sau mai puţin complexe.

Ȋmi place să am rezultate, să mă autodepășesc şi să învăț, să mă reinventez!

- Cum v-ați integrat în comunitatea medicală din Iași și cum considerați că acest lucru influențează poziționarea și succesul clinicii în oraș?

- Greu????. Cu muncă și încredere. Cu obsesia de a face lucrurile la perfecție. Cinstit și onest pentru ca atunci când vine noaptea și pun capul pe pernă, să adorm liniștită și implinită pentru că a trecut o nouă zi de care sunt mândră, în care am realizat ceva şi am ajutat.

Fiecare dintre noi are propriile criterii de stabilire a succesului, însă, în linii mari noțiunea de succes constă în primul rând în evoluția noastră ca oameni. În cazul meu, implicarea constantă și perseverența au alcătuit un fond de susținere, pe care nu obișnuiesc să-l numesc „succes”, dar care a dus spre rezultate pozitive în acest sens. Atunci când ne concentrăm pe îndeplinirea anumitor obiective, atunci când rezonăm și ținem cont și de ideile membrilor echipei din care facem parte, rezultatele vin de la sine.

Succesul este definit de perseverență. Pasiunea, loialitatea  și siguranța pe care le-o inspiri celor din jurul tău sunt ingredientele  acestei rețete. Business-ul este o luptă continuă, și, dacă vrei să pui bazele unei afaceri durabile, trebuie să te aștepți la multe ore de muncă și mult sacrificiu. Din păcate, o afacere bună nu se rezumă la jumătate de normă. În fiecare zi, agenda de lucru este plină, mintea mereu trează și pregătită pentru învățare. Astăzi, esențial pentru dezvoltarea unui business este  perfecționarea continuă.

„Marcăm începutul unei noi ere pentru serviciile de diagnostic și imagistic din regiune”

- Cum gestionați provocările specifice unei industrii în schimbare rapidă, cum ar fi avansarea tehnologică și reglementările din domeniul medical?

- Arhimed este  o companie 100% ieşeană, care activează în domeniul medical de peste 20 de ani şi ne bucurăm că putem să oferim servicii de  înaltă calitate tuturor pacienţilor. Arhimed este, de asemenea, o companie vizionară, care se află în continuă mișcare și evoluție. Anul trecut, am investit în upgrade-uri importante (un ecograf, un aparat de radiografii şi un computer-tomograf), iar din ianuarie 2024, suntem mândri că le putem oferi pacienţilor noştri explorări cu primul aparat de rezonanţă magnetică din ţară care dispune de algoritmi de inteligenţă artificială „Deep Resolve”. Marcăm începutul unei noi ere pentru serviciile de diagnostic și imagistic din regiune. Tehnicile de accelerare a scanării care fac parte din tehnologia avansată cu care este dotat echipamentul asigură un timp de scanare scăzut, fără a afecta calitatea imaginii. Timpul în care pacientul trebuie să stea în magnet este mai scurt, iar fluxul de lucru este dus la un nivel extrem de avansat. Conceput şi pentru a spori confortul pacienţilor, aparatul are o lungime scurtă, fiind indicat inclusiv celor care suferă de claustrofobie şi prezintă un nivel redus de zgomot datorită tehnologiei de suprimare a vibraţiilor gradientului din dispozitul IRM. Suntem preocupați de progres și dezvoltare, de aceea ne uităm întotdeauna în viitor. Suntem orientați către rezultate și obiective, dar credem foarte mult în oameni. Cu oamenii potriviți, la locurile potrivite și la timpul potrivit totul este posibil. Unul dintre aceştia este chiar medicul coordonator al Centrului Arhimed, doamna doctor Oana Arhire, un recunoscut specialist, cu o vastă experienţă , un medic şi un om dedicat trup şi suflet acestei meserii. Mai presus de strategii sau alte resurse, oamenii sunt şi vor rămâne în centrul întregii activităţi a oricărei companii.

- Trăim într-o lume aparent dominată de bărbați. Cum vedeti rolul femeilor în conducerea afacerilor și în special în domeniul medical, având în vedere propria experiență și succes în acest domeniu?

- Despre nivelul de dezvoltare antreprenorială în rândul doamnelor pot spune că ele vin puternic din urmă, curajoase, extrem de responsabile și rezistente la stres, asumându-şi poziţii cu grad mai mare de leadership. Ȋn plus, cred că femeile contribuie la evoluția unei organizații pur și simplu manifestând un alt stil de leadership, unul mai empatic, mai rezilient, cu focus pe rezultate, dar și pe starea de bine.  Personal, sunt convinsă că atunci când înlăturăm stereotipurile putem oferi un loc echitabil de reprezentare atât bărbaţilor, cât și femeilor în poziții de conducere, beneficiind astfel de punctele forte ale fiecăruia dintre ei. Uneori îi este greu unei femei din cauza prejudecăţilor și misoginismului accentuat din business, alteori îi este mai uşor decât bărbaţilor. Depinde de situaţie. Calităţile unei femei sunt utile în anumite situţii de negociere, iar a fi femeie uneori este un avantaj. Cred că există un tip feminin de leadership complementar celui masculin.

„Nu creștem ca oameni pur și simplu și că este nevoie să ne dezvoltăm intenționat, iar asta este o investiție pe termen lung”

- Indiferent cât de mult ar fi solicitată la un job, o femeie rămâne tot femeie, cu pasiuni, vise, gânduri. Ce faceți când nu sunteți la birou? Ce lucruri vă atrag în timpul liber?

- Munca mea este pasiunea mea!  Dezvoltarea personală pentru mine a fost, este și va rămâne o călătorie care nu se va termina niciodată. Dezvoltarea personală te schimbă și te clădește, îți îmbunătățește imaginea ta despre tine, relațiile cu ceilalți, încrederea în tine. Te ajută să ștergi niște tipare care ți-au fost inserate de-a lungul vietii și să le înlocuiești cu credințe noi care să te ajute să devii cea mai bună varianta a ta.

Ca antreprenor, este foarte dificil să găsești un echilibru, o armonie  între viața personală și business deoarece ești implicat trup și suflet în proiectele pe care le ai. La un moment dat, trebuie să înțelegem că aceste aspecte se întrepătrund foarte bine și ar fi bine le oferim prioritate atunci când este momentul lor.  Un antreprenor are succes pentru că iubește ceea ce face. Este nevoie de multă muncă și ore suplimentare pentru a dezvolta o afacere performantă. De aceea, este foarte important să fii pasionat și să îți placă tot ceea ce faci. Chiar dacă pare o platitudine, este adevărat!

Am realizat că nu creștem ca oameni pur și simplu și că este nevoie să ne dezvoltăm intenționat, iar asta este o investiție pe termen lung. Dar este o investiție care va da un randament inepuizabil, pe care nu ți-l poate lua nimeni. Îmi doresc să fiu un lider autentic, care trăiește o viață integră și care contribuie la dezvoltarea unei culturi în care succesul nu se reduce la performanță individuală, ci are un înțeles amplu: profesional, relațional, spiritual.

Sunt un om disciplinat, fac sport, mănânc sănătos, citesc și sunt atentă la oamenii care sunt lângă mine, să fie pozitivi, autentici, orientați către evoluție. Alergatul și sportul, în general, m-au învățat că momentul în care trebuie să tragi cel mai tare este acela când simţi că nu mai poţi.

„Feminitatea nu mai este limitată de norme sau stereotipuri rigide. Vine din interior și se manifestă în exterior”

- Cine este profesionistul Manuela Arhire și cine este femeia din spatele acestui rol? Care este principala dvs putere și cum ați folosi-o dacă mâine ați putea să schimbați lumea?

- M-ați  pus un pic în dificultate pentru că nu prea vorbesc despre mine și mi-e greu să spun în câteva cuvinte cine sunt. Cuvântul care mă caracterizează cel mai bine atât ca profesionist, dar și ca om este pasiunea. De asemenea, respectul faţă de mine şi faţă de ceilalţi este o valoare morală şi personală pe care pun mare accent. Deşi am activat  într-un domeniu în care am interacţionat cu foarte mulți oameni, continuă să mă impresioneze toți cei care respectă ceea ce fac și respectă modul în care o fac, cei care nu renunță la principiile lor, la valori, cei care nu acceptă varianta ,,merge și-așa”. Dacă puterea impune respect, caracterul câștigă respect!

Sinceritatea, alături de încredere, sunt atribute esenţiale pentru mine pe care le văd ca pe o formă de curaj şi chiar dacă uneori sunt speculate şi ușor de manipulat, numai în baza sincerităţii se construiesc încrederea şi comunicarea dintre oameni.  Numai prin sinceritate poţi dezvolta relaţii durabile și funcționale. Ȋn absenţa ei, poti avea relaţii multe numeric, dar nu poți vorbi de relații funcţionale, de comunicare și încredere.

Consider că puterea unei femei nu constă în bogăție sau celebritate, ci în feminitate, autenticitate și stima de sine.

Feminitatea nu mai este limitată de norme sau stereotipuri rigide. Fiecare femeie are libertatea de a-și exprima și manifesta feminitatea într-un mod unic și personal. Feminitatea vine din interior și se manifestă în exterior. Pentru mine, feminitatea înseamnă să fiu puternică, grațioasă și delicată; feminitatea înseamnă empatie, căldură, emoție, grijă; feminitatea înseamnă încredere, hotărâre, dar şi vulnerabilitate.

Dacă aș avea puterea să schimb ceva în lumea de astăzi, aş încerca să mai înlătur din egoismul care, de la o vreme, s-a aşternut peste oameni într-un strat destul de mare. Aş încerca să restabilesc relațiile umane pe baza credinței, corectitudinii, altruismului și  integrității. Cea mai importantă contribuție pe care o poți lăsa umanității este ceea ce rămâne în urma ta…

A consemnat Maura ANGHEL

Caseta 1

„Arhimed este o companie vizionară, care se află în continuă mișcare și evoluție. Anul trecut, am investit în upgrade-uri importante (un ecograf, un aparat de radiografii şi un computer-tomograf), iar din ianuarie 2024, suntem mândri că le putem oferi pacienţilor noştri explorări cu primul aparat de rezonanţă magnetică din ţară care dispune de algoritmi de inteligenţă artificială „Deep Resolve”. Marcăm începutul unei noi ere pentru serviciile de diagnostic și imagistic din regiune. Tehnicile de accelerare a scanării care fac parte din tehnologia avansată cu care este dotat echipamentul asigură un timp de scanare scăzut, fără a afecta calitatea imaginii. Timpul în care pacientul trebuie să stea în magnet este mai scurt”.

 

Caseta 2

„Ca antreprenor, este foarte dificil să găsești un echilibru, o armonie  între viața personală și business deoarece ești implicat trup și suflet în proiectele pe care le ai. La un moment dat, trebuie să înțelegem că aceste aspecte se întrepătrund foarte bine și ar fi bine le oferim prioritate atunci când este momentul lor.  Un antreprenor are succes pentru că iubește ceea ce face. Este nevoie de multă muncă și ore suplimentare pentru a dezvolta o afacere performantă. De aceea, este foarte important să fii pasionat și să îți placă tot ceea ce faci. Chiar dacă pare o platitudine, este adevărat!”

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Președintele CJ Iași: Boții și fermele de troli ale lui Călin Georgescu fac anticampanie lui Crin Antonescu
21/03/2025 19:46

Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Costel Alexe spune că „nu există viată” pentru partidele din coalitie dacă in 18 mai Crin Antonescu nu va fi presedinte. El avertizează că desi Iasul si Botosan ...

Rutiera din Iași a scos la stradă 7 radare!
21/03/2025 15:05

* Politia foloseste acum sistemul cu trepiede si carduri speciale, care permit transmiterea imaginilor la Directia Generală de Trafic * prin urmare, amenzile sunt expediate prin postă, fără a mai fi nevoie ...

Probleme uriașe pe Autostrada A8!
21/03/2025 15:04

* CNIR tergiversează lucrările, cu actiuni „ascunse in spatele birocratiei administrative” * „Termenul de realizare a proiectului e impins artificial”, sustin asociatiile civice care m ...

UMF a atras studenți din 85 de state ale lumii!
21/03/2025 15:04

* cei mai multi studenti internationali provin din Franta (1.107), Maroc (344), Republica Moldova (263), Israel (218), Grecia (206) si Tunisia (164) * interesul tinerilor din străinătate pentru a studia la UM ...

Surpriză la Guvern! Ciolacu pune Sala Polivalentă din Iași într-o listă cu 6 investiții prioritare
21/03/2025 15:03

  * printre cele sase investitii semnificative, a căror valoare intră in competenta de aprobare a Guvernului, se află si Sala Polivalentă din Iasi, cu o valoare estimată de aproximativ 100 de milioan ...

Ce sloturi să încerci la BetMen?
21/03/2025 14:25

Ce sloturi să incerci la BetMen? BetMen Casino iti oferă o selectie impresionantă de sloturi, potrivite pentru toate tipurile de jucători. Fie că preferi sloturile moderne cu mecanici avansate sau cele cl ...

Accident grav la Botoșani. Un șofer de camion a ajuns la spital
21/03/2025 12:30

Un bărbat in varstă de 55 de ani a avut nevoie de ingrijiri medicale in urma unui accident rutier produs, vineri, in localitatea Vorona, au anunţat reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţ ...

FOTO - Casa Berthelot va fi pusă la dispoziția cercetătorilor, pentru elaborarea unei Enciclopedii a Iașului
21/03/2025 12:19

  Casa Berthelot, simbol al istoriei Iasului, a fost restaurată complet. Conform municipalitătii, clădirea-monument va găzdui o sectiune dedicată generalului Henri Mathias Berthelot, marcand colabor ...

Trafic intens în Iași. Nervi și blocaje în orașul cu 180.000 de mașini
21/03/2025 11:42

Cu peste 180.000 de autoturisme inmatriculate, Iasiul intampină dificultăti tot mai mari din cauza cresterii traficului rutier, mai ales in perioada anului scolar si universitar. Orasul este afectat constant ...

Directorul Spitalului Județean Suceava a demisionat
21/03/2025 11:24

Managerul Spitalului Clinic Judetean de Urgentă "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava, medicul Alexandru Calancea, si-a anuntat, vineri, demisia din functie. El sustine că a inaintat Consiliului Judetean ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei