George Simion a fost șomer până la 26 ani și nu a avut venituri. Spune că meseria sa a fost de golan

Dimensiune font:

| 21-03-2025 13:35

 George Simion a fost șomer până la 26 ani și nu a avut venituri - Foto: INQUAM PHOTOS / Călin George

George Simion nu poate dovedi din ce a trăit timp de 12 ani: din 2008, când a terminat facultatea, și până în 2020, când a devenit parlamentar.

Newsweek continuă seria articolelor despre începuturile învăluite în mister (dubioase) ale lui George Simion. Un individ fără ocupație, fără venituri declarate, fără casă sau moșteniri își permite să organizeze manifestații de stradă, proteste, marșuri.


 
99% din tinerii cu o situație asemănătoare cu cea pe care a avut-o Gerorge Simion se angajează la 22 de ani sau chiar în timpul facultății dacă nu au părinți cu o situație financiară bună.

George Simion a fost șomer până la 26 ani și nu a avut venituri. Spune că meseria sa a fost de golan
Newsweek a scris, zilele trecute, despre ingineriile financiare ale lui Simion. George Simion a pretins, în ultimii 5 ani, că a trăit cu doar 1.200 de lei pe lună. Restul salariului de parlamentar îl donează.

Cu toate astea, George Simion a reușit să pună deoparte, în ultimele 2 luni, suma de 250.000 de lei.

George Simion a păstrat darul de nuntă de 400.000 euro, deși anunțase că îl donează ca să facă un spital. Nu l-a făcut. Ulterior, banii i-au dispărut din declarația de avere.

Simion a pretins că a cumpărat de acești bani brânză, carne și țuică. Becali i-a distrus explicația, susținând că i-a dat gratuit 3 tone de brânză la nuntă.

 

George Simion a trăit cu aer timp de 4 ani
George Simion s-a angajat abia la 26 de ani la firma lui Marius Lulea, colegul său de partid de azi. Lulea pretinde scaunul de premier dacă Simion ajunge președinte.

Până la 26 de ani, George Simion a fost șomer și nu poate explica din ce a tăit și cine i-a finanțat acțiunile de protest pe care le-a organizat. George Simion refuză dialogul cu Newsweek România.

Șomer și fără venituri, Simion nu a avut o viață grea, nu a trăit stând acasă din veniturile părinților.

În anii 2008-2012, George Simion a cutreierat țara și a trăit inclusiv la București. „S-a remarcat ca lider al grupării „Noii Golani”, care se dorea a fi o continuare a mişcării de stradă din 1990”, după cum singur se laudă.

În timp ce avea venituri zero și era șomer, între 2006 și 2011 „organizează și participă la mitinguri”. Face vizite dese la Chișinău sau în Ardeal, la Alba Iulia, deși nu are bani nici de tren.

George Simion, din șomer devine brusc director
La 26 de ani, fără să fi muncit o secundă în viața lui, George Simion se angajează brusc director de marketing. Așa ceva nu se întâmplă în lumea reală.

Salariile lunare primite de George Simion au variat între 411 lei și 3.000 de lei pe lună. Niciun director nu ar accepta asemenea sume. Marketingul pe care directorul George Simion îl făcea consta în promovarea pe FB a caselor pe care le construia colegul său de partid Marius Lulea.

Surse din anturajul lui Simion susțin că acesta nu a muncit efectiv la firma lui Lulea. Interesul lui Simion era să poată demonstra că are totuși un loc de muncă și are asigurare.

Despre veniturile infime declarate de Simion la singura slujbă pe care a avut-o citiți mai jos:

 

Simion se face că muncește la firma lui Lulea timp de 9 ani, între 2012 și 2020, an în care AUR intră în Parlament și el ajunge deputat.

George Simion are mari șanse să intre în turul al doilea al alegerilor prezindențiale bazându-se pe voturile lui Călin Georgescu. La fel ca Georgescu, Simion nu poate demonstra cine l-a finanțat.  

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:39

FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
TikTok poate ucide. Provocările virale transformă distracția în pericol mortal
18/03/2025 16:34

  În ultimii ani, TikTok a devenit un adevărat fenomen in randul adolescentilor. Platforma nu este doar un spatiu de divertisment, ci si o oglindă a generatiei tinere, care isi caută identitate ...

Tradiții de Mucenici
09/03/2025 06:00

  În calendarul ortodox, astăzi este sărbătoarea Celor 40 de Mucenici din Sevastia. Legenda spune că ei au fost soldaţi creştini, aflaţi in slujba impăratului roman Licinius. Trei dintre ei, ...

Zilele Babei, capriciile primăverii în credința populară românească
04/03/2025 18:15

De cum intră luna martie in drepturile sale, romanii isi aleg cu grijă o zi intre 1 si 9 martie, ziua care, conform traditiei, le va prevesti norocul si starea sufletească pentru anul in curs. Aceste zile, c ...

Escrocherie de peste un milion de euro în Franța. Cum au păcălit cinci români zeci de persoane pentru a le lua banii
02/03/2025 16:06

 Mai multi romani stabiliti in Franta sunt acuzati de fraudă după ce au escrocat mai multe persoane, reusind astfel să obtină peste un milion de euro. Romanii sunt acuzati că cumpărau furgonete si r ...

Bucatele care unesc lumea. Cele mai întâlnite rețete din bucătăriile lumii
02/03/2025 15:45

Gastronomia este o artă universală, iar unele preparate s-au răspandit in toate colturile lumii, adaptandu-se specificului fiecărei culturi. În orice bucătărie, fie că este vorba despre Asia, Europ ...

Sfânta Vineri – Protectoarea celor buni și judecătoarea celor păcătoși
28/02/2025 11:01

În credintele populare romanesti, Sfanta Vineri este una dintre cele mai respectate fiinte mitologice, o divinitate protectoare a femeilor, a celor smeriti si muncitori, dar si o aspră judecătoare a cel ...

Datul de pomană, puntea dintre lumi și lecția generozității
22/02/2025 08:07

Într-un colt de sat, sub umbra unei case vechi cu pridvor, o bătrană isi aranjează cosul cu pomeni. Asază coliva cu migală, langă ea asterne colăceii aurii si lumanările albe. Mainile ei, brăzdat ...

Cele mai deștepte femei din România – O istorie a excelenței și inovației
15/02/2025 13:25

Inteligenta feminină a jucat un rol esential in progresul Romaniei, de la stiintă si medicină, pană la literatură, artă si politică. De-a lungul timpului, numeroase femei romance au depăsit obstacole so ...

  Sensibilitatea în vremuri nesigure – între fragilitate și forță interioară
04/02/2025 08:42

Lumea de astăzi pare a fi intr-o continuă fugă. Tehnologia ne conectează intr-un mod pe care strămosii nostri nu l-ar fi putut imagina, dar, paradoxal, sufletele noastre par din ce in ce mai izolate. Sensi ...

  Femeia între iubire, prejudecăți și curaj – un portret al lumii moderne
03/02/2025 17:50

Într-o lume in care rolurile se schimbă, dar asteptările răman deseori ancorate in traditii, femeile traversează un teren adesea instabil. De la relatii toxice la maternitatea solitară, de la prejude ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei