„Văduva veselă 2.0” a cucerit Bucureștiul

Dimensiune font:

| 26-06-2023 13:49

 

Fericit cumul de vitalitate, bucurie, exactitate coregrafică și finețe interpretativă, producția artiștilor de Opera Națională Română Iași  și-a primit binemeritata porție de aplauze în cadrul Bucharest Opera Festival, fiind de altfel singurul spectacol invitat în festival ce s-a jucat cu casa închisă. Cu o distribuție ce a inclus artiști din ansamblul ieșean și invitați, producția ONRI s-a bucurat din plin de aprecierea publicului din capitală. 

Noua montare semnată de Andrei Şerban este dinamică: comentariile smart” şi replicile servite uneori pe contre dau cadenţă, interacţiunile muzicale dintre personaje ţin publicul în priză, iar costumele vii, coregrafia şi schimbările de decor pe turnantă se adaugă la elementele ce au adus pe scena ONB o bogăţie de culoare şi expresivitate.

 Bine familiarizat cu rolul lui Camille de Jolidon, tenorul Ștefan von Korch  a fost la înălțime: candoarea asumată dar și patima înflăcărată ce caracterizează personajul îi ies de minune tenorului cu acute remarcabile și prezență scenică ce nu poate trece neobservată. Solistul a făcut impresie din punct de vedere vocal dar a cucerit și prin interpretare actoricească. Ștefan von Korch a arătat că este alegerea perfectă pentru Camille de Jolidon, așa cum a considerat de altfel și regizorul Andrei Șerban, care l-a inclus în castul celei de a doua montări a celebrei operete (după cea din 2016). Soprana Ana Maria Donose a fost o convingătoare Hana Glawari, cu momente sclipitoare în aria Vilja Lied. Tenorului Andrei Lazăr i s-a potrivit și personajul și partitura lui Danilo Danilovici, fiind o pereche scenică reușită cu Ana Maria Donose. 

 Au mai adăugat accente comice în momente cheie savurate de public Andrei Yvan, Ştefan Linu, Tatiana Purcaru, Cristina Gireadă, Iulia Zamfirache, Tudor Florenţa, Ovidiu Manolache şi Gabriel Doru. Orchestra dirijată de Bogdan Chiroşcă, baletul și corul Operei din Iaşi au desăvârșit succesul producției, astfel că, la final, spectatorii și-au luat cu greu rămas bun de la regina neîncoronată a festivalului și de la fiecare dintre cei care, preț de trei ore, au făcut ca viziunea regizorală a maestrului Andrei Șerban să prindă viață pe scena Operei Naţionale din Bucureşti.

 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
CONSORTIUL format din Five Administration SPRL -Filiala Iasi si LD Expert Grup SPRL, in calitate de Administratori judiciari ai Comcereal SA Vaslui -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -¬23.05.2025 inclusiv, intre orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 3 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii astfel: -Licitatia nr. 1 in data de 16.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 29.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in data de 07.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 4 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii astfel: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 07 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 4 in perioada 14 -16.05.2025, termen-limita inscriere: 13.05.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 5 in perioada 21 -23.05.2025, termen-limita inscriere: 20.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regaseste in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratoru lui judiciar, la adresa: vanzari_filiala @five -advisory.ro sau societatii Comcereal SA, la adresa: office@comcereal -vaslui.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este de 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari_filiala @five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari_filiala @five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Comcereal, la numerele de telefon: 0744610064 si 0335407617, sau e-mail: office@comcereal-vaslui.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari_filiala @five -advisory.ro.
 FOTO - Silvicultorii ieșeni, în grevă!
30/04/2025 14:06

Considerand că proiectul privind  reorganizarea Regiei Nationale a Pădurilor – Romsilva – depus in consultare puiblică de către Ministerul mediului, apelor si pădurilor -  „dist ...

FOTO - Noul cămin studențesc al UAIC, aproape de finalizare
30/04/2025 14:02

Amplasat in Complexul „Titu Maiorescu”, cel mai nou cămin studentesc al Iasului, apartinand Universitătii „Alexandru Ioan Cuza”, va avea in jur de 200 de locuri de cazare, in 99 de cam ...

Primarii din Botoșani acuzați de corupție vor fi suspendați din funcție. Este vorba despre primarul comunei Mihai Eminescu, Verginel Gireadă, şi primarul oraşului Flămânzi, Dan Oloeriu
30/04/2025 13:55

Cei doi primari din judeţul Botoşani, arestaţi preventiv in dosarul de corupţie, vor fi suspendaţi din funcţie prin ordin de prefect, pe perioada arestului. Primarul comunei Mihai Eminescu, Verginel Gire ...

„Masa Tăcerii” la Muzeul Vasile Pogor. Trei zile de dans contemporan, artă vizuală și reflecții profunde
30/04/2025 13:48

  Tăcerea capătă corp, formă si culoare in cadrul proiectului cultural „Masa Tăcerii. Reflectii si dialoguri in miscare”, desfăsurat intre 7 si 9 mai la Muzeul „Vasile Pogor&r ...

Cu un număr record de proiecte, Iașul prinde podiumul finațărilor europene!
30/04/2025 13:42

* judetul Iasi a atras, in exercitiul financiar 2021-2027, suma de 1,358 miliarde de euro, ocupand locul al treilea la nivel national, după municipiul Bucuresti si judetul Dolj * totodată, administratiile ies ...

34 de radare vor monitoriza traficul din Iași, zi de zi!
30/04/2025 13:35

  Numărul unitătilor care compun sistemul e-Sigur a depăsit, luna aceasta, 700 in intreaga tară, pe drumurile naţionale, ceea ce corespunde, in medie, la 15 asemenea sisteme in fiecare judet! Sistem ...

Spitalele ieșene au angajat 14 preoți
30/04/2025 13:22

* BOR organizează concursuri si aprobă candidatii, apoi impune castigătorii in organigrama spitalelor, unitătile medicale plătindu-le salariile * la Iasi, salariul cel mai mare il plăteste Spitalul de Neu ...

Toate muzeele din Iași rămân deschise în minivacanța de 1 Mai. Program prelungit la Palatul Culturii
30/04/2025 12:33

  Minivacanta de 1 Mai devine o oportunitate perfectă pentru iubitorii de cultură si istorie care aleg să petreacă aceste zile la Iasi. În perioada 1–4 mai 2025, toate muzeele din cadr ...

Ciupitură de ploșniță: cum o recunoști și ce poți face pentru a scăpa de infestare
30/04/2025 12:30

Ciupitură de plosnită: cum o recunosti si ce poti face pentru a scăpa de infestare  Putine lucruri sunt mai neplăcute decat să te trezesti cu pielea iritată, plină de mancărimi si semne rosii, fă ...

Armindenii și Ziua pelinului
30/04/2025 12:15

  Sărbătoarea de Armindeni (1 mai) este una a prosperităţii. Tradiţia spune că, in ajun, se ia un pom din pădure şi se aduce in casă, după ce este curăţat de frunze şi este impodobit cu f ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei