Peste 88 milioane de lei pentru schimbarea la față a școlilor ieșene

Dimensiune font:

| 22-03-2024 08:59

Primăria Municipiului Iași (PMI) a lansat încă două licitații pentru achiziționarea de echipamente în cadrul proiectului european de dotare cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar, proiect în valoare de de 88.794.414,65 lei (circa 17,97 milioane de euro) finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență).

De aceste echipamente urmează să beneficieze 63 de unități de învățământ preuniversitar (13 grădinițe și 50 de școli și licee) din municipiul Iași. „Prima dintre licitații vizează dotarea a nu mai puțin de 1.386 de săli de clasă şi de grupă cu echipamente informatice (TIC). Astfel, Primăria va cumpăra 1.379 de display-uri (table) interactive și 1.379 de suporturi pentru display, 1.155 de calculatoare all in one, 231 de laptopuri, 1.364 de sisteme de sunet, 1.364 de multifuncționale, 1.324 de camere de videoconferință și 1.334 de scanere portabile”, a declarat primarul Mihai Chirica, care a precizat că procedura are o prevedere financiară de 29.315.660,22 lei fără TVA, respectiv 34.885.635,66 lei cu TVA. Companiile de profil sunt așteptate să depună oferte până pe 7 mai 2024, termenul de livrare, recepţie şi punere în funcţiune a echipamentelor fiind de 6 luni și jumătate, respectiv 198 de zile de la semnarea contractului, dar nu mai târziu de 30 septembrie.

Echipamente pentru laboratoare de informatică pentru 45 de școli și licee

Cea de-a doua licitație are ca obiectiv furnizarea și instalarea de echipamente pentru laboratoare de informatică din 45 de școli și licee (din care 12 licee profesionale și tehnice) și 6 grădiniţe. Pentru acestea, municipalitatea va cumpăra 49 de display-uri interactive și 49 de suporturi de display, 78 de calculatoare staționare (PC Desktop), 1.088 de calculatoare all in one, 88 de laptopuri, 50 de sisteme de sunet, 51 de multifuncționale, 50 de camere de videoconferință, 50 de routere WIFI și două servere.

Licitația are o prevedere financiară de 4.376.246,94 lei fără TVA, respectiv 5.207.733,86 lei cu TVA, ofertele fiind așteptate până pe 26 aprilie 2024. Termenul de livrare este tot de 6 luni și jumătate, dar nu mai târziu de 30 septembrie 2024.

Mobilier modern pentru 1.150 de săli de clasă și grădiniță

O a treia licitație, demarată recent, este împărțită în două loturi și vizează achiziția de mobilier pentru 1.150 de săli, din care 186 pentru grupe de grădiniță și 966 pentru săli de clasă. Pentru grădinițe, Primăria va cumpăra măsuțe (1.038), scaune (4.145), catedre (150), scaune pentru catedre (163), dulapuri (54) și bibliotecă cu rafturi (4). Pentru școli și licee vor fi achiziționate bănci (26.956), scaune (26.956), catedr (966), scaune pentru catedre (865), dulapuri (449) și cuiere (119). Procedura are o prevedere financiară de 22.626.940 lei fără TVA, din care 3.620.310,40 fără TVA pentru grădinițe și 19.006.629,60 fără TVA pentru școli și licee (în total 26.926.058,60 lei cu TVA – circa 5,45 milioane de euro), firmele de profil putând depune ofertele până pe 10 aprilie 2024.

Montarea echipamentelor şi a mobilierului, până în septembrie

Compania sau companiile câștigătoare vor trebui să livreze mobilierul în cel mult 105 zile de la data semnării contractului și a comenzii, astfel încât este posibil ca noul mobilier să fie montat în unitățile de învățământ până la începerea viitorului an școlar. Pe lângă dotarea cu mobilier și echipamente informatice, proiectul general finanțat prin PNRR de „Dotare cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar” presupune și dotarea a 43 de laboratoare de ştiinţe (fizică / chimie / biologie / multidisciplinar), 30 de cabinete şcolare (matematică / comunicare / geografie / istorie/ educaţie muzicală / educaţie plastică etc.), 53 de cabinete de asistenţă psihopedagogică și a 40 de săli de sport. Edi MACRI

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:12

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Aşa hoţ, greu de găsit: 29 pachete de bomboane. Nimic altceva
25/03/2025 08:28

 Agenţii de pază de la Carrefour Hala Centrală s-au frecat indelung la ochi. Nu le venea să creadă ce văd pe camerele de supraveghere. Era in seara de 12 noiembrie 2024, in jurul orei 17.00. Săndel ...

Tonetele de cartier, locul unde Iașul se vinde la bucată
25/03/2025 08:15

  Iasul nu e doar orasul marilor bulevarde, al cafenelelor cochete si al hipermarketurilor cu reclame luminoase. În umbra blocurilor, la parterul scărilor cu mozaic de ’84 si printre aleil ...

Ieșenii, cuprinși de efectul serialului „Adolescence”
25/03/2025 08:14

Într-o seară cu miros de ceai rece si oboseală acumulată, am apăsat play pe telecomandă fără mari asteptări. Un serial nou, recomandat de un prieten, dar cu un titlu care m-a lăsat in gardă &nda ...

Tradiții de Buna Vestire. Ziua când aflăm cum va fi vremea de Paște
25/03/2025 07:56

Buna Vestire (25 martie) este una dintre cele patru mari sărbători inchinate Maicii Domnului şi este marcată cu exact nouă luni inainte de Crăciun, momentul naşterii lui Isus. I se mai spune şi Blago ...

Un ieşean a fost ucis cu propria lopată
25/03/2025 07:23

 Ovidiu T. locuia, de mai mulţi ani, intr-o casă dărăpănată, la marginea municipiului Iaşi. Casă e cam mult spus, in realitate, o improvizaţie totală. Cartoane in loc de uşă, saci de plastic pe ...

Ieşeancă inculpată după ce a stâlcit în bătaie un fost culturist
25/03/2025 06:20

 Mariana D. e incă in libertate, dar şansele de a evita gratiile sunt minime. Pare incredibil, insă aşa au stabilit anchetatorii, asta a a recunoscut şi ea. Are 52 de ani, 1,64 m inălţime şi 49 kil ...

UMF a atras studenți din 85 de state ale lumii!
24/03/2025 20:22

* cei mai multi studenti internationali provin din Franta (1.107), Maroc (344), Republica Moldova (263), Israel (218), Grecia (206) si Tunisia (164) * interesul tinerilor din străinătate pentru a studia la UM ...

Tot mai puțini ieșeni își permit să cumpere o locuință
24/03/2025 19:10

* pe fondul cresterii din ce in ce mai rapide a preturilor, tot mai putini ieseni reusesc să devină proprietarii unei locuinte * in februarie, numărul celor deveniti proprietari a fost cu mult sub cifra inre ...

­­­­70% transport electric, până la finalul anului. Iașul așteaptă încă 25 de autobuze electrice și 18 tramvaie noi
24/03/2025 18:16

În ultimii ani, alături de Primăria Municipiului Iasi, Compania de Transport Public a transformat radical transportul din oras. A fost modernizată infrastructura, a crescut siguranta călătoriilor s ...

Tramvaiul, mutat pe strada Sfântul Lazăr
24/03/2025 18:15

Municipalitatea a pus pe hartie un proiect urias destinat nu doar imbunătătirii traficului in oras, ci si transformării „zonei zero” a capitalei Moldovei intr-un urias pietonal, in viitorul aprop ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei