Prăbuşirea ţeparului presei ieşene

Dimensiune font:

| 10-05-2022 08:15
Ani la rând, Amo Press, firmă deţinută de Manuel Onofrei, a fost unul dintre jucătorii importanţi din zona distribuţiei de presă scrisă. 65 de chioşcuri amplasate în cele mai bune zone din oraş, rezultat al unei prietenii cu primarul de atunci al Iaşului, îi asigurau lui Onofrei venituri care îl poziţionau printre antreprenorii de succes ai oraşului. O poziţie pe care patronul AmoPress nu a ascuns-o niciodată, dovadă desele sale prezenţe în tribuna oficială la meciurile echipei de fotbal, pe terasele crâşmelor sau în cluburile de fiţe din Iaşi. Falimentele firmelor care comercializează cărți și ziare - cel mai răsunător exemplu fiind cel al RODIPET - au dus la înflorirea afacerilor firmei lui Onofrei. Toate acestea până în octombrie 2015, când, coincidenţă sau nu, începe declinul AmoPress odată cu debarcarea lui Gheorghe Nichita din Palatul Roznovanu. 

 

Angajaţii AmoPress povestesc cum a început destrămarea unei afaceri care le asigura traiul zilnic. „Vindeam de toate, presă centrală, locală, reviste, mărfuri nonalimentare. Unii dintre tonetari dispuneau de un sistem plată al facturilor. Pensionarii făceau coadă la tonetă. Dintr-o dată, s-a auzit că firma are datorii mari. Nu am crezut până când marfa care ni se aducea dimineaţa s-a împuţinat. Prima a fost Gazeta Sporturilor, care nu a mai mai trimis ziarul la tarabă. Nu a mai funcționează nici sistemul de plată a facturilor. Au fost zile când nu am avut nici presă locală”, îşi aminteşte unul dintre angajaţii AmoPress.

Confirmarea prăbuşirii afacerii a venit odată cu inventarele prin care erau nevoiţi să treacă tonetarii. „N-a fost lună în care să nu ies pe minus. Noroc că am ţinut o evidenţă paralelă şi le-am arătat celor de la firmă că nu am primit marfa pe care au spus ei că mi-au dat-o la vânzare. 300 lei, 400 lei, 500 lei... ieşeam lipsă. Asta în condiţiile în care erau întârzieri mari şi cu salariile. Am avut colegi care nu au văzut leafă 3-4 luni la rând. Cică nu sunt bani”, mai spune fostul angajat.

Arificiu financiar cu zi penal

Tonetarii nu erau singurii ţepuiţi. În decembrie 2017, firma lui Manuel Onofrei, avea datorii de peste 450.000 de lei la bugetul local, însemnând chirii neachitate și penalități. În acelaşi an, potrivit celor care au făcut afaceri cu Onofrei, patronul AmoPress ar fi recurs la un artificiu ilegal pentru a scăpa de executarea declanşată de creditori. „I-am pus sechestru şi pe cele 65 de chioşcuri care aparţin firmei AmoPress Retail, cea cu care ne aflăm în litigiu. Când ne-am dus însă cu executorul să-i ridicăm chioşcurile, ne-a prezentat două hârtii antedatate, dubioase, prin care ne-a pus în vedere că nu mai putem să punem sechestru, fiindcă a vândut de urgenţă chioşcurile”, spunea atunci Horia Ivanovici, patronul ziarul Fanatik. 

În anul 2015, între Horia Ivanovici, administratorul ziarului Fanatik, și Manuel Onofrei, patronul Amo Press, a fost stabilit un parteneriat de publicitate. Onofrei plătea pentru a face publicitate unor produse Disney, iar Ivanovici se obliga să îi ofere machete de publicitate pe o perioadă de un an. Valoarea contractului a fost de  60.000 de euro+TVA. Practic, Ivanovici a susţinut că Onofrei şi-a vândut cele 65 de chioşcuri de urgenţă, tot unei firme care îi aparţine, Amo Press Group, şi, fix în aceeaşi zi „le-a închiriat gratis” înapoi către Amo Press Retail pe un contract de comodat. „I le-a închiriat gratis, deşi vorbim de rulaje de sute de mii de lei lunar. Contractul de vânzare şi contractul de comodat sunt făcute, ambele, în aceaşi zi. Totul este ticluit la repezeală, ca să nu mai putem noi, creditorii, să recuperăm nimic valoros din firma sa”, a punctat Horia Ivanovici.

Chioşcuri ridicate de pe domeniul public

În 2018, judecătorul sindic a aprobat deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva SC Amo Press Retail. Era anul în care Primăria Iaşi începuse ridicarea tonetelor de pe domeniul public din cauza datoriilor mari acumulat de firma lui Onofrei către bugetul local. Iniţial, Amo Pres Retail contestase în instanţă ordinul primarului de ridicare a tonetelor, însă magistraţii ieşeni au respins contestaţia. În contestaţia depusă în instanţă, firma lui Onofrei a arătat că a încheiat cu primaria un acord de eşalonare a datoriilor fără însă să facă şi dovada acestui lucru. „Actele dosarului releva restanţe la plata ale reclamantei acumulate în perioada 1.07.2015 - 30.06.2017 în cuantum de 241.340,15 lei, pe care de altfel, aceasta le admite. Se prevalează reclamanta de existenţa unui acord de eșalonare, fără a face dovada existenţei acestuia. Reclamanta a fost notificata cu privire la obligaţiile de plată restante, fiind informată cu privire la procedura pe care trebuie să o urmeze pentru a beneficia de eşalonare, precum şi de consecinţele derivând din contracte, în cazul neachitarii debitului”, au spus magistraţii.

În 2018, valoarea totală a datoriilor lui Onofrei către terţi atingea valoarea de de 10.791.699 lei. Din vânzarea activelor nu s-a recuperat mare lucru astfel încât, în 2021, Curtea de Apel Iaşi a decis atragerea răspunderii patrimoniale împotriva lui  Manuel Leonid Onofrei. Judecatorii au stabilit că Fiscul şi alţi creditori pot să-l execute silit pe Onofrei pentru recuperarea sumei de 6.703.474,13 lei, datoriile neacoperite ale firmei Amo Press Retail SRL. Curtea de Apel a luat această decizie după ce  Fiscul a arătat că Onofrei a scos ilegal din conturile firmei sume impresionante, fără nicio justificare legală.

Listă impresionantă de creditori

Povestea falimentului AmoPress Grup se încheie în 2022, odată cu declararea falimentului firmei şi publicarea  listei tuturor celor ţepuiţi de Onofrei: Fondul European de Investiţii - 191.540 lei, Libra Internet Bank - 399.905 lei, Alpha Bank România SA -  1.307.428 lei, Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM - 1.600.355 lei, Impuls Leasing România IFN SA - 122.856 lei, Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Iaşi -  289.584 lei, Municipiul Iaşi-DEFPL - 9.138 lei, Adevărul Holding SRL - în reorganizare -  34.126 lei, ,17, Impuls Leasing România IFN SA - 22.055 lei, Total Soft SA - 23.072 lei, Isis Editcom SRL - 88.043 lei , RC-CF Trans SRL – 819 lei, Inter Uno SRL - 6.095 lei,  Sincron SRL - 26.261 lei, Ziarul Evenimentul SRL - 50.720 lei, Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iaşi - 5.001 lei, Creative  and Original Solutions SRL - 14.025 lei,  ING Commercial  Finance Polka SA - 33.837 lei, Casa de Cultură a Sindicatelor Iaşi - 26.802 lei,  Intersnack România SRL - 3.809 lei, Unicredit Leasing Fleet Management SRL - 57.949 lei, Unicredit  Leasing Corporation IFN SA - 14.435 lei,  Quadrant AMROQ Beverages SRL - 165.450 lei, Regia Autonomă de Transport Public Iaşi -  8.035 lei, La Mattina SRL - 43.654 lei, Mediafax Group SRL- în reorganizare - 70.623 lei,  Global Impex Distributions SRL - 9.030 lei. Dan CONSTANTINESCU

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Piața Unirii va fi refăcută după modelul anilor 1800!
26/03/2025 20:35

* se va asigura si protejarea statuii domnitorului Alexandru Ioan Cuza printr-o zonă verde inchisă de o jardinieră ce actionează si ca zonă de sezut si belle vue * vor fi instalate 42 bănci cu spătar, 15 ...

Greu de crezut: bugetul a trecut prin CJ cu unanimitate de voturi!
26/03/2025 20:15

* din totalul cheltuielilor, cea mai mare pondere, 53,69 %, este alocată la capitolul Sănătate, 14,78 % din buget este destinat susţinerii serviciilor de asistenţă socială, 9,19 % reprezintă finanţarea ...

Urtoi, „executat” de la conducere Consiliului de administrație al CNIR
26/03/2025 20:15

  Cătălin Urtoi a fost demis, astăzi, 26 martie, din functia de preşedinte al Consiliului de Administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR). „Nu am de gand să merg inainte ...

Furie cu WiFi. Ieșenii și-au mutat certurile în online
26/03/2025 18:19

* dacă in anii ’90 bătranii se certau la coada de la butelii, in 2025 nervii orasului s-au mutat pe grupurile de Facebook * aceste spatii au devenit nu doar o agora digitală, ci si un ring de box cu em ...

Viața pe muchie de card. Iluzia unui trai normal: ce nu se vede în clasa de mijloc din Iași
26/03/2025 17:38

În orasul celor sapte coline, cu tramvaie care scrasnesc printre clădiri istorice si cafenele cool in care timpul pare că respiră altfel, clasa de mijloc din Iasi merge, metaforic, pe o sarmă intinsă ...

De 5 bani speranță pentru leu!
26/03/2025 17:33

Începutul acestei săptămani a fost de bun augur pentru moneda natională, care a scăzut marti la 4,9754 lei, minim al ultimelor două luni, pe fondul majorării ofertei comerciale. La jumătatea aceste ...

Două adolescente, violate de față cu mama lor
26/03/2025 17:31

Caz socant in judetul Vaslui. Două adolescente, de 14 si 15 ani, au fost violate luni in sir de concubinul mamei, de fată cu aceasta. Femeia nu a anuntat politia, in ciuda traumelor suferite de copile. Si sor ...

Se închid piețele!
26/03/2025 15:15

În cadrul campaniei de curătenie de primăvară, reprezentantii SC EcoPiata SA au stabilit programul actiunilor de curătenie in pietele agro-alimentare pe care le administrează. Pietele vor fi inchise ...

Circulația între România și Republica Moldova, afectată temporar de lucrări la barajul Stânca-Costești
26/03/2025 14:44

În perioada 27–30 martie, circulatia rutieră intre Romania si Republica Moldova va fi afectată de o serie de lucrări tehnice planificate la barajul Stanca-Costesti. Interventiile vor avea loc zil ...

Accident mortal la Rădăuți. Un bărbat și-a pierdut viața
26/03/2025 11:07

Un bărbat a murit in urma unui accident rutier produs pe raza municipiului Rădăuţi, au anunţat reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Suceava. Potrivit acestora, maşina in care se ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei