Tăieri de copaci în tot oraşul!

Dimensiune font:

| 04-06-2020 00:00

Toţi arborii eliminați vor fi înlocuiți cu alți copaci, din specii foioase, în următorul sezon de plantări (octombrie – noiembrie)

 

 

În urma numeroaselor sesizări primite de la instituții publice, societăți comerciale și cetățeni, dar și a observațiilor făcute de specialiștii municipalității și ai altor instituții de specialitate, echipele Servicii Publice SA vor interveni în următoarea perioadă în mai multe zone pentru a toaleta sau, după caz, tăia mai mulți arbori uscați care au devenit un pericol iminent pentru siguranța cetățenilor.

Fiecare situație a fost analizată în ședințele Comisiei de Ordonare a Vegetației, membrii acesteia hotărând ce măsuri trebuie luate cu privire la fiecare arbore în parte. Din Comisia menționată fac parte reprezentanți ai Primăriei Municipiului Iași și ai Consiliului Local Iași, Ocolului Silvic Iași, Direcției Fitosanitare, Academiei Române - Filiala Iași și Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” Iași, precum și un doctor ecolog și un inginer peisagist. Intervențiile au avizele Agenției pentru Protecția Mediului Iași.

Toți arborii eliminați vor fi înlocuiți cu alți copaci din specii foioase în următorul sezon de plantări (octombrie - noiembrie).

Sunt vizite absolut toate cartierele din oraş, fie că vorbim de arborii de jurul blocurilor sau cei de pe aliniamentele stradele.

 

Aliniamente stradale

1. Tăierea a 17 arbori uscați în aliniamentul stradal din șoseaua Arcu (intersecție str. Bacînschi - intersecție str. Gării) și a 4 arbori uscați uscați în șoseaua Arcu (intersecție str. Gării - pasaj Octav Băncilă)

2. Tăierea a 3 arbori uscați uscați în aliniamentul stradal din str. Arcu (intersecție str. Gării - intersecție str. Gavriil Muzicescu)

3. Tăierea unui arbore uscat situat în aliniamentul stradal din str. Bacinschi

4. Tăierea unui arbore uscat situat în aliniamentul stradal din b-dul Nicolae Iorga

5. Tăierea a 2 arbori uscați uscați în aliniamentul stradal din calea Galata

6. Tăierea a 3 arbori uscați uscați în aliniamentul stradal din b-dul Dimitrie Cantemir

7. Tăierea a 3 arbori uscați uscați în platbanda stradala din b-dul Ferdinand I

8. Tăierea unui arbore uscat situat la intrarea în scuar Podu Ros

9. Tăierea a 2 arbori uscați uscați în str. Lascăr Catargi nr. 29B și nr. 15

10. Tăierea a 3 arbori uscați uscați în str. Măgurei - Esplanada Libertății

11. Tăierea unui arbore uscat din str. Clopotari - lângă pod traversare râu Nicolina

12. Tăierea a 2 arbori uscați uscați în parc Palatul Copiilor

13. Tăierea unui arbore uscat situat în  platbanda stradala din str. Cerna

14. Tăierea a 5 arbori uscați uscați în scuar Gh. Lascăr - Râpa Galbenă

Cartier Centru

1. Tăierea arborilor uscați si toaletarea arborilor cu crengi mari din spațiul verde aferent Spitalului de Pneumoftiziologie: Secția I din str. Dr. I. Cihac nr. 30 - 3 arbori uscați și 15 cu crengi mari; Sectia a II-a str. Spital Pașcanu nr.11 - 3 arbori uscați și 10 arbori cu crengi mari; Secția a IV a din șoseaua Bucium nr. 106 - 5 arbori uscați și 7 arbori cu crengi mari

2. Str. Gării nr. 8, bl. L20 - Tăierea unu arbore uscat situat în spatele blocului, vis-a-vis de punctul gospodăresc

3. Șoseaua Arcu nr. 71, bl. T10, sc. A

4. Str. Străpungere Silvestru nr. 50, bl. T3-4, sc. C-Tăierea unei salcii putrede situata în spatele blocului

5. Str. Costache Negri nr. 11, bl. C5, C6, F1 - Tăierea a 5 arbori uscați din spațiul verde al blocurilor

6. Tăierea a 4 arbori uscați: 2 arbori uscați în spațiul verde al Muzeului Mihail Kogălniceanu din str. Mihail Kogălniceanu nr. 11 și 2 arbori uscați în spațiul verde al Muzeului Petru Poni – Radu Cernatescu din str. Mihail Kogălniceanu nr. 7B

7. Șoseaua Arcu nr. 11, bl. F5 - Tăierea a 3 arbori uscați în perimetrul blocului

8. Str. Costache Negruzzi nr. 9 - Tăierea a 8 arbori uscați în curtea Universtății de Arte „George Enescu”

9. Tăierea a 2 arbori uscați și toaletarea a 10 arbori cu crengi mari din str. Anastasie Panu nr. 60, în zona Prefecturii

Cartier Nicolina – CUG

1. Tăierea unui arbore uscat din str. Bradului nr. 3, bl. 907, tr. III

2. Tăierea unui arbore uscat situat în spațiul verde aferent Scolii Primare Gheorghe Ghibănescu din aleea Nicolina nr. 167

3. Str. Măgurei nr. 3, Bl. 621, sc. C - Tăierea unui arbore uscat situat în spatele blocului lângă parcul de joacă pentru copii

4. Str. Minervei nr. 2-5-7: Tăierea a 4 arbori uscați din spațiul verde al blocurilor - bl. 837 - 1 arbore uscat din fata scării A și 1arbore uscat din fața sc. B; bl. 844 - 1 arbore uscat din fata sc. A și 1 arbore uscat situat între sc. A si B

5. Str. Măgurei nr. 3, bl. 621 - Tăierea unui arbore uscat situat lângă parcul de copii

6. Str. Clopotari nr. 2, bl. 609, sc. B - Tăierea unui arbore uscat situat în fata blocului

7. Tăierea unui arbore ce prezintă risc de prăbușire situate lângă parcul de copii din strada Hlîncea nr. 41, bl.1052, sc. B

8. Str. Nicolina nr. 13 - Tăierea unui arbore uscat situat în platbanda stradala, în fața firmei Garibaldi SRL

9. Str. Petre Țutea nr. 6, 8,10, bl. 836, sc. B - Tăierea  a 4 arbori uscați, bl. 836, sc. A - 1 arbore parțial uscat de toaletat, bl. 839 - 1 arbore parțial uscat de toaletat

10. Șoseaua Nicolina nr. 101, bl. 996, sc. D - Tăierea unui arbore uscat situat lângă parcul de copii

Cartier Alexandru cel Bun – Mircea cel Bătrân – Dacia – Galata

1. Str. Tabacului nr. 6, bl. G6 - Tăierea a 3 arbori uscați și toaletarea unui arbore cu crengi mari uscați în spațiul verde al blocului

2. Tăierea a 10 arbori uscați din str. Buridava nr. 16, bl. R6, R7, R7 bis și toaletarea a 20 arbori cu crengi mari care deteriorează izolația bl. U3, sc. B și C;

Tăierea unui arbore uscat din str. Buridava nr. 12, bl. R7 și toaletarea a 7 arbori cu crengi mari care deteriorează izolația bl. R7, sc. A,B si C.

3. Str. Anton Crihan nr. 14, bl. D13 - Tăierea unui plop situat în fata blocului ce prezintă pericol de prăbușire

4. Str. Cerna nr. 15, bl. O11, sc. E - Tăierea unui salcâm putred și înclinat situat în spatele blocului

5. Str. Tabacului nr. 31 - Tăierea a 2 arbori unul foarte înclinat și unul putred la rădăcină, pericol de prăbușire

Cartier Canta - Păcurari

1. Tăierea unui nuc uscat, scorburos cu pericol de prăbușire situat între bl. G5 si G4 (spre Munca Invalizilor)

2. Str. Războieni nr. 1, bl. 454, sc. D - Tăierea a 4 arbori uscați în jurul blocului

3. Str. Canta nr. 35, bl. D4, sc. C, ap. 41 – Tăierea unui arbore situat aproape de bloc și care cu rădăcinile sale fisurează balconul

4. Str. Horga nr. 3, bl 575 - Tăierea unui arbore foarte înclinat situat în parcarea auto, între locurile nr. 6-7

5. Str. Păcurari nr. 126 - Tăierea a 2 arbori uscați în curtea parohiei Bisericii Sf. Mare. Mc Mina

Cartier Tătărași

1. Str. Grădinari nr. 33, bl. B4, sc. A - Tăierea unui arbore situat foarte aproape de bloc și care afectează fundația blocului

2. Fundac Dancinescu -Tăierea unui trunchi de arbore înclinat

3. Tăierea unui arbore uscat din parcul Ciurchi, ieșire spre aleea Grădinari

4. Tăierea a 2 arbori uscați în b-dul Metalurgiei

5. Str. Eternitate nr. 82, bl. E1 - Tăierea unui arbore uscat

6. Tăierea a 3 arbori uscați și înclinați uscați în str. Aurel Vlaicu nr. 86

Cartier Podu Roș – Cantemir – Țesătura

1. B-dul Țuțora nr. 10-12, bl. I1, sc. A: toaletarea unui arbore care cu ramurile sale deteriorează fațada blocului (ap. 13 - et. III) și tăierea unui arbore uscat din fața scării B;

B-dul Țuțora nr. 8, bl. P2, sc. A: toaletarea unui arbore înclinat situat în fața scării

2. Str. Decebal nr. 28 - Tăierea unui arbore uscat și înclinat situat în parcarea auto a blocului

3. Tăierea a 5 arbori uscați în perimetrul blocului P4 din b-dul Cantemir nr. 1-3 și a unui arbore uscat din b-dul Cantemir nr. 2-4, bl. P3.

Cartier Bularga – Frumoasa – Baza 3

1. Str. Plantelor nr. 2 , bl. 765, sc. A - Tăierea unui arbore uscat situat în perimetrul din fața blocului  754 din str. Plantelor nr. 1

2. Str. Arapului nr. 3 - Tăierea a doi arbori uscați / înclinați uscați în fata blocului și toaletarea altor 3 cu crengi mari

3. Str. Bularga nr. 16 B - Tăierea a doi arbori uscați și toaletarea unuia cu crengi mari din spațiul verde

4. Stradela Cetățuia nr.1, bl. 762-763 - Tăierea unui nuc foarte înclinat situat lângă parcare

Cartier Tudor Vladimirescu – Bucium

1. B-dul Tudor Vladimirescu nr. 11, bl. P12, sc. B, ap. 13 - Tăierea unui arbore uscat situat în spatele blocului

2. Str. Țepeș Vodă - Tăierea unui arbore uscat situat în capătul străzii

3. Str. Atelierului nr. 3, bl. A11, sc. A - Tăierea unui arbore înclinat care prezintă pericol de prăbușire

Cartier Copou

1. B-dul Carol I nr. 40, bl. B2 - Tăierea unui arbore uscat din spațiul verde al asociației de proprietari

2. Str. Teodor Codrescu nr. 6C - Tăierea a 2 arbori uscați pe platbanda stradală și toaletarea a 3 arbori cu crengi mari.


Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Un ieșean și-a incendiat fosta soție, după ce a lovit-o în cap cu un ciocan
14/04/2025 17:58

  * individul, eliberat din Penitenciar pe 2 aprilie, si-a asteptat fosta sotie (cea pe care o agresare in trecut) in fata blocului, inarmat cu un ciocan si un bidon de benzină, iar cand femeia a revenit ...

Unde se află icoanele făcătoare de minuni ale Moldovei. Iașul are o icoană care a plâns cu adevărat!
14/04/2025 17:14

Cele mai cunoscute icoane făcătoare de minuni din zona Moldovei se află la Mănăstirea Neamt, cea a Maicii Domnului (avand pe o parte pe Maica Domnului Hodighidria, iar pe cealaltă pe S ...

Rutiera ieșeană a ieșit cu sistemul e-Sigur pe DN28
14/04/2025 17:13

* Sistemul e-Sigur este o platformă digitală care colectează date in timp real si le analizează prin intermediul inteligentei artificiale, ceea ce permite emiterea automată a sanctiunilor * pe viitor, ...

Prețul cărnii de miel provoacă furia consumatorilor
14/04/2025 16:59

* „Dacă unii cer pe 1 kg de rosii - romanesti, spun ei, 70 lei/kg, 49 de lei pe 1 kg de carne de miel este ok”, e primul dintre comentariile la o postare a unui fermier care vinde carnea de miel cu ...

Femeie de 70 de ani din Cârniceni, salvată din râul înghețat după ce a căzut de pe un pod. Avea o alcoolemie de 359 mg/dl
14/04/2025 15:30

O interventie de urgentă a avut loc in satul Carniceni, unde o femeie in varstă de 70 de ani a fost salvată in ultimul moment din apele unui rau, după ce a căzut de pe un pod. Incidentul s-a produs in curs ...

Tragedie la Iași: Un tânăr medic rezident, găsit fără viață în locuința sa. Poliția a deschis dosar penal pentru ucidere din culpă
14/04/2025 15:24

 Un eveniment tragic a zguduit comunitatea medicală din Iasi: Emanuel Mirel Luca, un tanăr medic rezident in varstă de 28 de ani, a fost găsit decedat in locuinta sa din municipiu. Descoperirea a avut ...

Turism rural în județul Iași. Conace de poveste, mâncare tradițională și experiențe autentice la sat
14/04/2025 14:11

Cand spui Iasi, gandul zboară, de obicei, către Palatul Culturii, Copou, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Mitropolie si casele cu patină boierească ale orasului. Dar la nici o oră de mer ...

„Don Quijote”, cavalerul visător, dansează din nou la Iași. O reverență în pași de balet
14/04/2025 11:13

Într-o lume grăbită, in care miturile par risipite printre claxoane si notificări, „Don Quijote” revine pe scena Operei din Iasi, in armura sa visătoare, purtand nobletea nebuniei si fream ...

Paștele cu bunătăți de la MammaMia!
14/04/2025 10:55

Pastele cu bunătăti de la MammaMia! La MammaMia in patiserie miroase iar a cozonaci fragezi si bunătăti traditionale ca la mama acasă! Chefii nostri, asa cum te-au obisnuit in fiecare an, pregătesc cu d� ...

Traficanții de droguri prinși de DIICOT nu lucrează la Recuperare!
14/04/2025 10:51

După ce, săptămana trecută, un medic rezident si un asistent medical au fost retinuti de procurorii DIICOT sub acuzatia de trafic de droguri de mare risc, conducerea Spitalului de Recuperare din Iasi a tinu ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei